Opublikowano 11 sierpnia 202411 sie W dniu 9.08.2024 o 16:19, KrYcHu_89 napisał(a): bo gra ma mieć ileś tam dziesiąt bossów Trochę ciekawe czy będą unikalni czy będzie nasrane bossów jak w Eldenie z tego dużo copy paste.
Opublikowano 12 sierpnia 202412 sie Tylko kody do pc są dostarczane. Czyżby było coś do ukrycia jeśli chodzi o ps5? Sami się zagrają jak będzie katastrofa.
Opublikowano 12 sierpnia 202412 sie Obstawiam że będzie downgorad, po pierwszych materiałach co pokazywali pare lat temu to na PS5 by to działało w 720/30 z dropami.
Opublikowano 12 sierpnia 202412 sie Nie było żadnych materiałów z konsol, ma być tylko wersja PS5 na ten moment i nie wysyłają kodów na wersję konsolową? Wyczuwam drugiego Cyberpunka xd
Opublikowano 12 sierpnia 202412 sie 20 minut temu, Donatello1991 napisał(a): Tylko kody do pc są dostarczane. Czyżby było coś do ukrycia jeśli chodzi o ps5? Sami się zagrają jak będzie katastrofa. 9 minut temu, suteq napisał(a): Nie było żadnych materiałów z konsol, ma być tylko wersja PS5 na ten moment i nie wysyłają kodów na wersję konsolową? Wyczuwam drugiego Cyberpunka xd O kurde serio? No to śmierdzi coś szwindlem jednak.
Opublikowano 13 sierpnia 202413 sie Oj coś czuję aferkę z wersją na konsolę, dziś wleciał na Steama benchmark, po robocie będzie testowane, z tego co czytałem opinie z przetłumaczonego chińskiego, gra działa dobrze na średnich kompach.
Opublikowano 13 sierpnia 202413 sie 56 minut temu, Rotevil napisał(a): czytałem opinie z przetłumaczonego chińskiego, gra działa dobrze na średnich kompach. Potwierdzam. Testy z RT dla beki - Radeon, wiadomo. Nastawiałem się, że będzie gorzej
Opublikowano 13 sierpnia 202413 sie Jakie wyniki na PS5 :D? 4 godziny temu, Frantik napisał(a): Potwierdzam. Testy z RT dla beki - Radeon, wiadomo. Nastawiałem się, że będzie gorzej to jest Lumen RT, wiec na 7xxx śmiga ponad 100 fps z 5800X3D, jest nieźle, jestem ciekaw jak Plejka. Ok gra wspiera jednak nie tylko lumena, 'Full RT' to Path Tracing, chyba pierwszy na UE5, ale te Chińczyki mądre xD, będzie rozjeba graficzna na PC.
Opublikowano 13 sierpnia 202413 sie Niby w jakiej rozdzielczosic? xD bo ja z tym prockiem i RTX 4080 na 3840x1440, to z włączonym generatorem klatek mam 60-80 fpsów maks. No ale wyższe ustawienia niż na screenach, bo jeszcze jest jakość filmowa.
Opublikowano 13 sierpnia 202413 sie 5 minut temu, easye napisał(a): Niby w jakiej rozdzielczosic? xD bo ja z tym prockiem i RTX 4080 na 3840x1440, to z włączonym generatorem klatek mam 60-80 fpsów maks. No ale wyższe ustawienia niż na screenach, bo jeszcze jest jakość filmowa. Filmowy to jest lumen RT, a Full RT to jest 'path tracing'
Opublikowano 13 sierpnia 202413 sie PS: u mnie v-sync 60 fps. Taki monitor, to nie widzę sensu zdejmować capa. Osobiście nie widzę dużej różnicy między high->very high i cinematic (bez RT) No, może tylko delikatnie lepiej wygląda woda
Opublikowano 13 sierpnia 202413 sie A dopiero zrozumiałem. To z PathRacingiem wyniki nie do konca zadowalajcy, 60-80 klatek z generatorem to bedzie czuc lag w sterowaniu na 100%.
Opublikowano 13 sierpnia 202413 sie 6 minut temu, easye napisał(a): A dopiero zrozumiałem. To z PathRacingiem wyniki nie do konca zadowalajcy, 60-80 klatek z generatorem to bedzie czuc lag w sterowaniu na 100%. Zaraz włączę z PT, ale to raczej bez 4090 ciekawostka. 26 fps z genratorem z PT max
Opublikowano 13 sierpnia 202413 sie 1 minutę temu, easye napisał(a): NVIDIA to jeszcze pewnie wyda oficjalnie sterowniki pod gierke. Generalnie, jeżeli tak będzie działać gra jak ten benchmark to wygląda to nieźle, wsparcie UW od razu jest, dużo opcji renderowania, FSR, DLSS, XESS, TSR, dużo opcji graficznych, lumen, path tracing, shader compilation. Jakiś lekki stutter w bencharku do 49 był, ale nie jest źle.
Opublikowano 13 sierpnia 202413 sie 2gi bench już bez stuttera, może shadery się kompilowały jeszcze BTW gra wygląda zajebiście, to będzie graficzka topka.
Opublikowano 13 sierpnia 202413 sie 1 minutę temu, Qbon napisał(a): Na 4080 tak wygląda Bez dlss i frame gena byłoby 20 fps. Średnio jak na gpu z topowej półki. Tym bardziej że dlss na balance a nie quailty więc rozdziałka to 1080p?
Opublikowano 13 sierpnia 202413 sie No ale w 4k - w najwyższej jakości i z pathracingiem. Ja mam idealnie porównanie z @KrYcHu_89, bo chyba mamy takie same sprzety:
Opublikowano 13 sierpnia 202413 sie Teraz, mozi napisał(a): Bez dlss i frame gena byłoby 20 fps. Średnio jak na gpu z topowej półki. Czyli już można empirycznie wycenić rozdzielczość na PS5 i klatki 720p FSR perf na 60, 1440p na 30. Teraz, easye napisał(a): No ale w 4k. Ja mam idealnie porównanie z @KrYcHu_89, bo chyba mamy takie same sprzety: karta inna, ale bez PT porównywalna i ta sama rodzielczość UW i procek :).
Opublikowano 13 sierpnia 202413 sie 1 minutę temu, KrYcHu_89 napisał(a): Czyli już można empirycznie wycenić rozdzielczość na PS5 i klatki 720p FSR perf na 60, 1440p na 30. Pewnie tak jak bedzie 60 fps to bez rt i max 1080p imo.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.