Skocz do zawartości

PS5 PROpremiera, preorder i ogólna szajba :]


nero2082

Rekomendowane odpowiedzi

8 minut temu, czarek250885 napisał:

O tym że będą sprzedawać produkt, ktory ma większy popyt niż podaż wiedzieli od dawna. Mieli czas by się przygotować. Wystarczyło pomyśleć, ja już wcześniej o tym pisałem, wystarczyło dać odnośnik do strony gdzie generowany jest kod ważny 24h, osoba ubiegająca się otrzymuje go na e-mail, wchodzi na stronę sklepu przy konsoli używa tego kodu co odblokowuje mu możliwość opcji kup produkt. Ptoste prawda. Kodów byłoby tyle co konsol. Zero stresu, ten co by dostał kod wiedziałby, że ma już konsolę, reszta by czekała, serwery sklepów by nie padały itd itp.

Jakie generowanie kodów? O czym Ty mówisz? Wiesz ile za wprowadzenie tego musieliby zapłacić? A teraz pomijając już to, to w jaki sposób, te kody miałyby być generowane? Dalej strona muli. Im zależy na sprzedaży, a nie rezerowawniu komuś konsoli - to co mieli to sprzedali, a reszcie anulowali. 

Odnośnik do komentarza
  • Odpowiedzi 7,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

34 minuty temu, matizek92 napisał:

Czemu jak bydło? W regulaminie jest napisane jaki mają czas na zwrócenie pieniędzy plus jest jasno napisane co oznacza zawarcie umowy. Kupujący zgadza się na regulamin, a że serwery padły i anulowali zamówienia? To tylko pokazuje jakie mają systemy te sklepy, ale to temat na osobną dyskusje :) ludzie rzucają się na to jak na jakiś ekskluzywny produkt, gdzie gier brak, problemów pełno a na wiosnę jak już polatają software to bez problemu sobie kupią w sklepie. Taki urok kupowania przez neta - mogą zawsze anulować 

Wszystko prawda, w regulaminie można sobie napisać co się chce, ale są akty prawne wyższego rzędu, jak choćby kodeks cywilny. Nie mniej jednak chodzi też o zdrowe zasady. Jeśli ktoś nie ma technicznych możliwości albo inteligentnych  do zorganizowania sprzedaży w takim trybie  ludzi, to po co to robi? Zorganizowali dzień wcześniej pod wpływem dużego zainteresowania typowy jak się okazało wyścig szczurów w którym sami się pogubili. Wystarczyło dać na stronę dostępność nie informując i nie podpalać atmosfery i każdy jeśli akurat by sprawdzał dostępność miałby możliwość kupić. Po za tym jeśli ktoś jak ja dostał info po 6 godzinach że towaru nie kupiłem (choć zapłaciłem) a jednocześnie powiedział choćby dziecku że udało się kupić, to każdy rodzic wie co dziecko w tym czasie przeżywa, stad słuszna uwaga "traktowanie jak bydła" 

 

8 minut temu, NeYoLDZ napisał:

Dobra. Właśnie dzwonili do mnie :)

Zestaw idzie 2897 za ps5, kamera i dodatkowy pad.

uff

a miałeś SMS ?

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
37 minut temu, matizek92 napisał:

Jakie generowanie kodów? O czym Ty mówisz? Wiesz ile za wprowadzenie tego musieliby zapłacić? A teraz pomijając już to, to w jaki sposób, te kody miałyby być generowane? Dalej strona muli. Im zależy na sprzedaży, a nie rezerowawniu komuś konsoli - to co mieli to sprzedali, a reszcie anulowali. 

Zachowujesz się jak pracownik tej sieci. Nie ma co ich bronić, oni nie są przygotowani do takiej sprzedaży. Jeśli mówisz, że to co napisałem jest niemożliwe do zrealizowania, to wystarczyło zrobić akcję, że chętni wysyłają e-mail na podany adres sklepu z chęcią nabycia sprzetu a sklep kontaktuję się pozniej z zainteresowanymi według kolejności wysłania takiego zapytania. Opcji jest masa, ale lepiej powiadomić wszystkich, że danego dnia o konkretnej godzinie wystawimy sprzęt, to nie trzeba być wyrocznią by wiedzieć jak to się skończy, więc robiąc to z premedytacją traktują ludzi jak bydło. Wyżej dobrze ktoś opisał, weź wytłumacz dziecku, że kupiłeś sprzęt a później, że jednak nie.

Odnośnik do komentarza
Zachowujesz się jak pracownik tej sieci. Nie ma co ich bronić, oni nie są przygotowani do takiej sprzedaży. Jeśli mówisz, że to co napisałem jest niemożliwe do zrealizowania, to wystarczyło zrobić akcję, że chętni wysyłają e-mail na podany adres sklepu z chęcią nabycia sprzetu a sklep kontaktuję się pozniej z zainteresowanymi według kolejności wysłania takiego zapytania. Opcji jest masa, ale lepiej powiadomić wszystkich, że danego dnia o konkretnej godzinie wystawimy sprzęt, to nie trzeba być wyrocznią by wiedzieć jak to się skończy, więc robiąc to z premedytacją traktują ludzi jak bydło. Wyżej dobrze ktoś opisał, weź wytłumacz dziecku, że kupiłeś sprzęt a później, że jednak nie.

No ale co jakaś korporacje obchodzi ,że ludzie są traktowani jak bydło ? Niestety tak to działa. Na pewno nie widzi im się wydawać kasy na dodawanie nowego ficzera na stronie albo płacenie pracownikom za obdzwanianie klientów.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza
40 minut temu, czarek250885 napisał:

Zachowujesz się jak pracownik tej sieci. Nie ma co ich bronić, oni nie są przygotowani do takiej sprzedaży. Jeśli mówisz, że to co napisałem jest niemożliwe do zrealizowania, to wystarczyło zrobić akcję, że chętni wysyłają e-mail na podany adres sklepu z chęcią nabycia sprzetu a sklep kontaktuję się pozniej z zainteresowanymi według kolejności wysłania takiego zapytania. Opcji jest masa, ale lepiej powiadomić wszystkich, że danego dnia o konkretnej godzinie wystawimy sprzęt, to nie trzeba być wyrocznią by wiedzieć jak to się skończy, więc robiąc to z premedytacją traktują ludzi jak bydło. Wyżej dobrze ktoś opisał, weź wytłumacz dziecku, że kupiłeś sprzęt a później, że jednak nie.

Nie jestem pracownikiem tej sieci, po prostu śmieszy mnie pojazd po nich ze względu na konsole. Później czytam wpisy, że ktoś ich UKOiK straszy a jeden z drugim nawet regulaminu nie przeczytali. Rozwiązań jest masa, ale wszystko kosztuje i dla jednej premiery nie będą tego robić, również dobrze mogli po prostu powiększyć ilość serwerów czy coś, ale to tez koszta. Jeżeli ktoś dal d... w temacie premiery to sony, bo xboxa moge isc do sklepu i kupić (przynajmniej u nas), a Sony tak się troszczy o nas ze nie pozwolili na sprzedaż w sklepie...dobre sobie. Dziecku to się mówi, jak się już ma i wtedy nie ma rozczarowania (ciagle odnoszę się do regulaminu ich sklepu i czym jest zawarcie umowy). Sytuacja patowa, alw jak czytam ze ktoś ich bedzie gdzies gonił to człowiek az sie uśmiecha:) 

Odnośnik do komentarza

EURO RTV na FB

 

Drodzy Klienci,
zainteresowanie konsolą PS5 było ogromne i znacznie przekroczyło liczbę dostępnych produktów. Bardzo nam przykro, bo wiemy, jak na nią czekaliście. Rozumiemy Wasze rozczarowanie, ale liczba i dostępność produktów na polskim rynku są zależne od dystrybutora. Złożyliśmy zamówienie na taką liczbę konsol, aby każdy nasz Klient mógł się cieszyć własnym egzemplarzem bez przeszkód i wyczekiwaliśmy tej dostawy z niecierpliwością. W rezultacie otrzymaliśmy tylko niewielką część naszego zamówienia, którą nie byliśmy w stanie zaspokoić tak dużego zapotrzebowania. Mamy jednak nadzieję, że już niebawem będziemy mogli poinformować Was o kolejnej dostawie. Jeśli chcecie być zawsze na bieżąco i wiedzieć, kiedy produkt ponownie pojawi się w naszej ofercie, śledźcie nasze profile społecznościowe lub zapiszcie się na newsletter na stronie produktu.
 
Odnośnik do komentarza

Również otrzymałem niedawno telefon z Euro - o 19:44. Wygląda na to, że niebawem PSV stanie obok SX.:yahoo:

Zamówienie z 13:43 (dzień wczorajszy). Kombo konsola + kamerka + pad + Demony + Spajder. Do wyboru była jeszcze opcja: PSV + kamera + pad + Fifa + SackBoi.
Liczę, że każdy oczekujący gracz otrzyma w końcu maszynę Sony. To co bowiem działo się w ostatnich tygodniach, to jakieś kuriozum.
Ja bazowo zamówiłem konsolę już we wrześniu i to w dniu, w którym można było owe zamówienia składać. Anulowano je 16 listopada. :/

No nic, trzymajcie się tam, chłopaki. Dużo szczęścia w łowach życzę.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
można było bez gier, btw

Zgadza się, ale z drugiej strony wtedy byłaby większa pożywka dla januszy z Allegro. Łatwiej jest sprzedać samą konsolę za ponad 1k więcej niż zestaw z grami i kamerą. Ci pseudo handlarze, którzy to kupili będą bardzo długo bujać się ze sprzedażą tego zestawu i bardzo dobrze.

Dla mnie z kolei gry idealne, bo i tak bym je kupił.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
To oni wybiórczo proponują tą konsolę? Mi tylko anulowali i nic. Żadnej wiadomości
dzwoniliście?
Pisaliście do nich?

U mnie było trochę inaczej. Zamówienie z euro nie było anulowane. Wisiało w systemie, a po kilku godzinach przyszedł SMS, żeby napisać im maila, jeżeli zgadzam się na inny zestaw. Wówczas trzeba było czekać na telefon od nich i taki nastąpił dziś około 18:00.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, Sylvan Wielki napisał:

Również otrzymałem niedawno telefon z Euro - o 19:44. Wygląda na to, że niebawem PSV stanie obok SX.:yahoo:

Zamówienie z 13:43 (dzień wczorajszy). Kombo konsola + kamerka + pad + Demony + Spajder. Do wyboru była jeszcze opcja: PSV + kamera + pad + Fifa + SackBoi.
Liczę, że każdy oczekujący gracz otrzyma w końcu maszynę Sony. To co bowiem działo się w ostatnich tygodniach, to jakieś kuriozum.
Ja bazowo zamówiłem konsolę już we wrześniu i to w dniu, w którym można było owe zamówienia składać. Anulowano je 16 listopada. :/

No nic, trzymajcie się tam, chłopaki. Dużo szczęścia w łowach życzę.

Fajnie ja z 13:33 nie mam zadnej ofert na zamienny zestaw.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...