Skocz do zawartości

Console Wars 14: Wierze w markę i tyle

Featured Replies

Opublikowano

To już mamy w większości grach, niestety.

 

Ehh, w Sunsecie to było :(

  • Odpowiedzi 52,9 tys.
  • Wyświetleń 930,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • kurwa nie mogłem się powstrzymać xDDDDDDD          

  • Ale to forum to jest dom wariatów xD Nazywanie fizyki kabla i opcji przewrocenia sie na plecy innowacyjnością, konsolowy pieprz,chłop wklejajacy screeny ze spidermana codziennie od miesiąca, Mejm któr

Opublikowano
23 godziny temu, Paolo de Vesir napisał:

Tak? Znając MS to ich VR będzie najbardziej zaawansowany technologicznie, z mnóstwem niedostępnych dla konkurencj ficzerów, a przy odrobinie szczęścia będzie można nawet Spencerowi zrobić fi-

 

aaaa z resztą, aż się rozmarzyłem

I befziemy musieli na niego czekac do 2025 roku tak jak na eksy na XSX.

 

 

Opublikowano

3D? Super sprawa tylko szkoda, że producenci nie potrafili albo im się nie chciało tego rozwijać. Kto oglądał Avatar i Tron w kinie ten wie jak ciekawy może to być efekt, gdy jest zastosowany do odpowiedniego filmy. Szczególnie Tron w 3D był bardzo fajny.

Opublikowano
Godzinę temu, LiŚciu napisał:

Ale dupy pękają o Forspoken. "Wymowny" tytuł dla nowego IP które zawita tylko na najlepszej konsoli do grania.

 

A na Xboxie? Tona ficzerów żeby starocie jakoś wyglądały, lista marzeń bez dat premiery, lista marzeń bez gameplayu. Przejebane tak jebać 600 km po konsole która prawie pół roku później nic nie ma do zaoferowania. Przejebane tak brac nocki na parkingu żeby dorobić na paczke pringelsów. Przejebane tak walczyć za przegraną konsole. 

 

 A i ja się nie jaram starymi gierkami które ostatnie Sonka zapowiedziała. Ale to tylko pokazuje ze xbox nie robi nic szczególnego. Każdy tak potrafi. 

 

Still waiting. C`nie boty?

 

 


Still waiting to na Ciebie aż zaczniesz grać, ja wczoraj skończyłem The Medium, ogrywam sobie Wrackfest w najlepszej konsolowej jakości, będę zabierał się za Dooma Eternala, może spróbuje Dishonored czy Prey bo nigdy nie miałem okazji w te gry zagrac, bo nie sądziłem ze to typ gier dla mnie, ale dzieki GamePass mogę spróbować, ciagle czeka w kolejce Ori 2, Desperados 3, ściągnąłem sobie również Star Wars Squadrons bo dzieki usłudze EA Play mogłem wcześniej zobaczyć ze to całkiem przyjemne latanie jest, cudownie jest być graczem w 2021 który posiada Xboxa i lubi Pringlesy.

 

A klapy?

This is waiting aż jakaś gra warta uwagi wyjdzie na ta konsole i będzie warta chociaż tych dwóch bomb, nie mówiąc o pełnej cenie xD

 

Opublikowano
1 minutę temu, WisnieR napisał:

3D? Super sprawa tylko szkoda, że producenci nie potrafili albo im się nie chciało tego rozwijać. Kto oglądał Avatar i Tron w kinie ten wie jak ciekawy może to być efekt, gdy jest zastosowany do odpowiedniego filmy. Szczególnie Tron w 3D był bardzo fajny.

 

Dlatego, że jest to kosmetyka, w dodatku wymagająca aby scena spełniałą odpowiednie warunki żeby się to udało. Wysoka rozdzielczość, kolor, świetne nagłośnienie sprawiają, że filmy zyskują niezależnie od gatunku i sam ich odbiór jest lepszy - to kroki milowe dla branży. 3D? Ot ciekawostka.

 

Coś jak adaptacyjne triggery. :) 

Opublikowano
3 minuty temu, eX4cT_PL napisał:


 ja wczoraj skończyłem The Medium,

 

 

I jak oceniasz gre w z punktu widzenia pierwszej premiery na "najpoteżniejszą konsole na świecie"? Nie pytam o samą gre bo też w nią gram aktualnie. Ale pod kątem tego co oferuje ta gra jako nextgen.

Opublikowano

Ale w tym sony to jest średniowiecze. Co ja gadam średniowiecze...kamien łupany. 

Sam miałem watlipowsci ze to Smart Delivery to dobre hasełko reklamowe. Przepraszam. 

Masa gierek kupionych w pudełkach czy cyfrze. I co Szymek? A no to że gówno bo w żadnej z tych gierek nie będę miał zapisu. Zayebiscie 

A ci jeszcze bronią tej firemki na śmierć i życie 

Opublikowano

Ale tu ruch w tym temacie. Zajrzałem tylko na chwilę. I nikogo od Nintendo. I jakie wnioski? Że Nintendofagi nic nie muszą. I Nintendo nic nie musi. Miłej walki. Pozdro wariaty.

Edytowane przez zdrowywariat

Opublikowano
1 minutę temu, zdrowywariat napisał:

Ale tu ruch w tym temacie. Zajrzałem tylko na chwilę. I jakie wnioski? Że Nintendofagi nic nie muszą. I Nintendo nic nie musi. Miłej walki. Pozdro wariaty.

 

Po prostu nowe mięso zjechało na harem. :) 

Opublikowano
14 minut temu, LiŚciu napisał:

 

I jak oceniasz gre w z punktu widzenia pierwszej premiery na "najpoteżniejszą konsole na świecie"? Nie pytam o samą gre bo też w nią gram aktualnie. Ale pod kątem tego co oferuje ta gra jako nextgen.

Ma swoje momenty gdzie gra wyglada jak fotorealizm ale ogólnie to średniak graficzny jest, są gry zdecydowanie bardziej next genowe na xboxie, tylko trudno oceniac grafikę na konsoli przez pryzmat studia które nie słynie z robienia ładnych czy dopracowanych gier.

Opublikowano

Nie wydanie Medium na Xone to oszukiwanie rzeczywistości. Przecież ta gra wygląda jak kupa.

Na ten moment tylko Morales i Demon Souls R są nextgenami. Czasy ładowania itp. Potem Returnal i Ratchet. No i RE8 pewnie na PS5, bo na XSX to wiadomo spadki.

 

Twórcy gier na XSX powinni wziąć sobie Kilzona SF z 2013 jako przykład i próbować zbliżyć się do takiej grafiki, bo o późniejszych grach Sony to nie ma nawet mowy, żeby taka grafika byłą kiedyś możliwa na Xboxie. Raczej lata 2030-35.

Edytowane przez Donatello1991

Opublikowano

Ja bym raczej obstawiał że zwiększą jego ilość do 20 i będzie 16GB szybkiego RAMu + 4 GB wolniejszego (na system).

Opublikowano
39 minut temu, LiŚciu napisał:

 

I jak oceniasz gre w z punktu widzenia pierwszej premiery na "najpoteżniejszą konsole na świecie"? Nie pytam o samą gre bo też w nią gram aktualnie. Ale pod kątem tego co oferuje ta gra jako nextgen.

900 p przy 28 fpsach - no oby nie tylko takie gry wychodziły na ta "najpotężniejsza konsole na świecie" xD

Opublikowano
4 minuty temu, Paolo de Vesir napisał:

Hmm pytanie czy będą potrzebowali aż tyle. Po prostu zastanawiam się czy te problemy z utrzymywaniem płynności w grach na XSX nie wynikają właśnie z tej asymetrii RAM-u.

Raczej nie, to pewnie problem tych słynnych narzędzi na które czekamy i DX 12.

2 minuty temu, Paolo de Vesir napisał:

Przecież i tak będziesz grał na swojej bestii w 4K/60 na higher then ultra, więc co Cię ten Xbox obchodzi?

No nic - tak się śmieje z tego niedołężnego portu dla konsolowców.

Opublikowano

Czyżby niebiescy i zieloni przesiadywali tu, bo nie mają w co grać? :obama:

 

Edytowane przez zdrowywariat

Opublikowano
4 minuty temu, zdrowywariat napisał:

Czyżby niebiescy i zieloni przesiadywali tu, bo nie mają w co grać? :obama:

 

Tak, siadaj z nami fanie Nintendo.

Opublikowano
1 minutę temu, Paolo de Vesir napisał:

Hmm pytanie czy będą potrzebowali aż tyle. Po prostu zastanawiam się czy te problemy z utrzymywaniem płynności w grach na XSX nie wynikają właśnie z tej asymetrii RAM-u.

Za 2-3 lata 20GB powinno być włożone do XSX2 (i PS5 Pro) żeby był jakiś sensowny przeskok (bo co innego mogą zrobić oprócz podkręcenia zegarów na GPU/CPU i zwiększenia wydajności ray tracingu?). Podzielenie puli pamięci często sprawia kłopoty, była afera z GTX 970 gdzie 0.5 GB z 4 było wolniejsze i przy przekroczeniu 3.5 GB zaczynały się schody.  Wszystko zależy od developerów żeby albo mieścili się w tych 10GB (co przy wysokich rozdzielczościach obrazu i tekstur może być trudne) albo jakoś przydzielali mniej 'skomplikowane' zadania do tych 3GB wolniejszej pamięci (bo pewnie 3GB jest dla systemu), pytanie tylko czy im się chce.

Opublikowano

Wpadłem tylko na chwilę, bo miałem nadzieję, że wszyscy siedzą przed konsolami, ale niestety nie.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.