Opublikowano 10 grudnia 20204 l Witam polecam wyłączać blur, CA, film grain zmienić Cascaded Shadows Resolution z high na medium (zauważone na reddit ze poprawia FPS reportowal @Bigby ) report robimy jaki sprzęt, ustawienia i screenshoty mile widziane Edytowane 10 grudnia 20204 l przez Labtec
Opublikowano 10 grudnia 20204 l Wrzucam kontrolne foto z wersji PC. Sprzęt: i9-9900K (5,1 GHz), 16GB DDR4 3600 MHz, RTX 3080 i dysk SSD NVMe. Gra śmiga w 2K na max. ustawieniach z max. ray-tracingiem, z wyłączonym ziarnem. DLSS na wydajność. Edytowane 10 grudnia 20204 l przez MatekDM
Opublikowano 10 grudnia 20204 l Wygląda to wybornie. Czy ktoś miał już okazję aby sprawdzić czy zmiana w cienach o których pisał @Bigby (Cascade Shadows) powoduje tak znaczne przyrosty? Mój komputer jest między Minimum (CPU i RAM) a Recommended (GPU) i liczę jednak że uda mi się wycisnąć te 1080p/60 na mid.
Opublikowano 10 grudnia 20204 l 5 minut temu, Paolo de Vesir napisał: Wygląda to wybornie. Czy ktoś miał już okazję aby sprawdzić czy zmiana w cienach o których pisał @Bigby (Cascade Shadows) powoduje tak znaczne przyrosty? Mój komputer jest między Minimum (CPU i RAM) a Recommended (GPU) i liczę jednak że uda mi się wycisnąć te 1080p/60 na mid. Jaki masz dokładnie konfig? Największy przyrost FPSów daje DLSS, ale wiadomo - do tego trzeba mieć choćby najsłabszego RTXa, żeby skorzystać z tych dobrodzejstw.
Opublikowano 10 grudnia 20204 l 1 minutę temu, KrYcHu_89 napisał: Próbował ktoś RT na Psycho już? Duża różnica względem Ultra? Spora, najbardziej widoczna jest w cieniach i ogólnie przejściach pomiędzy światłem, a cieniem. No i więcej jest odbić na ulicach. Bez DLSS strasznie to zarzyna mojego RTX 3080, ale z DLSS na wydajność ładnie współgra.
Opublikowano 10 grudnia 20204 l 13 minut temu, Bzduras napisał: Jaki masz dokładnie konfig? Największy przyrost FPSów daje DLSS, ale wiadomo - do tego trzeba mieć choćby najsłabszego RTXa, żeby skorzystać z tych dobrodzejstw. i5 3470 8GB RAM 1060 6GB MSI W grę wchodzi jedynie 1080p, bez żadnego DLSS.
Opublikowano 10 grudnia 20204 l Wygląda na to, że medium i dynamiczna rozdziałka wchodzą w grę, ale procek czterordzeniowy może Ci uprzykrzyć życie.
Opublikowano 10 grudnia 20204 l 11 minut temu, MatekDM napisał: Spora, najbardziej widoczna jest w cieniach i ogólnie przejściach pomiędzy światłem, a cieniem. No i więcej jest odbić na ulicach. Bez DLSS strasznie to zarzyna mojego RTX 3080, ale z DLSS na wydajność ładnie współgra. Ja narazie będę się bawił ultra RT z 4k, ale się zastanawiam nad psycho + 1440p (wszystko z dlss perf, ale jest jeszcze ultra perf do sprawdzenia ). Cascaded Shadows Resolution z high na medium jak polecali na reddicie
Opublikowano 10 grudnia 20204 l Autor na GTX kartach można włączyć dynamiczna rozdzielczość, jest opcja pod RTX, FidelityFX CAS nie tak dobre jak DLSS ale zawsze coś!
Opublikowano 10 grudnia 20204 l Ryezn 5 3600, RTX 2060s, 16GB RAM - 1080p high bez RT, DLSS na performance i mam cos pomiedzy 75-55 fps. Z wlaczonym RT na minimum 50 fps. Spodziewalem sie czegos lepszego. Ogolnie klimat calkiem zacny. Strzelanie bardzo fajnie im wyszlo. Grafika troche nierowna bo niektore miejsca wygladaja znacznie gorzej. Jazda pojazdami ssie kule. Muzyka to czyste sztosidlo. Musze pograc dluzej bo obecnie mam okolo 4h na liczniku. Na obecna chwile grze wystawiam 7/10. p.s. uwazam ze tryb TPP bylby o wiele wiele lepszym rozwiazniem do tej gry niz FPP.
Opublikowano 10 grudnia 20204 l 12 minut temu, Bzduras napisał: Wygląda na to, że medium i dynamiczna rozdziałka wchodzą w grę, ale procek czterordzeniowy może Ci uprzykrzyć życie. Jooo, z tym prockiem najgorzej. Liczyłem, że przy premierze ZEN 3 będzie wysyp nowych procków i staneje R5 3600, ale widzę, że przy obecnej dostępności sprzętu to raczej na nic nie mogę zbytnio liczyć. a dynamiczną ze smakiem przyjmę, bo w takich Gearsach 5 zdała egzamin, a 60 klatek na high to było jednak życie
Opublikowano 10 grudnia 20204 l Nvm wyłączyli go tymczasowo, bo crashował grę, https://www.gog.com/forum/cyberpunk_2077/no_achivements/?search=overlay.
Opublikowano 10 grudnia 20204 l 5 minut temu, KrYcHu_89 napisał: Nvm wyłączyli go tymczasowo, bo crashował grę, https://www.gog.com/forum/cyberpunk_2077/no_achivements/?search=overlay. Jak coś to achiki działają, nie działa tylko overlay (tam na forum ktoś trochę w błąd wprowadził) pewnie dzisiaj będzie hf. Foty można trzaskać bez overlaya bezpośrednio przez photomode, wtedy są w PC: %UserProfile%/Pictures/Cyberpunk 2077 Edytowane 10 grudnia 20204 l przez KrYcHu_89
Opublikowano 10 grudnia 20204 l RTX 3060Ti, 16 GB RAMu, i5 6600K - 75 klatek przy 2560x1440 i wszystkim na ULTRA z DLSS. PC MASTER RACE.
Opublikowano 10 grudnia 20204 l @Widget tym postem dodałeś mi nadziei. Ja podobne parametry PC, może ciut mocniejsze i wątpiłem by poleciało na max 2K. Dziś dopiero będę grę brać. Wygląda zacnie u Ciebie.
Opublikowano 10 grudnia 20204 l Redzi przy każdym releasie ich gry (W3, Gwint) mają problem z własnym overlayem, dział QA to tam chyba robi na pół etatu :D.
Opublikowano 10 grudnia 20204 l Różnica między RT on vs RT off: https://cdn.knightlab.com/libs/juxtapose/latest/embed/index.html?uid=81ce9372-3af5-11eb-83c8-ebb5d6f907df Różnica między RT Psycho a RT Medium https://cdn.knightlab.com/libs/juxtapose/latest/embed/index.html?uid=ab4fdd3c-3af5-11eb-83c8-ebb5d6f907df Ustawienie psycho jest jakieś ostrzejsze i ma głębsze cienie ale dużej różnicy nie ma.
Opublikowano 10 grudnia 20204 l Jak ktoś korzysta z DLSS na Performance albo szczególnie z Ultra Performance to zawsze można poprawić jakość obrazu przez wyostrzanie w panelu Nvidii.
Opublikowano 10 grudnia 20204 l Ja wieczorkiem dam znać jak to śmiga na AMD 3600, 16GB RAM, 2060S w 1440P.
Opublikowano 10 grudnia 20204 l I u mnie na 3600, 2060S i 16 GB RAM w 1080p. Zobaczymy czy te wszystkie triki optymalizacyjne zdają egzamin.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.