Opublikowano 2 godziny temu2 godz. 45 minutes ago, drozdu7 said:Steam Deck (ale też inne urządzenia chyba) dostał wsparcie fsr4Kurde, a Switch 2 nadal na FSR 1.0
Opublikowano 2 godziny temu2 godz. Jak FSR4? Jak pytałem na forumku to mówili, że niemożliwe, bo to rozwiązanie sprzętowe, a nie programowe
Opublikowano 2 godziny temu2 godz. Teraz, Homelander napisał(a):Jak FSR4? Jak pytałem na forumku to mówili, że niemożliwe, bo to rozwiązanie sprzętowe, a nie programoweCzytałem w sieci, że temu daleko do sprzętowego FSR4.
Opublikowano 2 godziny temu2 godz. 2 minutes ago, Paolo de Vesir said:Czytałem w sieci, że temu daleko do sprzętowego FSR4.Czyli to takie nieoficjalne FSR4? No też czytam, że mają zrobić tak, żeby te FSR4 działało na słabszych sprzętach jak Deck. No nic, niech sytuacja się rozwija. Może będzie kolejne, czwarte już życie dla tego sprzętu
Opublikowano 2 godziny temu2 godz. Na decku lepsza jakość obrazu na tym pluginowym fsr4 niż na fsr3 ale wydajność gorsza na pluginowym fsr4 niż na fsr3
Opublikowano 2 godziny temu2 godz. No właśnie też to wyczytałem. Ciekawe, że niekiedy lepsze jest te XeSS niż FSR3. W Cyberpunku obraz lepiej wygląda i działa na XeSSMam pytanie co do Lossless scalingu. O wiele lepsza animacja jest jak włączymy tego VSynca w opcjach, ale przez to obraz potrafi się "ciąć", zwłaszcza w przy dynamicznym ruchu. W niektórych grach to praktycznie nie występuje (Cyberpunk, Elden Ring), a w niektórych te artefakty są takie, że praktycznie nie da się grać (RE4, Wiedźmin). Z kolei przy wyłączonej tej opcji nie ma tego efektu obrazu płynnego jak gorące masełko, tylko mimo, że pokazuje 60 klatek to czuję jakby było mniej. Da się coś z tym zrobić?
Opublikowano 1 godzinę temu1 godz. Xess zawsze będzie lepszy jakościowo od fsr, bo fsr poniżej wersji 4 to mydło.Da się wymusić fsr 4 na układach niewspierających, ale wydajność będzie właśnie dużo gorsza niż przy wersji 3.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.