Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Alan Wake II

Featured Replies

Opublikowano

Może ta długość wynika z tego, że te epizody są wtrącone w główną linię fabularną i mają z nią nie konkurować ? Nightsprings pojawia się na telewizorach rozsianych po Nowym Jorku, Lakehouse pewnie jakoś w segmentach Sagi gdzieś się pojawia.

  • Odpowiedzi 1,8 tys.
  • Wyświetleń 164,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • A tu dalej benchmarkiem w temacie napierdalają. A żeby was chuje niemyte i pierdolone gównem w ryju was zajebali na amen. 

  • Skonczylem wczoraj. Przegapilem jedna z reklam braci Koskela przez co 100% wpadnie dopiero przy drugim przejsciu  czekam na ng+,  mowili cos czy bedzie w tym roku?   No juz sie nie bede rozp

  • 60 ale z dyktą w oknie.

Opublikowano

A może raczej wynika z lenistwa dewelopera. I jeszcze 100zł za coś takiego? Przypomnę tylko, że Separate Ways z RE4R kosztowało niecałe 5 dyszek za 4 godziny zabawy. 

Opublikowano

Dla mnie absurdem jest wstrzymywać realizację premiery pudełkowej żeby wydać ją i tak niekompletna rok później i dlc trzeba ściągać z neta.

 

Niedojebanie mozgowe 

Opublikowano
48 minut temu, Bzduras napisał(a):

Mi Lake House podobało się, ale no kurde za krótkie toto. Klimat, uderzenie w Control - super, zagadki i cała reszta była dla mnie przejrzysta i nie miałem poczucia, że nie wiem, czego twórcy ode mnie chcą, ale serio niecałe dwie godziny? Przecież to się nawet dobrze rozkręcić nie zdążyło. A szkoda, bo jest wysoko i gęsto.

 

To jak uniknąć potwora wychodzącego ze ściany? Chodzenie po cichu, unik najszybciej jak się da, szukanie trasy, nic. Po prostu chwytał i umierałem.

 

Z tym, że co chwilę nie wiedziałem co zrobić, przesadziłem, ale były 2 momenty, kiedy goniłem i szukałem, a nie widziałem przełącznika albo że już winda gotowa. 

Opublikowano

W tym roku wyszło niestety wiele słabych, bądź krótkich DLC do dobrych/bardzo dobrych gier Persona 3 Reload - średnie i drogie, Alan 2gie DLC miało być długie, a jest strasznie krótkie jak na swoją cenę, Starfield bez komentarza co tam się odjebało bo nie dość, że słabe, to jeszcze zepsute, Diablo IV tak bardzo średnio w stosunku do starych DLC do starych Diablo.

 

Oprócz tego wyszedł Elden Ring: Shadow of the Erdtree zrobiony przez pasjonatów nie łasych na naszą kasę z Deluxe Editions xD.  

Opublikowano
1 godzinę temu, Nyu napisał(a):

To jak uniknąć potwora wychodzącego ze ściany? Chodzenie po cichu, unik najszybciej jak się da, szukanie trasy, nic. Po prostu chwytał i umierałem.

Po prostu uciekając? Nie wiem, ja tak robiłem jak zginąłem raz i przeczytałem podpowiedź na ekranie ładowania, że ani broń ani światło ich nie rusza. A po zdobyciu wiadomo-czego moim pierwszym przeciwnikiem na którym to wypróbowałam byli właśnie Namalowani, co nawet postać skomentowała w odpowiedni sposób.

 

A zwykły unik działał dobrze jeśli był odpowiednio wykonany, ale timing uników w tej grze ogółem jest dziwny i nie zostawia dużego marginesu błędu.

Opublikowano
5 minut temu, Bzduras napisał(a):

Po prostu uciekając? Nie wiem, ja tak robiłem jak zginąłem raz i przeczytałem podpowiedź na ekranie ładowania, że ani broń ani światło ich nie rusza. A po zdobyciu wiadomo-czego moim pierwszym przeciwnikiem na którym to wypróbowałam byli właśnie Namalowani, co nawet postać skomentowała w odpowiedni sposób.

 

No to nie wiem, może na trudnym poziomie jest inaczej? Chodzi o to, że nie było żadnego ostrzeżenia, wroga w pobliżu, nic. Po prostu idę i nagle nie żyję - jedna cutscenka nie do uniknięcia pojawiająca się losowo przy różnych ścianach. Nie działał unik, powolne chodzenie, bycie daleko od ściany, bieganie, nic. Brakowało jakby okienka na dash w ostatniej chwili albo oznaczenia, których ścian unikać. 

Opublikowano

U mnie normalnie był dźwięk gdy się pojawiali, takie wycie sygnalizujące, że coś wyłazi z obrazu. W dalszej części dodatku (w labiryncie na -4) próbowałem też iść jak najdalej od pomalowanych ścian i nie wiem czy to placebo czy faktycznie działa, ale jakby wyłaziło ich mniej. Zwykła intuicja mi to podpowiedziała.

Opublikowano
4 minuty temu, Nyu napisał(a):

 

No to nie wiem, może na trudnym poziomie jest inaczej? Chodzi o to, że nie było żadnego ostrzeżenia, wroga w pobliżu, nic. Po prostu idę i nagle nie żyję - jedna cutscenka nie do uniknięcia pojawiająca się losowo przy różnych ścianach. Nie działał unik, powolne chodzenie, bycie daleko od ściany, bieganie, nic. Brakowało jakby okienka na dash w ostatniej chwili albo oznaczenia, których ścian unikać. 

Ja miałem QTE, X na padzie PS jak cię łapie, pewnie miałeś buga, albo na hardzie nie pokazuje co wciskać, ja normal grałem. 

Opublikowano

Bosz, Bzduras, piszę, że nie było ZADNEGO ostrzeżenia i NIC nie dało się zrobić. Żadna intuicja, zwykła czy niezwykła, nic nie miała do "podpowiedzenia". W środkowym etapie nawet jak byłem daleko od ściany, to nagły finisher kasował mnie w 2 sekundy. Może jak się ma mało zdrowia, to się w takim razie QTE nie pojawia? Nie wiem, ale jest to zły design. 

Opublikowano

Bosz, Nyu, u mnie BYŁO ostrzeżenie. Co mam więcej Ci powiedzieć?

Opublikowano

Wiadomo, na Xboxie bożym wrzuciłem z karty SD prosto na dysk konsoli moda na to, żeby Lake House było spoko. Reszta niestety musi sobie jakoś radzić.

 

 

Proszę, tak to brzmiało u mnie (mimo, że gra jakiś jutuberek co to go nie znam), z timestampem. Ciężko nie usłyszeć tego dźwięku, a skoro i ja i jutuberek go mamy no to chyba można ŚMIAŁO ZAŁOŻYĆ, że jednak nie wyskakują z dupy bez ostrzeżenia.

Opublikowano

xD

 

a chuj 

 

Ktos mial podobny problem: 

Po prostu NIC nie wskazywalo, ze nie moge przejsc obok sciany, bylem wystarczajaco daleko etc. Nie wiem, moze dzwiek nie zawsze dziala. Po prostu insta-death bez mozliwosci zrobienia czegokolwiek, przebiegniecia, przeslizgniecia, dasha, wywolania go, whatever. Przeszedlem to losowo, bo w koncu mnie nie zaatakowal ze sciany, po ktorej nic nie wska... blablabla.

 

No to bajerancko, ze tak nie miales - ja niestety tak.

 

Edytowane przez Nyu

Opublikowano
25 minut temu, Nyu napisał(a):

No to bajerancko, ze tak nie miales - ja niestety tak.

Uroki grania w grę na premierę i bycia fraj... early adopterem :(

Opublikowano

Doczytalem. Ludzie pisza, ze na nightmare trzeba cale te dwa pomieszczenia z nimi przechodzic tylem, zeby patrzec na spawn spot, bo inaczej jest insta-grab i insta-death. No i wlasnie o tym pisze, ze przydalaby sie jakas informacja, jak sobie radzic na wyzszych poziomach trudnosci. Ale oni tego po prostu chyba nie zbalansowali czy nie przemysleli. No trudno, w kazdym razie dlc i tak srednie na maksa.

Opublikowano

Gram sobnie tego Alanka bozego i troche mnie zaskoczylo ze pierwsze DLC jest wplecione normalnie w fabule. Myslalem ze tylko z menu bedzie do ogrania.

Opublikowano

Bo nie jest? Chyba, że coś na płycie pokombinowali. 

Opublikowano

Jak nie jest? Jest, w drugim rozdziale podchodzisz do jednego TV i zaczynasz DLC.

Opublikowano
4 minuty temu, pawelgr5 napisał(a):

Jak nie jest? Jest, w drugim rozdziale podchodzisz do jednego TV i zaczynasz DLC.

Serio?

 

Ciekawe gdzie wpletli drugie.  

 

Wyczytałem, że w 

Spoiler

Return 6

 

Opublikowano

Myślałem, że chodzi o obowiązkowe przejście dlc w fabule. 

Opublikowano
1 minutę temu, Nyu napisał(a):

Myślałem, że chodzi o obowiązkowe przejście dlc w fabule. 

Tak, czy inaczej fajny zabieg jak ktoś jeszcze ma przed sobą podstawkę. 

Opublikowano

Z jednej strony tak, a z drugiej nie chciałbym ich przechodzić podczas kampanii. 

Opublikowano

Przyznam ze przeskoczenie z nowego jorku do bycia kelnerką wybiło z klimatu. Zobaczymy jak będzie dalej.

Opublikowano

Jeszcze nie grałem, ale brzmi to jak fatalny pomysł, żeby mieszać DLC o innym klimacie z główny wątkiem. To tak jakby w trakcie kampanii Far Cry 3 na nieświadomce odpaliło się Blood Dragon.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.