Opublikowano 20 godzin temu20 godz. Takich nie potrafię zrozumieć, jaka to musi być kurwa w prawdziwym życiu. Chociaż od samego początku typ był w chuj dziwny.
Opublikowano 20 godzin temu20 godz. To nie jest normalne granie non stop patrząc się za siebie jak na tym filmiku.
Opublikowano 16 godzin temu16 godz. 13 hours ago, Rozi said:Kurwa, kolejny dubel, tym razem schemat Kowadła, niech mnie chooy.Blueprinty najlepiej i najczesciej teraz wpadaja podczas eventu z wyladowaniami elektrycznymi. Dobra miejscowka jest na Buried City w kompleksie wiezowcow mieszkalnych. Choc lootowac trzeba wszystko bo z tym nie ma reguly i z byle szafki na narzedzia moze cos wypasc.
Opublikowano 13 godzin temu13 godz. Mi tam już trochę siada ciśnienie. Został jeden stół na 3ci level, questy poza kilkoma ciekawymi, gdzie trzeba faktycznie się udać w fajną lokację albo donieść coś w rękach do windy, to są kategorii "zbieranie czosnku", a gra solo co raz bardziej zaczęła się na szali przesuwać w stronę PvP. Zaczyna trochę brakować bardziej różnorodnego contentu, i czynnik PvP zostaje głównym punktem zabawy. Nowa mapa zdecydowanie w tym nie pomogła. Gdyby nie to, że po prostu otwieram piwo i gramy ze znajomymi i sobie przy okazji gadamy i jest fajnie to chyba bym już Arc zostawił.Jakaś grubsza akcja typu bierzemy sprzęt i idziemy klepać duże ARCi? Jasne, szkoda że w trakcie ktoś Cię ściągą z Ferro w plecy xDMimo wszystko gra dostarczyła super emocji, nie żałuje wydanej ani jednej złotówki i gdybym był typowym graczem co potrafi 5h dziennie grać w multi (nie żebym nie najebał 3500h w Destiny xD) to pewnie bym napierdalał dzień w dzień.Wczoraj na 4 wypady po jakieś większe ARCi, 3 skończyły się po 3 minutach strzelaniną, niestety nieudaną.
Opublikowano 10 godzin temu10 godz. 10 godzin temu, Wredny napisał(a):Ja to bym tylko chciał się załapać na zbiorowe nak#rwianie w Królową i nawet nie muszę jej lootować, byleby ją ubić - fajnie byłoby, żeby parę osób miało Hullcrackery, bo bez tego ani rusz - najłatwiej na pewno w składach, ale te z kolei automatycznie generują PvP, więc nie mam pojęcia, czy kiedyś uda mi się dokonać tego czynu.Ja wczoraj załapałem się na zbiorowe nakurwianie Matriarchini, na Porcie Kosmicznym, no jest kurwa twarda, waliliśmy z wieży i okolic, w końcu padła. Pobiegliśmy chyba w 10 osób, nie zebrałem ani jednego legendarnego materiału, podczas lootowania przybiegł Skoczek, powalił mnie, a jakaś kurwa jebana, która zamiast mnie podnieść, dobiła mnie (reszta ludzi się rozbiegła ze strachu). Straciłem więc cały sprzęt i punkty do Prób. Chuj mu w dupę.Ale fajnie tak było współpracować całym serwerem.6 godzin temu, Tommy Dee napisał(a):Blueprinty najlepiej i najczesciej teraz wpadaja podczas eventu z wyladowaniami elektrycznymi. Dobra miejscowka jest na Buried City w kompleksie wiezowcow mieszkalnych. Choc lootowac trzeba wszystko bo z tym nie ma reguly i z byle szafki na narzedzia moze cos wypasc.Znalazłem jeden schemat wczoraj, od ostatniego patcha NIC mi nie wypadło, coś pojebali mocno, albo ja mam takiego pecha. A jaki schemat znalazłem? Na czerwone światło chemiczne Przedtem co parę rajdów nawet tę Bettinę nieszczęsną trafiałem. A, no i z nagród za Próby dostałem dwa duble. Z takim dropem Panie, to ja mam w dupie ten reset za Ekspedycje.
Opublikowano 9 godzin temu9 godz. 10 godzin temu, Wredny napisał(a):Ja to bym tylko chciał się załapać na zbiorowe nak#rwianie w Królową i nawet nie muszę jej lootować, byleby ją ubić - fajnie byłoby, żeby parę osób miało Hullcrackery, bo bez tego ani rusz - najłatwiej na pewno w składach, ale te z kolei automatycznie generują PvP, więc nie mam pojęcia, czy kiedyś uda mi się dokonać tego czynu.Zawsze możesz spróbować tej metody 36 minut temu, Rozi napisał(a):Znalazłem jeden schemat wczoraj, od ostatniego patcha NIC mi nie wypadło, coś pojebali mocno, albo ja mam takiego pecha. Chyba pech. Ja wczoraj trzy czy cztery nocne rajdy na tamie robiłem i z każdego jeden schemat wyniosłem. Niestety na dodatki do broni i ciągle szukam na Wolfpacka (znajomy dostał w pierwszym podejściu...). Edytowane 9 godzin temu9 godz. przez wrog
Opublikowano 9 godzin temu9 godz. 17 godzin temu, Rozi napisał(a):Nie, niech nie wprowadzają takiego trybu, bo gra będzie kurwa nudna, zrozumcie to wreszcie.mnie pvp nie bawi w tej grze ale nie bede pisal czemu bo i tak beda heheszki i wyzywanie ale dobrze ze wiesz co mnie nudzi a co nie ;)Co mnie ciagnie to walka z maszynami i to one sa dla mnie zagrozeniem i wyzwaniem na obecnym poziomie (25lvl). Glownie przez ich wyjatkowa inteligencje ktorej nie widzialem w zadnej innej grze.
Opublikowano 8 godzin temu8 godz. Balance ChangesItems:DeadlineBuy value: From 8,100 to 15,000 CoinsSell value: From 3,000 to 5,000 CoinsCrafting:Old: 2 Explosive compound + 1 Synthesized fuelNew: 3 Explosive compound + 2 ARC Circuitry Deadline trader stock: From 3 to 1Power cellSell value: From 640 to 270 CoinsLauncher ammoBuy value:Old: 10 launcher ammo for 6,000 CoinsNew: 6 launcher ammo for 4,500 CoinsSell value: From 200 to 250Crafting:Old: 6 launcher ammo for 4 Metal parts + 1 Explosive CompoundNew: 6 launcher ammo for 1 ARC Motion Core + 2 Crude ExplosivesLauncher ammo crafting is available at the Workbench without needing a blueprint.VenatorDev note: The fully upgraded Venator has been over-performing recently, capable of outgunning full squads using close range weapons. We’re re-tuning the fire-rate gained from upgrades to pull down the pacing a bit, while still keeping its damage and accuracy intact. This should encourage players to take some more time with their shots rather than mag-dumping the first poor soul they encounter. The community also rightfully pointed out that the weight of the Venator was inconsistent with the weights of our other pistols, so we’ve corrected that as well.Reduced Fire-rate gained from upgrades from 22/44/60% to 13/26/40%.Increased Weight from 2 to 5.Explosive DamageDev note: We noticed that explosives dealt damage to more parts at once than intended, allowing weapons like the Hullcracker to kill larger drones too quickly. We’ve adjusted explosive damage to make it more consistent across the board, and we’ve re-balanced the damage of the Hullcracker to account for that change. This will require Hullcracker shots to need a bit more precision while still dealing good damage to the targeted spot.Rebalanced explosive damage against ARC for a more consistent experience.Explosions on smaller enemies, e.g. Turrets are largely unaffected.Explosions on larger sized enemies, e.g. Bastion will typically deal a bit less damage.Content and Bug FixesARCFixed a bug where ARC could call down reinforcements outside the map.ShredderShredder will now detect and move more reliably towards Lure Grenades.Shredder movement and handling updated: slightly reduced turn speed, improved braking, stiffer suspension, and more consistent reactions to impacts for steadier behavior in combat.Improved Shredder navigation to prevent it from getting stuck on corners when moving toward the player.Audio Reduced volume attenuation for explosion tinnitus and concussion effects to improve clarity.Maps Barricades can no longer be placed overlapping your character, preventing clipping through walls and access to locked rooms.The Dam BattlegroundsFixed an issue where players would get stuck in the Dam Control Tower elevator shaft.Fixed an issue where players could access the locked room on the Control Tower without a key.SpaceportAdded collision to the staircase walls and ceiling in the Hidden Bunker on Spaceport.Fixed an issue where players could enter the wall near the Launch Tower ramp on Spaceport, preventing unfair ambushes.Blue GateFixed railing props on Blue Gate that mistakenly blocked bullets; shots now pass through as expected.Stella MontisFixed a collision issue on Stella Montis near the Train Station that could cause players to fall through the terrain.Fixed a location in Stella Montis Train Station where players could get stuck.Removed two player spawns on Stella Montis that were too close to ARC spawn areas.Fixed missing visibility collision on walls in the Business Center area of Stella Montis that allowed shots to pass through.MiscellaneousFixed a crash when using Raider Voice (proximity chat) on PCs without AVX2 support.Fixed a crash that could occur when surrendering after reconnecting to a session.Fixed an issue where scavenging parts from the Shredder could leave behind invisible collisions.Fixed an issue where the Trials weekly rollover could display an outdated rank; the celebration now reflects the correct current rank and the UI remains accurate during the cooldown period.Updated recommended AMD graphics driver to version 25.11.1 to reduce recent crash issues on AMD GPUs.Your Raider Den has been ducked out.Movement Improved enemy ground detection to better handle steep surfaces, reducing erratic movement when traversing angled terrain.Weapons AphelionFixed an issue where Aphelion tracers could become excessively bright at distance, reducing visibility for the player being shot at.Increased Aphelion blueprint drop rates.StitcherCorrected player facing stats for the Stitcher, showing incorrect scaling of reload time across upgrade levels.See you Topside,//OssenAnd the ARC Raiders TeamBrawo za szybką reakcję i nerf Venatora
Opublikowano 6 godzin temu6 godz. Wkurwia mnie ta gra z tymi kluczami. Wziąłem epicki klucz do Ratusza, poszedłem nocą i wiecie co znalazłem? Żadnego kurwa epickiego przedmiotu, schematu, kurwa NIC. A w szafce z przełamaniem bezpieczeństwa wiecie co znalazłem? Amunicję i granaty dymne, małe Wkurwiłem się w chuj; te klucze powinny zapewniać co najmniej jeden schemat i epicki przedmiot, broń. Przy takim rng są bezużyteczne. Nie wiem, czy ja wpadłem w jakąś pętlę, ale nic nie mogę znaleźć lepszego od kilkunastu godzin, a schematy dostaję tylko z prób.
Opublikowano 4 godziny temu4 godz. Ale venator to jest teraz śmieć nad śmieciami No i naprawili te barykady i skoki pod drzwiami, więc można już spokojnie używać kluczy, bo pustego pokoju nie zastaniecie.Dobra, jednak chuja spaczowali, ludzie dalej przechodzą przez zamknięte pomieszczenia.
Opublikowano 2 godziny temu2 godz. No te zmiany to tak średnio bym powiedział, chociażby zmiana ilości Deadline u kupca, zmiana materiałów do jej craftingu itp - k#rwa, jak będę chciał odjebać taką akcję, jak na filmiku od @wrog to pomiędzy kolejnymi nieudanymi próbami minie więcej czasu zanim odzyskam stracony sprzęt.Podobnie z amunicją do Hullcrackera - jakoś nie zauważyłem nadmiaru ludzi z tą giwerą w trakcie eventu z Królową, więc też nie wiem, komu to przeszkadzało.No i Shredder - ten sk#rwiel jest tak zabójczy, że nie mam pojęcia, po co jeszcze go tuningują - nie dość, że gracze na Stella Montis są pojebani to jeszcze przez tego gnoja nie chce się tam zapuszczać.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.