Opublikowano 5 godzin temu5 godz. 5 godzin temu, Rozi napisał(a):Wystarczy przeczytać opis danego materiału, albo nacisnąć Przetwórz i widzisz co dostajesz, jakie poradniki, lel.No i teraz mam latać po 280 slotach i czytać każdy po kolei, który da mi jakieś zaawansowane części.
Opublikowano 5 godzin temu5 godz. Wystarczy slot z materiałami, każdy materiał wyższej klasy daje Ci materiał niższej klasy. Części możesz też wytwarzać przy ostatnim stole. Po kilkudziesięciu godzinach gry powinieneś wiedzieć, co z czego wytworzyć
Opublikowano 5 godzin temu5 godz. Nie wiem mam z 50, a nadal musze z jakaś ściągą zerkać co mogę rozmontowywać, albo sprzedawać bez poczucia, ze za chwile będę musiał tego szukać.Nawet ta ściąga z przed paru stron, gdzie była rospiska 60? rzeczy które można rozmontowywać, no nikt normalny Rozi tego nie stara sie spamiętać, wiesz.No ale jak Ty masz 200h w grze co wyszła tydzień temu to może patrzysz na to z innej perspektyw, dla mnie mogliby to zdecydowanie lepiej rozwiązać, tak by po nawet po 30h się nad tym nie zastanawiać.
Opublikowano 5 godzin temu5 godz. Wkurza, że nie da się podskoczyć z croucha a z toggle croucha już tak
Opublikowano 4 godziny temu4 godz. Plus fakt że możemy oznaczać sobie potrzebne nam przedmioty do wytworzenia konkretnych rzeczy, jednak po ich wytworzeniu to oznaczenie znika. Generalnie przy większej skali robi się z tego trochę bałagan i serio trzeba pamiętać o zbyt dużej ilości rzeczy (co, z czego i gdzie). Powinno dać się to oznaczyć na stałe tak by gra bez względu na menu w którym aktualnie zerkamy na ten przedmiot informowała nas że jest nam on potrzebny. Edytowane 4 godziny temu4 godz. przez Amer
Opublikowano 4 godziny temu4 godz. Mnie od gry odrzucają gracze. Mówi dont shoot wanna coop a później wali w plecy. Odechciewa się grac przez takich zyebow.Druga sprawa to tak srednio czuje progres. QoL odslugi ekwipunku na padzie i skrotow też jest takie sobie.
Opublikowano 4 godziny temu4 godz. 12 minut temu, Amer napisał(a):Powinno dać się to oznaczyć na stałe tak by gra bez względu na menu w którym aktualnie zerkamy na ten przedmiot informowała nas że jest nam on potrzebny.Ja tam jadę takim mykiem, bo zbieram cały czas materiały na średnią osłonę (niebieską, bo fioletowej się nie opłaca robić) i patrzę w warsztacie ile mogę takich wyprodukować, jak pokazuje 20-30 to robię, bo właśnie z tego powodu, że po zrobieniu od razu znika tracking. No i na chuja wafla, powinni ogarnąć na konsolę ten interfejs, dać od kursora i będzie lepiej.
Opublikowano 4 godziny temu4 godz. Plus jakaś opcja typu by dogadani na friendly gracze byli w stanie się identyfikować przy ponownym spotkaniu w tym samym meczu. Odnoszę wrażenie że przy ciut bardziej intensywnych wyprawach solo bywa tak że najpierw zawieramy z kimś niepisany pakt o nieagresji, a 10 minut później gdy znów na siebie trafiamy kompletnie nie mamy pojęcia że już nie ma potrzeby ponownego obwąchiwania się bo to swojak, który po prostu gdzieś się zawieruszył. Niech po obustronnym "nie strzelać" pojawia się jakiś znacznik, pozycja tego gracza na mapie, nick czy cokolwiek.No i levele też powinny być widoczne, przynajmniej w rozgrywkach drużynowych, tak by była świadomość czy śmigamy w towarzystwie 2 kotów lvl 50+ czy z przedszkolakami którym nie podszedł nowy COD i próbują zakotwiczyć się w Raidersach. Edytowane 4 godziny temu4 godz. przez Amer
Opublikowano 3 godziny temu3 godz. Na disco Arcowym można im pisać feedback i pomysły, może akurat coś się znajdzie w przyszłych updateach
Opublikowano 3 godziny temu3 godz. 57 minut temu, Amer napisał(a):Plus jakaś opcja typu by dogadani na friendly gracze byli w stanie się identyfikować przy ponownym spotkaniu w tym samym meczu. Odnoszę wrażenie że przy ciut bardziej intensywnych wyprawach solo bywa tak że najpierw zawieramy z kimś niepisany pakt o nieagresji, a 10 minut później gdy znów na siebie trafiamy kompletnie nie mamy pojęcia że już nie ma potrzeby ponownego obwąchiwania się bo to swojak, który po prostu gdzieś się zawieruszył. Niech po obustronnym "nie strzelać" pojawia się jakiś znacznik, pozycja tego gracza na mapie, nick czy cokolwiek.No i levele też powinny być widoczne, przynajmniej w rozgrywkach drużynowych, tak by była świadomość czy śmigamy w towarzystwie 2 kotów lvl 50+ czy z przedszkolakami którym nie podszedł nowy COD i próbują zakotwiczyć się w Raidersach.Zwłaszcza jak ktoś poszedł tylko w zielone i żółte drzewko, to taki typ jest nie do zajebania w pvp W zielonym drzewku są w chuj mocne buffy do walki z graczami. Szkoda, że nie można zrobić sobie drugiej postaci (alta) właśnie do takich akcji.
Opublikowano 1 godzinę temu1 godz. o ktorych punktach piszesz? szkoda, ze nie można zrobić resetu tych punktów, wziałbym troche z mobilności wsadził w czerwoną breach i może w zieloną właśnie,
Opublikowano 1 godzinę temu1 godz. Menu jest do poprawy, jest zaprojektowane pod myszkę i na konsolach sprawdza się średnio. Powinni też coś wymyślić na tych skurweli bez honoru, którzy najpierw krzyczą friendly albo don't shoot a potem walą ci serię w plecy.
Opublikowano 51 minut temu51 min Mnie teraz koleś wk#rwił, bo stwierdziłem, że na Spaceport spróbuję się z królową i na tę okazję kupiłem w sklepie Hullcrackera, 100 sztuk amunicji, full upgrade, nawet dodatki itp.Widziałem, że parę osób ją nadgryzało to zająłem strategiczne miejsce na pobliskiej wieży i zacząłem ostrzał, a jakiś typ po prostu sobie tam wjechał i wyjebał mi serię w plecy.Bez sensu takie coś, nie kumam takiego zagrania - zamiast razem się zebrać to k#rwa nie...W następnej rundzie wziąłem 300 heavy ammo, Anvila i Ferro, plus moje ostatnie trzy Wolfpacki i kilka innych granatów, ale chyba byłem jedynym, który zaczepiał pajęczarkę, bo słabo to szło - bez conajmniej Hullcrackera nie ma co do niej podchodzić.
Opublikowano 38 minut temu38 min Mi został ostatni Rocketeer do odstrzelenia i wszystkie stoły będą wymaksowane, potem się dokończy questy i zostanie Queen i Matriarch, ekspedycję chcę też zrobić, jestem już tam na etapie przerabiania różnych materiałów na kasę potrzebną na next awans. Z blueprintów mam chyba ten najważniejszy czyli Wolfpack więc o granaty nie będę musiał się martwić
Opublikowano 35 minut temu35 min 3 godziny temu, Szymek napisał(a):Mnie od gry odrzucają gracze. Mówi dont shoot wanna coop a później wali w plecy. Odechciewa się grac przez takich zyebow.Druga sprawa to tak srednio czuje progres.QoL odslugi ekwipunku na padzie i skrotow też jest takie sobie.O to to! Z powodu graczów zjebów nie zdecydowałem się w to grać bo znam siebie, po kilku zgonach przez cwaniactwo i skoorvysyństwo zrobiłbym raque quita po prostu bo to nie moje standardy etyczne grania. Poza tym fakt utraty progresu po finałowej misji także mnie nie zachęcił. Wyjątkowo nie idę z prądem forumkowych graczy i bawić się w Arka nie zamierzam. Naczytałem się dosyć i wystarczy
Opublikowano 17 minut temu17 min Takie czarno-białe myślenie, jak to w życiu, jest bez sensu. Dostawanie serii w plecy od jakiegoś frajera to tylko jedno zdarzenie na tym całym spectrum doświadczenia. Bez tego nie docenisz innych momentów w Arcu, dzielenia się przedmiotami, pomaganie sobie w misjach, wspólne plądrowanie, pomaganie z maszynami. Są bardziej przykre momenty, ale przeważająca część tego póki co to są te zajebiste spotkania
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.