Skocz do zawartości

Death Stranding 2 On The Beach

Featured Replies

Opublikowano
10 godzin temu, GSPdibbler napisał(a):

Ta aktywność jest w miarę postepow w fabule, czy coś ominąłem?

Jak odblokujesz schronisko dla zwierząt to później możesz dostarczać im zwierzęta.

  • Odpowiedzi 1,1 tys.
  • Wyświetleń 84,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Szacunek dla Kojimy za kreatywność i po prostu za to, że próbuje zrobić coś innego. Szkoda, że tym czymś innym jest najnudniejszy gameplay w grach wideo od czasu powstania walking simulatorów. Spokojn

  • Niech każdy wydaje na co chce swoje pieniądze, ale moim zdaniem płacenie prawie stówy za to, żeby zagrać w giereczkę dla dzieci 2 dni wcześniej to kolejny rak branży. Rockstar obserwuje na ile pozwala

  • Przeczytałem w końcu relację z 4-dniowego "obozu Death Stranding", zorganizowanego w siedzibie w Shinagawie (której wystrój jest mocno inspirowany "Odyseją kosmiczną"). Kurde, nawet to było częścią PR

Opublikowano

Wczoraj wieczorem zrobiłem jedna główna misje w 9 rozdziale i zostałem rozłożony na łopatki. Mega soczysta scena, cos na wzór

9 godzin temu, Szermac napisał(a):

Scena w 6 rozdziale

Spoiler

jak nas Tomorrow ratuje z opresji

to póki co top pepegasm

gdzie Kojima jasno daje do zrozumienia, ze nie jesteśmy w stanie przewidzieć co sie zaraz stanie. Spokojnie, nic nie zdradzam. W spoilerze znajdziecie tylko imiona.

Spoiler

Walka Tomorrow z Higgsem

Je.baniec jest mistrzemfsg

Opublikowano

To super. Graj i sie ciesz lapka

Ja mialem wczesny dostep spicy

Ale za to teraz dawkuje sobie ile moge. Nie wiem czy wiecie ale kolej ma jeszcze inna ukryta opcje transportu..

Spoiler

Tyrolki ktore sa jej czescia

Mega sie ucieszylem jak na to wpadlem.

Tymczasem jak w serii Dark Souls lece podlaczyc

Spoiler

Kowala

do sieci lapka

Opublikowano
11 godzin temu, ginn napisał(a):

ale gdy przechodzę na rozgrywkę offline to wszystko jest tak jak było - mosty, drabinki, schrony i nasrane emotów

Ja wprawdzie dopiero zaczynam, ale na jedną rzecz zwróciłem uwagę już na początku. Pierwsza misja, gdy wychodzimy z kryjówki Sama i udajemy się na drugą stronę rzeki do pierwszego schronu. Po drodze mijamy pierwszych bandytów (samouczek z oznaczania), tam na klifie trafiłem na linę teoretycznie zostawioną przez innego gracza. Sprawdziłem na kilku gameplayach na YT i ta lina była w nich w tym samym miejscu.

Już podczas przechodzenia pierwszej części nad tym się zastanawiałem i uważam, że cześć rzeczy faktycznie po innych grazach zostaje, ale część "pomocy" tylko udaje a jest tam wstawione przez twórców.

Opublikowano

Mnie jedynie w tej grze irytuje ilość najebanych emotków, ikonek i temu podobne gówna. Co te wszystkie generatory, poczty czy mosty to jest ok, ale z tymi ikonami/reakcjami to ich pojebało doszczętnie. Przez co świat wygląda jak wygląda tymi pierdołami. No wygląda jak gówno.

Opublikowano

Ja nie chcę być offline. Rozumiem na czym polega koncepcja tej gry, to jest fajny pomysł. Problemem jest przesada. Te funkcje społecznościowe/sieciowe w Death Stranding 2 są jak dubajska czekolada ;)

Opublikowano
9 minut temu, Faka napisał(a):

Mnie jedynie w tej grze irytuje ilość najebanych emotków, ikonek i temu podobne gówna. Co te wszystkie generatory, poczty czy mosty to jest ok, ale z tymi ikonami/reakcjami to ich pojebało doszczętnie. Przez co świat wygląda jak wygląda tymi pierdołami. No wygląda jak gówno.

A nie można tego wyłączyć?

Opublikowano

Pewnie jak przejdziesz na offline :)

Opublikowano

Na pewno sa limity bo mi wyskoczyl ostatnio jeden jak chcialem zostawic booster na prostym odcinku autostrady. Rozmiaszczanie takich przyspieszaczy w odpowiednim miejscu jest jak najardziej wskazane. Nie wiem co tam jest jeszcze pomocne ale reszta to chyba tylko emotki.

Opublikowano

Pamiętam, że w jedynce od razu dalem offline bo chcialem być tym jedynym porterem co sobie droge kieruje.

Zalozenia dla mnie online w takim koncepcie są sztuczne i puste. Nie widzimy innych graczy, więc dla mnie te mosty rownie dobrze mogły zbudować boty. Dawanie lajkow to największy rak jaki spotkał ten świat (wszystkie social media) i sztuczność.

Tylko offline i gra na nabiera rumieńców. Pamietam w jedynce nawet jak sobie mosty i tyrolki pobudowalem to wiedziałem ze to moje i jak któryś raz juz wracałem swoja wydeptaną ścieżka to od razu cieplej na serduszku.

Opublikowano

Rozumiem co chcesz przekazać ale bez tej bazy graczy która aktualnie jest i okupuje serwery ciężko Ci będzie utrzymać cała ta siec przy życiu. Gdyby nie inni gracze moje tyrolki, ładowarki, schrony itp. dawno by wymiękły. Fajnie ze ktos tam jest i co chwile naprawia i usprawnia ta infrastrukturę zwłaszcza w innej części kraju. W innym przypadku co chwile musialbym sie odrywać od aktualnej misji i wracać łatać dziury. A tak cały czas do przodu z uśmiechem i fascynacja nyam1

Opublikowano

A rzeczywiście te budowle trzeba odbudowywać zapomniałem. To dlatego pod koniec gry jak miałem offline to poznikały mi drabiny i mosty D

Opublikowano

Całkiem prawdopodobne. Kiedy grasz sam wszystko zajmuje więcej czasu w związku z czym sa większe straty w tym ogromnym świecie.

P.S

Patrząc na to ile osób siedzi na serwerach to wydaje sie ze DS2 dużo lepiej sie sprzedało ohboy

Opublikowano
17 minut temu, MEVEK napisał(a):

Całkiem prawdopodobne. Kiedy grasz sam wszystko zajmuje więcej czasu w związku z czym sa większe straty w tym ogromnym świecie.

P.S

Patrząc na to ile osób siedzi na serwerach to wydaje sie ze DS2 dużo lepiej sie sprzedało ohboy

Jedynka sprzedała się w ilości 19 milionów kopii (tak wiem, że w przeciągu wielu lat i platform) ale tak czy inaczej dwójka pewnie nigdy tego poziomu nie osiągnie, bo i czasy inne.

Opublikowano
15 minut temu, KrYcHu_89 napisał(a):

Jedynka sprzedała się w ilości 19 milionów kopii

W marcu było info o 20 milionach graczy, także wątpię.

Opublikowano
Teraz, Square napisał(a):

W marcu było info o 20 milionach graczy, także wątpię.

No to pewnie już bliżej 21, wiadomo teraz pewnie za parę złociszy, ale liczby lecą ciągle bardzo mocno w górę, jak na 6cio letnią grę.

Opublikowano

No ale to ma się nijak do sprzedaży, ta równie dobrze mogła być na poziomie 10 baniek. Nie wiem ile podawali i kiedy.

Opublikowano
Teraz, Square napisał(a):

No ale to ma się nijak do sprzedaży, ta równie dobrze mogła być na poziomie 10 baniek. No wiem ile podawali i kiedy.

No bo sam Hideo dobrze powiedział, że obecnie nikt nie liczy liczby kopii, bo to już nie jest miarodajne, zarabia na abonamentach (była w Plusie, w PC Passie chyba też chwilę była), promocjach, reedycjach, upgrejdach więc jedyne co można podać to liczba Porterów, a liczbę egz. liczyli do 2021 gdzie było 10 mil.

To już lepiej podać liczbę unikalnych Porterów (21 mln) niż liczbę kopii, gdzie jeden Porter mógł kupić 3 razy...

Popularność tej gry przerosła chyba samego Hideo, bo nie wierzę, żeby typ marzył o tym, że symulator "kuriera" to nie będzie jego "niche game" a tutaj przerasta powoli legendą i liczbami MGSy.


A jeszcze był freebie na Epicu - tak na tym też zarobił, bo Epic musiał za to zapłacić, a jak to na Epicu bywa ludzie gry dodają i zapominają, bo nikt Epica nie lubi xD.

W ogóle według mnie świetny model biznesowy ma Hideo. Współpraca z Sony, za co jest kasa, ale mówi, że to tylko czasówka i jest autonomiczny w decyzjach, jak już wchodzi gdzie indziej to wszędzie, był Epic, free Epic, Steam, Gamepass, Plus, ale nic w jednym czasie. Tak się produkuje nowe IP.

Opublikowano

Ja się cieszę, że taka gra powstała, bo to jedyna taka gra z pełnym filmowym sznytem + ciekawe gameplay. Trochę to wola sony, że dali mu wszystkie swoje kredki do stworzenia DS1 i 2.

Opublikowano

Zbyt duze ma gosc doswiadczenie w branzy nie wpominajac o swoim ego aby Sony pozwolilo mu odejsc. Moze nie odejsc co nie dac mu szansy na stworzenie kolejnej gry z ktorej czerpia zyski. Kojima jest za sprytny aby po raz kolejny wpasc w sidla wielkiej korporacji. Trzymam za niego kciuki. Mam nadzieje ze skonczy te swoje rozpoczete projekty i na spokojnie przejdzie na emeryturke z ktorej godnie bedzie spogladal na swoja sposcizne hi

Ja dalej w 9 rozdziale smigam sobie po gorach. I w sumie przyznam ze jest troszke lzej niz sie spodziewalem. Spokojnie mozna jezdzic motorkiem jezeli tylko chcecie. Mogl tutaj wprowadzic jakies utrudnienie bo nawet podstawowa wersja idzie sie tam przemieszczac z rozwaga.

Opublikowano

W końcu zdobyłem odtwarzacz, jest git, można podczas spacerowania słuchać, czego brakowało w jedynce. Nie wiecie, czy też będą kawałki z jedynki?

Opublikowano

Na pewno wpadnie "silent poet". Moze nieco zmieniony ale jednak. A odtwarzacz jest w pyte. Bez muzy sie nigdzie nie ruszam lapka

Opublikowano
2 godziny temu, MEVEK napisał(a):

Zbyt duze ma gosc doswiadczenie w branzy nie wpominajac o swoim ego aby Sony pozwolilo mu odejsc. Moze nie odejsc co nie dac mu szansy na stworzenie kolejnej gry z ktorej czerpia zyski. Kojima jest za sprytny aby po raz kolejny wpasc w sidla wielkiej korporacji. Trzymam za niego kciuki. Mam nadzieje ze skonczy te swoje rozpoczete projekty i na spokojnie przejdzie na emeryturke z ktorej godnie bedzie spogladal na swoja sposcizne hi

Ja dalej w 9 rozdziale smigam sobie po gorach. I w sumie przyznam ze jest troszke lzej niz sie spodziewalem. Spokojnie mozna jezdzic motorkiem jezeli tylko chcecie. Mogl tutaj wprowadzic jakies utrudnienie bo nawet podstawowa wersja idzie sie tam przemieszczac z rozwaga.

Mi sie juz trochę znudziło jeżdżenie motorkami i pickupem. Zacząłem właśnie śmigać więcej na nogach i sprawia to mega przyjemność. Więcej czasu na podziwianie i zadumę a i ogrom świata fajnie w tedy wygląda.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 2