Skocz do zawartości

Star Ocean: The Second Story R


XM.

Rekomendowane odpowiedzi

11h za mną, bawię się coraz lepiej, absolutnie zachwycony jestem możliwościami modyfikacji- wykuwamy, kopiujemy, custumizujemy, gotujemy, łowimy, łączymy itd praktycznie wszystko ze wszystkim, nawet możemy książki tworzyć by lv skille bez tracenia punktów potrzebnych do ich levelowania. Na prawdę system pozwala na wiele ale mam mocne wrażenie (oby mylne) że można przez to balans gry złamać dość szybko. Mam już 6czlonkow drużyny, dodatkowych dwóch do samych tylko assault actions, bawię się w.w rzeczami i zrobiło się nieznośnie łatwo. Mam nadzieję że dalej w tutorialu jestem i zaraz zrobi się wyzwanie bo grając na poziomie średnim (Galaxy) obecnie nie ma go w gierce wcale. Wpadające co chwilę ukończone challenge mission czy zadania z gildii sprawiają dodatkowo że czuje się nonstop jak jakiś milioner.

 

Niby jest poziom trudności hard ale z tego co widzę tam znowu trup wśród postaci sterowanych przez ai sieje się gęsto więc raczej w chwili obecnej nie chcę na niego przechodzić.

Edytowane przez Daffy
  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Oczywiście że można.
Przecież tu na upartego można wycrafcic bronie/armory kilka razy lepsze niż aktualnie sprzedawane w sklepikach.
Tak samo jest star ocean divine force w którego teraz gram.
Kolega wkleił mi screena z brodnia 2000 ataku i chyba ze 4 bonusy xD
No a w sklepiku bronie 400 ataku.
Ale pamiętam dokładnie ile w SO2 było zabawy z craftingiem i ile skilli do rozwinięcia.
To było wow, a teraz na tle takiego FF16 to jest mega WOW.

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
9 godzin temu, Daffy napisał:

11h za mną, bawię się coraz lepiej, absolutnie zachwycony jestem możliwościami modyfikacji- wykuwamy, kopiujemy, custumizujemy, gotujemy, łowimy, łączymy itd praktycznie wszystko ze wszystkim, nawet możemy książki tworzyć by lv skille bez tracenia punktów potrzebnych do ich levelowania. Na prawdę system pozwala na wiele ale mam mocne wrażenie (oby mylne) że można przez to balans gry złamać dość szybko. Mam już 6czlonkow drużyny, dodatkowych dwóch do samych tylko assault actions, bawię się w.w rzeczami i zrobiło się nieznośnie łatwo. Mam nadzieję że dalej w tutorialu jestem i zaraz zrobi się wyzwanie bo grając na poziomie średnim (Galaxy) obecnie nie ma go w gierce wcale. Wpadające co chwilę ukończone challenge mission czy zadania z gildii sprawiają dodatkowo że czuje się nonstop jak jakiś milioner.

 

Niby jest poziom trudności hard ale z tego co widzę tam znowu trup wśród postaci sterowanych przez ai sieje się gęsto więc raczej w chwili obecnej nie chcę na niego przechodzić.

Niestety ale recenzje mowia ze Normal jest mega prosty wiec nie spodziewaj sie wyzwania.

Odnośnik do komentarza
2 minuty temu, KrYcHu_89 napisał:

Ale system walki w tej grze to jest słabiutki, czy tylko mi się wydaje? Nie czuję tego jakoś do tej pory, w sumie to na razie jedyny poważny minus, story świetnie się rysuje, oprawa super, eksploracja, ale ta walka po 3 sekundy mashowanie przycisków na razie.  

Po 13h dochodzi w między czasie kilka nowych możliwości w walkach ale na Galaxy to dalej sprowadza się do klikania B przez 3sekundy

 

Przełączam dziś na Universe i dam znać 

Odnośnik do komentarza
9 godzin temu, Daffy napisał:

Pograłem na Universe i niestety wróciłem do tego prostego Galaxy. Niezbalansowane strasznie, jedni giną szybko, drudzy mi w 3sekundy robili jesień średniowiecza z drużyny, nie na moje nerwy

Też gram na Galaxy, ogólnie gierka mega przyjemna, super się w to gra na Decku. Jedynie wkurza mnie trochę ilość tych walk w dungeonach. Odrobina mniej by nie zaszkodziła. 

Edytowane przez KrYcHu_89
Odnośnik do komentarza
6 godzin temu, Daffy napisał:

Dosc fajny twist fabularny miałem przed chwilą, kurcze szkoda tego poziomu trudności ale całościowo gra mi się mega miło 

Jest ok, jestem ciekaw jak sprzedaż poszła, Square to mistrzowie remaków jrpgów, jeżeli prawnie wszystko mają to nie widzę innej możliwości, jak odrestaurowanie kolejnych gier, na czele z Chrono Trigger i Xenogears. 

Odnośnik do komentarza
34 minuty temu, Daffy napisał:

Dane są na razie z premierowego tygodnia z kkw to poszło porównywalnie sztuk co przy okazji ostatniej odsłony serii, zdecydowana większość z tego to switch, na PS4/PS5 bieda

No to logiczne, to jest idealna gra na Switcha i PC handheldy też na Steamie swój procent pyknąć powinny. Oczywiście to dalej nisza, peak concurrent był 8k graczy. 

Odnośnik do komentarza
Pograłem na Universe i niestety wróciłem do tego prostego Galaxy. Niezbalansowane strasznie, jedni giną szybko, drudzy mi w 3sekundy robili jesień średniowiecza z drużyny, nie na moje nerwy
Bo przy universe trzeba się wgryźć w system i pocrafcic sprzęt w IC.
I wtedy nakręca się spirala, chcę się walczyć, grindowac i jest wyzwanie.
Na galaxy leci się jak walec.
Odnośnik do komentarza
19 minut temu, bartiz napisał:

Czyli granie na Galaxy to jak w Lies of Pi ze Zjawą - jak pizda. Kolejna zasada gamingu.

Walec nie walec (też gram na Galaxy,  zginąłem raz w 1wszej jaskinii:)), dobra jest ta gra, dopiero wyszedlem z jakiegoś lasu, gdzie trzeba było dzieci ratować, wiec pewnie dalej dalego w grze to nie jest, ale wciąga mocno, nawet system walki jakoś zaczął dowozić, a ta oprawa to chyba mi się do końca gry nie przeje. Śliczne to jest po prostu. 

Odnośnik do komentarza
Czyli granie na Galaxy to jak w Lies of Pi ze Zjawą - jak pizda. Kolejna zasada gamingu.
Ja (pipi)ie .
Masz normal po to żebyś sobię story zrobił bez grindu lev, sp, milionów kasy potrzebnej na IC.
Tak, normal w dzisiejszych czasach jest dla pisd i casuali.( w większości gier)
To jakieś odkrycie że trzeba to nazywać zasadą gejmingu?
Nikogo nie obchodzi jak grasz i na jakim poziomie.
Odnośnik do komentarza

Nie ma, demko sprawdzałem na switchu OLED to kolory ekranu w takich typu gierkach robią robotę ale to Ameryki nie odkrywam tym.

 

Na switchu mimo że wygląda fajnie i działa w rocksolid 30fps to by mnie wkurzały loadingi przy walkach, walczy tu się sporo, z reguły to szybkie pojedynki, a u Nintendo są chwilowe loadingi przed walką i po.

Odnośnik do komentarza
10 minut temu, Daffy napisał:

Nie ma, demko sprawdzałem na switchu OLED to kolory ekranu w takich typu gierkach robią robotę ale to Ameryki nie odkrywam tym.

 

Na switchu mimo że wygląda fajnie i działa w rocksolid 30fps to by mnie wkurzały loadingi przy walkach, walczy tu się sporo, z reguły to szybkie pojedynki, a u Nintendo są chwilowe loadingi przed walką i po.

Switch OLED nie wspiera HDR.

Odnośnik do komentarza
4 minuty temu, Daffy napisał:

Wiem ale gra też nie wspiera HDR nawet na pc, nic z tych gierek od square w tym typie nie ma hdr

Szkoda, bo przecież te silniki HD-2D/3D mają super oświetlenie standardowe :/ Jeszcze nie miałem handheldów currentgen jak grałem bodaj w 2gie Ori i wtedy jak zobaczyłem na TV HDR w tej grze to niebo, a ziemia. Teraz z racji premiery SD OLED, który ma ponoc świetny HDR, świetnie byłoby, jakby więcej gier 2D wykorzystywało ten potencjał, nawet Digital Foundry chyba pokazywał wlasnie drugie Ori w tym porowaniu wersji LCD i nowgo ekranu z 1000 nitów. 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...