Opublikowano 17 października 20241 r Tak, straszne problemy mają te mniejsze studia z kreowaniem fajnych bohaterów
Opublikowano 17 października 20241 r 2 godziny temu, Josh napisał(a): Ja yebie, ależ to będzie GOTY. Szkoda tylko, że chyba mi nie pójdzie na lapku, bo już z Hollowbody ledwo sobie ten złom dawał radę. Również ograłem demko. Potencjał jest ogromny, tam samo jak liczba drobnych rzeczy które obowiązkowo muszą zostać poprawione (wyważenie dźwięków, kamera/sterowanie). Natomiast sam klimat i gore to poezja. Żeby jeszcze tylko zagadki stały na przyzwoitym poziomie. Zdecydowanie warto śledzić i kibicować.
Opublikowano 17 października 20241 r Oj tak, zagadeczki muszą być dobre. To jedna z nielicznych rzeczy, przy których nie ogranicza ich budżet, a jedynie kreatywność. Często właśnie tym się wybijają się indie-horrory (Signalis, Song of Horror i Tormented to absolutny top łamigłówek), więc liczę, że pod tym względem i tutaj będzie gicio. Niech się po prostu skupią na oddaniu właściwego klimatu, dobrych puzzlach, konkretnej dawce survivalu (nie chcę powtórki z SH2, gdzie całą grę latałem z wiadrem pocisków), a jakieś pierdoły typu sterowanie czy drobne bugi się wybaczy.
Opublikowano 17 października 20241 r 4 godziny temu, Josh napisał(a): Ja yebie, ależ to będzie GOTY. Szkoda tylko, że chyba mi nie pójdzie na lapku, bo już z Hollowbody ledwo sobie ten złom dawał radę. Ciekawe czy jest szansa na wersje konsolowa w przyszlosci. Teraz patrze na strone tego studia, to w tym studiu sa 2 osoby. Male moce przerobowe, ale z drugiej strony takie Stardew Valley robione przez jedna osoba ukazalo sie w koncu na wielu platformach. Tylko, ze ten drugi osiagnal najpierw na PC ogromny sukces.
Opublikowano 17 października 20241 r Bardziej budżetowe horrorki dostawały wersje konsolowe, więc tutaj też byłbym dobrej myśli Oby tylko nie trwało to zbyt długo.
Opublikowano 17 października 20241 r Godzinę temu, Lukas_AT napisał(a): Teraz patrze na strone tego studia, to w tym studiu sa 2 osoby. Tylko dwie, ale ładny progres robią. Nie wszyscy tutaj korzystają ze Stema, więc wrzucę kilka fotek z porównań wer. alpha z obecnym stanem rzeczy. Widać sporo napracowania IMO. Edytowane 17 października 20241 r przez Amer
Opublikowano 17 października 20241 r 4 godziny temu, Josh napisał(a): Bardziej budżetowe horrorki dostawały wersje konsolowe, więc tutaj też byłbym dobrej myśli Oby tylko nie trwało to zbyt długo. Oby, bo inaczej bede musial w PC do gier zainwestowac. Poki co mam tylko lapka do pracy, a gram na konsolach. Ale to bylby tylko jeden z kilku argumentow. Jak gra okaze sie czyms tak dobrym jak Tormented Souls to nie bede mogl przejsc obojetnie. Nie jako fan klasycznych survival horrorow.
Opublikowano 19 października 20241 r To jeszcze wrzucę taki dłuższy gameplay ze starszej wersji demka. Rzućcie okiem na pierwsze 90 sekund dosłownie - IMO zdrowo dopasione te lokacje (miasto). Wiadomo, że już to gdzieś kiedyś widzieliśmy, niemniej klimat i wykonanie fest.
Opublikowano 24 października 20241 r Też premiera w przyszłym roku. Prawdziwy atak klonów starych Residentów, ale to dobrze, bo brakuje takich gierek na rynku. Nie samym Tormetned Souls człowiek żyje : ) Edytowane 24 października 20241 r przez Czokosz
Opublikowano 24 października 20241 r Mam wrażenie że te residentowe klony to jest graficznie jedna i ta sama gra xD
Opublikowano 24 października 20241 r Dla mnei to ok. To nadal lepsze niz te wszystkie beat em upy wygladajace jak ostatnie Zolwie. Takich horrorow nigdy za wiele zwlaszcza ze nowego Residenta w starym stylu juz pewnie nigdy nie zobacze.
Opublikowano 24 października 20241 r To też ciekawie wygląda. Debiut studia, które do tej pory zajmowało się robieniem filmów (Black Phone, Happy Death Day, M3GAN). Wygląda... oryginalnie.
Opublikowano 24 października 20241 r To pamiętam z jakiegoś pokazu co chłopy naraz pokazały chyba z 20 gier w minute a ludzie myśleli że to jest jedna gra tylko że z różnymi stylami graficznymi xD
Opublikowano 24 października 20241 r Najpierw piszesz, że wszystkie wyglądają tak samo, a w kolejnym zdaniu, że jednak różnią się stylem graficznym xD Przecież na tym filmiku co wrzucił łom masz kilka kompletnie inaczej wyglądających gier, nie tylko z inną grafą, ale też różnicych się perspektywą. Nie wiem co jeszcze byś chciał, bo wiadomo że gameplay w każdej zawsze będzie podobny, w końcu to wszystko survival-horrory operujące podobnymi mechanikami. Też bym nie powiedział że Conscript, Crow Country, Signalis i Hollowbody wszystkie wyglądają tak samo. Edytowane 24 października 20241 r przez Josh
Opublikowano 24 października 20241 r No oglądałem ale chodzi mi o te klony które chcą mieć normalną grafike a nie jakąś stylizowaną. Tormented soul, echoes of the living to co wrzucił Czokos +chyba 2 gierki z filmiku Łoma. Strasznie mi się nie podoba taka oprawa xD kojarzy mi się z tymi gierkami na unity co kiedyś wszędzie latały
Opublikowano 24 października 20241 r Ja wlasnie taka uwielbiam i kojarzy mi sie z Tormented czy RE0/1.
Opublikowano 24 października 20241 r Ja największy mam problem z animacjami. Jak gra jest stylizowana na początki PS1 to sztywne ruchy pasują ale jak już wchodzimy w stylistykę PS2/GC i grafika przywodzi na myśl RE Remake a animacje w szczególności walki i obrywania/zadawania obrażeń wyglądają mega koślawo to mocno mnie to odrzuca.
Opublikowano 24 października 20241 r 27 minut temu, pawelgr5 napisał(a): Ja wlasnie taka uwielbiam i kojarzy mi sie z Tormented czy RE0/1. No zdecydowanie próbują uderzać w klimat re1/0 ale tam mieliśmy jednak najpiękniejsze tła w historii gier i to się nawet broni po tylu latach ale w głównej mierze mam problem z tym co łom+to że bohaterowie wyglądają jak lalki. Ogólnie bardziej kwestia gustu niż jakiś realny problem tych gier
Opublikowano 24 października 20241 r To jeszcze wrzucę taki dłuższy gameplay ze starszej wersji demka. Rzućcie okiem na pierwsze 90 sekund dosłownie - IMO zdrowo dopasione te lokacje (miasto). Wiadomo, że już to gdzieś kiedyś widzieliśmy, niemniej klimat i wykonanie fest. Sztos fhui!Zaczynałem przygodę z RE od 3.Wspaniale wygląda ta giereczki.
Opublikowano 24 października 20241 r 57 minut temu, łom napisał(a): Ja największy mam problem z animacjami. Jak gra jest stylizowana na początki PS1 to sztywne ruchy pasują ale jak już wchodzimy w stylistykę PS2/GC i grafika przywodzi na myśl RE Remake a animacje w szczególności walki i obrywania/zadawania obrażeń wyglądają mega koślawo to mocno mnie to odrzuca. Bloober też miał z tym problem w Silenciku. Grafa momentami fotorealizm, a niektóre animacje Jamesa jak z ps2.
Opublikowano 25 października 20241 r Zajebiste, tylko żeby cała reszta się zgadzała poza pięknym wyglądem jak stare bajki Disneya.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.