Skocz do zawartości

ASTRO BOT

Featured Replies

Opublikowano

Taki wakacyjny vibe ma ta gra, mogliby puścić w lipcu :D 

  • Odpowiedzi 1 tys.
  • Wyświetleń 74,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • A wyboraz sobie co sie bedzie dzialo jak juz zainstaluje sie gierka

  • Super, że wszyscy cieszą się grą i w ogóle, ale to trochę absurdalne, że gra z serii stworzonej aby dodać ją za free do pokazania możliwości nowego pada staje się raptem największym hitem platformy, b

  • Jak się nie ma co się lubi, to się lubi Astro Bota. Ja podziękuję, czekam na nowego Killzone czy coś innego, trochę bardziej charyzmatycznego. 

Opublikowano

A ja słucham sobie właśnie soundtracku z Astro's Playroom. Coś absolutnie fantastycznego :) Czyżby wreszcie, po tylu latach i 5 generacjach, Playstation doczekało się własnego Mario? Wierzę w to bardzo!

Opublikowano
Godzinę temu, Square napisał(a):

Czyli będzie ten remake Bloodborne?

 

Potwierdzasz? Ja tylko forumkowi wierze :wujaszek:

Opublikowano
14 godzin temu, Figuś napisał(a):

GR-qL4SbgAAYhyU?format=jpg&name=large

GR-qT7QWcAAEh8P?format=jpg&name=medium

Ico bedzie nastepna maskotka do odblokowania ?:ohboy:

Opublikowano

 Przecież takie figurki w stylu amiibo to istna żyła złota. Zbierałbym. 

Opublikowano

Może data wyskoczy w Astro jak się przejdzie poziom z Bloodborne'a.

Opublikowano
W dniu 3.07.2024 o 20:08, Homelander napisał(a):

A ja słucham sobie właśnie soundtracku z Astro's Playroom. Coś absolutnie fantastycznego :) Czyżby wreszcie, po tylu latach i 5 generacjach, Playstation doczekało się własnego Mario? Wierzę w to bardzo!

Odkładało się pada, żeby tylko posłuchać muzyki.

 

 

Opublikowano

Ja w ogóle nie wiedziałem, że tam teraz jest dodatkowy lab z takim motywem, zajebiste :D 

 

190a5bc532d36-screenshotUrl (1).jpg

Opublikowano

No jest, odliczanie trwa. Ciekawe czy będzie jakiś bonus za za wymaksowanie Playroom.

Opublikowano

Ja z tegj calej ekscytacji nowa czescia wrocilem  dokonczyc wyzwania w rescue mission na VR. No sam miod i juz mnie tak nie mdli jak ostatnio. Czy to ten swiat mnie tak zauroczyl swoim klimatem ?  Maksuje wszystko co z Astro zwiazane przed premiera. No inaczej sie nie :wub:

Opublikowano

Na PPE pisze ze pierwotnie gra miała mieć otwarty świat ale ostatecznie z tego zrezygnowano. Taka wizja nie spodobała sie deweloperowi i zostało po staremu, czyli korytarzyk :banderas:

Chłopaki wiedza co robią. Takie platformery w innej formie to ja nie widzę. Szanuje ich decyzje.  Dostaną moja kasę z nawiązką:lapka: 

Opublikowano

ppe nie jest żadnym wiarygodnym źródłem tylko jebanym gównem robionym dla klików i tłumaczonym w translatorze

 

oryginalny news był na gamesradar

 

o tu

 

https://www.gamesradar.com/games/platformer/astro-bot-almost-went-open-world-but-opted-for-80-planets-instead-because-that-led-to-the-most-control-over-the-games-variety/

Opublikowano

Normalnie bym sie zgodzil ale nie tym razem :lapka:

Opublikowano
Cytat

Interview with Nicolat Doucet about astro bot:

- Since the "creation" of Asobi they went from 25-30 to 65 devs. He said it's a small team compared to other studios with big games but it's the perfect size for them since they still can keep Team Asobi DNA. He added that if they grow even more he wonders if they can keep that DNA, but that for him now it's the perfect size and they have a really good dynamic

- They completely overhauled the engine for Astro Bot (the game will be prettier, have more physics, etc. compared to Playroom)

- Main game is 12h-15h, they never said to themselves that the game needs to be 20-30h. They wanted a game where the tempo is constant for the whole game, where each level has the same quality rather than just stretching out the game

- They would rather reduce the length of the game than give an impression of repetition

- For the open world, they didn't make a prototype, it was just a brainstorm amongst themselves

- He got asked about a PlayStation themed planet, but he didn't want to answer to avoid overhyping things and to keep some suspense

- They have a team named DualSense 2.0 (3-4 people) to create new ideas on how to use dualsense

- There are some walls that Astro can touch with his hand, that are smooth at first then become a little rough and then smooth again, with haptic feedback indicating that there is a secret passage behind the rough section
- Why there is no VR compatibility: Astro Bot is not a game that can be made hybrid, because as a VR game it will be mediocre. To make a good VR game, it should be like Rescue Mission where everything must be thought of for VR
- He was asked if Playstation releases more hardware in the future, will they be added to Astro Bot like the new update Playroom got. He said if new hardware is released, they will be added to Playroom

 

 

sam wywiad tutaj po francusku

https://www.youtube.com/watch?v=2uOjOeJplVI

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.