Opublikowano 26 października26 paź 7 minut temu, DarkStar napisał(a):Ha, jestem w tym samym miejscu i też bęcki zbieram :) A niestety do kowala się nie da już wrócić. Wszystko idzie dobrze do momentu wspomnianej elektrycznej podłogi. Jak mi się itemy skończą to nie wiem co zrobię. Generalnie walka w tej grze jest dla mnie raczej łatwa, ale miałem trzy razy taki difficulty spike. Zazwyczaj lekarstwem na ten problem jest podbicie poziomu broni, tylko że na tym etapie to ja już mam max 20 lvl, 5 ranga. Lepszej broni już się nie da mieć.Jedyną dobrą taktykę na tych gigantów podpowiedział mi wyżej kolega @LukeSpidey , a mianowicie......odwrócenie uwagi samego giganta umiejętnością drona "Odwrócenie uwagi" i w tym czasie zajmowanie się likwidacją pępowinowego tworu. Czynności powtórzyć.
Opublikowano 26 października26 paź Nie no, ja miałem wszystko :) Na ostatnim kolosie dopiero zauważyłem, że ten "prąd" na podłodze zostawia pusty obszar w jednym miejscu, jest taki okrąg. W każdym razie gra skończona, może potem coś napiszę. :) Super tytuł, jeszcze raz dzięki @Wredny za obszerną recenzję, bez Twojego posta gra by sobie czekała gdzieś tam na liście rezerwowej Tier B jakbym nie miał w co grać, a szkoda by było. Szkoda, że mało kto w to zagra.
Opublikowano 26 października26 paź 1 godzinę temu, DarkStar napisał(a):Nie no, ja miałem wszystko :) Na ostatnim kolosie dopiero zauważyłem, że ten "prąd" na podłodze zostawia pusty obszar w jednym miejscu, jest taki okrąg. W każdym razie gra skończona, może potem coś napiszę. :) Super tytuł, jeszcze raz dzięki @Wredny za obszerną recenzję, bez Twojego posta gra by sobie czekała gdzieś tam na liście rezerwowej Tier B jakbym nie miał w co grać, a szkoda by było. Szkoda, że mało kto w to zagra.No niestety tak to teraz bywa, że takie perełki jak Hell Is Us czy choćby Blades Of Fire są zagłuszane przez bardziej znane lub niecierpliwiej przez graczy oczekiwane brandy. Nic się chyba z tym nie da zrobić
Opublikowano 26 października26 paź Blades of Fire pod wieloma względami jest podobne - też zbytnio za rączkę nie prowadzi, ale na pewno jest trudniejsze w departamencie walki.
Opublikowano 26 października26 paź Pierwsze słyszę o takiej grze... Sprawdziłem trailery i opis w PS Store, kurde, wygląda to intrygująco!
Opublikowano 26 października26 paź Godzinę temu, DarkStar napisał(a):Pierwsze słyszę o takiej grze... Sprawdziłem trailery i opis w PS Store, kurde, wygląda to intrygująco!Gra jest naprawdę zajebista i bardzo mocno niedoceniona, ale jak bardzo słusznie zauważył przedpiśca w temacie walki trudniejsza, bardziej złożona, no i trochę soulsowa również pod względem eksploracji, z jednym nowatorskim patentem, a mianowicie "własnoręcznym" wykuwaniem broni. Ja w każdym razie z czystym jak woda demineralizowana sumieniem polecam, tym bardziej, że gra jest w drugiej strefie cenowej. Dobra, dość offtopu z mojej strony...
Opublikowano 26 października26 paź 2 godziny temu, DarkStar napisał(a):Pierwsze słyszę o takiej grze... Sprawdziłem trailery i opis w PS Store, kurde, wygląda to intrygująco!No i to jest właśnie problem takich mało reklamowanych gierek - podobnie jak Hell is Us, tak i o tej perełce mało kto słyszał, a nawet jak słyszał to miał ją gdzieś.Szkoda, bo dla mnie te dwa tytuły to jedne z najlepszych gierek tego mocarnego przecież roku.
Opublikowano 27 października27 paź Wywiad z dyrektorem artystycznym (timestamp 1:03:45)Oni nigdy nie robili walki w TPP. Chyba nikt z zespołu. To wiele wyjaśnia :) Ale patrząc na to z tej strony to im ta walka wyszła świetnie jak na zerowe doświadczenie, widziałem gorsze.
Opublikowano 27 października27 paź I akt ukończony. Mam urwaną dupe przy samej szyi. Świetne to jest. Ta eksploracja tych pozostałości po starej cywilacji to jest sam miód. Poprzedzające tę wyprawę wgłąb ziemii zagadki, może niezbyt wymagające, ale dają sporo frajdy i satysfakcji, też są ekstra. Uncharted i Tomb Raidery to się chowają. Ta wisząca w powietrzu tajemnica, jakieś spiski, wszystko to dziejące się podczas wojny itp itd. Jakieś niezłe czubki to pisały. Widać inspiracje przeróżnymi grami, ale ma to jednak swoją tożsamość.Dodatkowo jeszcze te flashbacki z przyszłości, no intrygujące to jest. Już chce wiedzieć co tu się odpierdala A jeszcze tyle przede mną
Opublikowano 28 października28 paź 8 godzin temu, Szermac napisał(a):I akt ukończony. Mam urwaną dupe przy samej szyi. Świetne to jest. Ta eksploracja tych pozostałości po starej cywilacji to jest sam miód. Poprzedzające tę wyprawę wgłąb ziemii zagadki, może niezbyt wymagające, ale dają sporo frajdy i satysfakcji, też są ekstra. Uncharted i Tomb Raidery to się chowają. Ta wisząca w powietrzu tajemnica, jakieś spiski, wszystko to dziejące się podczas wojny itp itd. Jakieś niezłe czubki to pisały. Widać inspiracje przeróżnymi grami, ale ma to jednak swoją tożsamość.Dodatkowo jeszcze te flashbacki z przyszłości, no intrygujące to jest. Już chce wiedzieć co tu się odpierdala A jeszcze tyle przede mną Powiem krótko: będziesz Pan zadowolony.
Opublikowano 28 października28 paź Świat jest duży? Czy skondensowany fajnie? Kusi mnie ta gierka. Jeszcze czytając wasze komentarze powinna do mnie trafić.Jest promka na steam i się zastanawiam.
Opublikowano 28 października28 paź Godzinę temu, Donatello1991 napisał(a):Świat jest duży? Czy skondensowany fajnie?Raczej skondensowany. To nie jest open world. Są różne lokacje, każda z nich jest osobną mapką, do której udajesz się pojazdem wybierając ją z menu (z mapy*). Każda lokacja jest inna, gra jest raczej korytarzowa z odnogami, w których można znaleźć ciekawe fanty. Są dwie lokacje, które są bardziej otwartymi terenami. W każdej lokacji spotkasz NPC, dla których możesz coś zrobić (tzw. dobre uczynki), jakieś zamknięte skrzynki, do których musisz znaleźć klucze, jakieś zagadki logiczne, itd. Mapy są na tyle małe, żeby dało się zapamiętać gdzie co jest (w grze jest sporo charakterystycznych punktów orientacyjnych), bo mapy* tu nie uświadczysz.* w sensie, że jest mapa świata gry z lokacjami, do których możesz się udać (na początku o nich nawet nie wiesz, kolejne punkty się odsłaniają wraz z postępami w fabule), ale nie masz mapy danej lokacji jak już tam jesteś, żadnego GPS (masz kompas, ale taki ręczny, który trzeba wyjąć z kieszeni i sprawdzić :) ), żadnych znaczników, strzałek, podświetlania śladów, itp.Godzinę temu, Donatello1991 napisał(a):Jest promka na steam i się zastanawiam.No to wiesz, 2h i refund jak coś :) Tylko nie wiem czy to wystarczający czas, bo jak grasz powoli jak ja, to możesz tylko pierwszą lokację zobaczyć, a wtedy to jeszcze nic nie widziałeś. Edytowane 28 października28 paź przez DarkStar
Opublikowano 28 października28 paź Gra po ukończeniu poleciała z dysku, ale tylko dlatego, że mam bieda PS5 z 650GB pojemności , a gierek innych jest sporo, ale planuję za jakiś czas wrócić do tego świata chociażby dlatego, że w wielu lokacjach pozostawiałem opcjonalne zagadki środowiskowego do rozwiązania a i kusi trochę platyna. Takich gier potrzeba więcej.
Opublikowano czwartek o 09:555 dni Tak z ciekawości, jaka broń była waszą ulubioną?Ja przeszedłem prawie całą grę z jedną bronią, tj halabardą Żalu. Miecz na początku gry był ok, ale to miecz jak miecz :) Toporki mi się nie podobały, bo są najsłabsze do parowania, a ja lubię mechanikę parowania w grach. Halabarda była czymś pośrodku -- dość szybka i jednocześnie umożliwiająca całkiem sprawne parowanie. Przełączałem się na inne bronie tylko jak walczyłem z przeciwnikami, którzy też byli z domeny Żalu. Nie wiem czy to potrzebne, ale sobie pomyślałem, że może Żal vs Żal to nie najlepszy pomysł. W 90% jednak używałem tylko tej halabardy, oczywiście ją wymaksowałem i miałem same glify 3 poziomu.Dość rzadko korzystałem z "czarów" pod lewym triggerem. Raz że te ikonki mi nic nie mówiły i bez wchodzenia do tabletu nie pamiętałem co sobie tam ustawiłem, a dwa, że walka była dość prosta. Cały czas za to korzystałem z umiejętności drona. Dopiero pod koniec gry odkryłem, że "czary" jednak są przydatne. Były takie etapy gdzie trzeba było walczyć z kilkudziesięcioma (sic!) Hollow Walkerami i wtedy dopiero się zorientowałem, że czar obszarowy, który miałem cały czas dostepny, tworzy na ziemi ogromny rozrastający się okrąg, po czym jak go uwolnię, to Żal tak dupę ściska, że wszystkie Hollow Walkery, które znalazły się w tym obszarze, są z miejsca martwe... To tak w 4/5 gry. :D No cóż. Tak że jak ktoś będzie grał, to nie olewajcie tych glifów, tylko poeksperymentujcie.
Opublikowano czwartek o 10:135 dni Na Normalu system walki nie wymusza na nas kombinowania i nawet się nie używa tych umiejętności drona.Ja też latałem z halabardą, tylko u mnie czerwona była:
Opublikowano czwartek o 10:155 dni Ja właśnie używam wszystkiego i niezłą sieję pożogę, walczę halabardą pod żal i tym gniewnym great swordem z katakumb.
Opublikowano czwartek o 10:195 dni 4 minuty temu, Wredny napisał(a):Na Normalu system walki nie wymusza na nas kombinowania i nawet się nie używa tych umiejętności drona.Ja też latałem z halabardą, tylko u mnie czerwona była:Widzę, że to popularne wśród turystów miejsce na zdjęcia :D (też tam zrobiłem)Fajny szczegół, Twoja halabarda wygląda inaczej niż moja. Myślałem, że będą się tylko kolorem różnić. Edytowane czwartek o 10:205 dni przez DarkStar
Opublikowano czwartek o 10:275 dni Bo ten kontrast pomiędzy napisem, a tym, co tam się odjebało daje ostro do myślenia - jeden z wielu przykładów na zajebisty environmental storytelling.
Opublikowano czwartek o 11:115 dni @Szermac Ty jesteś taki Szybki Bill czy lecisz wątkiem głównym? Czy grasz po 8h dziennie? Może to ja nie miałem czasu na granie i przez to mam wrażenie, że bardzo szybko idziesz przez tę grę. Całość mi zajęła 44-46h (zależy gdzie patrzeć), zrobiłem znaczną większość dobrych uczynków i zagadek. Grałem w to (z małymi skokami na jakiegoś indyka na Decku) z miesiąc.
Opublikowano czwartek o 11:145 dni No właśnie wczoraj zawitałem do Talju po skończeniu 1 aktu. Czy ja wiem czy szybko. Mam na sejwie 12 godzin.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.