Opublikowano 11 czerwca11 cze Autor Tak, cały dział jest tym wypełniony od tygodnia hehe. W sumie o tym jest ten temat dosłownie, czytaleś go?Praktycznie wszystkie gry, które jakoś ogólnie "nie wyrabiały", działają lepiej na Switchu 2, i zdecydowana większość nie wydaje się mieć zauważalnych błędów (lista kompatybilności na pierwszej stronie).Gry mogą wyglądać "magicznie" lepiej z paru powodów... możesz sobie zobaczyć w sieci porównania, ktoś już zrobił do większości popularnych gier. Niemniej to zależy od wielu czynników.Co do klatek, to jeśli gra była robiona pod 30 i tyle to nie przeskoczy magicznie do 60, jak Astral Chain. Jeśli miała ambicje, ale nie wyrabiała, jak Bayonetta 3 czy sporo innych, to działa znacznie lepiej na Switchu 2 (dla jasności, tak, wiem, że Bayonetta 3 ma też "sceny efektowne" zrobione celowo w 30 klatkach i oczywiście one też nie podskoczą do 60 na Switchu 2). Odczuwalność tego jest różna w zależności od gry i osoby, często nie był to jedyny problem w grze ofkoz.Nintendo dostarczyło relatywnie sporo uaktualnień na dzień premiery, czasem większych, czasem mniejszych. Jednak na pewno z czasem dojdą te do Astral Chain i może do Bayonetty. Nie są to wielce popularne mainstreamwo gry, i pewnie są na miejscu 50, 100 albo 150 w kolejce, ale myślę, że z czasem Nintendo będzie zlecać stażystom takie uaktualnienia do wszystkich gier, które wydało.
Opublikowano 11 czerwca11 cze Gry na wyłączność (czytaj: gry dla których zaopatrzyłeś się w konsolę, które reklamują/kształtują obraz platformy) mogli jednak potraktować priorytetowo. Przecież NS2 był już bardzo długo w deweloperce. Mogli się jakoś przygotować. Lenistwo? Brak zasobów? (Może rzeczywiście przygotowują coś nowego z efektem łał?) Ogólnie premiera nowej konsoli mocno chaotyczna w moim odczuciu. Gdyby mieli nacisk na nowe produkcje, nie promowali by tak mocno cross-genów/upgrade-update'ów w postaci BotW/TotK, Kirby 3D, Mario Party, czy choćby emulatorów retro GameCube. Dość dziwna, niejasna sytuacja. Stąd moje zapytanie.
Opublikowano 12 czerwca12 cze Astral Chain 30fps, Bayometta 3 60fps. I obie mają ten klatkaż cały czas na S2.
Opublikowano 12 czerwca12 cze Farbki3 już z patchem. Każde miejsce w grze śmiga już w 60fps, rozdzielczość podniesiona, widzę też po szyldach i witrynach że wreszcie wszystkie w high-res, a nie z kolorową plamą
Opublikowano 12 czerwca12 cze Chętnie bym zobaczył takie płatne upgrade za 4 dyszki do XCX, Bayo2 i Astrala.
Opublikowano 12 czerwca12 cze Ja to bym jeszcze chętniej zobaczył takie darmowe upgrade do tych i innych gierek
Opublikowano 12 czerwca12 cze 3 minuty temu, messer88 napisał(a):Chętnie bym zobaczył takie płatne upgrade za 4 dyszki do XCX, Bayo2 i Astrala.Po co płatne?Obecnie widzę regułę że płatne mają coś extra np dlc do Kirby i Mario Party czy aplikacje do Zeld, darmowe tylko koncentrują się na oprawie i w przypadku tych trzech gier tylko mi na tym zależy
Opublikowano 12 czerwca12 cze Bo wątpię żeby dali za darmo. Chociaż w przypadku tych gier co ja wymieniałem to pewniakiem z upgrade wydaje mi się tylko XCX że może dostać.
Opublikowano 12 czerwca12 cze 16 minut temu, Daffy napisał(a):Farbki3 już z patchem. Każde miejsce w grze śmiga już w 60fps, rozdzielczość podniesiona, widzę też po szyldach i witrynach że wreszcie wszystkie w high-res, a nie z kolorową plamąjest ludzi na serwerach?
Opublikowano 12 czerwca12 cze Autor 10 godzin temu, Damk napisał(a):Gry na wyłączność (czytaj: gry dla których zaopatrzyłeś się w konsolę, które reklamują/kształtują obraz platformy) mogli jednak potraktować priorytetowo. Przecież NS2 był już bardzo długo w deweloperce. Mogli się jakoś przygotować. Lenistwo? Brak zasobów? (Może rzeczywiście przygotowują coś nowego z efektem łał?) Ogólnie premiera nowej konsoli mocno chaotyczna w moim odczuciu. Gdyby mieli nacisk na nowe produkcje, nie promowali by tak mocno cross-genów/upgrade-update'ów w postaci BotW/TotK, Kirby 3D, Mario Party, czy choćby emulatorów retro GameCube. Dość dziwna, niejasna sytuacja. Stąd moje zapytanie.Każdy piszący w tym dziale takie rzeczy może podać konkretnie, która firma zrobiła więcej na premierę. Ciągle czekam na konkrety. Chętnie bym skorzystał z tych wyższych standardów.Wzorem dla mnie zawsze był Microsoft, który faktycznie dowalił swego czasu ostro do pieca, dając pierwszego dnia usługi więcej gier, niż Nintendo - aż 40. Część z nich malutkich gierek jak poker, starych, ale ogólnie potężne 40 pozycji. W tym hity jak Girsy, Fallout i Fable 2.Aha, te 40 gier to po prostu działało lol. To była ta lista, gier co działały. Nie znaczy, że działały jakoś specjalnie lepiej niż na starych Xboxach. Bardzo mała część z nich miała na premierę zauważalne usprawnienia. Przykładowo, w recenzjach Fallouta 3, recenzenci jarają się, że gra z 2008 roku nie dropi, tak jak wiele innych w usłudze, tylko trzyma dziarsko 30 klateczek. Update Fallouta 3 do nowej rozdziałki i klatkażu nastąpił wiele lat później, ostatni był chyba w 2024 roku. Girsy z 2006 roku dostały 60 klateczek w remasterze, ale tylko do multi, w singlu nadal 30.No ale ok, powiedzmy że 40 starych gier można było uruchomić na nowej konsoli i sobie grać, jarałem się....Tyle że oni to zrobili w listopadzie 2015, to było dwa (2) lata po premierze Xboxa One. Lenistwo???????I lista wcale nie zawierała wszystkich najbardziej pożądanych gier. Halo było dopiero w 2017 jak wydali kolekcję. Minecraft już dostał nową wersję na Xbone zanim program się zaczął (zaczął się dwa lata po premierze konsoli). Do końca nie było żadnej Forzy Motorsport nigdy zupdate'owanej z X360. Crackdown pojawił się pięć lat po premierze Xboxa One. Trialsy HD trzy lata po premierze konsoli, a Evolution - sześć lat.Ile gier Sony miało darmowe update'y na premierę PS5? Trzy? Jeśli liczymy rozszerzenie Spidermana jako osobną grę od Spidermana?Nie wiem, może Sega więcej zrobiła do Dreamcasta? Czy kto?
Opublikowano 13 czerwca13 cze Splaton działa i wygląda super, do tego po raz kolejny przechodze zeldę od początku - płynność dała tej grze drugie życie, do tego apka, o której chyba nikt jeszcze nie pisał jest super!Cały tracking na żywo, do tego podgląd fabuły, %ukończenia - item shering, dzienne nagrody, dostęp do zdjęć, filmów z fabułu:
Opublikowano 14 czerwca14 cze GRID Autosport ma znaczek w eshopie, że nie bangla na S2. Po włączeniu i wyświetleniu wstawek z logo producentów, gra się wykrzaczyła.Ale po ponownym uruchomieniu... Bangla bez zarzutów. Te znaczki kompatybilności chyba tyle samo warte, co na Steam Decku.
Opublikowano 16 czerwca16 cze A dla mnie to jest bardzo fair, że gry z jakimkolwiek problemem są tagowane jako niekompatybilne. Lepiej się miło zaskoczyć niż rozczarować.
Opublikowano 17 czerwca17 cze Sprawdzał ktoś może Tony Hawk 1+2 ? W eshopie s2 widzę , że nie można kupić czyli jest niekompatybilne.
Opublikowano 17 czerwca17 cze Jakiś paczyk by się przydał, ale pewnie teraz cała para idzie na sequel. Activision jakoś nie ufam, pewnie zostawią jak jest.
Opublikowano 17 czerwca17 cze Autor Dość sporo gier "niekompatybilnych" wydaje się mieć tylko jeden zauważalny problem: crashuja się na starcie lol, JEŚLI włączony jest internet, zaś jeśli włączymy tryb samolotowy i gra nie sprawdza konta po sieci, to nie ma crasha i gra dalej śmiga. W tym na przykład Tony Hawk.Rozumiem, czemu Nintendo tego nie sprzedaje jako działające. Niemniej patch brzmi jak dość prosta sprawa, albo Nintendo samo jakoś to zrobi, ale mogą się z tym nie spieszyć, to tylko trochę starszych gier innego wydawcy.
Opublikowano 17 czerwca17 cze No nie wiem, ja odpalałem Toniego normalnie podłączony do sieci i śmiga.
Opublikowano 17 czerwca17 cze Monster Hunter Stories 2 musiał na S1 mieć chyba uwolniony framerate bo zamiast 20-30fps na S2 zapierdala mi teraz w bitych 60fps
Opublikowano 17 czerwca17 cze O, i to jest informacja która mnie interesuje, bo rozważałem zakup pudełeczka, ale trochę bolało 30fps na S1.
Opublikowano 19 czerwca19 cze Marvel vs. Capcom Collection Arcade Classics zostało już naprawione i wróciło na e-shop, oraz jest w promocji za 131 złotych.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.