Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Opublikowano

Co jest dziś popularne? Animal Crossing? Słowo COZY? Survival, budowanie, CRAFTING? Pokemony? O kurde, a co jakby jedna gra była skierowana do fanów każdej z tych rzeczy.

Potencjał na połączenie "symulatora życia" i pokemonów jest ogromny. Wręcz zawsze widząc różne aktywności w miastach od czasów Gold/Silver, myślałem sobie, że fajnie byłoby mieć grę opartą na takich regularnych aktywnościach w mieście. Czy Pokemon Pokopia to spełni, trudno powiedzieć. Gra o dziwo wydaje się... nie mieć wiele wspólnego z niczym, co kojarzymy z pokemonami, bo nie widać miast, nie widać cywilizacji, nie widać walk. Gramy pokemonem, co sprawia, że inne postaci normalnie z nami rozmawiają po angielsku. No ale, to pierwszy konsolowy spinoff marki od kilku dobrych lat. To także pierwsza gra powstająca tylko na Switcha 2.

Gra powstaje w kooperacji z Koei Tecmo. To częsty partner dla innych studiów, acz nad Pokemonami pracowali tylko raz, robiąc niedocenione dziś chyba Pokemon Conquest na DS-a (który de facto był ciekawym crossoverem Pokemonów i Nobunaga's Ambition).

Tutaj też gra pachnie crossoverem... i to innej firmy, nad którym jednak Koei Tecmo pracowało. Nie ma co - to wygląda jak po prostu nakładka do Dragon Quest Builders. Tyle że nie będzie raczej aspektu walk, RPG. Gra ma być oparta tylko na to, by "stworzyć raj dla pokemonów" i "cieszyć się powolnym życiem".

Będzie też chyba możliwość odwiedzania wysp znajomych online.

Gra ma tylko datę 2026, acz skoro preordery cyfrowo będą dostępne od listopada, to podejrzewam, że raczej chodzi o pierwszą połowę 2026.

Hype? Albo, nie wiem, jaki jest odpowiednik słowa "hype", czy prowadzisz slow life...

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 120
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Czekam mocno, pomysł świetny, założenia świetne, setting samograj, ale drżę o wykonanie.

Opublikowano

Coś nowego, a fani poksów pewnie rzucą się na tytuł w trakcie premiery jak reksio na szynkę. Obstawiam, że tytuł sprzeda się w milionach pomimo prostych założeń, ale których nikt jeszcze nie wykorzystał z jakąś potężną marką.

Opublikowano

Wygląda ok, ale wiem, że nie jestem targetem tych gier o niczym jak to czy animal crossing albo stardew. Osobiście jednak lubie mieć jakiś cel w gierce, a nie po prostu tam żyć i robić jakieś gówno sprawunki jak w prawdziwośći.

Opublikowano
  • Autor

Stardew Valley to ma mnóstwo celów, tam jest ostry zapierdol z realizowaniem celów i wyborem, które dzisiaj lol. Ciekawe, jak będzie tutaj.

Zapotrzebowanie na "cozy gaming" jest obecnie spore (wystarczy zobaczyć, ile razy to słowo ciągle pada w directach, ale na Steamie jest podobnie popularne), aczkolwiek nie wiem, ile tej klienteli ma już Switcha 2, i jak to się pogodzi z tematem pokemonów (na szczęście pokemony mają to do siebie, że nie trzeba być fanem, by konsumować produkty z nimi - natomiast nie wiem po tym zwiastunie, co z kolei fani pokemonów mają mieć w tej grze dla siebie, serio widzę niemal zero powiązania).

Nie zawsze ten "cozy gaming" dotyczy też luźnej rozgrywki bez RPG-owych celów, jak widać na przykładzie Animal Crossing vs Stardew Valley, dwie gry o niby podobnym temacie, ale gameplay dość inny.

Gatunek już chyba miał mocną markę, bo w Japonii Dragon Quest to potęga, a zakładam, że gra będzie jednak dość podobna do DQ Builders. W przypadku DQ Builders, oficjalnie podano liczby 1,1 mln dla gry, i ponad 800 tysięcy dla Japonii. Czyli wychodzi na to, że DQ Builders poszło bardzo dobrze w Japonii (acz jak na to, że było i na Switcha, i PS4, bez jakiegoś szału), natomiast reszta świata dość zlała tę grę, mimo bardzo dobrych recenzji. Tutaj jednak będzie trochę różnic, nie wiem czy na plus.

Spinoffy pokemonów sprzedają się różnie, nawet jeśli mają dobre recenzje. Właściwie to żaden nie sprzedawał się w "milionach", Snap miał niecałe 3 miliony, reszta jeszcze mniej. Taki Detective Pikachu miał bardzo niską sprzedaż. Na pewno pokemony jako sam tytuł nie mają wcale takiego przyciągania, co główna seria RPG-owa z walkami, i wielka sprzedaż chyba wcale nie jest pewna.

Opublikowano
Godzinę temu, Soban napisał(a):

gier o niczym jak to czy animal crossing albo stardew. Osobiście jednak lubie mieć jakiś cel w gierce, a nie po prostu tam żyć i robić jakieś gówno sprawunki jak w prawdziwośći.

653ztm9yjtg31.jpg?auto=webp&s=da7aeb94db

Człowieku, Ty się zastanów co mówisz i zagraj w tę grę.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.