Opublikowano 30 września30 wrz MCC na PS5 i sztuczny korpo uśmiech, że oni kochają Halo Infinite i „będzie dobrze mordo, zaufaj plz”.
Opublikowano 30 września30 wrz Autor raczej remake Halo CE na UE5 na przyszły rok i zapowiedź drugiej gry stricte pod multi
Opublikowano 30 września30 wrz Naprawdę chciałbym aby nie był to leniwy reskin obecnego już i tak wiekowego pierwszego remake’u, ale na ch00y ja liczę. XDMimo wszystko Fable, Forza, Halo, Gearsy w jednym roku + ABK i Becia to jest support jak za najlepszych czasów gen. 6 - poziom nieosiągalny dla konkurencji.
Opublikowano 30 września30 wrz Autor Informacje wskazują że to nie będzie prosty reskin. Raczej coś w stylu remake'ów Residenta, czyli nie tylko poprawiona grafika ale też zmieniony level design i uwspółcześniony gameplay.
Opublikowano 30 września30 wrz Niech poprawią te korytarzowe levele i nie ruszają Silent Cartographer
Opublikowano 30 września30 wrz Remake pierwszego Halo jest w tym momencie potrzebny jak świni siodło.
Opublikowano 30 września30 wrz 5 minutes ago, Bzduras said:Remake pierwszego Halo jest w tym momencie potrzebny jak świni siodło.Czemu?
Opublikowano 30 września30 wrz Bo ta gra już była rimejkowana, po co jej kolejne odświeżenie? Wersja z MCC dalej się trzyma, zamiast tego lepiej by zrobili coś nowego w serii.
Opublikowano 30 września30 wrz 16 minutes ago, Bzduras said:Bo ta gra już była rimejkowana, po co jej kolejne odświeżenie? Wersja z MCC dalej się trzyma, zamiast tego lepiej by zrobili coś nowego w serii.Trzyma? Te levele ze Spark były gówniane w 2001 roku. Do teraz mam dreszcze. Prolog na statku to samo. Nie, mimo nostalgii to nie trzyma się dobrze
Opublikowano 30 września30 wrz 29 minut temu, Bzduras napisał(a):Remake pierwszego Halo jest w tym momencie potrzebny jak świni siodło.22 minuty temu, Bzduras napisał(a):Bo ta gra już była rimejkowana, po co jej kolejne odświeżenie? Wersja z MCC dalej się trzyma, zamiast tego lepiej by zrobili coś nowego w serii.zgadzam się, ale chyba są dwa powody czemu to robią1) 25 lecie xboxa2) Testują jak sobie poradzą z Unreal Engine 5
Opublikowano 30 września30 wrz Autor no tak to taki projekt na przetarcie w stylu Gears of War Ultimate Edition Coalition zanim wzięli się za Gearsy 4. No i przy okazja dobra okazja by zrobić coś na szybko i zarobić na posiadaczach Playstation 5. No i gra zestarzała się okrutnie, już pomijam wątpliwą jakość rimejku na 10-lecie który obdarł grę z klimatu, ale ten level design z 2001 w poziomach takich jak Library był już archaiczny gdy gra wychodziła 25 lat temu.
Opublikowano 30 września30 wrz 2 godziny temu, Bzduras napisał(a):Remake pierwszego Halo jest w tym momencie potrzebny jak świni siodło.Chciałbym, ale nie wiem w jakim kierunku miałoby to pójść:Halo na starą modłę dość mocno różniłoby się od H4 i 5, a co dopiero od Infiniteremake na styl REmake'ów odstawałby od starszych Halo, a to z miejsca sprawiłoby, że najlepsze lata sagi (H3, H:R) odstawałyby zasadniczoFajnie jak będzie, ale po cyrkach z Halo Infinite to xDDD
Opublikowano wczoraj o 20:50 1 dzień Paranoja jak ten UE5 rujnuje artstyle w grach.prawie jak te mody z Mario w UE5. W dupe jebany silnik.
Opublikowano wczoraj o 21:04 1 dzień Brak pvp, tylko kampania do 4 graczyPlay Solo or with FriendsExperience the full campaign in 2-player split-screen co-op (console only) or 4-player online co-op, complete with crossplay and shared progression across console and PC.
Opublikowano wczoraj o 21:06 1 dzień Albo multi albo split screen. Musicie zrozumieć, że Microsoft to mała rodzinna firma i ledwo wiąże koniec z końcem
Opublikowano wczoraj o 21:17 1 dzień Wygląda bardzo fajnie, zobaczymy jak to UE5 będzie działać na premierę.A odnośnie multi to były plotki że robią multiplayera jako oddzielną grę.
Opublikowano 23 godziny temu23 godz. Będą zupełnie nowe misje, flood inspirowany Halo 3 i split screen na 2 osoby
Opublikowano 13 godzin temu13 godz. Ja za odpowiednią cenę wezme. W sensie zdecydowanie lonizej 100zl. Bedzie zabawnie jak ktos za to zawola 3 i pol bomby.
Opublikowano 12 godzin temu12 godz. Ale pierdolicie :D Do multi to niech robią osobną grę, która przetrwa próbę czasu, to jest gigantyczne wyzwanie biorąc pod uwagę jak zmienił się rynek przez 20 ostatnich lat.Sam remake brzmi i wygląda świetnie. Nowe misje, skala trochę zmieniona pod 4 osobowy co-op, więc sama gra pod pewnymi względami będzie inna.Ciekaw jestem jak odniosą się do największych archaizmów gry bo brzmi tak jakby chcieli jednak wszystko poprawić.Nowe cutscenki CG - miodzio.Zaskakująco dobrze przenieśli oryginalny design na UE.
Opublikowano 11 godzin temu11 godz. Najważniejsze, że fajnie przenieśli na nowy silnik movement z ostatniej części. Oczywiście, że widać, że to gra na UE5, z jego bolączkami, ziarnistością. Na pewno wrażenia nie robią drzewa, skały i ich tekstury, czasami jakiś problem z doczytywaniem tekstur. Ale najważniejsze i tak jak to będzie się zachowywać w ruchu podczas grania. Ale ogólnie nie ma co narzekać, jestem pozytywnie nastawiony i pewnie w końcu przejdę jedynkę bo, się odbiłem od niej w MCC, przez powtarzalność gry. A wierzę, że w tej kwestii też się trochę zmieni. I nawet klimatycznie wypadają wnętrza starożytnych budowli, za którymi nigdy nie przepadałem. Dalej są surowe i bez większych szczegółów, ale wyglądają bardzie intrygująco, być może przez oświetlenie. W ogóle ja się dziwię niedoróbkom przy takim materiale wide, bo to łatwo można pociąć, żeby nie widać było opóźnień i doczytywania elementów jak w 0:31. Zgadzam się, że multi jest tu niepotrzebne. Ten remake będzie przystawka do następnej części dla graczy z PlayStation. Po remake’u czeka nas przecież Halo 7, to już lepiej niech mają jeden moduł multi, na którym skupi się wszystkich graczy, żeby nie rozdrabniać widowni na dwie osobne gry. A jest tu szansa przywrócenie blasku serii i na spory boost do żywotności i popularności nowego multi, dzięki nowym użytkownikom z PS.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.