Skocz do zawartości

GT5 Prologue i GT5 (do dnia premiery)


LiSoQuan

Rekomendowane odpowiedzi

Screeny te co dalem wyzej ale tym razem w 1080p

http://psinsider.e-mpire.com:80/index.php?categoryid=8&action=displayimages&gameid=178#

Wyglada niesamowicie.

 

CAR PORN!....ta gra powinna dostać kategorię "18+" :biggrin: A tak zupełnie na serio, to wielki szacun dla panów/pań od modelowania fur. Przód Infiniti, chociaż może nie jest specjalnie piękny, to wykonaniem zwala z nóg.

Odnośnik do komentarza

Nowy wywiad z Kazem.

 

Kilka ciekawych (imo) fragmentów:

Is GT5 more for the advanced player or can beginners play too?

 

Yamauchi: We do have a setting for people who are just learning how to drive. The other setting is very strict, where even an F1 driver can learn new tricks from the system. However, a lot of driver's aids will be included, such as driving lines, ABS, automatic braking, you can reverse your game and record your laps and share them with others. All those things. They were not that difficult to implement.

Automatyczne hamowanie i.... czyżby cofanie czasu?

 

What other features will GT5 have?

 

Yamauchi: There will be 400,000 polygons per car, 100 times more than were present on GT4. GT4 had 4,000 polygons per car. You can customize and tune the cars, too.

2x więcej niz w Prologu.

 

Will there be a Gran Turismo 6?

 

Yamauchi: Yes. You won't have to wait as long as you did for GT5. GT5 represents a whole new operating system. GT6 is just new apps that run on the GT5 system.

 

Will there be downloadable content for GT5?

 

Yamauchi: Eventually there will probably be but there are no actual plans set yet.

 

Have you played Forza Motorsport 3?

 

Yamauchi: I was watching the guys at our company trying it out in the office. I tried it a little bit. It's very similar in a lot of aspects to Gran Turismo. Some base components of the game are very different from Gran Turismo. It's a little bit different from what a simulator is. You can feel it when you drive it.

 

http://www.autoweek.com/article/20091103/SEMA/911039983

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
Gość bigdaddy

no proszę cofanie czasu i automatyczny hamulec w gt5?

to na początku wszyscy czepiali się fm3 jak coś takiego może być (w szczególności najbardziej drażniła ta opcja ludzi którzy i tak nie mają x360) a teraz jak w gt5 będzie to już spoko? :potter:

Mnie to cieszy bo w fm3 często korzystam w cofania czasy zaś automatyczny hamulec na off, przynajmniej nie będzie rzucania padem :teehee:

  • Minusik 2
Odnośnik do komentarza
Gość bigdaddy

A na podstawie czego twierdzisz, ze teraz juz spoko? Ja nie napisalem ani jednego slowa, ze cofanie czasu w FM3 to zle lub dobrze. Tak samo w GT.. dla mnie to wisi. Bedzie taka opcja.. ok, nie bedzie tez ok ;)

 

nic nie pisałem że ty tak twierdzisz, chodzi mi ogólnie o wszystkie komenty na forach/portalach na temat fm3 gdzie było bombardowanie w sprawie tych 2wspomagacy.

 

A na podstawie czego twierdzisz, ze teraz juz spoko?

 

na podstawie tego że to info pojawiło się już jakiś czas temu i żadnego oburzenia nie słyszałem nigdzie, zaś gdy mówili o fm3 to od pierwszego dnia do premiery ciągle była jechana za to :rolleyes:

  • Minusik 2
Odnośnik do komentarza

Moze nie ma oburzenia bo jednak ludzie sie przekonali, ze to nie jest wcale az taka zla rzecz...

Inna sprawa, ze wczesniejsze ataki byly nie na miejscu. Opcja niby arcade'owa ale na sama gre, model jazdyu itd przeciez wplywu nie ma i nie jest obowiazkowa.

 

Z innej beczki... Mam nadzieje, ze niedlugo w koncu pokaza jakas nowa trase w pelnej okazalosci. Tez juz mam dosc tego R246...

  • Plusik 2
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Ja bym wolał, żeby opcji cofania czasu nie było, PD mogło sobie darować ten "ficzer". Ewentualnie jeżeli już musi być, żeby automatycznie opcja ta była niedostępna jeśli gracz decyduje się na grę w trybie simulation, bo inaczej z pewnością większość ludzi obleje test silnej woli :wink:

Odnośnik do komentarza

Moje zdanie na temat wyżej wymienionych ficzerów jest wielce negatywne...

 

No bo z jednej strony to z pewnością będzie tylko opcja, kto będzie chciał to będzie korzystał, ale jednak jakoś w takiej grze nie pasuje, a wręcz boję się, że może popsuć klimat ścigania. Weźmy powiedzmy emocje podczas takiego mocno opóźnionego hamowania na granicy zerwania przyczepności w zakręcie, skoro nie będzie widma grożących konskewencji (o ile o jakichś w ogóle można mówić w wirtualnych symulatorach - to rozmowa na inny temat), człowiek będzie jechał na pałkę bo zawsze będzie można cofnąć, jak nie za drugim to za czwartym razem wyjdzie zakręt idealnie...

Jak wiadomo w sportach wyścigowych bardzo ważna jest płynna i równa jazda w trakcie całego wyścigu - ten co "szarżuje", może i będzie szybszy, ale tylko do czasu jak wyleci z trasy (kwestia czasu - im bardziej szarżuje tym to nastąpi wcześniej) co zniweczy jego wcześniejsze wyniki.

 

Wstawiając opcję przewijania przyzwala się na takie "szarżowanie" bez opamiętania i bez większych konsekwencji.

Ktoś mógłby powiedzieć, że to takie ułatwienie, że nie trzeba restartować wyścigu, a jedynie przewinąć sekundę do tyłu - ja się z tym nie zgadzam to są IMO dwie całkowicie odmienne rzeczy jednak, z których jedna daje chociaż namiastkę tych konsekwencji.

 

Nie wiem, może jestem zbyt konserwatywny w tym co piszę, a może po prostu nie grałem w Forza3 (do grających - sprawdza się to tam na plus?) :)

 

P.S. Czy mi się zdaje czy GT5 ma szansę być jedynym bastionem serii gier japońskich trzymającej poziom i graficzny i gameplayowy? PES, Tekken czy jakakolwiek inna, japońska seria na tej generacji wyglądają "nie za dobrze", a właśnie GranTurismo ma szansę przełamać w końcu ten "marazm" u developerów z KKW.

Edytowane przez nightrunner
Odnośnik do komentarza
Gość bigdaddy

Moje zdanie na temat wyżej wymienionych ficzerów jest wielce negatywne...

 

No bo z jednej strony to z pewnością będzie tylko opcja, kto będzie chciał to będzie korzystał, ale jednak jakoś w takiej grze nie pasuje, a wręcz boję się, że może popsuć klimat ścigania. Weźmy powiedzmy emocje podczas takiego mocno opóźnionego hamowania na granicy zerwania przyczepności w zakręcie, skoro nie będzie widma grożących konskewencji (o ile o jakichś w ogóle można mówić w wirtualnych symulatorach - to rozmowa na inny temat), człowiek będzie jechał na pałkę bo zawsze będzie można cofnąć, jak nie za drugim to za czwartym razem wyjdzie zakręt idealnie...

 

Nie wiem, może jestem zbyt konserwatywny w tym co piszę, a może po prostu nie grałem w Forza3 (do grających - sprawdza się to tam na plus?) :)

 

P.S. Czy mi się zdaje czy GT5 ma szansę być jedynym bastionem serii gier japońskich trzymającej poziom i graficzny i gameplayowy? PES, Tekken czy jakakolwiek inna, japońska seria na tej generacji wyglądają "nie za dobrze", a właśnie GranTurismo ma szansę przełamać w końcu ten "marazm" u developerów z KKW.

 

jak najbardziej na + a ile auto hamowanie to dla totalnych niedzielnych graczy o tyle cofanie czasu jak dla mnie daje więcej emocji niż jazda baz tego ponieważ w fm2 trzeba było jeździć ostrożnie bo wypad z zakrętu zazwyczaj oznaczał koniec wyścigu i restart a teraz w fm3 mogę jeździć bardziej agresywnie bo zawsze wiem że czuwa nade mną magiczna opieka :potter: Oczywiście nikt nie każde tego używać i równie często nie używam tego jak i używam 50% / 50%. Coś za coś używanie tych wspomagaczy nie zlicza czasów.

 

Co do jap gier to fakt nie za dobrze z nimi ale jest mgs4, re5, sc4, sf4, bayonetta które dają radę.

 

no i cofanie czasu i restart to jest to samo tylko że cofanie czasu pozwala cofnąć się o małe odcinki a oba ficzery (restart / cofanie) masz - nieograniczone, używasz kiedy chcesz, powodują że gra nie jest symulacją.

Edytowane przez bigdaddy
  • Plusik 3
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Wydaje mi się, że Ci którzy najbardziej spinają się jeśli chodzi o cofanie czasu czy automatyczny hamulec, najszybciej zaczną z tego korzystać ;)

Moim skromnym zdaniem jeśli czegoś jest więcej, i ma to służyć poszerzeniu targetu odbiorców produkcji i nie umniejsza jej w żaden sposób, a wypowiedzi w stylu: "O nie, o nie świat mi się zawalił, bo będzie opcja cofania !!!111" - tak jak to było w tematach FM3 i teraz zaczyna się tu, są po prostu żenujące. Człowieku po to producent daje Ci wolny wybór jesteś za słaby / nie radzisz sobie, grasz dla przyjemności to sobie tego używaj chcesz być "PRO" grasz bez tego i już, w czym problem?

 

Chyba niektórzy nie rozumieją, że rynek gier zmienia się co raz bardziej i żeby dotrzeć do większej ilości potencjalnych odbiorców trzeba dawać coś hardcorowego i coś casualowego - to jest BIZNES.

Tak było z FM3 i było do przewidzenia, że PD pójdzie tym tropem....

Edytowane przez butch.stein
Odnośnik do komentarza

Początkowo też byłem przeciwnikiem udziwnień typu "cofanie czasu". Jednak po dłuższej grze w FM3 uważam to za świetny patent, szczególnie w wyścigach z dużą ilością okrążeń.

Ktoś powie, że to mało symulacyjne - ok, jednak to nie prawdziwy wyścig, przez co nie jesteśmy tak bardzo skoncentrowani i o mały błąd nie trudno, a powtarzanie wyścigu od początku może zniechęcić do dalszej gry.

Odnośnik do komentarza
Gość =-FEISAR-=

Moje zdanie na temat wyżej wymienionych ficzerów jest wielce negatywne...

 

No bo z jednej strony to z pewnością będzie tylko opcja, kto będzie chciał to będzie korzystał, ale jednak jakoś w takiej grze nie pasuje, a wręcz boję się, że może popsuć klimat ścigania. Weźmy powiedzmy emocje podczas takiego mocno opóźnionego hamowania na granicy zerwania przyczepności w zakręcie, skoro nie będzie widma grożących konskewencji (o ile o jakichś w ogóle można mówić w wirtualnych symulatorach - to rozmowa na inny temat), człowiek będzie jechał na pałkę bo zawsze będzie można cofnąć, jak nie za drugim to za czwartym razem wyjdzie zakręt idealnie...

Jak wiadomo w sportach wyścigowych bardzo ważna jest płynna i równa jazda w trakcie całego wyścigu - ten co "szarżuje", może i będzie szybszy, ale tylko do czasu jak wyleci z trasy (kwestia czasu - im bardziej szarżuje tym to nastąpi wcześniej) co zniweczy jego wcześniejsze wyniki.

 

Wstawiając opcję przewijania przyzwala się na takie "szarżowanie" bez opamiętania i bez większych konsekwencji.

Ktoś mógłby powiedzieć, że to takie ułatwienie, że nie trzeba restartować wyścigu, a jedynie przewinąć sekundę do tyłu - ja się z tym nie zgadzam to są IMO dwie całkowicie odmienne rzeczy jednak, z których jedna daje chociaż namiastkę tych konsekwencji.

 

Nie wiem, może jestem zbyt konserwatywny w tym co piszę, a może po prostu nie grałem w Forza3 (do grających - sprawdza się to tam na plus?) :)

 

P.S. Czy mi się zdaje czy GT5 ma szansę być jedynym bastionem serii gier japońskich trzymającej poziom i graficzny i gameplayowy? PES, Tekken czy jakakolwiek inna, japońska seria na tej generacji wyglądają "nie za dobrze", a właśnie GranTurismo ma szansę przełamać w końcu ten "marazm" u developerów z KKW.

 

Mądrze napisane. Ja jestem przeciwny cofaniu czasu. Nie w tego typu grach. Popełnię błąd to trudno, takie życie. W rzeczywistości cofnąć czasu nie mogę. No i dot ego dochodzi fakt że gracze będą jeździć na pałę i bezsensownie, gdyż zawsze mogą cofnąć czas. IMO idiotyzm ze strony Polyphony. Szkoda, bo gra traci w moich oczach coraz więcej.

  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Moje zdanie na temat wyżej wymienionych ficzerów jest wielce negatywne...

 

No bo z jednej strony to z pewnością będzie tylko opcja, kto będzie chciał to będzie korzystał, ale jednak jakoś w takiej grze nie pasuje, a wręcz boję się, że może popsuć klimat ścigania. Weźmy powiedzmy emocje podczas takiego mocno opóźnionego hamowania na granicy zerwania przyczepności w zakręcie, skoro nie będzie widma grożących konskewencji (o ile o jakichś w ogóle można mówić w wirtualnych symulatorach - to rozmowa na inny temat), człowiek będzie jechał na pałkę bo zawsze będzie można cofnąć, jak nie za drugim to za czwartym razem wyjdzie zakręt idealnie...

Jak wiadomo w sportach wyścigowych bardzo ważna jest płynna i równa jazda w trakcie całego wyścigu - ten co "szarżuje", może i będzie szybszy, ale tylko do czasu jak wyleci z trasy (kwestia czasu - im bardziej szarżuje tym to nastąpi wcześniej) co zniweczy jego wcześniejsze wyniki.

 

Wstawiając opcję przewijania przyzwala się na takie "szarżowanie" bez opamiętania i bez większych konsekwencji.

Ktoś mógłby powiedzieć, że to takie ułatwienie, że nie trzeba restartować wyścigu, a jedynie przewinąć sekundę do tyłu - ja się z tym nie zgadzam to są IMO dwie całkowicie odmienne rzeczy jednak, z których jedna daje chociaż namiastkę tych konsekwencji.

 

Nie wiem, może jestem zbyt konserwatywny w tym co piszę, a może po prostu nie grałem w Forza3 (do grających - sprawdza się to tam na plus?) :)

 

P.S. Czy mi się zdaje czy GT5 ma szansę być jedynym bastionem serii gier japońskich trzymającej poziom i graficzny i gameplayowy? PES, Tekken czy jakakolwiek inna, japońska seria na tej generacji wyglądają "nie za dobrze", a właśnie GranTurismo ma szansę przełamać w końcu ten "marazm" u developerów z KKW.

 

Mądrze napisane. Ja jestem przeciwny cofaniu czasu. Nie w tego typu grach. Popełnię błąd to trudno, takie życie. W rzeczywistości cofnąć czasu nie mogę. No i dot ego dochodzi fakt że gracze będą jeździć na pałę i bezsensownie, gdyż zawsze mogą cofnąć czas. IMO idiotyzm ze strony Polyphony. Szkoda, bo gra traci w moich oczach coraz więcej.

 

Po pierwsze co Cię to obchodzi czy ktoś sobie w domu będzie "jeździł na pałę" czy nie? Gorzej będziesz spał czy co... Po drugie chyba nie wierzysz w to, że w potyczkach online będzie możliwość cofnięcia czasu... po trzecie nikt nie karze Ci tego używać robisz błąd trudno - RESTART i bawisz się tak jak gdyby tego nie było.....

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

ale szczegóły :P

 

edytor tras- nie potwierdził i nie zaprzeczył

pogoda i noc- mogą to dodać ale nie wiadomo czy będzie

czasówki stiga na trasie z top gear - planują

szczegóły o trasach - nie powie narazie :P

 

Kurcze kiedy oni chcą wreszcie odsłonić karty i oficjalnie powiedzieć co będzie zawierać pełne GT5 :/

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...