Skocz do zawartości

GT5 Prologue i GT5 (do dnia premiery)

Featured Replies

Opublikowano

GT5 "jest" (bo właściwie ciągle nie ma ;) ) najlepsza grą wyścigową ever. Jednak wypowiedzi niektórych świadczą, że FM3 przy GT5 jest crapem, a tak nie jest. GT5 jest genialne i lepsze w większości aspektów jednak nie zapominajmy o czasie tworzenia gry ;) i prawdopodobnie astronomicznym budżecie produkcji SONY. Tak czy owak jestem fanem obu serii i czekam z wywieszonym jęzorem na produkcję Polyphony. Kaska na PS3 się odkłada :)

  • Odpowiedzi 6,7 tys.
  • Wyświetleń 382 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Każdy tak płacze nad tym GT5, mimo ze gra sie nie ukazala.   Pokazcie mi 1 gre ktora zaweira tyle rzeczy co gt5.   nie sklejajcie ze w tej to to aw tej to tamto. okazcie mi 1 gre ktora jako calok

  • Niech zaprezentują trasę zupełnie nową, bo ogólnie to rzygam już wszystkimi znanymi z serii GT. Gdybym przed graniem w GT5 miał zaliczyć jeszcze GT na PSP to niektórych tras bym chyba kijem nie ruszył

  • Gość bigdaddy
    Gość bigdaddy

    jak najbardziej na + a ile auto hamowanie to dla totalnych niedzielnych graczy o tyle cofanie czasu jak dla mnie daje więcej emocji niż jazda baz tego ponieważ w fm2 trzeba było jeździć ostrożnie bo w

Opublikowano

@up

U mnie również kasa odłożona, ale chyba jednak wstrzymam się z zakupem PS3 tak do kwietnia (wyjdzie KZ3, LBP2 i może GT5 :wink: )

 

Nie zapominajmy również o oświetleniu w GT5 które miażdży konkurencje.

Opublikowano

FM3 jest dla szpanerow, ktorzy lubia przerabiac i malowac swoje auta, a GT5 od zawsze byla dla koneserow ceniacych sobie kolekcjonowanie samochodow (pedancko dopieszczonych) niczym milioner. Rozne gry rozni odbiorcy , co do modelu jazdy forza jest ukierunkowana dla casuali( wide wspomniane malowanie modyfikacje) , model jazdy jest przyjemny i latwy do opanowania bez problemu na kierownicy czy to na padzie.

Edytowane przez AbraHAM

Opublikowano

Zapraszam 30 listopada 8)

Edytowane przez AbraHAM

Opublikowano

FM3 jest dla szpanerow, ktorzy lubia przerabiac i malowac swoje auta, a GT5 od zawsze byla dla koneserow ceniacych sobie kolekcjonowanie samochodow (pedancko dopieszczonych) niczym milioner. Rozne gry rozni odbiorcy , co do modelu jazdy forza jest ukierunkowana dla casuali( wide wspomniane malowanie modyfikacje) , model jazdy jest przyjemny i latwy do opanowania bez problemu na kierownicy czy to na padzie.

A to ciekawe...nigdy nie bawilem sie w malowanie fur a tuning robilem majac na wzgledzie tylko i wylacznie osiagi. Gre pokochalem wlasnie za model jazdy (zwlaszcza w FM2) ktory IMO wcale nie jest latwy i z pewnoscia nie mniej wymagajacy niz w serii GT.

Opublikowano

Juz wiem jaki sobie zrobie prezent na swieta :P

Opublikowano

FM3 jest dla szpanerow, ktorzy lubia przerabiac i malowac swoje auta, a GT5 od zawsze byla dla koneserow ceniacych sobie kolekcjonowanie samochodow (pedancko dopieszczonych) niczym milioner. Rozne gry rozni odbiorcy , co do modelu jazdy forza jest ukierunkowana dla casuali( wide wspomniane malowanie modyfikacje) , model jazdy jest przyjemny i latwy do opanowania bez problemu na kierownicy czy to na padzie.

A to ciekawe...nigdy nie bawilem sie w malowanie fur a tuning robilem majac na wzgledzie tylko i wylacznie osiagi. Gre pokochalem wlasnie za model jazdy (zwlaszcza w FM2) ktory IMO wcale nie jest latwy i z pewnoscia nie mniej wymagajacy niz w serii GT.

Model jazdy w FM3 nie jest latwy to sie zgadzam , ale napewno jest latwiejszy niz w seri Gt gdzie zawsze pamietam wyklinalem wiele samochodow przez problem w ich opanowaniu, gdzie ukonczylem FM1,FM2 i nie pamietam bym trocil padem , GT (3,4,5P) jest cholernie wymagajacy ale odplaca za to niesamowita radocha po jego opanowaniu...

Opublikowano

No sorry, ale nawet po filmiku kiepskiej jakości widać, że wykonanie aut standard wyraźnie odstaje od tych premium.. bardzo wyraźnie. No i auta mają chyba przyciemniane szyby, albo mi się zdaje.

Opublikowano

Model jazdy w FM3 nie jest latwy to sie zgadzam , ale napewno jest latwiejszy niz w seri Gt gdzie zawsze pamietam wyklinalem wiele samochodow przez problem w ich opanowaniu, gdzie ukonczylem FM1,FM2 i nie pamietam bym trocil padem , GT (3,4,5P) jest cholernie wymagajacy ale odplaca za to niesamowita radocha po jego opanowaniu...

 

Noooo... jak wg Ciebie model jazdy w GT 3 i 4 jest bardziej wymagający, niż ten z FM1, to ja to pozostawię bez komentarza, bo normalnie mnie w tej chwili zatkało :sick:

Opublikowano

Model jazdy w FM3 nie jest latwy to sie zgadzam , ale napewno jest latwiejszy niz w seri Gt gdzie zawsze pamietam wyklinalem wiele samochodow przez problem w ich opanowaniu, gdzie ukonczylem FM1,FM2 i nie pamietam bym trocil padem , GT (3,4,5P) jest cholernie wymagajacy ale odplaca za to niesamowita radocha po jego opanowaniu...

Malo co z krzesla nie spadlem..przeciez juz pierwsza FM byla bardziej symulacujna od GT3/4....i to znacznie...FM2 sprawiala mi znacznie wieksze problemy niz Prologue...FM3 niestety stanowi krok wstecz w stosunku do dwojki.

Bardzo prawdopodobne ze GT5 bedzie pod tym wzgledem lepsze ale nie GT3 i 4 :huh:

Opublikowano

Jeszcze pytanie na czym graliscie ? U mnie FM1 pad, FM2 jakas kierownica :) , GT 3,4,5P kierownica Logitech GT , po wylaczeniu wszystkich wpomagaczy w obu grach to wlasnie GT 4 i 5P sprawialy wiecej problemow niz Forza w FM3 jeszcze nie gralem ( GT3 musze odpalic dla przypomnienia)

Edytowane przez AbraHAM

Opublikowano

Dźwięk silnika jest przearcygenialny :wub:

Dźwięki opon tez wreszcie dają radę :thumbsup:

 

Chyba trza będzie wziąć kredyt w banku, i łyknąć bundla z PS3 na premierę :P

Edytowane przez Michał102

Opublikowano

Hehe ale będzie sie na padzie grało, przez GT5 zawale szkołe :D

Opublikowano

Studia, praca...

 

(pipi) to. To kiedy w końcu ta premiera w Polszy? 26?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.