Skocz do zawartości

GT5 Prologue i GT5 (do dnia premiery)


LiSoQuan

Rekomendowane odpowiedzi

Jeszcze o grafice. Dla mnie ta z f3 jest wystarczająca w tej generacji. Wolę mieć lepsze zniszczenia niż karoserie bez kantów które można jedynie trochę zarysować. Moim zdaniem F4 - jest T10 dobrze się przyłoży, może w końcu przebić serię GT. PD jest za bardzo zapatrzona w siebie. Od części trzeciej jadą już bardziej na wyrobionej marce niż na jakości swoich produktów. Poza tym sprzedawanie wersji demonstracyjnych w cenie normalnej gry uważam za totalne chamstwo. Nie wiem czemu ludzie dają się jeszcze na coś takiego nabrać. Bynajmniej nie oznacza to że nie mam zamiaru zapoznać się z ich nowym tworem. Niestety na razie nie posiadam jeszcze PS3 ale może za jakiś czas, jeśli GT5 okaże się lepszy niż przeczuwam, prawdopodobnie zaopatrzę się w jakąś paczkę ps3+Gt5+g25.

Coz, absolutnie sie z Toba nie zgadzam. Moim zdaniem Polyphony ostro przylozylo sie do GT5 i absolutnie nie zeruje na marce, w przeciwienstwie do takiego Halo czy Call of Duty. Zaimplementowano nowy model jazdy, doskonala grafike hulajaca w full HD i 60 klatkach animacji, 1000 aut, dziesiatki tras, tony opcji oraz takie dodatki jak absolutnie bezkonkurencyjne zmienne warunki pogodowe(deszcz wymiata) czy tez model zniszczen. Owszem, ten ostatni moze i jest symboliczny, ale moim zdaniem GT5 nie wymaga zaawansowanego modelu dewastacji aut, gdyz tylko frajery w wyscigach symulacyjnych graja po to, aby rozbijac sie o bandy i podziwiac rozwalone samochody.

Kazde Gran Turismo to dla fana przynajmniej pol roku grania. Kazda odslona jest niezwykle bogata w zawartosc, a dla milosnikow motoryzacji po prostu nie ma lepszej gry!

Co do Forzy - to swietna alternatywa dla posiadaczy X360, podobnie jak kiedys bylo z SEGA GT na DC. Moim zdaniem jednak Forza nie moze rownac sie z seria Polyphony zawartoscia, a tym razem zostanie zgnieciona rowniez w kwestiach technicznych. Nie mowiac juz nawet o popularnosci.

  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Szanowni Klienci.

W dniach 23-24.11 spodziewamy się dostawy gry Gran Turismo 5, której premiera zaplanowana jest na 24.11.

Jeżeli chcielibyście Państwo dokonać zmian w swoim zamówieniu lub z niego zrezygnować, prosimy to zgłaszać do dnia 22.11 telefonicznie pod nr tel 224855211 lub drogą mailową ultima@ultima.pl.

Prosimy o podanie w mailu numeru zamówienia.

Pozdrawiamy,

ULTiMA.PL

 

Coś takiego dostałem dzisiaj od nich. Preorder chcę odebrać osobiście, więc może się uda w środę.

Odnośnik do komentarza

Veyron jest ciezki, wiec nie spodziewalbym sie zeby prowadzil sie jak lotus ;]

 

Forza 3 wcale nie ma lepszych zniszczen niz GT5 - ma szablony uszkodzen i po uderzeniu w przeszkode fragment modelu jest podmieniany. I tyle, po obiciu w pewnym stopniu fury po kolejnych uderzeniach nic sie nie dzieje (zwiekszaja sie tylko zniszczenia mechaniczne, to na plus).

 

Najlepsze zniszczenia wg mnie sa w GTA4 :)

Odnośnik do komentarza

Ten Vejron na filmiku słabo skręca, tu nawet nie chodzi o to że trasa jest nieznajoma ale właśnie oto że słabo skręca, ześlizguje się z zakrętu <_< Wygląda na to że to będzie niewypał.

 

Idealne wręcz odzwierciedlenie fizyki tego przeszło 2 tonowego kolosa to wg Ciebie niewypał :blink: ?

Odnośnik do komentarza

Suzuka w deszczu super tylko jak widać , taki duży tor i skomplikowany w budowie może miec deszcze to dlaczego inne nie ?? Byc może nie zdążyli zrobić ?? Jak widać tory w deszczu są osobne wgrywane inne tekstury itd. wiec po prostu nie zdążyli zrobić wersji deszczowych na innych torach a już nie chcieli zwlekać z premiera wiec duża nadzieje że w dlc będziemy mieć nowe wersje torów w deszczu... może.

 

Jednak najbardziej mnie martwi brak tych 16 samochodów na torze... dla mnie wyścigi są tylko wyścigami jeśli jest dużo samochodów na torze :)

Odnośnik do komentarza

Jeszcze o grafice. Dla mnie ta z f3 jest wystarczająca w tej generacji. Wolę mieć lepsze zniszczenia niż karoserie bez kantów które można jedynie trochę zarysować. Moim zdaniem F4 - jest T10 dobrze się przyłoży, może w końcu przebić serię GT. PD jest za bardzo zapatrzona w siebie. Od części trzeciej jadą już bardziej na wyrobionej marce niż na jakości swoich produktów. Poza tym sprzedawanie wersji demonstracyjnych w cenie normalnej gry uważam za totalne chamstwo. Nie wiem czemu ludzie dają się jeszcze na coś takiego nabrać. Bynajmniej nie oznacza to że nie mam zamiaru zapoznać się z ich nowym tworem. Niestety na razie nie posiadam jeszcze PS3 ale może za jakiś czas, jeśli GT5 okaże się lepszy niż przeczuwam, prawdopodobnie zaopatrzę się w jakąś paczkę ps3+Gt5+g25.

Coz, absolutnie sie z Toba nie zgadzam. Moim zdaniem Polyphony ostro przylozylo sie do GT5 i absolutnie nie zeruje na marce, w przeciwienstwie do takiego Halo czy Call of Duty. Zaimplementowano nowy model jazdy, doskonala grafike hulajaca w full HD i 60 klatkach animacji, 1000 aut, dziesiatki tras, tony opcji oraz takie dodatki jak absolutnie bezkonkurencyjne zmienne warunki pogodowe(deszcz wymiata) czy tez model zniszczen. Owszem, ten ostatni moze i jest symboliczny, ale moim zdaniem GT5 nie wymaga zaawansowanego modelu dewastacji aut, gdyz tylko frajery w wyscigach symulacyjnych graja po to, aby rozbijac sie o bandy i podziwiac rozwalone samochody.

Kazde Gran Turismo to dla fana przynajmniej pol roku grania. Kazda odslona jest niezwykle bogata w zawartosc, a dla milosnikow motoryzacji po prostu nie ma lepszej gry!

Co do Forzy - to swietna alternatywa dla posiadaczy X360, podobnie jak kiedys bylo z SEGA GT na DC. Moim zdaniem jednak Forza nie moze rownac sie z seria Polyphony zawartoscia, a tym razem zostanie zgnieciona rowniez w kwestiach technicznych. Nie mowiac juz nawet o popularnosci.

 

Nowy model jazdy? - no ciężko by było gdyby zostawili kartony z GT4. To chyba normalne że musieli trochę popracować. Jak im to wyszło? To się jeszcze okaże. Grafika jak już pisałem mnie nie obchodzi. 1000 aut? Jakie 1000 aut. Policz sobie ile jest wersji tych samych pojazdów. Gadka o tysiącu aut zawsze mnie rozbawia do łez. Modelu zniszczeń nie oceniam ale jeszcze nie widziałem ani jednego screena czy filmiku gdzie można zdewastować auto tak jak w FM2. Mnie to jednak mało interesuje - po prostu nie widzę sensu w robieniu takiego modelu na siłę, tylko po to by nikt nie gadał, że można nasuwać w bandy bez ograniczeń. Poza tym fm3 nie jest odpowiedzią na GT5. Zobaczymy co będzie w FM4 - jeśli oczywiście wyjdzie w tej generacji.

 

Ja tylko stwierdzam, że PD idzie w złą stronę to znaczy próbuje upchnąć w jednej grze wszystko co się da. Mi to średnio pasuje.

Odnośnik do komentarza

jak to łopatki nie działały w 5P ? bez problemu u mnie na G25, sprzęgło wlączało sie trójkątem i tak samo to rozwiązano w GT5, w sumie powinna być opcja w menusach Clutch: ON/OFF i nie trzeba by sie bawić z tym trójkątem przed wyscigiem.

 

Przeczytaj uwaznie mojego posta.

 

Chodzi wlasnie o to, ze w G25 dziala a w G27 nie :(

Odnośnik do komentarza

jak to łopatki nie działały w 5P ? bez problemu u mnie na G25, sprzęgło wlączało sie trójkątem i tak samo to rozwiązano w GT5, w sumie powinna być opcja w menusach Clutch: ON/OFF i nie trzeba by sie bawić z tym trójkątem przed wyscigiem.

 

Przeczytaj uwaznie mojego posta.

 

Chodzi wlasnie o to, ze w G25 dziala a w G27 nie :(

 

frenchdriver View Post

GOOD NEWS FOR ALL!!!

 

G 27 is fully supported!!!!!!!

 

Shift paddles light!

 

takie cos znalazlem na gtplanet.

Mam nadzie ze uspokoi to pare osob tutaj

Odnośnik do komentarza

Ciekaw jestem, jak zostanie odzwierciedlone spalanie tego potwora :P

Opróżnienie zbiornika (100l.) przy jeździe na pełnej kicie powinno zająć ok. 12-15 minut :)

Do wyścigów długodystansowych się nie nada :D

Tak tylko zobacz ile bys przejechal na pelnym ogniu w 15 minut, spalanie pewnie takie samo jak w wyscigowkach normalnych ( poza TDI ), czyli 100 na 100 :potter:

Odnośnik do komentarza

Ciekaw jestem, jak zostanie odzwierciedlone spalanie tego potwora :P

Opróżnienie zbiornika (100l.) przy jeździe na pełnej kicie powinno zająć ok. 12-15 minut :)

Do wyścigów długodystansowych się nie nada :D

Tak tylko zobacz ile bys przejechal na pelnym ogniu w 15 minut, spalanie pewnie takie samo jak w wyscigowkach normalnych ( poza TDI ), czyli 100 na 100 :potter:

Wyczytałem, że Veyron chochluje 125l na 100km przy pełnej prędkości, czyli to 100l na 100km przy sportowej jeździe wydaje się być całkiem realne. :P

A, że ta mydelniczka wozi zbiorniczek o poj. jedynie 100l to chłopaki z pit stopu nieźle się przy nim urobią. :D

Edytowane przez ziolo69
Odnośnik do komentarza

jak to łopatki nie działały w 5P ? bez problemu u mnie na G25, sprzęgło wlączało sie trójkątem i tak samo to rozwiązano w GT5, w sumie powinna być opcja w menusach Clutch: ON/OFF i nie trzeba by sie bawić z tym trójkątem przed wyscigiem.

 

Przeczytaj uwaznie mojego posta.

 

Chodzi wlasnie o to, ze w G25 dziala a w G27 nie :(

 

frenchdriver View Post

GOOD NEWS FOR ALL!!!

 

G 27 is fully supported!!!!!!!

 

Shift paddles light!

 

takie cos znalazlem na gtplanet.

Mam nadzie ze uspokoi to pare osob tutaj

 

Zalezy z kiedy ten post - podeslij linka - bo wczesniej juz taki byl i okazal sie sciema, jak na razie chyba nikt z g27 gry jeszcze nie ma. (chyba, ze z tych dostarczonych dzis egzemplarzy)

Odnośnik do komentarza

mi podoba się to jak ferrari przy każdym dodaniu gazu traci trakcje :D

a dźwięk to poezja.

 

 

jako ze we Francji już sprzedają GT,jest wysyp dupereli

 

mogli się powstrzymać z takiej jakości screenami ;)

 

http://www.gamekult.com/articles/A00000889021/

 

tu to wygląda gorzej niż GT4 :D

Edytowane przez poli_x
Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...