Skocz do zawartości

GT5 Prologue i GT5 (do dnia premiery)


LiSoQuan

Rekomendowane odpowiedzi

Wystarczy tyle pkt ile sie wyciąga. Dokręć tylny spoiler na full to będziesz miał więcej pkt :)

Ciężko się tym Lotusem jeździ (jak puścisz gaz to tył mocno ucieka) ale jak go opanujesz to uda ci się wygrac te wyścigi na pewno bo w zakrętach bije konkurencję na głowę, a i na prostych niewiele im ustępuje.

Odnośnik do komentarza

Gdzies to niedawno czytalem wypowiedz jednego z gosci co robi GT w ktorej stwierdzil on jak to bardzo poprawili graficznie trase Eiger w GT5P w porownaniu do GTHD.

No rozwalil mnie gostek, chyba uwaza ludzi za slepcow. Przeciez oni ta trase zubozyli: w HD drzewa (swierki ?) skladaly sie z 4 przecinajacych sie bitmap, co dawalo w sumie efekt jakiejs objetosci. A w GT5P sa tylko 2 przecinajace sie bitmapy, czyli po staremu plaski "krzyzak" (jak w GT1). I urok troche pryska...

Krecace sie felgi tez DUZY krok wstecz.

Glupio tylko ze usiluja wmawiac cos wrecz odwrotnego.

Widac ze brakuje zasobow, a z pustego to i Salomon nie naleje, wiec tna grafe gdzie sie tylko da. W tej perspektywie marne widze widoki na zniszczenia i pogode. Bo porostu cos innego trzeba bedzie wywalic, lub zastapic "plaska tektura" (ewentualnie max 4 wozy w wyscigu ze zniszczeniami) :)

Odnośnik do komentarza

Od kiedy to kręcące się felgi odnoszą się tylko do trasy Eiger? Co to ma wspólnego z polepszaniem czy pogarszaniem wyglądu trasy? Czepiasz się jakiś pierdół. W ostatecznym rozrachunku trasa górska wypada znacznie lepiej i ciekawiej od tej z GT HD. Ładniejszy asfalt, linie, więcej rozjazdów i możliwość ścigania się z wieloma przeciwnikami na tej trasie powodują że jest ona po prostu lepsza od poprzedniczki.

Odnośnik do komentarza

Ogólnie w dół poszła jakość odbijającego się na karoserii otoczenia. Felgi.. kiedy się kręcą to dobrze, że są zablurowane bo w GT HD skakały nienaturalnie. Źle natomiast, że podczas tege blurowania modele felg są wymieniane na niego gorsze. I w sumie nie byłoby problemu, gdyby nie fakt, że ta zamiana odbywa się już przy kilku km/h co jest BARDZO widocznie.

Co do Eiger... flagi nie rzucają cieni (w GT HD rzucały), znacznie mniej trawy w pewnej odległości od toru.

Jednak tak czy inaczej, trasa ogólnie prezentuje się lepiej. Lepszy asfalt i znacznie lepsza trawa tuz przy drodze (razem z kwiatkami :)).

Odnośnik do komentarza

Po ponad tygodniowy testach prologa chce aby w pelnej wersji gry bylo

- wyscigi w nocy (kto pamieta gt3?)

- zmienne warunki pogodowe

- zniszczenia

- więcej wyścigów ze startu zatrzymanego bo ten starty lotny średnio mi podchodzi

- możliwość wymiany silników vide forza2

- marzy mi się pełna licencja na f1:p

- moźliwość zniszczenia silniku przy złej zmianie biegów

- porawić ten przeklęty pisk opon :wkurzony:

- lepszy dym przy poślizgu

- podział hmowania na hamulce ciepłe i zimne * to by buł real driving sim...(

- licencja na lambo i porshe

Odnośnik do komentarza
Po ponad tygodniowy testach prologa chce aby w pelnej wersji gry bylo

- wyscigi w nocy (kto pamieta gt3?)

- zmienne warunki pogodowe

- zniszczenia

- więcej wyścigów ze startu zatrzymanego bo ten starty lotny średnio mi podchodzi

- możliwość wymiany silników vide forza2

- marzy mi się pełna licencja na f1:p

- moźliwość zniszczenia silniku przy złej zmianie biegów

- porawić ten przeklęty pisk opon :wkurzony:

- lepszy dym przy poślizgu

- podział hmowania na hamulce ciepłe i zimne * to by buł real driving sim...(

- licencja na lambo i porshe

Z tych co wypiałeś, to na tych zależałoby mi najbardziej :)

Edytowane przez Emet
Odnośnik do komentarza

Wlasnie pojawil sie Update do Gran Turismo 5 Prologue. :)

Oto lista zmian/poprawek:

 

Online play

- The award of race credits are now allocated at a fixed rate regardless of the number of race parti(pipi)ants.

- The High Speed Ring course diagram has been fixed.

- Some online ID's were appearing in grey in the entry list, this has been amended.

- Some online opponents appeared to "blur", this has been amended.

 

- Country and area information now appears next to the online ID in the ranking boards.

- Unusually high scores had been recorded in some Drift Trials, this has been rectified.

- When Drift Trial replays were saved, occasionally these appeared in the "Load as Ghost" option of Time Trials.

This has now been rectified.

 

Performance Points (PP)

- The method of calculating Performance Points has been revised, to balance vehicles in events with PP upper limits.

 

- LCD display has been added in the F2007 interior view.

- Some interiors and exteriors of some vehicle models have been revised.

- On occasion the Quick Tune gear ratio became impossible to reset in some cars, this has been amended.

- The manual has been updated.

 

Caution

- The button assignments will be reset when the update is applied.

- In line with the application of the update, all ranking data will also be reset.

 

* To update, you will need a Playstation 3 connected to the internet with a broadband connection, and "Gran Turismo 5 Prologue" (Either the Blu-ray disc version or downloaded version).

 

Zmiany dotycza wersji Jap., ale pewnie dla wersji Eu. sa takie same.

Pobierajcie - zycze zeby udalo sie za pierwszym razem (u mnie poszlo za pierwszym). ;)

Edytowane przez saptis
Odnośnik do komentarza
A pojailo sie cos nowego gt tv? Puki co jsiedze w pracy i nie moge patcha sprawdzic....

tak GTR III:)

 

i...

Apr 15, 2008

 

Starting on Tuesday, April 15th, we have provided an update for “Gran Turismo 5 Prologue Spec II”.

The main contents of this update are as follows:

 

Online play

- The award of race credits are now allocated at a fixed rate regardless of the number of race parti(pipi)ants.

- The High Speed Ring course diagram has been fixed.

- Some online ID's were appearing in grey in the entry list, this has been amended.

- Some online opponents appeared to "blur", this has been amended.

 

Rankings

 

- Country and area information now appears next to the online ID in the ranking boards.

- Unusually high scores had been recorded in some Drift Trials, this has been rectified.

- When Drift Trial replays were saved, occasionally these appeared in the "Load as Ghost" option of Time Trials.

This has now been rectified.

 

Performance Points (PP)

- The method of calculating Performance Points has been revised, to balance vehicles in events with PP upper limits.

 

Miscellaneous

 

- LCD display has been added in the F2007 interior view.

- Some interiors and exteriors of some vehicle models have been revised.

- On occasion the Quick Tune gear ratio became impossible to reset in some cars, this has been amended.

- The manual has been updated.

 

Caution

- The button assignments will be reset when the update is applied.

- In line with the application of the update, all ranking data will also be reset.

Odnośnik do komentarza

Nie martw się, zniszczenia mają się pojawić jesienią, więc lobby będzie pewnie wcześniej, np.we wrześniu:)

 

Co do dzisiejszego update: najważniejsza zmiana to PP, pozmieniali ostro indeks wydajności, Lotus Tuned "przytył" do niemal 700 (z 650). To co pisałem wcześniej już nieaktualne: obecnie Tuned 111R miażdży Tuned, na HSR PP700 zrobiłem odpowiednio 1:08.5 i 1:09.4 (bez walenia w bandy). Ponadto duże zmiany na innych trasach: na Fuji chyba GT-R będzie rządzić gdy wcześniej nie miał szans z Lotusem

 

Granie online w trybie PRO mija się z celem nieco. Każde uderzenie przeciwnika może spowodować wypadnięcie z trasy. Ja online najczęściej gram w trybie standard bo to daje dużo zabawy. Tryb PRO na online lepiej zostawić do czasu aż będzie można tworzyć prywatne pokoje i zapraszać kumpli.

A to ciekawe, bo wcześniej pisałeś tak:

"Także trzeba być na prawdę słabym żeby na standardzie robić takie rzeczy bo wygrać na STD wyścigi w klasie S jest łatwo"

Skoro 99% graczy jest tak słabych (w tym ja), że mają z tym duży kłopot, to aż dziwne że masz kłopot z PRO online, bo ja nie mam i wygrywam ok.80% wyścigów. Standard jest bez sensu (PP500), bo tam brak frekwencji (może po update na PP600 będzie), a tam gdzie jest frekwencja to ciągle HSR i Daytona oval z begginerami.

Odnośnik do komentarza
Granie online w trybie PRO mija się z celem nieco. Każde uderzenie przeciwnika może spowodować wypadnięcie z trasy. Ja online najczęściej gram w trybie standard bo to daje dużo zabawy. Tryb PRO na online lepiej zostawić do czasu aż będzie można tworzyć prywatne pokoje i zapraszać kumpli.

A to ciekawe, bo wcześniej pisałeś tak:

"Także trzeba być na prawdę słabym żeby na standardzie robić takie rzeczy bo wygrać na STD wyścigi w klasie S jest łatwo"

Skoro 99% graczy jest tak słabych (w tym ja), że mają z tym duży kłopot, to aż dziwne że masz kłopot z PRO online, bo ja nie mam i wygrywam ok.80% wyścigów. Standard jest bez sensu (PP500), bo tam brak frekwencji (może po update na PP600 będzie), a tam gdzie jest frekwencja to ciągle HSR i Daytona oval z begginerami.

 

Akurat na STD wygrać wyścigi w klasie S jest stosunkowo łatwo. Odnośnie trudności w trybie PRO na online mam na myśli fakt że często trafia się na jakiś pacanów, którzy uderzają auto od tyłu więc na PRO można być pewnym że wylądujemy na poboczu a taki delikwent pojedzie dalej. Nie chodzi mi o samo prowadzenie auta bo akurat wczoraj trafiłem na bardzo kulturalnych kierowców i w trybie PRO online grało mi się na tyle dobrze że wygrywałem. Tylko dlatego twierdzę że grając z obcymi najlepiej wbijać na serwery STD gdyż nigdy nie wiadomo na kogo trafimy.

 

---

 

Co za przypadek. Zacząłem znowu bić czas w Londynie Nissanem GTR Mine's i wykręciłem dosłownie identyczny czas jak przed patch'em. Centralnie, dokładnie to samo.

 

--- Pobiłem już ten czas. Postanowiłem że postaram się przejechać jak najszybciej Londyn tym Nissanem bez muśnięcia barierki. Udało mi się zejść poniżej 55 sekund co daje mi jak na razie 1st miejsce. Oczywiście tryb PRO bez żadnych systemów kontroli trakcji.

Edytowane przez Wihajster
Odnośnik do komentarza

Niesamowite Lotus Tuned nadal żyje.

Nie rozumiem jakim cudem porobili nim takie wyniki. A są tam najgorsi cheaterzy, nie tylko ci co wykorzystują glitcha w systemie kar za uderzenia w bandy, ale jest tam pipipi syl04... który wcześniej zasuwał Ferrari2007. Skoro oszust mógł wejść tam z F2007, to napewno też mógł wymaksować Lotusa powyżej dopuszczalnego PP.

 

Dla PP700 Lotus Tuned ma od 219HP/597kg (setup dla min.wagi) do 277/701 (setup dla max.mocy), a 111R 248/641 do 336/793, nie ma szans by ducha 111R dogonić. Może jeszcze nie zauważyli, że 111R jest dużo lepszy albo źle wali w bandy.

 

Co do innych bryk, to pojawiło się dużo różnych, drastycznej dominacji (jak do tej pory PP500 tylko Honda, a PP650 tylko Lotus) nie będzie, choć może być w zależności od trasy.

Odnośnik do komentarza
Niesamowite Lotus Tuned nadal żyje.

Nie rozumiem jakim cudem porobili nim takie wyniki. A są tam najgorsi cheaterzy, nie tylko ci co wykorzystują glitcha w systemie kar za uderzenia w bandy, ale jest tam pipipi syl04... który wcześniej zasuwał Ferrari2007. Skoro oszust mógł wejść tam z F2007, to napewno też mógł wymaksować Lotusa powyżej dopuszczalnego PP.

Czyli co? Jeżdził F2007 na PP700? 0.o.

Może ktoś mi wytłumaczyć jak on to zrobił?

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...