saptis 620 Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Mam pytanie jak zrobiliscie event na zloto w klasie C Suzuki Cappucino ? Ja ukonczylem wyscig zwyklym, niemodyfikowanym samochodem korzystajac z recznej skrzyni biegow. Trzeba szybciej zmieniac biegi, korzystac z tunelu aerodynamicznego i dobrze jechac to bedzie Gold. Trudne, ale udalo mi sie. Odnośnik do komentarza
FLooK 1 Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Update'u nie bedzie (jak zakladano pierwotnie) 10 kwietnia tylko zamiast konkretnej daty widnieje jakze ukochany napis "soon" Polyphony tlumaczy obsow bardzo szybkim wzrostem bazy userow online. (pipi), sie obudzili Odnośnik do komentarza
Adamus7856 3 Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2008 (edytowane) Witam wszystkich graczy GT5P, wreszcie znalazłem ludzi kompetentnych którzy sie znają Założyłem swój temat o Drifcie w GT5P wszystkich drifterów zapraszam Jestem 7 w klasyfikacji generalnej na świecie - więcej o tym w temacie o Drifcie A tak wogóle to sa jeszcze jacyś inni Polacy którzy na serio sie w drifting w GT5P bawią bo nie widziałem chyba żadnego Polaka wśród pierwszej 100 na świecie - może mój temat was zachęci :-D PS: co do tego Elisa to już dawno wiedziałem że jest najszybszy :-D, ale te uciekanie mnie dobija Może napiszcie jaki jest wasz ulubiony samochód w GT5P U mnie stanowczo Mitsubishi Lancer Evo X Tuned - uwielbiam ten samochód zarówno w drifcie, jak i w pokonywaniu zakrętów :-D Edytowane 10 Kwietnia 2008 przez Adamus7856 Odnośnik do komentarza
Meser 12 Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2008 (edytowane) Lotus spisał się na medal, dosłownie i w przenośni:) Cała klasa S zaliczona jeszcze tylko 1.900.000 kredytów i mam bolid:D Co do driftu to mnie akurat w gt ten motyw średnio jara, jakoś w FM2 lepiej czuje samochód i szczerze żałuje, że w tamtym tytule nie ma trybu drift:/. Ulubiny samochód to NARAZIE Nissan GTR, w moim rankingu wyprzedza ciutkę f430 która jest poprostu cholernie trudna w prowadzeniu Edytowane 10 Kwietnia 2008 przez Meser Odnośnik do komentarza
Arek_ 19 Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Nie wiedziałem, że jest aż tak źle. Więc najlepiej jest olać HSR. Swoją drogą prosty, krótki i nudny tor jak na GT. Chociaż fajnie się jedzie na pochylonych zakrętach (jak na owalu). Lepszym wyborem będzie techniczna Suzuka GP (chociaż tu i tak pewnie tną Casino Triangle) lub szerokie Fuji. Nic nie tną - tu kary są bezbłędne. Tylko walenie w bandy jest zglitchowane, ale to jest trudne, więc online niemal wszyscy na tym tracą jadąc tempem ślimaka Czasy do rankingów można kręcić tylko w time trial? NIe można tam zmieniać ustawień, czyli jedziemy na domyślnych czy na naszych ostatnich ustawieniach z trybu online ? Ustawienia stockowe i to jeszcze na oponach S2. Ale czasy można kręcić też online PP500 i PP650 na niemal wszystkich trasach, tu można ustawiać samochody i tu jest najwyższy poziom. A co do filmików to bardzo ciekawy jest ten przejazd 1okr. na Nurburgring: można zobaczyć, że ten tor jest o wiele bardziej realnie oddany w GT4 niż w FM2 (w FM2 jest za długi, ale za to szybciej się jedzie). A co najważniejsze to szybkość i dynamika, która jest kiepska w real life, gość zasuwa np.230km/h a wcale tego nie widać, co pokazuje że ta powolność w GT (czy nawet FM2) nie jest nierealna, ale tak musi być. Odnośnik do komentarza
Wihajster 0 Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 U mnie stanowczo Mitsubishi Lancer Evo X Tuned - uwielbiam ten samochód zarówno w drifcie, jak i w pokonywaniu zakrętów :-D Też lubię to autko. Ostatnio tak dla picu pojeździłem tym autem w trybie drift na kierownicy z 900 stopni obrotu i nabiłem 11 tys. Dobre auto do tej konkurencji. Odnośnik do komentarza
nightrunner 5 Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 A co do filmików to bardzo ciekawy jest ten przejazd 1okr. na Nurburgring: można zobaczyć, że ten tor jest o wiele bardziej realnie oddany w GT4 niż w FM2 (w FM2 jest za długi, ale za to szybciej się jedzie). A co najważniejsze to szybkość i dynamika, która jest kiepska w real life, gość zasuwa np.230km/h a wcale tego nie widać, co pokazuje że ta powolność w GT (czy nawet FM2) nie jest nierealna, ale tak musi być. Dokładnie, też to zauważyłem - tor w gt4 został bardzo dobrze oddany skoro bez trudu można rozpoznać poszczególne zakręty i bliskie otoczenie. Co do oddania prędkości to wydaje mi się że wszystko rozchodzi się o relatywnie mały wycinek "pola widzenia". Zastanawiam się jakie odczucia byłyby po odpaleniu wyścigu na telewizorze 70 cali - myślę że oddanie prędkości automatycznie wzrosło by o 1000% Odnośnik do komentarza
Gość pawel_k Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 a jak z hamowaniem? czy wszystkie samochody nadal hamują jakby miały układ z f1? i jak porównacie abs do forzy2? Odnośnik do komentarza
Meser 12 Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Jeżeli chodzi o ABS to da się go w końcu całkowicie wyłączyć... i jak dla mnie efekt jest bardzo bardzo przesadzony (gram na padzie) w forzie bez abs dało się nie zablokować kół i nawet grając na padzie po odpowiednim treningu jeździć bez abs natomiast w gt... grając na padzie bez abs nie ma możliwości zahamować bez blokowania kół, nie zależnie od samochodu:/. Wiem, jedni powiedzą że to realizm ale np takie f430 z odpowiednimi gumami nie robi przy każdym hamowaniu sanek tym bardziej na suchym torze wyścigowym!!!!!!!!!. Podkreślam jeszcze raz, że moje odczucia dotyczą tylko i wyłącznie gry na padzie, na kierownicy być może da rade grać. Odnośnik do komentarza
FLooK 1 Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Jeżeli chodzi o ABS to da się go w końcu całkowicie wyłączyć... i jak dla mnie efekt jest bardzo bardzo przesadzony (gram na padzie) w forzie bez abs dało się nie zablokować kół i nawet grając na padzie po odpowiednim treningu jeździć bez abs natomiast w gt... grając na padzie bez abs nie ma możliwości zahamować bez blokowania kół, nie zależnie od samochodu:/. Wiem, jedni powiedzą że to realizm ale np takie f430 z odpowiednimi gumami nie robi przy każdym hamowaniu sanek tym bardziej na suchym torze wyścigowym!!!!!!!!!. Podkreślam jeszcze raz, że moje odczucia dotyczą tylko i wyłącznie gry na padzie, na kierownicy być może da rade grać. To dla tego, że na padzie są bardzo czułe przyciski. Na pedałach o niebo lepiej. Odnośnik do komentarza
jan szabrownik 0 Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Jeżeli chodzi o ABS to da się go w końcu całkowicie wyłączyć... i jak dla mnie efekt jest bardzo bardzo przesadzony (gram na padzie) w forzie bez abs dało się nie zablokować kół i nawet grając na padzie po odpowiednim treningu jeździć bez abs natomiast w gt... grając na padzie bez abs nie ma możliwości zahamować bez blokowania kół, nie zależnie od samochodu:/. Wiem, jedni powiedzą że to realizm ale np takie f430 z odpowiednimi gumami nie robi przy każdym hamowaniu sanek tym bardziej na suchym torze wyścigowym!!!!!!!!!. Podkreślam jeszcze raz, że moje odczucia dotyczą tylko i wyłącznie gry na padzie, na kierownicy być może da rade grać. roznica jest tez taka ze w FM2 grales na trigerach a tu grasz na przyciskach, przestaw sobie w GT gaz i hamulec na trigery i zobacz jak sie jezdzi roznica jest wielka Odnośnik do komentarza
Meser 12 Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Jeżeli chodzi o ABS to da się go w końcu całkowicie wyłączyć... i jak dla mnie efekt jest bardzo bardzo przesadzony (gram na padzie) w forzie bez abs dało się nie zablokować kół i nawet grając na padzie po odpowiednim treningu jeździć bez abs natomiast w gt... grając na padzie bez abs nie ma możliwości zahamować bez blokowania kół, nie zależnie od samochodu:/. Wiem, jedni powiedzą że to realizm ale np takie f430 z odpowiednimi gumami nie robi przy każdym hamowaniu sanek tym bardziej na suchym torze wyścigowym!!!!!!!!!. Podkreślam jeszcze raz, że moje odczucia dotyczą tylko i wyłącznie gry na padzie, na kierownicy być może da rade grać. roznica jest tez taka ze w FM2 grales na trigerach a tu grasz na przyciskach, przestaw sobie w GT gaz i hamulec na trigery i zobacz jak sie jezdzi roznica jest wielka Miałem takie ustawienie ale jak dla mnie to pomyłka. Kiedy po 30min ciągłej gry zaczeły drętwieć mi dłonie stwierdziłem, że to nie złudzenie i taka gra jest faktycznie niewygodna a raczej pad jest niewygodny. BTW trigery i tak są za czułe Odnośnik do komentarza
jan szabrownik 0 Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Jeżeli chodzi o ABS to da się go w końcu całkowicie wyłączyć... i jak dla mnie efekt jest bardzo bardzo przesadzony (gram na padzie) w forzie bez abs dało się nie zablokować kół i nawet grając na padzie po odpowiednim treningu jeździć bez abs natomiast w gt... grając na padzie bez abs nie ma możliwości zahamować bez blokowania kół, nie zależnie od samochodu:/. Wiem, jedni powiedzą że to realizm ale np takie f430 z odpowiednimi gumami nie robi przy każdym hamowaniu sanek tym bardziej na suchym torze wyścigowym!!!!!!!!!. Podkreślam jeszcze raz, że moje odczucia dotyczą tylko i wyłącznie gry na padzie, na kierownicy być może da rade grać. roznica jest tez taka ze w FM2 grales na trigerach a tu grasz na przyciskach, przestaw sobie w GT gaz i hamulec na trigery i zobacz jak sie jezdzi roznica jest wielka Miałem takie ustawienie ale jak dla mnie to pomyłka. Kiedy po 30min ciągłej gry zaczeły drętwieć mi dłonie stwierdziłem, że to nie złudzenie i taka gra jest faktycznie niewygodna a raczej pad jest niewygodny. BTW trigery i tak są za czułe moze nie jest to najwygodniejsze rozwiazanie, ale jak dla mnie to da sie normalnie hamowac bez abs-u i bez blokowania kol Odnośnik do komentarza
Emet 980 Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Owszem da sie na padzie chamować bez blokowania kół, ale jest to trudne do zrobienia. W ogóle Polyphony zwaliło czułość przycisków w Prologu. O ile gaz (i nieco trudniej hamulec) da się po pewnej wprawie w miare płynnie dozować o tyle skręcać płynnie na padzie się poprostu nie da Cyba widzą, że tak to zwalili i powinni wypuścić patcha który tą czułość naprawi (żeby była jak w GT3 czy GT4). Odnośnik do komentarza
ziolo69 20 Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Owszem da sie na padzie chamować bez blokowania kół, ale jest to trudne do zrobienia. W ogóle Polyphony zwaliło czułość przycisków w Prologu. O ile gaz (i nieco trudniej hamulec) da się po pewnej wprawie w miare płynnie dozować o tyle skręcać płynnie na padzie się poprostu nie da Cyba widzą, że tak to zwalili i powinni wypuścić patcha który tą czułość naprawi (żeby była jak w GT3 czy GT4). Nie tyle poprawić, co dodać opcję, w której moglibyśmy dostosować parametry poszczególnego przycisku do swoich potrzeb. Mnie na przykład nie przeszkadza czułość przycisków w GTP, a gram na Sixaxis'ie. Odnośnik do komentarza
Emet 980 Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Moze i Ci nie przeszkadza... ale nie masz problem z doborem sily skretu? Tak czy inaczej... zgadzam sie z tym. Powinni dac w opcjach np 3 poziomy czulosci (taka jak teraz, srednia i slaba). Wtedy bedzie mozna dogodzic wszystkim. Odnośnik do komentarza
Meser 12 Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Jeżeli chodzi o ABS to da się go w końcu całkowicie wyłączyć... i jak dla mnie efekt jest bardzo bardzo przesadzony (gram na padzie) w forzie bez abs dało się nie zablokować kół i nawet grając na padzie po odpowiednim treningu jeździć bez abs natomiast w gt... grając na padzie bez abs nie ma możliwości zahamować bez blokowania kół, nie zależnie od samochodu:/. Wiem, jedni powiedzą że to realizm ale np takie f430 z odpowiednimi gumami nie robi przy każdym hamowaniu sanek tym bardziej na suchym torze wyścigowym!!!!!!!!!. Podkreślam jeszcze raz, że moje odczucia dotyczą tylko i wyłącznie gry na padzie, na kierownicy być może da rade grać. roznica jest tez taka ze w FM2 grales na trigerach a tu grasz na przyciskach, przestaw sobie w GT gaz i hamulec na trigery i zobacz jak sie jezdzi roznica jest wielka Miałem takie ustawienie ale jak dla mnie to pomyłka. Kiedy po 30min ciągłej gry zaczeły drętwieć mi dłonie stwierdziłem, że to nie złudzenie i taka gra jest faktycznie niewygodna a raczej pad jest niewygodny. BTW trigery i tak są za czułe moze nie jest to najwygodniejsze rozwiazanie, ale jak dla mnie to da sie normalnie hamowac bez abs-u i bez blokowania kol Wygodniej jest grać na dwóch gałkach prawa robi za gaz i hamulec co prawda rozwiązanie jest już stare bo grałem tak już na psx ale co zrobić....... Odnośnik do komentarza
Terrago 3 Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Ja w ten sposob gram w FM2. Na triggery nie umiem sie przestawic... Podobnie jest w GT5P o ile nie uzywam kolka... Odnośnik do komentarza
Wieslaw 2 358 Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Jeżeli chodzi o ABS to da się go w końcu całkowicie wyłączyć... i jak dla mnie efekt jest bardzo bardzo przesadzony (gram na padzie) w forzie bez abs dało się nie zablokować kół i nawet grając na padzie po odpowiednim treningu jeździć bez abs natomiast w gt... grając na padzie bez abs nie ma możliwości zahamować bez blokowania kół, nie zależnie od samochodu:/. Wiem, jedni powiedzą że to realizm ale np takie f430 z odpowiednimi gumami nie robi przy każdym hamowaniu sanek tym bardziej na suchym torze wyścigowym!!!!!!!!!. Podkreślam jeszcze raz, że moje odczucia dotyczą tylko i wyłącznie gry na padzie, na kierownicy być może da rade grać. roznica jest tez taka ze w FM2 grales na trigerach a tu grasz na przyciskach, przestaw sobie w GT gaz i hamulec na trigery i zobacz jak sie jezdzi roznica jest wielka Miałem takie ustawienie ale jak dla mnie to pomyłka. Kiedy po 30min ciągłej gry zaczeły drętwieć mi dłonie stwierdziłem, że to nie złudzenie i taka gra jest faktycznie niewygodna a raczej pad jest niewygodny. BTW trigery i tak są za czułe Niestety, pad od PS3 ma z.ebane triggery, na tych od x360 bez problemu można jeździć bez ABS. Oczywiście może mieć na to również wpływ samo oprogramowanie, czyli gry. Nie wiem jak w prologu jest z ustawieniem ciśnienia instalacji hamulcowej, bo może obniżenie go trochę poprawiłoby sytuację? Odnośnik do komentarza
ziolo69 20 Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Moze i Ci nie przeszkadza... ale nie masz problem z doborem sily skretu?Tak czy inaczej... zgadzam sie z tym. Powinni dac w opcjach np 3 poziomy czulosci (taka jak teraz, srednia i slaba). Wtedy bedzie mozna dogodzic wszystkim. Grając na padzie, przyjąłem do świadomości to, że nie będę prowadził auta na tyle płynnie co na kierownicy. Odpowiednio szybkie, pulsacyjne naciśnięcia dają w miarę pożądany efekt. Co nie zmienia faktu, że ciężko jest się zbliżyć do czasówek wykręcanych na kierownicy, oj ciężko. Najgorzej jest z dodawaniem "gazu", tutaj mam ogromne problemy z takimi potworami jak Ferrari, czy Audi R8. Odnośnik do komentarza
CHINDOOS 7 Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Wygodniej jest grać na dwóch gałkach prawa robi za gaz i hamulec co prawda rozwiązanie jest już stare bo grałem tak już na psx ale co zrobić....... Ja też tak gram od czasów GT1. IMO wtedy jest największa kontrola jaką można uzyskać na padzie. Na trigerach też jest nieźle ale jakoś nie umiem wtedy zmieniać biegów. A granie na przyciskach i krzyżaku w gry wyścigowe to w ogóle pomyłka. Odnośnik do komentarza
Lucass 0 Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Mam pytanko odnośnie Tuned 111R, warto w niego inwestować mając już starego Tuned Elise? 111R jest od niego pod jakimś względem lepszy, czy to poprostu to samo tylko w nowej budzie ? Odnośnik do komentarza
villain 5 Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Kurr... wlasnie oglosili, ze 15.04 znowu bedzie update i znowu zresetuja wszystkie wyniki w ranking mode...., jesli skasuje te z arcade a nie tylko z Online to nic tylko sie wkur..c.... Odnośnik do komentarza
Arek_ 19 Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Co to znaczy update? Jaki? 15kwietnia08 może być śmiertelny dla GT5P, ja tam w newsach nic się nie dopatrzyłem o update/patchu. Kasowanie rankingów ma sens tylko przy wywalaniu cheaterów i glitcherów, wraz z wydaniem patcha usuwającego problemy. Jeśli będą tak co 20 dni resetować ranking to cały hotlapping diabli wezmą i wkrótce w rankingach będzie pusto (bo nikt nie będzie machał 200godz co 20dni po 3-5okrążeń). Ponadto od tygodnia nie działa oficjalne forum Playstation! Więc nawet nie wiedzą, że rujnują grę. Mam pytanko odnośnie Tuned 111R, warto w niego inwestować mając już starego Tuned Elise? 111R jest od niego pod jakimś względem lepszy, czy to poprostu to samo tylko w nowej budzie ?Nie warto, 111R ma gorszy stosunek mocy do wagi, ale ma więcej mocy więc na owalu chyba będzie lepszy, bo na szybkościowym HSR (i innych technicznych trasach ten bez 111R jest szybszy o chyba 0,4sek. Odnośnik do komentarza
Emet 980 Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2008 W sumie jesli chca zachowac jednolitosc wszystkich wersji (EU, USA, JP) powinni tego 15. kwietnia (lub kilka dni pozniej) dac update z autami (i muzyka) ktore dojda w wersji USA. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi