Skocz do zawartości

Killzone 2


filipekcipek

Rekomendowane odpowiedzi

Może lepiej wstawię ją tutaj:

 

KZ2_PAL_pack_PEGI_medium.jpg

 

Moim zdaniem, okładka prezentuje się wyśmienicie ^_^ . Lepszej nie mogłem sobie wymarzyć. Cieszy również znak PEGI "18+", ponieważ to znaczy, że Guerilla nie oszczędzała na brutalności.

 

Trzeba jeszcze pamiętać, że okładka w wersji NTSC będzie się różnić od "naszej" - tak jak było z poprzednimi częściami Killzone.

 

Porównanie okładek z poprzednich części:

 

PSP%20Killzone%20Liberation.jpg

5756.jpg

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza

Killzone 2 zrobil ogromny postep przez ostatnie pol roku...chlopaki wiele zmienili...zwlaszcza w warstwie gameplayowej...

 

Czemu beta multi jest opozniona...przede wszystkim z powodu dogrania wszystkich rzeczy zwiazanych z infrastruktura on-line...

 

Okladna...hmm mi sie srednio widzi spodziewalem sie czegos bardziej minimalistycznego... ;)

Odnośnik do komentarza
Killzone 2 zrobil ogromny postep przez ostatnie pol roku...chlopaki wiele zmienili...zwlaszcza w warstwie gameplayowej...

 

Czemu beta multi jest opozniona...przede wszystkim z powodu dogrania wszystkich rzeczy zwiazanych z infrastruktura on-line...

 

Okladna...hmm mi sie srednio widzi spodziewalem sie czegos bardziej minimalistycznego... ;)

K2 robi postęp bo innego wyjścia nie ma.Sony samo rozdmuchało aferę w 2005 roku pokazując taki ,a nie inny render na E3 gadając chwilę potem,że jest to real time.A kilka miesięcy później stwierdzając,że jednak to był render ale pokazujący w pełni jak mogą wyglądać gry na tej generacji.I od tego nie ma ucieczki -miliony $ pompowane w projekt,setki ludzi grzebiących przy projekcie-wszystko po to by gra jak najbardziej odzwierciedlała iteratywny film wojenny s-f.

 

Ja i tak uważam,że K2 w recenzjach zbierze kilka 8/10 i będzie nawet spora grupka ludzi nie zadowolonych.Po prostu niektórzy oczekują po tej grze cudu i gry na miarę FFVII.Ta gra to nie ma być rewolucja w gatunku,a raczej techniczny majstersztyk(grafika,animacja,muzyka) w zabójczym klimacie.Cudów na kiju w gameplayu niech nikt się nie spodziewa.

Odnośnik do komentarza
Na jakiej zasadzie przyznawane sa kody Killzone 2 Beta ? :)

Czytać nie potrafimy?

 

Trzeba było ściągnąć KZ2 Theme z PS Store, pomiędzy 17 i 23 października. Teraz jest losowanie z tych, co ściągneli.

 

 

 

 

Dobra wiadomość, dla tych którzy się jeszcze nie dostali (między innymi mnie):

 

Seb Downie potwierdził na forum, że kolejna porcja kodów będzie wysłana dzisiaj w nocy. Sprawdzajcie więc za kilka godzin swoje skrzynki, bo wysyłać będą nowe kody.

Odnośnik do komentarza

Dobra 3 meczyki sprawdzone.

 

Jest grubo- naprawdę. Zacznę od oprawy bo to pewnie interesuje wszystkich najbardziej.

 

Na ekranie dziej się sporo. Raz , że biega do 32 przeciwników- świetnie wymodelowanych trzeba dodać a dwa ze mnogośc wszystkich efektów, sypiący sie tynk, prze(pipi)ane oświetlenie i cudowna animacja "obrywania" nie powodują czkawki. Jest bardzo płynnie. Stałe 30 klatek jak w pysk.

 

Już od pierwszego ruchu naszym żołdakiem możemy to poczuć. Jest masywny, ciężki i czuć że nosi masę kilogramów zbroi na sobie. Efekt oddania tej naturalności jego ruchów jest przewspaniały. Czujemy, że sterujemy kimś "żywym" a nie kolejnym zbitkiem polygonów.

 

Broń wygląda wspaniale, postać przeładowywuje ją wspaniale i wspaniale również dziurawi ona ciała naszych przeciwników. Jak na wszystkich filmikach i doprawdy czuc to wspaniale podczas gry- a trzeba pamiętac że jest to multi, gdzie efekt ten jest z pewnością zubożony w stosunku do singla.

 

Teksturki- tu sprawa dwojaka. Na ekran nałożony jest ziarnisty filtr- coś na wzór Bad Company, z tym że nie aż tak nachalny. Maskuje to tak czy inaczej czasami średnie tekstury. Ale tylko czasami, bo większośc z nich jest kapitalna i naszym oczom ukazuje się świetnie wymodelowane (masaaa polygonów) i naprawdę ładnie oteksturowane środowisko, z cudownym oświetleniem i wspaniałym designem Killzonowego świata. Czujemy ten brud wszystkiego wokoło. Bez dwóch zdań najładniejszy fps na konsole.

 

Sama rozgrywka jest świetna. Takie połączenie Coda z... nie wiem czym;p Postaci poruszają się z podobna prędkością co w Cod4, jest sprint, zoom, jest nawet podobne ustawienie sterowania jak te w Cod4 własnie (maniaków dzieła IW od razu zachęcam do zmiany ustawienia na A....coś tam 2). W przeciwnika trzeba wpakowac podobną ilośc ołowiu (no może troszkę więcej) więc sprytny gracz może na jednym magazynku i 3 przeciwników zdjąć.

 

Grałem póki co 2 rodzaje meczów. W jednym podczas sieki "głos" z góry ustawiał jakieś cele np. utrzymac pewien obszar przed dostaniem się do niego wroga, czy zabic okreslonego przeciwnika itp. drugi mecz z kolei to jak sama nazwa wskazuje Search and Destroy, więc wiadomo o co chodzi.

 

Tak więc- Killzone 2 w multi nie rozczarowuje. Jest super grafika, klasy postaci, zróżnicowane tryby, świetnie zaprojektowane mapy czy superowy dzwięk przy fragu. Widać że rośnie nam experience (na zasadzie Cod4), odblokowywujemy jakieś tam odznaki czy cuś i jest tego naprawdę w cholerę.

 

Życzę aby każdy miał okazję przetestowac nowego Killzone'a.

 

 

 

 

 

Aha zapomniałem. Bety nie da się dzielić. To znaczy da się ale na zasadzie takiej jak w warhawku. Jeśli ja uruchomie tą betę pierwszy to następna osoba może ją odpalić dopiero po 24 godzinach. Tak więc dzielenie się owa betką nie ma sensu.

Odnośnik do komentarza

Kurde niezła lipa z tą betką (sorki Fuerte, obiecuję że pogram cała noc i już później nie wejdę )

 

Licze że sony nie da ciała i powysyła wystarczająca ilośc kodów do wszystkich pragnących i aktywnych użytkowników. Wątpię w to (póki co nie załapałem się na żadną betę) abym dostał klucz, więc raz jeszcze dziśki dla Fuerte za wspaniałomyślnośc i możliwośc przetestowania najmocniejszego Exa na Ps3:D

 

hi hi hi

Odnośnik do komentarza
Pytanko do posiadaczy bety. Jak wrażenia? Jak graficznie wypada? Jest tylko mutli, czy single też można odpalić?

Przecież Jakim pisał wrażenia stronę temu :rolleyes: Zacytuję, bo pewnie ciężko jest sprawdzić co ludzie pisali stronę temu:

 

Dobra 3 meczyki sprawdzone.

 

Jest grubo- naprawdę. Zacznę od oprawy bo to pewnie interesuje wszystkich najbardziej.

 

Na ekranie dziej się sporo. Raz , że biega do 32 przeciwników- świetnie wymodelowanych trzeba dodać a dwa ze mnogośc wszystkich efektów, sypiący sie tynk, prze(pipi)ane oświetlenie i cudowna animacja "obrywania" nie powodują czkawki. Jest bardzo płynnie. Stałe 30 klatek jak w pysk.

 

Już od pierwszego ruchu naszym żołdakiem możemy to poczuć. Jest masywny, ciężki i czuć że nosi masę kilogramów zbroi na sobie. Efekt oddania tej naturalności jego ruchów jest przewspaniały. Czujemy, że sterujemy kimś "żywym" a nie kolejnym zbitkiem polygonów.

 

Broń wygląda wspaniale, postać przeładowywuje ją wspaniale i wspaniale również dziurawi ona ciała naszych przeciwników. Jak na wszystkich filmikach i doprawdy czuc to wspaniale podczas gry- a trzeba pamiętac że jest to multi, gdzie efekt ten jest z pewnością zubożony w stosunku do singla.

 

Teksturki- tu sprawa dwojaka. Na ekran nałożony jest ziarnisty filtr- coś na wzór Bad Company, z tym że nie aż tak nachalny. Maskuje to tak czy inaczej czasami średnie tekstury. Ale tylko czasami, bo większośc z nich jest kapitalna i naszym oczom ukazuje się świetnie wymodelowane (masaaa polygonów) i naprawdę ładnie oteksturowane środowisko, z cudownym oświetleniem i wspaniałym designem Killzonowego świata. Czujemy ten brud wszystkiego wokoło. Bez dwóch zdań najładniejszy fps na konsole.

 

Sama rozgrywka jest świetna. Takie połączenie Coda z... nie wiem czym;p Postaci poruszają się z podobna prędkością co w Cod4, jest sprint, zoom, jest nawet podobne ustawienie sterowania jak te w Cod4 własnie (maniaków dzieła IW od razu zachęcam do zmiany ustawienia na A....coś tam 2). W przeciwnika trzeba wpakowac podobną ilośc ołowiu (no może troszkę więcej) więc sprytny gracz może na jednym magazynku i 3 przeciwników zdjąć.

 

Grałem póki co 2 rodzaje meczów. W jednym podczas sieki "głos" z góry ustawiał jakieś cele np. utrzymac pewien obszar przed dostaniem się do niego wroga, czy zabic okreslonego przeciwnika itp. drugi mecz z kolei to jak sama nazwa wskazuje Search and Destroy, więc wiadomo o co chodzi.

 

Tak więc- Killzone 2 w multi nie rozczarowuje. Jest super grafika, klasy postaci, zróżnicowane tryby, świetnie zaprojektowane mapy czy superowy dzwięk przy fragu. Widać że rośnie nam experience (na zasadzie Cod4), odblokowywujemy jakieś tam odznaki czy cuś i jest tego naprawdę w cholerę.

 

Życzę aby każdy miał okazję przetestowac nowego Killzone'a.

 

 

 

 

 

Aha zapomniałem. Bety nie da się dzielić. To znaczy da się ale na zasadzie takiej jak w warhawku. Jeśli ja uruchomie tą betę pierwszy to następna osoba może ją odpalić dopiero po 24 godzinach. Tak więc dzielenie się owa betką nie ma sensu.

Edytowane przez Jacobss
Odnośnik do komentarza

mnie poraża silnik graficzny tej gry i technologia-beta podobno prezentuje się rewelacyjnie-genialne oświetlenie,animacja i tekstury ziemi itp i waży 450mb!!.Niesamowite,że takiej jakości środowisko upchnięto w tylu megabajtach.Dla przykładu betka Res2 ważyła 2gb ,a Hideo potrzebował dwuwarstwowego bluraya by upchnąć tekstury MGS4 :P

Edytowane przez Ficuś
Odnośnik do komentarza
mnie poraża silnik graficzny tej gry i technologia-beta podobno prezentuje się rewelacyjnie-genialne oświetlenie,animacja i tekstury ziemi itp i waży 450mb!!.Niesamowite,że takiej jakości środowisko upchnięto w tylu megabajtach.Dla przykładu betka Res2 ważyła 2gb ,a Hideo potrzebował dwuwarstwowego bluraya by upchnąć tekstury MGS4 :P

 

 

W KZ większość rzeczy, która np w Resi2 była przeliczona wcześniej (typu cienie etc.) , jest generowana w locie.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...