Skocz do zawartości

Topgear


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 688
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

To fakt obecnie proporcje są odwrócone tyle że ten proces postępował stopniowo od dłuższego czasu. Oni po prostu dostosowują się pod to czego oczekuje od nich publika , a oglądalność musi być na odpowiednim poziomie by nie zniknąć z rynku , wyobrażacie sobie brak TG ?  przez tyle lat się z nimi zżyłem że ja nie potrafię :(

Odnośnik do komentarza

Super, obejrzałem test "rewelacyjnego" BMW i8, do którego wsiadł Clarkson zamiast do nowiutkiej M3. By później po prezentacji okazał się nie tyle rewelacyjnym co jakimś śmiesznym niewypałem. Producent twierdzi, że spala około 2l/100km, a spalił mu tak naprawdę około 10l/100 km(!), zasięg silnika elektrycznego 30 km. :D Czyli taka dużo droższa i szybsza Toyota Prius. Szkoda na takie auto czasu antenowego, lepiej przetestować rewolucyjną Teslę S z zasięgiem prawie 10-krotnie większym i przyspieszeniem wbijającym w fotel. Następnie Land Roverem nie wspiął się na tamę, i wcale nie porzucają produkcji. Super. Jedynie Will Smith uratował odcinek i piękny Mercedes GT.

Edytowane przez Marcin_wawa
Odnośnik do komentarza

Obstawiam że w programie TG pewnie się nie odbędzie ze względu na kosmiczne koszty samego ubezpieczenia tych aut. Albo pojawi się dopiero w którymś nowym DVD specjalnym. 

Nie jestem pewien czy to rozbija się o ubezpieczenie. W magazynie TG było takie porównanie, a skoro magazyn mógł sobie na to pozwolić to tym bardziej wersja telewizyjna. W końcu nie będą takimi maszynami robić żadnych głupich wyzwań tylko wybiorą się na wycieczkę krajoznawczą. Obstawiam, że Clarkson zablokował temat, żeby po teście nie został Jennifer ;)

Odnośnik do komentarza

zapewne nie będzie porównania tych trzech samochodów na torze i ich czasów okrążenia w tym, jak i w zadnym innym sezonie, z  tego samego prostego powodu, z jakiego mclaren nie ujawnia czasu p1 na ringu

 

jak to się mówi w PRrze prestiżowych potentatów:


"to avoid unnecessary discussions".

Dopiero cos takiego będzie mozliwe, jak zbierze się 3 nicków masonów, którzy oddają swoje samochody do testu z wlasnej inicjatyw. Chociaż nie wiadomo czy również tutaj nie będzie blokady ze strony producentów tych aut. Ferrari jest z tego znane że "nasze auto nigdy nie będzie do  konca twoją absolutną własnością".

 

Edytowane przez Andżej
Odnośnik do komentarza

Ferrari to w ogóle po(pipi)one jest w tej kwestii. Oni specjalnie przygotowywali auta pod testy na torze TG. No ale chętnie bym zobaczył czasy w wykonaniu Stiga. Póki co Huayra z czasem 1:13.8 okupuje szczyt tabeli ale domyślam się że każde z tych trzech będzie niewiele za lub nawet przed Pagani. 

 

Wszystkie niestety niszczą :/  moje ukochane Bugatti  :wub:

Odnośnik do komentarza

http://thesupercarkids.com/top-gear-episode-5-features-hypercar-trio/

However the real reason we are telling you is because the boys have managed to get their hands on all three of the latest hypercars and have them to compare on Sunday’s show.

Edytowane przez eX4cT_PL
Odnośnik do komentarza

na tweecie mclarena pojawila sie informacja, ze byli gotowi na potrójny test, ale bbc zrezygnowalo z jego realizacji w przeddzien emisji 5 epizodu.

pozostaje ferrari, ale znając zycie, ta firma-enigma się do tego w ogole nie ustosunkuje.
 

co do samych samochodów, strzelam, ze najszybszy będzie p1. mimo gorszego stosunku masy do mocy, posiada wiekszy docisk aerodynamiczny niz la ferrari, o 918 nie wspominając (bo tutaj się panowie z porsche nie popisali, o czym swiadczy sam wygląd nadwozia i podwozia, do tego wazy tyle co limuzyna z masażami i barkiem alkoholowym) co do wyglądu, to nie wiem, co wybrac. porsche jest schlunde, zgrabne i eleganckie, ma lagodna, okrąglutką  linie nadwozia, ale brakuje mu tego supersportowego charakteru - wygląda jak sportowy roadster. Mclaren ma za(pipi)iscie sportową sylwetke, gdybysmy spojzeli na niego pod pewnymi kątemi (boczny przedni profil), wyglada jak samochodowy atleta - bryła jest idealnie ssynchronizowana sama ze sobą, posiada idealne proporcje - tylko ten niesamowicie kiczowaty przód i kabina spuchnięta jak bebech murzynskiego dziecka. Ferrari ma najagresywniejszy wygląd, ale wygląda jak zwinieta tortilla - wydaje się za długie i za wąskie, mimo ze jest najszersze i chyba najnizsze z całej trójki. Linia nadwozia na odcinku dach-tylna klapa jest niezgrabna wygląda, jak obrzęk

Edytowane przez Andżej
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...