Skocz do zawartości

PS3 News - Bez komentarzy!


Emet

Rekomendowane odpowiedzi

Starhawk: Multi-Version PSN Release Incoming

 

First you can get the complete Starhawk experience by downloading the Full version for €34.99/£28.49. Another option for you – and this is an INSANE deal – is the Starhawk: Multiplayer-Edition for just €19.99/£15.99! This includes one of the best PlayStation 3 multiplayer experiences and all of the updates we’ve released since the game originally launched.

 

 

dla posiadaczy PS+ kampania dla pojedynczego gracza gratis

Last, but certainly not least, is another killer deal for all PlayStation Plus Members. You guys get the Starhawk: Singleplayer Campaign at no additional cost!
Odnośnik do komentarza

Nie wiedzialem,gdzie to dac.

] Battlelog developer bought by EA, will “focus all of its energy” on the Battlefield series[/b]

Expect to see lots more of Battlelog in the coming years. EA have bought ESN the company who built Battlefield 3′s browser based stat tracking/social network/game launcher site. Gamasutra highlight a statement from the company suggesting that they’ll be hunkering down with DICE for a while to “focus all of its energy on DICE, Battlelog and the Battlefield series.”

The move dovetails nicely with EA’s determination to add an online component to every game they ship, whether that be a multiplayer mode, or a series of apps and social services that exist in parallel with each game. Need for Speed’s autolog system is another example. EA’s Frank Gibeau recently pointed out that “today, all of our games include online applications and digital services that make them live 24/7/365.”

Battlelog’s stat tracking tech works well, but it’s still a clunky, shoddy way to get into a game, especially if you’re trying to do it with a squad of friends. Backing out of the game with every server switch is also a pain. Hopefully the version that ships with Battlefield 4 next year will deliver a much smoother experience.

 

http://www.pcgamer.c...lefield-series/

Edytowane przez zaq123456
Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

DualPLAY - uzupełnienie kontrolera Move dla niezapowiedzianej gry studia Playhouse

 

http://www.youtube.com/watch?v=hyk(pipi)YzCnE&feature=player_embedded

 

"Kanadyjskie studio Playhouse Entertainment przedstawia dalszą fazę swojego pomysłu na powodzenie gamingu bezpośrednio przy dwóch kontrolerach Move (każdy odwzorowuje ruch pojedynczej ręki). Wczesne demo technologiczne może nie olśniewa jeszcze wizualizacją, ale udanie prezentuje wizję developera. Wypada jednak zaznaczyć, iż nowa publikacja przynosi nam oficjalną zapowiedź urządzenia peryferyjnego o nazwie DualPLAY. Aspekt analogowy (grzybek) łączy się tu z ruchem różdżki. Koncepcja ma zostać rozwinięta w FPS-ie, jaki pojawi się tylko na PS3 i co istotne - zadowoli doświadczonych fanów wirtualnej rozrywki."

 

http://www.grasz24.pl/newsy/dualplay-uzupelnienie-kontrolera-move-dla-niezapowiedzianej-gry-studia-playhouse,1,1,14032

Odnośnik do komentarza

W internetowym wydaniu magazynu EDGE pojawił się bardzo ciekawy artykuł na temat historii studia Media Molecule. Ujawnia nam ciekawostki takie jak ta, że Peter Molyneux był pierwszą osobą spoza Media Molecule, która zagrała w LittleBigPlanet. Jego werdykt? Gra dla niego była zbyt skomplikowana i nie miała szans na sukces. Jak było faktycznie - sami wiemy. Jednak nas interesuje głównie - co dalej...

Alex przyznał, że poza ekipą odpowiedzialną za Tearaway, jest zespół, który pilnuje by cały online działał w wydanych tytułach oraz trzeci team, który pracuje nad kompletnie nowym projektem, który zdefiniować na nowo ma tworzenie i dzielenie się, a także przekazywanie kreatywności ludzi. Jest to prawdopodobnie projekt już na następną generację.

A teraz garść ciekawostek i informacji na temat gier brytyjskiego studia. O współpracy z Sony:

Pete Smith, producent w XDev był zawsze dla nas dobry. Gdy zostaliśmy zmuszeni to przesunięcia LittleBigPlanet 2 za okres świąteczny - dla osoby na jego stanowisku nie była to łatwa decyzja. Zrezygnował ze swojej premii, a jego departament dostał ostro po uszach za to. Ale pomógł nam przetrwać ten okres i zrobił wszystko by wyszliśmy na prostą.

Na temat Tearaway:

Było Tearaway i Shuhei Yoshida - szef SCE WWS. Nie planowaliśmy w ogóle pokazu gry na Gamescom, spotkaliśmy się pewnego dnia z Shuhei Yoshidą, pokazując mu najnowsze demo technologiczne projektu. Jego reakcja? "Super, pokażemy to na Gamecom". Myślę, że ta zagrywka pozwoliła nam pozostać duchem niezależnych producentów i tego, co było zanim kupiło nas Sony. Tworzymy dalej tak, jakbyśmy sami sobie szefowali.

Cóż, dobrze wiedzieć, że dobre studia mają wsparcie Sony.

 

http://www.ps3site.pl/alex-evans-o-przyszlosci-media-molecule/135985#more-135985

Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc temu...

Dostałem na maila info że w amerykańskim sklepie można dodawać kasę do portfela przez PayPal.

 

http://us.support.sonyentertainmentnetwork.com/app/answers/detail/a_id/3099/

 

We are happy to let you know that you can now top-up your

Sony Entertainment Network wallet via PayPal.

 

Your wallet can be used to purchase a variety of content on

Sony Entertainment Network, including games, movies, music,

and more. Topping-up your wallet with PayPal is easy.

 

Simply follow these easy steps:

 

1. Sign in to Account Management

 

2. Select [Add Funds]

 

3. Select [PayPal]

 

4. Transfer from $5 up to $150

 

 

Please note this functionality is only available by signing-In to your account on: account.SonyEntertainmentNetwork.com

Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc temu...

Tajemnicza wiadomość w God of War: Wstąpienie – zapowiedź nowej gry i nowego bohatera?

Seria God of War od początku słynie z umieszczonych w nich ukrytych wiadomości od Sony Santa Monica. W pierwszej części podany był numer telefonu i gdy na niego zadzwoniliśmy, odsłuchać mogliśmy nagraną wcześniej przez Davida Jaffe wiadomość. W drugiej i trzeciej odsłonie zawarte były wiadomości kierujące nas na specjalne strony gdzie umieszczono zaszyfrowane wiadomości. Ich rozwiązanie dawało wskazówki na temat kolejnych odsłon serii. Wstąpienie nie jest różne pod tym względem.

God_of_War_Ascension_Aletheia_English-2-

Powyższy obrazek został zamieszczony w serwisie GameTrailers i przedstawia on zaszyfrowaną wiadomość, która wyświetla się gdy wejdziemy w interakcję z obrazek przedstawiającym Górę Olimp. Wiadomość nam wyświetlona mówi:

Z wszystkich przepowiedni, które widziałem, ta jedna nawiedza moje sny.

QUJIKPHIUEEEKMJQUJ

Jednak cała prawda o tym koszmarze pozostaje ukryta. – Aletheia

W serwisie postanowiono podjąć próby rozszyfrowania tekstu, ale redaktorzy polegli. Udało się jednak ustalić parę rzeczy. Aletheia z greckiego przełożona może zostać jako "prawda", a zastosowany szyfr nie jest Szyfrem Cezara. Co ciekawe, zależnie od tego jaką wersję językową wybierzemy, otrzymujemy inny ciąg liter. Prezentuje się to następująco:

  • angielska: QUJIKPHIUEEEKMJQUJ
  • francuska: QJFTRFJRQTEUCJTUNFRJHQJHQJFTRF
  • portugalska: MHDILMMLKHNHOKHDRLHMHD
  • hiszpańska: QJFLTORJPJFOJIQJF

Co dalej? Użytkownicy forum NeoGAF postanowili zabawić się w detektywów i udało im się "złamać" część szyfru, dzięki czemu uzyskaliśmy następujące ciągi wyrazów:

  • angielski: SUN BIRD BULL LION SUN
  • francuski: SOLEIL OISEAU BOEUF LION SON SOLEIL
  • portugalski: SOL PASSARO TOURO LEAO SOL
  • hiszpański: SOL AVE TORO LEON SOL

Mithras_th.jpg

Według nich, wszystkie powyższe ciągi wyrazów mają wspólny mianownik - postać Mitry, silne powiązanej z Zaratusztrianizmem. Dla osób niezaznajomionych z mitologią perską śpieszę z informacją, że Mitra to bóg dobrobytu i światła. Zrodził się ze skały i zabił zaraz po narodzinach ogromnego byka. Walczył on z demonami, czarnoksiężnikami i innym złem, pomagając ludziom. W innej roli, jako bóg wojny jeździł złotym rydwanem ciągniętym przez 4 konie. Pytaniem pozostaje czy ta wiadomość dotyczy kolejnej odsłony God of War, czy może nawiązuje do nowej gry nad którą pracuje ekipa Stiga Asmussena. Brutalna gra action-adventure osadzona w mitologii Persów byłaby bardzo ciekawa.

Użytkownik serwisu YouTube poszedł dalej i prawdopodobnie znalazł rozwiązanie zagadki, która mówi nam niezbyt wiele. MrManofsteel112 zamieścił filmik w którym pokazuje rozszyfrowaną (prawdopodobnie) wiadomość.

http://www.ps3site.pl/tajemnicza-wiadomosc-w-god-of-war-wstapienie-zapowiedz-nowej-gry-i-nowego-bohatera/145617

Odnośnik do komentarza
  • 2 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...

Ostatnio całkiem ciekawe wywiady z pracownikami Sony przewijają się w internecie. Nie tak dawno miejsce miało Sony PlayFest, gdzie ekipa PlayStation Lifestyle miała okazję porozmawiać z producentem gry Puppeteer - Gavinem Moore. Zdradził on całkiem interesujący podział ról jaki panuje wśród deweloperów Sony.

Jako deweloper, ekipa Naughty Dog i Santa Monica mają polecenie tworzyć ogromne gry AAA, będące odpowiednikiem Hollywoodzkich blockbusterów. Od nas jako Sony Japan Studios wymaga się czegoś kompletnie innego. Mamy tworzyć gry, których nikt inny nie zrobi, które nie są możliwe do zrobienia na innej konsoli. To trochę szalone bo nasza ekipa to grupa ludzi pokręconych z pokręconymi pomysłami. Jesteśmy poniekąd zostawieni sami ze swoimi pomysłami. Oczywiście mamy spotkania gdzie dostajemy zielone światło lub nie, ale z racji tego, że ekipy są dużo mniejsze, to Sony chętniej ryzykuje i pozwala nam być bardzo kreatywnymi.

Przypomnijmy, że aktualnie Sony Japan Studios w produkcji ma Rain, Knack, The Last Guardian i Freedom Wars, a wcześniej otrzymaliśmy między innymi Tokyo Jungle. Jak widać w porównaniu z innymi ekipami - pomysły różnorodne i często pokręcone. I to się chwali.

 

http://www.ps3site.pl/od-sony-japan-studios-wymaga-sie-tworzenia-gier-wyjatkowych/160878#more-160878

Odnośnik do komentarza
  • 4 miesiące temu...

http://www.gameconsolegeek.com/ps3/one-zyja/ lista premier na stara generacje

 

  • Thief – luty 2014
  • Titanfall – marzec 2014, ale tylko na Xbox 360
  • Watch Dogs – 2014 (brak konkretnej daty)
  • Destiny – 2014 (brak konkretnej daty)
  • Dark Souls II – marzec 2014
  • Drago Age: Inquisition – 2014 (brak konkretnej daty)
  • Lightning Returns: Final Fantasy XIII – luty 2014 
  • The Walking Dead Season 2 – 2014 (brak konkretnej daty)

 

Odnośnik do komentarza
  • 5 lat później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...