Skocz do zawartości

Final Fantasy XIII

Featured Replies

Opublikowano

Nie za fajnie brzmi informacja, z której wynika, że podczas walk będziemy sterować tylko jedną postacią, a resztą AI ;/ Strasznie wkurzało mnie to np. w Personie 3, ponieważ chciałbym, aby moje wybory były zależne tylko ode mnie, a nie głupich skryptów czy wielogodzinnego ustawiania ekipy, która ma reagować na przeciwnika tak, jak Ja chce.

  • Odpowiedzi 2,8 tys.
  • Wyświetleń 467,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Tak bezproblemowo

  • Josh the Boy
    Josh the Boy

    Ja bym raczej zaczął od klasyki: Vagrant Story, Chrono Cross, Persona, wcześniejsze Finale - zapewniam, że przy tych grach bawiłbyś się znacznie lepiej niż przy dzisiejszych erpegach. Ale jeżeli konie

  • Mnie np. zawsze zdumiewało, że można lubić Xenoblade, a gardzić FFXII, w które gra się prawie tak samo. A nawet FFXII pod pewnym względami jest lepsze, bo daje więcej możliwości w ustalaniu zachowań p

Opublikowano

No dla mnie to jest krok wstecz.

Lubię mieć pod kontrolą wszystkie postacie,nie tylko jedną.

Edytowane przez Ader

Opublikowano

System walki zapowiada się masakryczny :/ Wielka szkoda. Miałem nadzieję na coś w stylu FF7, a tutaj lipa. Jakby było coś w rodzaju P4 to ok. Jednakże wydaje mi się, że będzie pewnie system walki w FFXIII wyglądać żywcem skopiowany i lekko podrasowany jak ten z FFXII czyli jak dla mnie to gwóźdź do trumny. :/

Opublikowano
  • Autor

Drodzy mości panowie, ja powiem tak. Gdybyście mieli kontrolować każdą postać w FFXIII z osobna to szlag by Was trafił. Walki są na tyle dynamiczne, że dbanie o każdego łepka wydłużałoby czas niemiłosiernie, a co ważniejsze - niepotrzebnie. Naciskanie X lub O (w zależności od wersji w którą będziecie grać) u każdego podopiecznego, żeby obić jakiegoś byle przydupasa nie byłoby przyjemne po pewnym czasie. A co do innych? Nie wiem, według wypowiedzi to co było w demie to raptem 30% systemu. Pozostaje obawa, że mimo wszelkiej maści skryptów AI/ustawienia strategii/czegokolwiek członkowie team'u i tak będą kretynami, ale poza tym nie widzę powodu do obaw. W każdym razie będzie można się swobodnie przełączać między innymi. Pół biedy.

Opublikowano

Oby tylko system walki nie był tak prostacki jak w FFXII, bo jak będę chciał oglądać walki pajaców z jrpg to sobie puszczę FFVII Advent Children. Ja chcę grać, a nie biernie się przyglądać głupim npc. Eh, a już się cieszyłem na system walki w starym dobrym stylu <_<

Opublikowano
Gdybyście mieli kontrolować każdą postać w FFXIII z osobna to szlag by Was trafił

Szczerze ? - i prawidłowo !! :P.

Co do Al, jakoś Atlus całkiem fajnie wybrnął z tym w przypadku P3 czy P4, jeżeli Square to schrzani to mam z czego mieć banana na twarzy:D.

Opublikowano
  • Autor

No cóż, co kto lubi. Myślę jednak, że jeśli SE da opcję obniżenia dynamiki pojedynków poprzez możliwość wyboru trybu Wait czy czegoś w tym stylu, aby stałe przełączanie między postaciami miało większy sens, to większość z Was i tak wróci do domyślnych ustawień. ;) Srsly, system FFXIII póki co ma się nijak do tego z FFXII (co nie znaczy że mi się nie podobał; wręcz przeciwnie). Choć brzmi to na razie podobnie, w praniu jest zupełnie inaczej.

Opublikowano

090522003.jpg

 

090522002.jpg

 

Może jednak pokażą coś na E3? Obrazki pochodzą z blogu Square Enix Members.

Edytowane przez MajorZero64

Opublikowano

Mogliby zrobic polaczenie systemu FFX (walka) oraz FFXII (mapa). Ostatnio pogrywam w Crimsongem Saga na PSP i to jest przyklad nowoczesnego jRPGa, ktory ma wszystko, co powinno cieszyc gracza - walka 100% turowa, kontrola kazda postacia, milion itemow, skilli i opcji, piekna graficzka, swietna muzyka, save w dowolnym momencie gry (!) itd itp. Troche offtopic - ale jak komus brakuje dobrego jRPGa - MOCNO polecam, gra jest niesamowita:).

 

Generalnie demko i tak jest swietne, przeszedlem kilka razy (ot muzyka, klimat, postacie - chce sie grac : ), nie ma co weryfikowac sposobu walki, bo de facto niewiele w nim bylo pokazane - nie bylo inva, itemow, przelaczania nic. Jednakze system "WAIT" w opcjach poprostu to dla mnie must have, albo sie zdenerwuje:o. Demo przeszedlem kilka razy - i za kazdym razem bylem zfrustrowany, bo np. nie moge sie przyjrzec przeciwnikowi (wyglad; o), pomyslec jak najlepiej go lac, tylko gogogogogo. A i zeby nie bylo uwielbiam szybkie gry jak tekken czy dmc. Ale nie chce tego tutaj : p.

Opublikowano
Srsly, system FFXIII póki co ma się nijak do tego z FFXII (co nie znaczy że mi się nie podobał; wręcz przeciwnie).

 

Pamiętaj o tym że demo ukazuje bardzo małą cząstkę tego co SE chce umieścić w pełnej wersji (do której co fakt zostało sporo czasu niestety...) więc w międzyczasie cały system przejdzie prawdopodobnie kilka zmian :/ (a czy na dobre czy też złe to się okaże :P)

Opublikowano

Kitase na konferencji M$ powiedział, że chcą FF13 wydać na wiosnę 2010.

Edytowane przez Hela

Opublikowano

Niestety summony będą działać na zasadzie ff12.

Mam nadzieję że będą użyteczniejsze niż poprzedniku...

Opublikowano
Niestety summony będą działać na zasadzie ff12.

Mam nadzieję że będą użyteczniejsze niż poprzedniku...

O tych summonach to jest potwierdzone, bo jeśli tak to lipa totalna. Oby więcej "genialny" wynalazków z FFXII nie importowali do tej części bo wyjdzie kolejny pseudo mmorpg...

Opublikowano
  • Autor

Gdyby ktoś nie widział wczorajszego materiału:

http://www.gametrailers.com/video/e3-09-final-fantasy/49971 (HD)

 

Dengeki Online przeprowadziło też wywiad z Kitase i Toriyamą. Niestety, wyskakuje błąd 404 kiedy wchodzę pod podany link więc będę opierał się na fragmentach zamieszczonych gdzie indziej:

 

- w tej chwili gra ukończona jest w 60%

- w systemie wiele zmieniło się od czasu dema

- każda postać posiadać będzie swój kryształ

- po transformacji summona w pojazd włączy się Driving Mode

 

Opublikowano
- w tej chwili gra ukończona jest w 60%

Z moich szybkich wyliczeń wynika, że premiera za 2 lata.

 

Nie spieszą się ch*je.

Opublikowano

o tym ze gra jest ukonczona w 60% mowia juz od roku dwoch <_<

ehhh, a na konfie e3 microsoftu powiedzieli ze na x0 FFXIII bedzie na wiosne/lato 2010...

Opublikowano

Ale zabawne było jak po zapowiedzi XIII od razu typ zapowiedział nową grę od kwadratowych ...XIV (PS3 exclusive) hehe która będzie też w 2010 i jego mina po śmiechach na widowni :lol:

 

<more FF games mode on>

Edytowane przez Iron

Opublikowano

Nie wiem jak wam, ale mi niespecjalnie podobał się voice-acting z trailera zaprezentowanego na konferencji Sony (chociaż może genialna realizacja tego elementu w FF12 mnie rozpuściła i wymagam za dużo).

Edytowane przez Hela

Opublikowano
  • Autor

Mam podobne odczucia co do voice-actingu. Oryginalna ścieżka dźwiękowa na PS3 or bust. Ale poza tym zwiastun bardzo dobry (moim zdaniem oczywiście).

Opublikowano

Płytki Blu-ray są tak pojemne, że bez problemu mogliby dać japońską ścieżkę dźwiękową. W końcu szkoda by było zmarnować tyle miejsca, a jak wiadomo oryginalny dub zawsze najlepszy ^_^

Opublikowano
Płytki Blu-ray są tak pojemne, że bez problemu mogliby dać japońską ścieżkę dźwiękową.

Ale nie dadzą (chyba na IGNie o tym pisali dzisiaj, czy wczoraj, ale nie chce mi się w tej chwili szukać artykułu).

 

edit:

Unfortunately, there will not be multiple language tracks this time around. Oh well.

http://ps3.ign.com/articles/990/990188p1.html

 

 

Za reżyserie angielskiego dubbingu podobno odpowiedzialny jest człowiek, który pracował nad tym elementem w FFX.

Edytowane przez Hela

Opublikowano

Ale porażka, a już się cieszyłem, że będę mógł grać z oryginalnym dubem. Niektóre rzeczy chyba nigdy się nie zmienią obojętnie która generacja konsol będzie panować <_<

Edytowane przez Paliodor

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.