Opublikowano 14 maja 200915 l Nie za fajnie brzmi informacja, z której wynika, że podczas walk będziemy sterować tylko jedną postacią, a resztą AI ;/ Strasznie wkurzało mnie to np. w Personie 3, ponieważ chciałbym, aby moje wybory były zależne tylko ode mnie, a nie głupich skryptów czy wielogodzinnego ustawiania ekipy, która ma reagować na przeciwnika tak, jak Ja chce.
Opublikowano 14 maja 200915 l No dla mnie to jest krok wstecz. Lubię mieć pod kontrolą wszystkie postacie,nie tylko jedną. Edytowane 14 maja 200915 l przez Ader
Opublikowano 14 maja 200915 l System walki zapowiada się masakryczny Wielka szkoda. Miałem nadzieję na coś w stylu FF7, a tutaj lipa. Jakby było coś w rodzaju P4 to ok. Jednakże wydaje mi się, że będzie pewnie system walki w FFXIII wyglądać żywcem skopiowany i lekko podrasowany jak ten z FFXII czyli jak dla mnie to gwóźdź do trumny.
Opublikowano 14 maja 200915 l Autor Drodzy mości panowie, ja powiem tak. Gdybyście mieli kontrolować każdą postać w FFXIII z osobna to szlag by Was trafił. Walki są na tyle dynamiczne, że dbanie o każdego łepka wydłużałoby czas niemiłosiernie, a co ważniejsze - niepotrzebnie. Naciskanie X lub O (w zależności od wersji w którą będziecie grać) u każdego podopiecznego, żeby obić jakiegoś byle przydupasa nie byłoby przyjemne po pewnym czasie. A co do innych? Nie wiem, według wypowiedzi to co było w demie to raptem 30% systemu. Pozostaje obawa, że mimo wszelkiej maści skryptów AI/ustawienia strategii/czegokolwiek członkowie team'u i tak będą kretynami, ale poza tym nie widzę powodu do obaw. W każdym razie będzie można się swobodnie przełączać między innymi. Pół biedy.
Opublikowano 15 maja 200915 l Oby tylko system walki nie był tak prostacki jak w FFXII, bo jak będę chciał oglądać walki pajaców z jrpg to sobie puszczę FFVII Advent Children. Ja chcę grać, a nie biernie się przyglądać głupim npc. Eh, a już się cieszyłem na system walki w starym dobrym stylu <_<
Opublikowano 15 maja 200915 l Gdybyście mieli kontrolować każdą postać w FFXIII z osobna to szlag by Was trafił Szczerze ? - i prawidłowo !! . Co do Al, jakoś Atlus całkiem fajnie wybrnął z tym w przypadku P3 czy P4, jeżeli Square to schrzani to mam z czego mieć banana na twarzy:D.
Opublikowano 15 maja 200915 l Autor No cóż, co kto lubi. Myślę jednak, że jeśli SE da opcję obniżenia dynamiki pojedynków poprzez możliwość wyboru trybu Wait czy czegoś w tym stylu, aby stałe przełączanie między postaciami miało większy sens, to większość z Was i tak wróci do domyślnych ustawień. Srsly, system FFXIII póki co ma się nijak do tego z FFXII (co nie znaczy że mi się nie podobał; wręcz przeciwnie). Choć brzmi to na razie podobnie, w praniu jest zupełnie inaczej.
Opublikowano 23 maja 200915 l Może jednak pokażą coś na E3? Obrazki pochodzą z blogu Square Enix Members. Edytowane 23 maja 200915 l przez MajorZero64
Opublikowano 24 maja 200915 l Mogliby zrobic polaczenie systemu FFX (walka) oraz FFXII (mapa). Ostatnio pogrywam w Crimsongem Saga na PSP i to jest przyklad nowoczesnego jRPGa, ktory ma wszystko, co powinno cieszyc gracza - walka 100% turowa, kontrola kazda postacia, milion itemow, skilli i opcji, piekna graficzka, swietna muzyka, save w dowolnym momencie gry (!) itd itp. Troche offtopic - ale jak komus brakuje dobrego jRPGa - MOCNO polecam, gra jest niesamowita:). Generalnie demko i tak jest swietne, przeszedlem kilka razy (ot muzyka, klimat, postacie - chce sie grac : ), nie ma co weryfikowac sposobu walki, bo de facto niewiele w nim bylo pokazane - nie bylo inva, itemow, przelaczania nic. Jednakze system "WAIT" w opcjach poprostu to dla mnie must have, albo sie zdenerwuje:o. Demo przeszedlem kilka razy - i za kazdym razem bylem zfrustrowany, bo np. nie moge sie przyjrzec przeciwnikowi (wyglad; o), pomyslec jak najlepiej go lac, tylko gogogogogo. A i zeby nie bylo uwielbiam szybkie gry jak tekken czy dmc. Ale nie chce tego tutaj : p.
Opublikowano 26 maja 200915 l Srsly, system FFXIII póki co ma się nijak do tego z FFXII (co nie znaczy że mi się nie podobał; wręcz przeciwnie). Pamiętaj o tym że demo ukazuje bardzo małą cząstkę tego co SE chce umieścić w pełnej wersji (do której co fakt zostało sporo czasu niestety...) więc w międzyczasie cały system przejdzie prawdopodobnie kilka zmian (a czy na dobre czy też złe to się okaże )
Opublikowano 1 czerwca 200915 l Kitase na konferencji M$ powiedział, że chcą FF13 wydać na wiosnę 2010. Edytowane 1 czerwca 200915 l przez Hela
Opublikowano 1 czerwca 200915 l Niestety summony będą działać na zasadzie ff12. Mam nadzieję że będą użyteczniejsze niż poprzedniku...
Opublikowano 2 czerwca 200915 l Niestety summony będą działać na zasadzie ff12. Mam nadzieję że będą użyteczniejsze niż poprzedniku... O tych summonach to jest potwierdzone, bo jeśli tak to lipa totalna. Oby więcej "genialny" wynalazków z FFXII nie importowali do tej części bo wyjdzie kolejny pseudo mmorpg...
Opublikowano 2 czerwca 200915 l Autor Gdyby ktoś nie widział wczorajszego materiału: http://www.gametrailers.com/video/e3-09-final-fantasy/49971 (HD) Dengeki Online przeprowadziło też wywiad z Kitase i Toriyamą. Niestety, wyskakuje błąd 404 kiedy wchodzę pod podany link więc będę opierał się na fragmentach zamieszczonych gdzie indziej: - w tej chwili gra ukończona jest w 60% - w systemie wiele zmieniło się od czasu dema - każda postać posiadać będzie swój kryształ - po transformacji summona w pojazd włączy się Driving Mode
Opublikowano 2 czerwca 200915 l - w tej chwili gra ukończona jest w 60% Z moich szybkich wyliczeń wynika, że premiera za 2 lata. Nie spieszą się ch*je.
Opublikowano 2 czerwca 200915 l o tym ze gra jest ukonczona w 60% mowia juz od roku dwoch <_< ehhh, a na konfie e3 microsoftu powiedzieli ze na x0 FFXIII bedzie na wiosne/lato 2010...
Opublikowano 2 czerwca 200915 l Ale zabawne było jak po zapowiedzi XIII od razu typ zapowiedział nową grę od kwadratowych ...XIV (PS3 exclusive) hehe która będzie też w 2010 i jego mina po śmiechach na widowni <more FF games mode on> Edytowane 2 czerwca 200915 l przez Iron
Opublikowano 2 czerwca 200915 l Nie wiem jak wam, ale mi niespecjalnie podobał się voice-acting z trailera zaprezentowanego na konferencji Sony (chociaż może genialna realizacja tego elementu w FF12 mnie rozpuściła i wymagam za dużo). Edytowane 2 czerwca 200915 l przez Hela
Opublikowano 2 czerwca 200915 l Autor Mam podobne odczucia co do voice-actingu. Oryginalna ścieżka dźwiękowa na PS3 or bust. Ale poza tym zwiastun bardzo dobry (moim zdaniem oczywiście).
Opublikowano 3 czerwca 200915 l Płytki Blu-ray są tak pojemne, że bez problemu mogliby dać japońską ścieżkę dźwiękową. W końcu szkoda by było zmarnować tyle miejsca, a jak wiadomo oryginalny dub zawsze najlepszy ^_^
Opublikowano 3 czerwca 200915 l Płytki Blu-ray są tak pojemne, że bez problemu mogliby dać japońską ścieżkę dźwiękową. Ale nie dadzą (chyba na IGNie o tym pisali dzisiaj, czy wczoraj, ale nie chce mi się w tej chwili szukać artykułu). edit: Unfortunately, there will not be multiple language tracks this time around. Oh well. http://ps3.ign.com/articles/990/990188p1.html Za reżyserie angielskiego dubbingu podobno odpowiedzialny jest człowiek, który pracował nad tym elementem w FFX. Edytowane 3 czerwca 200915 l przez Hela
Opublikowano 3 czerwca 200915 l Ale porażka, a już się cieszyłem, że będę mógł grać z oryginalnym dubem. Niektóre rzeczy chyba nigdy się nie zmienią obojętnie która generacja konsol będzie panować <_< Edytowane 3 czerwca 200915 l przez Paliodor
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.