Skocz do zawartości

Final Fantasy XIII


Enkidou

Rekomendowane odpowiedzi

Nie za fajnie brzmi informacja, z której wynika, że podczas walk będziemy sterować tylko jedną postacią, a resztą AI ;/ Strasznie wkurzało mnie to np. w Personie 3, ponieważ chciałbym, aby moje wybory były zależne tylko ode mnie, a nie głupich skryptów czy wielogodzinnego ustawiania ekipy, która ma reagować na przeciwnika tak, jak Ja chce.

Odnośnik do komentarza

System walki zapowiada się masakryczny :/ Wielka szkoda. Miałem nadzieję na coś w stylu FF7, a tutaj lipa. Jakby było coś w rodzaju P4 to ok. Jednakże wydaje mi się, że będzie pewnie system walki w FFXIII wyglądać żywcem skopiowany i lekko podrasowany jak ten z FFXII czyli jak dla mnie to gwóźdź do trumny. :/

Odnośnik do komentarza

Drodzy mości panowie, ja powiem tak. Gdybyście mieli kontrolować każdą postać w FFXIII z osobna to szlag by Was trafił. Walki są na tyle dynamiczne, że dbanie o każdego łepka wydłużałoby czas niemiłosiernie, a co ważniejsze - niepotrzebnie. Naciskanie X lub O (w zależności od wersji w którą będziecie grać) u każdego podopiecznego, żeby obić jakiegoś byle przydupasa nie byłoby przyjemne po pewnym czasie. A co do innych? Nie wiem, według wypowiedzi to co było w demie to raptem 30% systemu. Pozostaje obawa, że mimo wszelkiej maści skryptów AI/ustawienia strategii/czegokolwiek członkowie team'u i tak będą kretynami, ale poza tym nie widzę powodu do obaw. W każdym razie będzie można się swobodnie przełączać między innymi. Pół biedy.

Odnośnik do komentarza
Gdybyście mieli kontrolować każdą postać w FFXIII z osobna to szlag by Was trafił

Szczerze ? - i prawidłowo !! :P.

Co do Al, jakoś Atlus całkiem fajnie wybrnął z tym w przypadku P3 czy P4, jeżeli Square to schrzani to mam z czego mieć banana na twarzy:D.

Odnośnik do komentarza

No cóż, co kto lubi. Myślę jednak, że jeśli SE da opcję obniżenia dynamiki pojedynków poprzez możliwość wyboru trybu Wait czy czegoś w tym stylu, aby stałe przełączanie między postaciami miało większy sens, to większość z Was i tak wróci do domyślnych ustawień. ;) Srsly, system FFXIII póki co ma się nijak do tego z FFXII (co nie znaczy że mi się nie podobał; wręcz przeciwnie). Choć brzmi to na razie podobnie, w praniu jest zupełnie inaczej.

Odnośnik do komentarza

Mogliby zrobic polaczenie systemu FFX (walka) oraz FFXII (mapa). Ostatnio pogrywam w Crimsongem Saga na PSP i to jest przyklad nowoczesnego jRPGa, ktory ma wszystko, co powinno cieszyc gracza - walka 100% turowa, kontrola kazda postacia, milion itemow, skilli i opcji, piekna graficzka, swietna muzyka, save w dowolnym momencie gry (!) itd itp. Troche offtopic - ale jak komus brakuje dobrego jRPGa - MOCNO polecam, gra jest niesamowita:).

 

Generalnie demko i tak jest swietne, przeszedlem kilka razy (ot muzyka, klimat, postacie - chce sie grac : ), nie ma co weryfikowac sposobu walki, bo de facto niewiele w nim bylo pokazane - nie bylo inva, itemow, przelaczania nic. Jednakze system "WAIT" w opcjach poprostu to dla mnie must have, albo sie zdenerwuje:o. Demo przeszedlem kilka razy - i za kazdym razem bylem zfrustrowany, bo np. nie moge sie przyjrzec przeciwnikowi (wyglad; o), pomyslec jak najlepiej go lac, tylko gogogogogo. A i zeby nie bylo uwielbiam szybkie gry jak tekken czy dmc. Ale nie chce tego tutaj : p.

Odnośnik do komentarza
Srsly, system FFXIII póki co ma się nijak do tego z FFXII (co nie znaczy że mi się nie podobał; wręcz przeciwnie).

 

Pamiętaj o tym że demo ukazuje bardzo małą cząstkę tego co SE chce umieścić w pełnej wersji (do której co fakt zostało sporo czasu niestety...) więc w międzyczasie cały system przejdzie prawdopodobnie kilka zmian :/ (a czy na dobre czy też złe to się okaże :P)

Odnośnik do komentarza

Gdyby ktoś nie widział wczorajszego materiału:

http://www.gametrailers.com/video/e3-09-final-fantasy/49971 (HD)

 

Dengeki Online przeprowadziło też wywiad z Kitase i Toriyamą. Niestety, wyskakuje błąd 404 kiedy wchodzę pod podany link więc będę opierał się na fragmentach zamieszczonych gdzie indziej:

 

- w tej chwili gra ukończona jest w 60%

- w systemie wiele zmieniło się od czasu dema

- każda postać posiadać będzie swój kryształ

- po transformacji summona w pojazd włączy się Driving Mode

 

Odnośnik do komentarza
Płytki Blu-ray są tak pojemne, że bez problemu mogliby dać japońską ścieżkę dźwiękową.

Ale nie dadzą (chyba na IGNie o tym pisali dzisiaj, czy wczoraj, ale nie chce mi się w tej chwili szukać artykułu).

 

edit:

Unfortunately, there will not be multiple language tracks this time around. Oh well.

http://ps3.ign.com/articles/990/990188p1.html

 

 

Za reżyserie angielskiego dubbingu podobno odpowiedzialny jest człowiek, który pracował nad tym elementem w FFX.

Edytowane przez Hela
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...