Skocz do zawartości

Final Fantasy XV


Pawel_S5

Rekomendowane odpowiedzi

"Draw distance cieni" - gdyby ktoś 15 lat temu powiedział mi, że gracze będą się przejmować takimi rzeczami, to pewnie bym nie uwierzył.

 

15 lat temu gry nie szly w fotorealizm, teraz jak jedziesz autem w pieknie wymodelowanym swiecie i cienie sie 10 metrow przed toba doczytuja to jednak troche sie to rzuca w oczy.

 

Ja gram w demo i odnoszę wrażenie, że jest w cholerę za pusto.

 

Jakos musieli te 30 fpsow ogarnac, redukcja przeciwnikow na mapie wydaje sie sensownym krokiem w te strone. :cool: W Duscae najwieksze spadki byly wlasnie podczas duzych potyczek.

Odnośnik do komentarza

Nawet nie chodzi o to, że jest mniej przeciwników na ekranie, bo jest jedna miejscówka, gdzie walczymy może z kilkunastoma stworami na raz. Bardziej chodzi mi o częstotliwość występowania mobków na mapie. Jest ich bardzo mało, demo to ogromne połacie pustego terenu. Jakieś chatki, szopy ruiny są, ale nie ma tam nic. Jestem trochę uczulony na tym punkcie, bo ostatnio grałem w XII i tam mapy są przepełnione przeciwnikami, którzy się odradzają przynajmniej raz po ubiciu ich.

Odnośnik do komentarza

Nawet nie chodzi o to, że jest mniej przeciwników na ekranie, bo jest jedna miejscówka, gdzie walczymy może z kilkunastoma stworami na raz. Bardziej chodzi mi o częstotliwość występowania mobków na mapie. Jest ich bardzo mało, demo to ogromne połacie pustego terenu. Jakieś chatki, szopy ruiny są, ale nie ma tam nic. Jestem trochę uczulony na tym punkcie, bo ostatnio grałem w XII i tam mapy są przepełnione przeciwnikami, którzy się odradzają przynajmniej raz po ubiciu ich.

 

Potyczki na mniejsza skale = latwiejsza optymalizacja. Pamietam jak w Duscae co chwila na nas sie krasnale w nocy rzucaly, tylko tak jak mowie, wtedy byly tez najwieksze spadki.

 

Watpie ze poziom trudnosci bedzie zalezny od ilosci wrogow, z reguly statystyki sie zmieniaja, jednak zobaczymy.

 

btw. :D

 

Odnośnik do komentarza

Nawet nie chodzi o to, że jest mniej przeciwników na ekranie, bo jest jedna miejscówka, gdzie walczymy może z kilkunastoma stworami na raz. Bardziej chodzi mi o częstotliwość występowania mobków na mapie. Jest ich bardzo mało, demo to ogromne połacie pustego terenu. Jakieś chatki, szopy ruiny są, ale nie ma tam nic. Jestem trochę uczulony na tym punkcie, bo ostatnio grałem w XII i tam mapy są przepełnione przeciwnikami, którzy się odradzają przynajmniej raz po ubiciu ich.

 

Problem rozwiązany. Gra miała jakiegoś buga, od kilku dni wisiała w pamięci konsoli, kilkukrotnie była zamrażana i wyszły takie kwiatki, że się moby nie respiły. Po restarcie jest już lepiej, potyczek jest zauważalnie więcej.

  • Minusik 3
Odnośnik do komentarza

Juz bol anusa w komentarzach bo nie wypowiadal sie w superlatywach o fajnalu xd

 

Praktycznie kazdy clueless gamer tak wyglada, moj ulubiony to wciaz Wiedzmin

 

no ale wiedźmin to dla niego była gra życia . Nic nie robi tak jak seks na jednorożcu :D

Odnośnik do komentarza

 

Digital Foundry twierdzi, że gra odpalona w trybie "lightweight" zapewnia jakość grafiki praawie identyczną do tej oferowanej przez podstawowy model PS4. Różnice wizualne na PS4 Pro widać dopiero po włączeniu w opcjach trybu lepszej grafiki. Tutaj zauważalne jest ulepszenie filtrowania tekstur, modyfikacja LoD oddalonych obiektów i ogólnie podniesiona rozdzielczość (gra skaluje obraz do 4K, wykorzystując m.in. algorytmy renderowania checkerboard).

 

Ogólne wrażenie jest pozytywne, choć Digital Foundry ma zastrzeżenia do sposobu, w jaki wyświetlane są klatki obrazu w trybie 4K. W teorii obie wersje działają w 30 fps, ale na poniższym filmiku możecie przekonać się, że płynność obrazu jest subiektywnie lepsza przy ustawieniach "lightweight".

 

DigitalFoundry wyjątkowo chwali wykorzystanie przez FFXV trybu HDR, które jest ponoć najlepsze spośród gier, które testowała redakcja.

 

 

http://www.ppe.pl/news/47575/digitalfoundry-analizuje-grafike-w-ffxv-na-ps4-pro-najlepszy-tryb-hdr-jaki-widzielismy.html

 

Stąd mi sie wzięło, że gra działa bez locka 30fps troche jakby BF1 na zwykłym PS4, na dużym ekranie inaczej to sie odbiera, ten tryb "lightweight" działał jakby płynniej.

Edytowane przez Fanek
  • Minusik 3
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...