Opublikowano 17 marca 201510 l Tak,ale zauważ ,że expa nie dostajesz po użyciu summona więc pewnie nie będzie tak,że zawsze będziesz chciał go użyć,to będzie ostateczność i do tego pewnie mało opłacalna.Poza tym,nie sądzę,że summon będzie zabijał na hita wszystko. Byłem mocno sceptycznie nastawiony do tego fajnala,ale po kolejnych filmikach zaczynam się przekonywać Edytowane 17 marca 201510 l przez Ader
Opublikowano 17 marca 201510 l Epicko to wygląda, od razu przypomniało mi się to Tyleeeeeeeeee wspomnień, na tamte czasy to był graficzny rozp.ierdol i widzę, że sytaucja z FFXV się powtórzy. Edytowane 17 marca 201510 l przez YETI
Opublikowano 17 marca 201510 l Już sporo osób streamuje demo, oprócz tego, że gra wygląda ślicznie, to ma świetną animacje, bardzo plastycznie i naturalnie to wygląda. PS. Muzyka w tym demie Edytowane 17 marca 201510 l przez YETI
Opublikowano 17 marca 201510 l w FF7 jeśli dobrze pamiętam trzeba było farmić materie na najmocniejsze summony wiadomo jaki system będzie w XV? w FF8 były karty, dalej nie pamietam/ nie grałem
Opublikowano 17 marca 201510 l No fajnie to wszystko wygląda, ładnie, efektownie i kolorowo. Byle tylko nie skończyło się że otrzymamy wydmuszkę w której oprócz efektowności nic innego nie ma Nie mam już takiego kredytu zaufania do SE jak kiedyś, niech mnie miło zaskoczą to może znów w nich uwierze.
Opublikowano 17 marca 201510 l O (pipi).a Nie spodziewalem sie ze w dzisiejszych zobacze summony ktore zrywaja pape z dachu rownie mocno co swego czasu w 7
Opublikowano 17 marca 201510 l ile to demko w ogóle trwa? zaraz wyjdą jaja, że więcej niż the order xD
Opublikowano 17 marca 201510 l No to bede mial beke jesli to prawda, zaraz zaczynam: http://www.twitch.tv/bansai_bede na tabku komenty widzial i odpisywal, w lozku jestem wiec nie chce mi sie komentowac. Az nie moge uwierzyc, po tylu latach wreszcie zobacze choc kawalek tej gry na wlasne oczy!
Opublikowano 17 marca 201510 l bo chyba serio wiecej mozna przy nim siedziec z tego co pisali Na gafie właśnie przeczytałem, że ludzie ogrywają nawet po 4h i więcej xd
Opublikowano 17 marca 201510 l Czyli Order dłuższy o 4h Pisząc serio, demo pewnie można skończyć w godzine, 4h wychodzi bo ludziska biegają po łąkach i ubijają stworki.
Opublikowano 17 marca 201510 l Czyli Order dłuższy o 4h Pisząc serio, demo pewnie można skończyć w godzine, 4h wychodzi bo ludziska biegają po łąkach i ubijają stworki. Nope, portal branżowe podwały że 3h w górę.
Opublikowano 17 marca 201510 l patrząc po tym streamie bansaia to wygląda to mega słabo. wielka pustynia + klepanie :square18x18:
Opublikowano 17 marca 201510 l fajnie wygląda śmierć, nie ginie się, tylko po chwili wstaje. i tak z 18 razy. GOTY.
Opublikowano 17 marca 201510 l Bo zejście na 0HP nie jest tak naprawdę śmiercią - po prostu wtedy dostajemy "drugi" pasek życia, każde otrzymane obrażenia zmniejszają nam maksymalne hapsy, jakie będziemy mieli po uzdrowieniu się. Jeśli w tym "critical state" uda nam się uniknąć dalszych obrażeń i uleczyć - super, biegamy dalej z całym paskiem; jeśli mimo to chcemy się bić dalej, zamiast się wycofać i dostaniemy znowu - oj, teraz trzeba biegać z krótszym paskiem HP aż do kolejnego campa; jeśli podczas critical state dostaniemy w(pipi) do końca, game over. Łatwiej jest ubrać klapki na oczy i hejtować każde rozwiązanie które nie mieści się w kanonie m-muh jrpgów
Opublikowano 18 marca 201510 l No latwiej jest ubrac klapki na oczy i udawac ze nie ma problemu, racja Muzyka mi sie podoba, czuc finala. Edytowane 18 marca 201510 l przez Velius
Opublikowano 18 marca 201510 l No dla mnie problemu nie ma, zresztą od dawna wspominane było, że zejście do zera nie będzie równoznaczne ze śmiercią dopóki kompani żyją, to jest chyba zresztą oczywiste. I nigdy inaczej nie było.
Opublikowano 18 marca 201510 l Z tym 0 hp jest taki problem, ze nawet jak mi zbija pasek zycia do 10hp, to jesli zaczne biec w kierunku obozu (a na tej malej mapce sa chyba 3 obozy z tego co widzialem i 2 "motele"), nic mnie nie dogoni Uciekanie jest over-powered Widze tu troche plusow, ale tez troche minusow, mam nadzieje ze wiekszosc minusow zostanie wyeliminowana jako ze to "demo" dopiero jest, glowny moj zgrzyt to kamera i system lockowania, bardzo chaotyczne walki i klepanie non stop kwadratu, jutro jeszcze pogram na spokojnie, przejde demo, poznajduje te super duper rzeczy, zbiore mysli i napisze moze grubszy tekst. Poki co jest jeszcze za wczesnie na jakies werdykty, musze lepiej to poznac bo dopiero po tej godzinie zaczalem sie przyzwyczajac do sterowania i mechaniki.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.