Skocz do zawartości

Final Fantasy XV

Featured Replies

Opublikowano

Tak,ale zauważ ,że expa nie dostajesz po użyciu summona więc pewnie nie będzie tak,że zawsze będziesz chciał go użyć,to będzie ostateczność i do tego pewnie mało opłacalna.Poza tym,nie sądzę,że summon będzie zabijał na hita wszystko.

Byłem mocno sceptycznie nastawiony do tego fajnala,ale po kolejnych filmikach zaczynam się przekonywać :)

Edytowane przez Ader

  • Odpowiedzi 3,9 tys.
  • Wyświetleń 454,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Nic nie tracisz. Próbowałem ni no kuni, final xii-2, persone 4 golden, najwięcej wytrzymałem w personie bo jakieś 4 godziny. Niegrywalny gatunek, w 90% przypadków przez jałowy gameplay, a w 100% gier

  • @Zetta Skłamałbym jakbym powiedział że nie żyłem tematem Fabula Nova Crystallis od jego momentu zapowiedzi (koncept mi się bardzo podobał i działał na wyobraźnie a wtedy jeszcze Square nie dawało tak

  • Nie, to po prostu czekanie dosłownie 10 lat na jeden tytuł (drugi to Shenmue 3) i nie opieranie się na szmatławcu jakim jest Extreme czy PPE gdzie wszystkie newsy zżynają z Polygona, IGN'a czy Gamespo

Opublikowano

Epicko to wygląda, od razu przypomniało mi się to

 

Tyleeeeeeeeee wspomnień, na tamte czasy  to był graficzny rozp.ierdol i widzę, że sytaucja z FFXV się powtórzy. :banderas:

Edytowane przez YETI

Opublikowano

Już sporo osób streamuje demo, oprócz tego, że gra wygląda ślicznie, to ma świetną animacje, bardzo plastycznie i naturalnie to wygląda.

 

PS. Muzyka w tym demie :banderas:

Edytowane przez YETI

Opublikowano

w FF7 jeśli dobrze pamiętam trzeba było farmić materie na najmocniejsze summony

wiadomo jaki system będzie w XV? w FF8 były karty, dalej nie pamietam/ nie grałem

Opublikowano

w IX farmiles/kupowales krysztaly, przy 99 max moc summona

Opublikowano

W jaki sposób można zagrać w demo?

Opublikowano

kupic type-0, w pudelku masz kod na demko

Opublikowano

No fajnie to wszystko wygląda, ładnie, efektownie i kolorowo. Byle tylko nie skończyło się że otrzymamy wydmuszkę w której oprócz efektowności nic innego nie ma :reggie:  Nie mam już takiego kredytu zaufania do SE jak kiedyś, niech mnie miło zaskoczą to może znów w nich uwierze.

Opublikowano

O (pipi).a :banderas:

 

Nie spodziewalem sie ze w dzisiejszych zobacze summony ktore zrywaja pape z dachu rownie mocno co swego czasu w 7

Opublikowano

te demo tylko jak sie kupi Type-0 tak?

Opublikowano

ile to demko  w ogóle trwa? zaraz wyjdą jaja, że więcej niż the order xD

Opublikowano

bo chyba serio wiecej mozna przy nim siedziec z tego co pisali :P

Opublikowano

No to bede mial beke jesli to prawda, zaraz zaczynam: http://www.twitch.tv/bansai_bede na tabku komenty widzial i odpisywal, w lozku jestem wiec nie chce mi sie komentowac.

 

Az nie moge uwierzyc, po tylu latach wreszcie zobacze choc kawalek tej gry na wlasne oczy!

Opublikowano

bo chyba serio wiecej mozna przy nim siedziec z tego co pisali :P

Na gafie właśnie przeczytałem, że ludzie ogrywają nawet po 4h i więcej xd

Opublikowano

Czyli Order dłuższy o 4h :obama:

 

Pisząc serio, demo pewnie można skończyć w godzine, 4h wychodzi bo ludziska biegają po łąkach i ubijają stworki.

Opublikowano

Czyli Order dłuższy o 4h :obama:

 

Pisząc serio, demo pewnie można skończyć w godzine, 4h wychodzi bo ludziska biegają po łąkach i ubijają stworki.

Nope, portal branżowe podwały że 3h w górę. 

Opublikowano

fajnie wygląda śmierć, nie ginie się, tylko po chwili wstaje. i tak z 18 razy. GOTY. 

Opublikowano

Bo zejście na 0HP nie jest tak naprawdę śmiercią - po prostu wtedy dostajemy "drugi" pasek życia, każde otrzymane obrażenia zmniejszają nam maksymalne hapsy, jakie będziemy mieli po uzdrowieniu się. Jeśli w tym "critical state" uda nam się uniknąć dalszych obrażeń i uleczyć - super, biegamy dalej z całym paskiem; jeśli mimo to chcemy się bić dalej, zamiast się wycofać i dostaniemy znowu - oj, teraz trzeba biegać z krótszym paskiem HP aż do kolejnego campa; jeśli podczas critical state dostaniemy w(pipi) do końca, game over.

Łatwiej jest ubrać klapki na oczy i hejtować każde rozwiązanie które nie mieści się w kanonie m-muh jrpgów  :reggie:

Opublikowano

No latwiej jest ubrac klapki na oczy i udawac ze nie ma problemu, racja :reggie:

 

Muzyka mi sie podoba, czuc finala.

Edytowane przez Velius

Opublikowano

No dla mnie problemu nie ma, zresztą od dawna wspominane było, że zejście do zera nie będzie równoznaczne ze śmiercią dopóki kompani żyją, to jest chyba zresztą oczywiste. I nigdy inaczej nie było.

Opublikowano

Z tym 0 hp jest taki problem, ze nawet jak mi zbija pasek zycia do 10hp, to jesli zaczne biec w kierunku obozu (a na tej malej mapce sa chyba 3 obozy z tego co widzialem i 2 "motele"), nic mnie nie dogoni :reggie:

Uciekanie jest over-powered :D

 

Widze tu troche plusow, ale tez troche minusow, mam nadzieje ze wiekszosc minusow zostanie wyeliminowana jako ze to "demo" dopiero jest, glowny moj zgrzyt to kamera i system lockowania, bardzo chaotyczne walki i klepanie non stop kwadratu, jutro jeszcze pogram na spokojnie, przejde demo, poznajduje te super duper rzeczy, zbiore mysli i napisze moze grubszy tekst.

 

Poki co jest jeszcze za wczesnie na jakies werdykty, musze lepiej to poznac bo dopiero po tej godzinie zaczalem sie przyzwyczajac do sterowania i mechaniki.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.