Opublikowano 31 marca 20169 l Wersja ultimate 270 euro i juz sie wyprzedała Ja na deluxe sie szarpne moze.
Opublikowano 31 marca 20169 l Systemu walki nie czuję kompletnie - ataki sprawiają wrażenie, jakby cała akcja rozgrywała się w stanie nieważkości, bez żadnej reakcji ze strony atakującego i atakowanego. Ot dwa balony latają sobie po mapie i udają, że się okładają. Fatalnie to wypada.
Opublikowano 31 marca 20169 l Dema nie mam jak ograć niestety, więc tylko gwałcę trailery i boże jak się jaram Te sceny jak chłopaki zbijają sobie piątki, pchają wspólnie zepsuty samochód, grają na automatach albo w karty, siedzą przy ognisku... mega klimat Road trip pełną gębą. Jak postacie nie zawiodą i będzie dużo luźnych dialogów, to będzie się można przez to 50h nieźle wkręcić w ich podróż. Cholernie podoba mi się konwencja tej gry, w przeciwieństwie do max randomowej trzynastki.No i ten soundtrack... masakracja.W ogóle jak Sakaguchi wyszedł na scenę i mówił, źe gadał z Tabatą o przywróceniu FF do dawnej świetności i o tym jak czasami rodzic musi obserwować jak jego dziecko zbacza na złe ścieżki Da się odczuć, że SE robi wszystko, aby rzucić sowitego phoenix downa poprawionego megalixirem na tę markę. Oby się udało.
Opublikowano 1 kwietnia 20169 l Systemu walki nie czuję kompletnie - ataki sprawiają wrażenie, jakby cała akcja rozgrywała się w stanie nieważkości, bez żadnej reakcji ze strony atakującego i atakowanego. Ot dwa balony latają sobie po mapie i udają, że się okładają. Fatalnie to wypada. No po demie też mam największe zastrzeżenia do systemu walki - w skrócie jest mało satysfakcjonujący, mało się go czuje. Wiadomo, że w pełnej będzie więcej opcji bajerów - ale na ten moment brakuje mi trochę feelingu walki. Niby wielkie cięcie mieczem czy coś a w ogóle nie czuć pier*olnięcia. Reszta jest genialna na ten moment. Edytowane 1 kwietnia 20169 l przez michu86-
Opublikowano 1 kwietnia 20169 l Boze jakie to demko ma zaje.bista muzyke. Chyba taka wlasnie wszyscy ktorzy na to czekaja mogli by sobie wymarzyc. Oj bedzie perelka.
Opublikowano 1 kwietnia 20169 l Kto jest kompozytorem? Yoko Shimomura, tak? Wszyscy zachwalaja muzyke, chyba obejrze na youtube jak ktos gra tylko po to zeby muzyki posluchac.
Opublikowano 1 kwietnia 20169 l Tak, wreszcie dostała szansę przy Finalu, w sumie lubię ją już od Parasite Eve i Legend of Many - absolutnie czołowa kompozytorka branży, zresztą jej mocno impresjonistyczne (z domieszką neoklasyki i romantyzmu) zacięcie idealnie wpasowuje się całą otoczkę gry.Jak wydadzą album z OST, to od razu kupuję.
Opublikowano 1 kwietnia 20169 l ja nie kupię na razie ale trailery fajne i zachęciły mnie do kupienia na blu rey filmu Większość psioczyła na film ff z 2001 roku ale mi się podobał . Liczę na coś jeszcze lepszego. Fajny pomysł z filmem promującym grę.
Opublikowano 1 kwietnia 20169 l Większość psioczyła, bo sam film jest na deczko żenującym poziomie fabularnym - wykonie oczywiście jest rewelacyjne.Przy okazji film przyczynił się do dymisji (własnoręcznie złożonej) Sakaguchiego i wielkich kłopotów finansowych Squaresoftu.Teraz nie ma takich obaw, nie ten budżet, nie ta sytuacja finansowa - obecnie firma ma odpowiedni kapitał i rekordowe zyski (bez wypuszczenia dużych gier) dzięki oddziałowi mobile oraz stałemu strumieniowi opłat za FF XIV.
Opublikowano 1 kwietnia 20169 l Podobno XV musi pojsc w ponad 10 milionach kopii, zeby square uznalo to za sukces. Co ten SE ma z tymi liczbami?
Opublikowano 1 kwietnia 20169 l To mniej więcej tyle ile Fallout 4, który ostatecznie to mocno przekroczył. Gier wychodzi mniej, są droższe to i oczekiwania większe. Poza tym mowa o sukcesie, nie zwróceniu kosztów. Nie mogło być mniej skoro najsłabsza XIII poszła w okolicach 7 mln.Wraz z pewną wersją na PC (może i NX), mają szansę jeśli chodzi o sprzedaż Ltd. - warunkiem jest naturalnie wysoki poziom gry.Na szczęście sama firma notuje rekordowe zyski, więc nawet 2/3 z tej liczby pewnie zadowoli S-E (znaczy na tyle, aby dalej ciągnąć wózek z napisem Final Fantasy)
Opublikowano 1 kwietnia 20169 l Spoko, najpierw wersja na konsole, potem wersja na PC, potem jakieś GOTY edition, potem jakiś remaster i tak spokojnie doczłapią do tych 10 milionów.
Opublikowano 1 kwietnia 20169 l Podobno XV musi pojsc w ponad 10 milionach kopii, zeby square uznalo to za sukces. Co ten SE ma z tymi liczbami? Myślę, że wynika to głównie z 10 lat spędzonych na produkcji, a nie z wyssanych z palca oczekiwań.
Opublikowano 1 kwietnia 20169 l Gra jest miła dla oka, system walki nastawiony na akcje, mysle ze gra sprzeda sie dobrze, ale 10 baniek jak na jrpg to sporo.
Opublikowano 1 kwietnia 20169 l ona pewnie ostatecznie wyjdzie na ps4, xone, pc i nx wiec jesli tak by sie stalo to 10mln pyknie z palcem w pupsku
Opublikowano 1 kwietnia 20169 l Panowie, można wycofywać preordery. Zax w PE napisał, że lokacjom w porównaniu do konkurencji brakuje unikalnego designu, a minigierka wędkarska wypada sztywno i sterylnie. Do zaorania.
Opublikowano 1 kwietnia 20169 l Graficzne to demko, to totalna padaka, brzydkie, wyprane ze wszystkiego czym nas karmili. Może w finalnej wersji będzie in plus..
Opublikowano 1 kwietnia 20169 l technicznie jest totalnie srednio, nie jest brzydko, jest czasem na czym oko zawiesic ale ma to sie nijak do materialow, ktorymi karmili przez tyle lat jak jeszcze jakis czas temu sie dziwilem czemu tak gloryfikowany przez nich engine napedzajacy ffxv czyli przygotowywany od lat luminous engine nie napedza rekame ff7 czy kh3 to po ograniu demka juz nie mam watpliwosci - oni go nie potrafia zoptymalizowac, stad decyzja by te dwie wspomniane gierki robic pod UE4
Opublikowano 1 kwietnia 20169 l Panowie, można wycofywać preordery. Zax w PE napisał, że lokacjom w porównaniu do konkurencji brakuje unikalnego designu, a minigierka wędkarska wypada sztywno i sterylnie. Do zaorania. Jakbym słuchał Zaxa to bym nigdy Persony 3 nie kupił.
Opublikowano 1 kwietnia 20169 l Panowie, można wycofywać preordery. Zax w PE napisał, że lokacjom w porównaniu do konkurencji brakuje unikalnego designu, a minigierka wędkarska wypada sztywno i sterylnie. Do zaorania.jemu do konca zycia wystarczy fallout 4
Opublikowano 1 kwietnia 20169 l Nie wiem gdzie widzicie "średnie technikalia" - jedyne co jest w nich jest średnie to IQ, które psuje odbiór, co widać po całkowicie z hiperbolizowanych opiniach na ten temat. Ilość pchanych polygonów na scenę, wszelkie efekty fx, oświetlenie i animacja to absolutna czołówka. Z rpgów tylko zapowiedziany Horizon lepiej wypada (ciągle mowa o konsolach naturalnie)Frameratem się nie martwię, optymalizacja gry to zwykle ostatnie miesiące produkcji.
Opublikowano 1 kwietnia 20169 l Bawi mnie jak wszyscy porównują "Tech demo" sklecone w całość aby pokazać co po niektóre efekty graficzne i gameplay z pełną wersją gry. Jakbym miał się Zaxa czy kogokolwiek z obecnych w PE słuchać to w zyciu nie ruszyłbym kilkudziesięciu pozycji które w rzeczywistości są znacznie lepsze niż opisują. Ale no właśnie mowa o człowieku któremu by F4 wystarczył do końca życia choć narzeka na niego co swój miałki artykuł w szmatławcu. Edytowane 1 kwietnia 20169 l przez chrno-x
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.