Skocz do zawartości

Battlefield: Bad Company


Rutran

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 845
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Pogralem z 30min i w ogole do mnie ta gra nie przemawia :whistling: Anemicznie wolna, nie wiadomo skad Cie zabijaja, nieraz nawet nie widac wroga ,ktory stoi 10m od Ciebie ,bo krzaki i on sa identyczni. Fakt rozwalanie domkow fajne, ale co z tego skoro i tak jak masz zamiar kogos zabic to mozesz przebiec cala droge na chama do niego i z odleglosci 10m zaczac wymiane ognia i kto lepiej trafia i szybciej zaczal.

Odnośnik do komentarza

Pogralem troche i IMO BC to praktycznie to samo co Modern Combat tylko ladniej i z wieksza interakcja z otoczeniem. Sama destrukcja jest troche dziwna, mozna z granatnika zdemontowac pol budynku z cegly, a gdy strzeli sie do altanki zlozonej z kilku metalowych belek i blachy to odpadnie tylko ta blacha, granatnik jak granatnik ale zeby nawet czolg nie mogl tego ruszyc... Ogolnie gra sie przyjemnie ale gra jakiegos wielkiego szalu na mnie nie zrobila :)

Odnośnik do komentarza

nie mam za bardzo czasu na pisanie (nowe stanowisko w pracy, nowa dziewczyna która "zabiera" mi mase czasu), ale postaram się napisać parę słów o nowym bf-ie

 

mapy są dwie do wyboru

 

oasis - http://video.google.pl/videoplay?docid=630...h&plindex=2

 

 

i ascencion http://video.google.pl/videoplay?docid=-39...h&plindex=7

 

 

jak przystało na serie bf mapy są duuże, szczególnie oasis, daje cholernie duże możliwości dla broni dalekiego zasięgu, i dosyć często się ginie na początku gdy przeciwnik potrafi to wykorzystać w odpowiedni sposób

 

silnik frostbite stworzony na potrzeby gry jest świetny, rzeczywiście można rozwalić prawie wszystko, oczywiście są rzeczy których nie da się ruszyć nawet czołgiem, ale takich rzeczy jest mało, zniszczenia wizualnie prezentują się dobrze, ale nie o to chodzi, bardziej ważne jest to jak można to wykorzystać w praktyce, a można, a i owszem, nie raz zginiecie przywaleni sufitem (kawałkiem dachu) na przykład, albo siedząc w budynku podjedzie ktoś czołgiem, najpierw rozwali ściane a potem was, przykłady można mnożyć

 

wszelkiej maści pojazdy wyglądają i co ważniejsze "zachowują się" bardziej realnie, teraz podchodząc do czołgu nie ma się wrażenia że to zabawka jak w bf2, helikoptery tak samo, a sama jazda/lot też zyskała na realności (???), nie jest taka prosta

 

a już rozwalenie helikoptera z broni ręcznej to POEZJA (oczywiści wcześniej "napoczętego" przez inne bronie), to trzeba zobaczyć, i oczywiście jak już rozwalimy śmigło to trzeba uważać na spadające szczątki/wrak, bo najnormalniej w świecie jak spadnie na nas giniemy, tego nie było w bf2, a bardzo podbija to realność

 

 

w ogóle bbc stara się bardziej oddać klimat wielkiego pola walki, poczynając od widoku z oczu jaki widzimy - kamera nie jest nieruchoma, poprzez słynne zniszczenia, ogólnie pojętą fizyke, wizualną strone programu, kończąc na audio - które świetnie oddaje wszystko to co dzieje się na ekranie, właśnie w dużej mierze dzięki stronie dzwiękowej mamy wrażenie uczestnictwa w prawdziewej bitwie, świetnie zrobiona

 

chciałbym jeszcze dużo napisać, ale nie mam czasu, więc podsumuje może, bbc- beta jest kawałkiem dobrego kodu, przede wszystki wprowadza coś nowego na taką skale, czyli zniszczenia, zmienia to w znaczny sposób rozgrywke, choć na pewno nie jest siakaś rewolucja, itd., itp..

 

gra jest specyficzna, nie dla wszystkich, i wymaga poświęcenia w miare dużo czasu na oswojenie się z z nią, to nie "prosty" quake czy cod, tu zabijać można na dużo sposobów (ginąć zresztą też), dlatego wymaga więcej czasu na opanowanie jak zabijać najskuteczniej i jak przeżyć, unikać zagrożeń, ecetera

 

czy jest lepsza od porzedniczki? heh, na dzień dzisiejszy nie, arcade w wykonaniu bf2 bardziej mi odpowiadało, niż realizm w bbc (a przynajmniej jego namiastka, bo to ciągle tylko gra, i musi mieć pewne ograniczenia)

 

w każdym razie czekam na pełną wersje, z pełnym pakietem map <_< poprawionymi błędami, prawde mówiąc osoby które chcą brać udział w bitwach tej wielkości są raczej skazane na bbc, które chyba nie ma konkurencji (jeśli chodzi o wielkość map i wykorzystanie wszelkiej maści pojazdów/łodzi/itd..)

 

 

aaa, i żeby nie było, bbc ma minusy oczywiście różne, rzeczy które mogłyby się zmienić, na przykład zmiana broni potrafi trwać za długo, ale o tym innym razem

 

 

jeden z pierwszych montage od mojego idola, czyli normx360 w akcji http://www.youtube.com/watch?v=oG85FnT-hsA beta jest parę dni dopiero, konkretne montage pojawią się dopiero parę miesięcy po premierze pełnej wersji

Odnośnik do komentarza
- albo miałem lagi (co mi się nie zdarza) albo jakies jest mocno odjechane opoznienie miedzy graczami

 

lagi to standart na serwerach ea, bywały akcje że rzuciłem granat w biegu i gdy dalej biegłem, wyprzedzałem lecący granat, najlepiej to widać przy dymnych (??)

 

a do rzeczy typu -po naciśnięciu fire, broń którą mamy zaczyna strzelać równo z sekundowym opoznieniem- nawet się przyzwyczaiłem :D

 

całe ea, mam nadzieje że coś z tym zrobią

Odnośnik do komentarza
jest sens kupić na alledrogo? Bo jakby nie było te 20zł mogę dołożyć do GTAIV

 

Jest sens nie pchaj się tam, gdzie Cię nie chcą. Nie bez powodu beta ma limit beta-testerów. Jak tak wszyscy się wbijają, to w efekcie otrzymujemy zapchane serwery, przy których wyciąganie trafnych wniosków, do których ma prowadzić beta, nie ma sensu.

Odnośnik do komentarza
Czy tylko mnie beta wiesza sie przy napisie oznajmiajacym, ktora druzyna zwyciezyla?

 

Tak, zgadza się. U mnie również dosyć często gra wiesza się po zakończeniu walki. Nieważne

 

W Betę gram już tydzień. Ogólnie gra jest super, ale ma parę błędów które MUSZĄ zostać wyeliminowane. Oto niektóre z nich:

 

Brak fizyki lub zupełny brak (fizyczny :lol:) łusek po oddaniu strzału. W Battlefield 2 motyw ten był super oddany, łuseczki fruwały aż miło i oczywiście podlegały zasadą fizyki - tutaj chyba o tym zapomniano :(

 

Zbyt duża "umieralność" - jeden strzał i padasz, najgorsze jest to iż nie wiadomo z kąd padają strzały.

 

"Nierealistyczna śmierć" - spadasz z 1,5 metra i zostaje Ci połowa życia - kpina

 

Brak możliwości czołgania się.

 

Brak możliwości wyskoczenia z helikoptera podczas lotu i rozłożenia spadochronu.

 

Sterowanie helikopterem to jakaś kpina. Nie chcę używać wulgaryzmów, ale czy kręci Was latanie w linii prostej z minimalną możliwością skrętu? Zaleta jest taka że nikt nie pcha się nigdy do "czopera" więc możecie sobie wypróbować ten SYF!.

 

Brak możliwości zoomowanie w snajperce

 

Brak radaru (sławne radyjko :lol:) dla snajpera

 

Ubogi arsenał

 

Odporność żołnierzy na uderzenia z pocisków typu ziemia - ziemia np. stacjonarna armata artylerysjka.

 

Myślę że to są najbardziej drażniące błędy i komuś pomoże to w podjęciu decyzji.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...