Skocz do zawartości

L.A. Noire


Rekomendowane odpowiedzi

@xbor

Tak, tyle ze SONY polonizacje robi rowniez dlatego, zeby przyciagnac wiecej ludzi do swojej konsoli, a nie wylacznie aby podbic sprzedaz gier.

 

A na kilkanascie tysiecy wiecej to bym nie liczyl, bo tyle to pewnie w naszym kraju zejdzie wszystkich kopii tej gry (nie dosc ze w naszym kraju nie ma duzo konsolowcow, to jeszcze spora czesc piraci, kupuje uzywki badz nie interesuje sie specjalnie grami i kupuje jedna gre na pol roku a o LA Noire nawet nie slyszalo - te wszystkie osoby gry w sklepie nie kupia). Tak mi sie przynajmniej wydaje.

 

Zadnych oficjalnych danych na temat sprzedazy gier w Polsce nie widzialem wiec to o czym pisalem to sa tylko moje przypuszczenia - jak ktos ma jakies newsy na ten temat, to niech da link jakis.

Odnośnik do komentarza

@xbor i @Słupek - dzięki wielkie. Słupek - oglądałeś wszystkie te filmy?

 

jeszcze raz dzięki, zrobię podejście do gatunku, zobaczymy jak mi pójdzie.

 

Nie wiem czy się nie przeliczę, ale mam nadzieję, że LAN będzie dla mnie miłą ucztą fabularną, czymś co pochłonie mnie mój mózg. liczę na to, że łamigłówki będę rozwiązywał w pracy, kąpiąc dziecko i myśląc jak by tutaj coś zrobić. byłoby nice

Odnośnik do komentarza

@xbor i @Słupek - dzięki wielkie. Słupek - oglądałeś wszystkie te filmy?

 

Nie wszystkich jeszcze, mam zrobioną listę tak jak przed RDR i sukcesywnie zaliczam, skreślając kolejne tytuły. Do premiery spokojnie się wyrobię ;] ale filmów Noire raczej nie polubię jak westernów ;p.

 

Btw ale jaja a raczej JAJA, mały (kolejny) dowód jakiego kalibru L.A. Noire będzie produkcją.

 

Dzisiaj dawałem tego newsa:

 

 

Jedna z fotek pokazuje gangsterów (wraz z podpisem):

 

lanoiremickeycohen002.jpg

Mickey Cohen on the left, flanked by his right-hand man and bodyguard, Johnny Stompanato.

 

Co się okazało, że to prawdziwi gangsterzy a nie jakieś wymyślone postacie.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Mickey_Cohen Mickey Cohen

http://en.wikipedia.org/wiki/Johnny_Stompanato Johnny Stompanato

 

A to tylko jedna sprawa i mała kropelka informacji.

Oprócz samej gry szykuje się niezła lekcja historii :turned: Tylko żeby to wszystko wyłapać przydadzą się jakieś specjalne filmy z produkcji, czy nie wiem guide.

Edytowane przez SłupekPL
Odnośnik do komentarza

myślę, że niezłym przewodnikiem byłyby lektury:

 


  •  
  • Kelly, Robert J. Encyclopedia of Organized Crime in the United States. Westport, Connecticut: Greenwood Press, 2000. ISBN 0-313-30653-2
  • Phillips, Charles and Alan Axelrod. Cops, Crooks, and Criminologists: An International Biographical Dictionary of Law Enforcement, Updated Edition. New York: Checkmark Books, 2000. ISBN 0-8160-3016-2
  • Sifakis, Carl. The Mafia Encyclopedia. New York: Da Capo Press, 2005. ISBN 0-8180-5694-3
  • Sifakis, Carl. The Encyclopedia of American Crime. New York: Facts on File Inc., 2005. ISBN 0-8160-4040-0

Odnośnik do komentarza

Może już w przyszłym tygodniu pojawi się pierwsza recenzja, jak było z RDR, pamięta ktoś?

 

Ja pamiętam, że akurat w godzinie zalewu recenzji RDR padło forum ;p. Ale ogólnie nie spodziewałbym się szybciej recenzji niż tydzień przed premierą chyba, że jakieś wyjątki.


 

BONUSY, BONUSY, bonusy tak jak przy RDR Rockstar przygotowało bonus i parę innych profitów dla członków Social Club. Bonus to darmowy strój do ściągnięcia z poziomu gry tak jak przy RDR (warunek konto w SC):

 

chicagolightning.jpg

Chicago Lightning Suit

 

Reszta profitów to między innymi porównywanie osiągnięć na stronie, przeglądanie statystyk, postępy na ukończenie 100%, notes itd. itp.

 

http://www.rockstargames.com/lanoire/news/15581/presenting-social-club-features-for-la-noire-exclusive-outfit-ca.html

http://www.rockstargames.com/lanoire/socialclub

 

A tu strona Social Club jakby ktoś nie był jeszcze zarejestrowany a chciałby:

 

https://socialclub.rockstargames.com/profile/signup.html


 

http://www.rockstargames.com/lanoire/news/15591/la-noire-original-artwork-a-marriage-made-in-heaven.html L.A. Noire Original Artwork: "A Marriage Made in Heaven"

Edytowane przez SłupekPL
Odnośnik do komentarza

No stety albo niestety skusiłem się na preorder, za 31Ł (wliczając zniżkę). Mam nadzieję że nie będę żałował. Najbardziej ciekawi jak będzie rozłożony ilośc elemntów czystej akcji do elemrntów przesluchań i reszty elementów bardziej statycznych.

Edytowane przez xbor
Odnośnik do komentarza

Nie no tak to chyba nie będzie działało.

 

"That said, free-form anarchy is not something a good detective is rewarded for--running over a pedestrian while on a case or causing public damage or harm will lower your end-of-case rating. And, a detective who pulled out his weapon any time other than in the line of duty would not be on the force for long."

 

http://www.gamespot.com/ps3/adventure/lanoire/news.html?sid=6309295&mode=previews

 

Czyli raz, że wszystkie "rozróby" będą miały wpływ na ocenę końcową. A dwa wydaje mi się, że będzie jakiś limit to znaczy jak wjedziemy na chodnik i zaczniemy przejeżdżać naście przechodniów (GTA Style ;]) to prostu misja się zakończy (jak przegniemy za mocno pałę).

 

I pach checkpoint...

Edytowane przez SłupekPL
Odnośnik do komentarza

Czyli broń będzie można wyciągać tylko w ściśle określonych miejscach bez straty w rankingu? Jeżeli, dajmy na to, wchodzimy do jakiejś lokacji nocą, na zewnątrz szaleje burza, a my dla otuchy wyciągamy magnum, co nie zostało przewidziane przez twórców w tym miejscu i momencie, to wyłapujemy minusy ? Oby nie.

Odnośnik do komentarza

Pewnie będzie można jak w RDR, w każdej chwili. Tylko wiecie co mi łazi po łbie? Mam nadzieję że imersja stworzonego świata będzie na tyle duża, że gracze od początku będą chcieli się zachować jak typowy smerf. Wyciągnięcie broni gdy trzeba, strzał ostrzegawczy... W powietrze. Drugi w tył głowy rzecz jasna ;)

Odnośnik do komentarza

Ja wiem, że w każdej chwili będziemy mogli wyciągnąć, ale czy wyciągnięcie broni , gdy twórcy tego nie przewidzieli będzie karane za każdym razem, kiedy takowego występku się dopuścimy.

 

Myślę, że imersja jak to w tytułach od Rockstar będzie niewyobrażalnie mocna, ale też wielu będzie graczy, którzy będą chcieli po prostu 'poszczelać' .Głupich nie sieją, sami się rodzą. Oby było trofeum za przejście całej gry ' na czysto'

 

Ostatnio na TCMie oglądałem Harry'ego Callahana i brakuje mi na konsolowym poletku jego następcy. Fajnie, gdyby doszło do przeniesienia tej postaci z filmów do gier.

Odnośnik do komentarza

Pewnie będzie można jak w RDR, w każdej chwili. Tylko wiecie co mi łazi po łbie? Mam nadzieję że imersja stworzonego świata będzie na tyle duża, że gracze od początku będą chcieli się zachować jak typowy smerf. Wyciągnięcie broni gdy trzeba, strzał ostrzegawczy... W powietrze. Drugi w tył głowy rzecz jasna ;)

 

Pamiętam jeden z pierwszych jak nie pierwszy obszerny wywiad z Barrera i McNamara odnośnie L.A. Noire (wklejany tutaj).

 

Jedno z pytań było jakie różnice między GTA i L.A. Noire itd. I Barrera odpowiedział, że zauważyli, że gracze-ludzie grający w L.A. Noire grają całkowicie inaczej niż w GTA. To znaczy starają się jeździć zgodnie z przepisami, działają z przepisami inaczej mówiąc grają zgodnie z duchem gry.

 

Oczywiście to kompletnie o niczym nie świadczy ale tak mi się przypomniało po tym co napisałeś ;]

 

Mnie jeszcze zastanawia jak będzie wyglądać jak aresztujesz niewłaściwą osobę. Czy będzie można aresztować obojętnie kogo w danej sprawie czy tylko będzie jakiś krąg, powiedzmy 3-4 osoby w tym jeden winny... I czy będzie można LAĆ podczas przesłuchań ;p, na gameplay series tego nie widziałem ale może ta możliwość rozwinie się wraz z rozwojem postaci heh.

 

Rozwój postaci to też ciekawa kwestia.

Edytowane przez SłupekPL
Odnośnik do komentarza

Mnie jeszcze zastanawia jak będzie wyglądać jak aresztujesz niewłaściwą osobę. Czy będzie można aresztować obojętnie kogo w danej sprawie czy tylko będzie jakiś krąg, powiedzmy 3-4 osoby w tym jeden winny... I czy będzie można LAĆ podczas przesłuchań ;p, na gameplay series tego nie widziałem ale może ta możliwość rozwinie się wraz z rozwojem postaci heh.

 

Aresztować pewnie będziemy mogli tylko podejrzanych. I to tylko jeśli będziemy mieli na to jakieś dowody. Przynajmniej tak pisali na polygami w zapowiedzi.

 

A co do bicia podczas przesłuchań, to bodajże w pierwszym trailerze Cole wypowiada kwestie, że albo się gościu przyzna albo zaciągną go na róg i siłą z niego to wyduszą, więc miejmy nadzieję, że będzie można i w ten sposób przeprowadzać przesłuchania (oczywiście nie przy każdym przesłuchaniu). W końcu wątpię, żeby R* pominął tą kwestię i robił z gliniarzy jakiś 'świętoszków', co nie wiedzą jak zmusić podejrzanego do przyznania się.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...