Opublikowano 23 czerwca 200816 l Gra robi naprawde duze wrazenie, obczajcie ten film http://www.valhalla.pl/news10128-Fracture-...lkim-hitem.html
Opublikowano 24 czerwca 200816 l cos chyba sie koles zmienil od pierwszej zapowiedzi, podczas filmiku mozemy tez uswiadczyc odblokowania achi
Opublikowano 13 września 200816 l http://www.gametrailers.com/player/39898.html fizyka powinna zamiatac... bronie tez daja rade
Opublikowano 13 września 200816 l grałeś?... to pochwal się wiedzą z doznań empirycznych z finalnej, pełnej wersji Edytowane 13 września 200816 l przez Kroolik
Opublikowano 14 września 200816 l Mnie tam się demo na Games Convention podobało, taki przyjemny średniaczek.
Opublikowano 14 września 200816 l grałeś?... to pochwal się wiedzą z doznań empirycznych z finalnej, pełnej wersji W pelna wersje nie gralem, ale gralem w "to" co pokazano na Games Convention.Nic ciekawego.Zapomnialem juz o tej grze w minute po pokazie...
Opublikowano 16 września 200816 l Wersje pre-alpha ultra beta only targi version często znacznie odbiegają od finałowego produktu. Wiadomo, chcą coś pokazać i często jest to tylko "coś". Ja tam czekam na finalną i wtedy pokrytykuję lub pochwalę. Tak na marginesie, na samych filmikach gra wygląda ciekawie no i pomysły ma fajne, ale poczekajmy.
Opublikowano 16 września 200816 l jak dla mnie to jeden wielki chaos, przynajmniej w multi tu coś rośnie, tam znów dziura i do tego jeszcze strzelają do mnie demo by się przydało
Opublikowano 19 września 200816 l demo jest ale SP Wg mnie calkiem niezly shooter sie szykuje, troche zabawy terenem + troche destrukcji (oby w finalowym produkcje byla wieksza), standardowe bronie typu bazooka, proxymine, jakis karabin oraz bron-kret :} - wystrzeliwujemy "pocisk" on leci pod ziemie i lekko ponosi teren i mozemy go zdetonowac w kazdej chwili, jesli natrafi na cos przed czym nie moze przejsc - odbija kierunek przemieszcania. Gra idealna na coopa, ale pewnie go nie bedzie. Wrazenia po demie spoko, lepsze niz po SWFU
Opublikowano 20 września 200816 l ta gra jest tak głupia, że az żal czas na nia tracić, kompletnie bez polotu z jednym bajerem, mozliwością kształtowania terenu w okreslonych miejscach... phi, to chyba wabik na amerykańskich nastolatków
Opublikowano 20 września 200816 l teren zmieniasz tam gdzie masz ziemie a ty chciales w budynku ja podniesc/obnizyc? Shooter jak shooter - liczy sie akcja i fragowanie...
Opublikowano 20 września 200816 l Demko odpaliłem dopiero dzisiaj. Nastawiałem się, że demko wyłączę i wyrzucę po 5 minutach. Lecz tak się nie stało , demko pozytywnie mnie zaskoczyło. Ale po kolei, grafika dobra, i praktycznie tyle w temacie, chodź np. wybuchy prezentują się elegancko. Muzyka, na nią praktycznie nie zwracałem uwagi, ale za to dźwięki miód, rzucane granaty, strzały, wybuchy, rozwalające się budynki na tutorialu, naprawdę miłe dla ucha. No i najważniejsza rzecz, sama rozgrywka, czyli zniekształcanie terenu, dosyć fajna sprawa, można się pobawić. W demku nie było jakiegoś specjalnego kombinowania z podłożem, ale mogę się założyć, że w pełnej wersji, znajdą się etapy, w których będzie trzeba pokombinować. Bronie też dają radę, chodź w demie jest ich kilka i tu co mnie najbardziej zaskoczyło, niby zwykły średniawy shooterek, za którymi nie specjalnie przepadam. Jednak Fracture sprawia radość, trochę nasza postać porusza się anemicznie niby jest sprint, ale.....brakuje stałego klawisza odpowiedzialnego za bieganie. I co bym jeszcze dodał, to skoki ala z Halo, chodź wtedy nie było by zabawy ze zmienianiem terenu. Ogólnie jest dobrze, przynajmniej po demku, ale mój limit gier do końca roku jest zarezerwowany. Zbyt dużo hitów na Fracture, a szkoda.
Opublikowano 21 września 200816 l No po ściągnięciu demka nie wiedziałem co początkowo o tym tytule myśleć, fakt widziałem trailerki etc. ale zawsze wiadomo że co innego obejrzeć filmik a zagrać samemu, cóż jestem pozytywnie zaskoczony, najbardziej mi się podoba interakcja z otoczeniem no i of course zabawa ze zmianą otoczenia, aczkolwiek czasami wydaje się to lekko niedorobione, ciekawi mnie multi, szkoda że nie wrzucili razem do demka or somethin like that.
Opublikowano 24 września 200816 l Zagrałem w demo. W sumie... Nie moje klimaty. Takie połączenie Halo z patentem na obniżanie/podwyższanie terenu. Strzelanie do "ufoków" mnie nie bawi. Wole bardziej krwiste klimaty.
Opublikowano 24 września 200816 l Mnie się demko nawet spodobało. Liczę na dobry multi , z regulacją terenu i masą pokręconych broni może być naprawde ciekawie.
Opublikowano 29 września 200816 l Nie wiem jak full ale po demku to straszny średniak i nic więcej...
Opublikowano 29 września 200816 l demko mi sie spodobalo. Zastanawiam sie nad kupnem. W pazdzierniku w cholere dobrych tytulow wychodzi, wiec moze lepiej zaczekac az cena spadnie. Fajne gra ma patenty i graficznie sprostala standardom.
Opublikowano 5 października 200816 l Pierwsza reka: http://ps3.ign.com/articles/915/915751p1.html Ocena zaskakuje 5.9;
Opublikowano 5 października 200816 l po demku gierka mi sie niespodobała.Beznadziejnie się strzela.Grafa całkiem całkiem i ten patent ze zmiana podłoża jest całkiem fajny.
Opublikowano 8 października 200816 l http://www.gamerankings.com/htmlpages4/939323.asp srednie oceny to miedzy 7 a 8 - czyli tytul do pogrania :}
Opublikowano 8 października 200816 l Dla mnie zawód na całej linii. Prosty jak drut, bezpłciowy shooter sci-fi, z opcją deformowania terenu wedle potrzeb (lub jak kto woli - zasłaniania sobie widoku kto i skąd strzela). "Bajer" nudzi się/wkurza po kwadransie - a ma bawić przez całą grę ? Pokazują nam gdzie i jak zdeformować ziemię, którą scianę rozwalić, itepe. Ale strzel metr obok i ściana ani drgnie - podobnie jak reszta otoczenia. To jak w końcu z tą deformacją ? Bez jaj... Edytowane 8 października 200816 l przez Butcher
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.