Skocz do zawartości

Final Fantasy Dissidia


Enkidou

Rekomendowane odpowiedzi

nie masz zadnych elemenow ktore tworza bijatyke oprocz tego ze postacie zabieraja sobie nawzajem pasek energi

no i oprocz tego ze sie nawzajem biją :P

 

jak dla mnie to bijatyka + rpg, a to ze nie ma jakichs low/high czy czegos jeszcze porpsotu swiadczy o tym ze ma orginalny system ;p nie kazda gra musi miec to samo co tekken;p

Odnośnik do komentarza

Demko US nie chcialo mi pojsc na niczym oprocz 5.0 M33.

 

W kazdym razie uwazam ze ta gra jest warta upgrade ;)

 

Oryginalnosc systemy Dissidii polega na tym ze wlasciwie to mamy tutaj RPG z ktorego zostaly wyciete prawie wszystkie elementy RPG i zostaly nam tylko elementy pojedynkow :P

 

Gdyby calosc miala fabularna historie, nikt nie pomyslalby o tym ze to 'takie story mody z soul calibura'. Niemniej jednak to wcale nie jest minus, ja bylem fanem ehrgeiz, ale wiem ze zrobienie sensowego fightera w obecnych czasach to skomplikowana sprawa :)

 

To co mnie najbardziej kreci w tej grze to widowiskowosc akcji, oraz line up postaci ;) Malo jaja nie znioslem gdy w demku moj Seph musial zbic Jechta :P

 

W kazdym razie jestem pewien ze w bardziej bijatykowej konwencji ta gra nie bylaby az taka fajna :)

 

PS. Wersja USA bedzie miala mnostwo bonus/zmian, nic tylko sie cieszyc.

Odnośnik do komentarza
Z powodu, że nie jesteśmy Japończykami, Dissidia: Final Fantasy zostanie przystosowana na nasze warunki i bynajmniej nie chodzi tu o samą lokalizację.

 

Różnic pomiędzy wersją japońską, a tą wydaną w pozostałych regionach będzie kilka. Począwszy od nowego trybu Arcade, kontynuując na dodaniu więcej przerywników filmowych oraz z balansowaniu gameplayu. To jednak nie wszystko.

 

Według dalszych słów Takeshi Arakawa z którym serwis playstationportable.de przeprowadził wywiad - wynika, że pod nóż poszedł również tutorial w grze, który w rezultacie ma trwać 10 minut. Powodem takiego zabiegu ma być fakt, że nie mamy w krwi natury RPG'owca. Same przydługie poradniki do gry w przeciwieństwie do japońskiego gracza nas by zanudziły lub zniechęciły do produkcji.

 

Arakawa również poinformował, że w wersji międzynarodowej gameplay także uległ skróceniu z 40 godzin do 10. Zaznaczając przy tym, że osoby, które będą chciały odkryć wszystko co gra ma do zaoferowania, nadal będą musiały spędzić przy niej te szacowane 40 godzin.

 

Osobom, którym te zmiany w jakiś sposób nie pasują, będą musiały zastanowić się nad importem gry z Japonii. Pozostali natomiast niech dalej cierpliwie wyczekują europejskiej premiery, która ma się odbyć 4 września. Dystrybutorem gry na terenie Polski jest Cenega, więc z samym zakupem produkcji nie powinno być problemu.

jest angielski patch do japonca?

 

Odnośnik do komentarza

Err... Arakawa powiedział w tym wywiadzie, że w japońskiej wersji, żeby przejść grę potrzeba ok. 40h czasu. W europejskiej i amerykańskiej będzie można to zrobić w ciągu 10h jeśli ktoś będzie chciał pójść na skróty. Jeśli gracze będą jednak chcieli zobaczyć wszystko - nie będzie przeszkód i zajmie im to właśnie wspomniane 40h.

 

To chyba robi lekką różnicę.

Odnośnik do komentarza

Mylisz pojecia ;)

 

Ilosc contentu nie oznacza - ilosc stworkow jakie musisz ubic, albo ilosc dostepnych misji, itd itp.

 

Poprzez ilosc contentu mieli na mysli to jak wiele roznych elementow zawiera Dissidia ;) Monster Hunter na pewno jest swietna gra, ale badz nie badz stanowi o ubijaniu stworkow. Dissidia jest o pojedynkach, ale jest tam caly milion dodatkowych rzeczy ;)

 

W MH dodatkowe reczy to po prostu coraz to trudniejsze stworki, coraz to lepsze itemy itd. Oczywisice moge sie mylic bo nie gralem w w MH od dwoch lat. Najnowsza czesc moze byc czyms innym :) Ale wlasnie tak to widze i sadze ze to mieli na mysli ;) Zgadzaloby sie to z tym co mysle o grze po sprobowaniu wersji JPN.

Odnośnik do komentarza

moja najbardziej wyczekiwana gra na psp juz niedlugo trafi mi w lapska ;D yaaay ;D 25.08 coraz blizej. Jak wszystko bedzie tak jak pisza na IGN to przebije mi MH lajtowo, chociaz z tego co pamietam z jap wersji to grywalnosc i tak pozostanie w tyle za Monsterem. Pozyjemy zobaczymy.

 

PS: motyw z artefaktami zamiata. Na xlinku ta gra moze zrobic furrore ;D Oby tak bylo bo nie bede mial z kim w to grac inaczej ;q

Edytowane przez =PiT=
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...