Skocz do zawartości

Final Fantasy Dissidia


Enkidou

Rekomendowane odpowiedzi

Idz pan w cholere z taka gra <_< .Ta gra to prawdziwy zlodziej czasu.Wlaczylem ja w piatek wieczorem w okolicach 20 ,a skonczylem grac wczoraj kolo 18.Nie oznacza to ze przeszedlem ja w 100 % ,a w zaledwie kilku.Do odkrycia tam jest naprawde wiele rzeczy i ukonczenie tego zajmie mi napewno duuuzo czasu :/ .Dawno mnie tak nic nie wciagnelo.Mam nadzieje ze przez wczorajsza nieobecnosc mam jeszcze po co sie pokazywac w pracy 8) Aaa jedyne co mi sie nie podbalo to filmiki.Jakos mnie nie wciagnely i przewijalem je bez zalu.Bardziej mi sie podobaly te z Crisis core.

Odnośnik do komentarza

A grasz na wyzszym poziomie trudnosci?

 

Zreszta samo wciskanie kwadratu nie moze wystarczyc do wygranej, bo musisz nabic bravery za pomoca kolka... Gdy w japonskiej wersji wlaczylem sobie najwyzszy poziom trudnosci, zaraz na samym poczatku, walczylem z Zidane lvl 6 (sam mialem lvl 1) i NIGDY nie udalo mi sie go nawet trafic atakiem z HP, a co dopiero mowic o wygraniu walki lol.

Odnośnik do komentarza

Zagrałem w demo, głupie te walki ;f Wybrałem jakąś laskę, to cała walka polega na tym, że uderzam jakąś wodę albo robie tornado, okazyjnie biegając sobie po ścianach. Bo jeśli gra się w story i takie walki są co chwile, to..

Odnośnik do komentarza

Terra jest tania jak chuj z tym swoim huraganem i trackujacym floodem. Ja zrobilem story wszystkimi teraz zaliczam shadow impulse. Gram Cecilem i Sephem ;F Dialogi ssa pale jak cholera. Tidus ze swoim "sudden urge to yell" mnie poprostu rozjebal ;_D Voice acting to tez porazka stulecia. W kazdym razie roznego rodzaju pierdolek jest w tej grze od groma. Jak juz bede miec moje god equipy i 99 lvl to wbijam na xlinka ;s

Edytowane przez =PiT=
Odnośnik do komentarza

Cała fabuła wywołuje o pomstę do nieba. Rozwala mnie to, że pomieszano całkowicie postaci ze wszystkich części FF, które mimo wszystko ze sobą kompletnie nie mają nic wspólnego. Ale to nie wszystko. W intro zrobiono z nich bezmózgie marionetki, które nic nie robią tylko rzucają się do walki w typowo japońskim, Square Enixowskim stylu. Boli mnie to, więcej nie mogę na to patrzeć. Zwłaszcza, że we wspomnieniach seria FF potrafiła poruszyć bardzo głębokie, czysto egzystencjalne tematu. A tu... czysta napier.dala.nka, każdy na każdego. Och dżidżas.

Odnośnik do komentarza

Jecht jest fajny tylko koleś jest cholernie trudny w prowadzeniu. Masakryczne kombosy, które wymagają precise timingu. Na razie zostałem przy story Cloud of Light, potem Shadow Impulse i Ex-Death trick co by szybko podbić mojego Sepha do 100. Jak sobie pomyślę o grindzie AP, farmingu itemów w colosseum itp. to mnie głowa boli. Na razie 17h na liczniku ;)

Odnośnik do komentarza
[2.6] How do I unlock...?

In order to unlock these modes, you must complete the story modes of each character. This will unlock “Shade/Shadow Impulse,” and four chapter sequence in which you fight all the villains. At the end of this, you'll fight one on one with Chaos himself. Defeating him will complete Story Mode and unlock the modes mentioned below.

 

In order to unlock Chaos, you must complete “Inward Chaos.” A mode which boasts all twenty characters overpowered, and finally Chaos once more. It is by far the most difficult mode in the game. You cannot play as Chaos.

 

In order to unlock Shantotto, you must complete Distant Glory (Hero Mode) where you fight all the heroes and finally ending with Shantotto.

 

In order to unlock Gabranth, you must complete Distant Glory (Villain Mode) where you fight all the villains and finally ending with Gabranth.

 

In order to unlock Duel Colosseum, you must beat Shade Impulse.

 

Za: http://www.gamefaqs.com/boards/genmessage....;topic=47990317

 

@Pit

Może i tak, ale niektóre fajne i ważne skille dochodzą dopiero na wyższych lvlach. Tak btw to Kuja też się fajnie prezentuje ;)

Odnośnik do komentarza

Ex to jest ten pasek na lewo od portretu bohatera. Myśl o tym jak o Limit Breaku.

 

Kółko to ataki Bravery, które podbijają ci ten duży numerek obok portretu. Kwadrat to ataki, które zadają tyle obrażeń ile zebrałeś pkt. Bravery + jakiś bonus jak przeciwnik rozpłaszczy się na ścianie. Czyli walka polega na tym, żeby bić przeciwnika kółkiem, doprowadzając do jego Breaka (przeciwnik ma 0 Bravery, a ty go jeszcze raz uderzysz). Dzięki temu ty łykasz wolne pkt. Bravery (to są te małe cyferki pomiędzy twoim niebieskim paskiem życia, a przeciwnika) i potem atakujesz kwadratem, żeby przeciwnika zabić. Ataki na HP możesz stosować nawet przy 0 Bravery, tyle że wtedy nie zadasz dużo obrażeń, ale jak np. jesteś w Ex-Mode (Limit) to możesz przejść do super-hiper-odjechanego ataku, który sam napełni ci Bravery podczas animacji.

 

Niby jest to skomplikowane, ale gra tłumaczy to imo w super przystępny sposób. Polecam przejść jeszcze raz tutoriala. W razie pytań służę pomocą.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...