Skocz do zawartości

Najbardziej oczekiwane gry


Rewett

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 miesiące temu...

kuzwa,czekam na jakies ORYGINALNE gry. Nie tasmowce od EA,inne (pipi)y. Moze jakies RPGi? Ktos wspomnial o Zone of the enders-dobrze by bylo. Moze cos w stylu VALKYRIA PROFILE? Moze cos dobrego od capcomu,pomijam szumne RE5.

 

Na GT5 nie czekam.bo wyscigi mnie juz nie jaraja (30 lat chlopu:),bo ja wiem... Project Zero jakis albo Tenchu... ech pomarzyc.

Odnośnik do komentarza

Liczę na Prototype, Heavy Rain, Uncharted2, Assasin's Creed 2 (wyjdzie w roku 09 czy 10?), God of War 3 i tak jak grzes_l na polskie mapy do PSP GPS :)

 

Na co czekają ludzie z branży:

Ważne figury na rynku gier ujawniają, na co czekają najbardziej w nadchodzącym roku.

 

â��Najważniejsza rzeczą dla nas, jako firmy, w tym krótkim okresie, jest rozpoczęcie zarabiania pieniędzy. To oświadczenie zostało wydane w marcu i nadal dążymy do osiągnięcia tego celu. Kiedy to się stanie, dla PlayStation nadejdą ciekawe czasy. Po zmniejszeniu tej szczególnej presji będziemy mogli ruszyć pełną parą. Rok 2009 zapowiada się bardzo ciekawie dla PS3, a to dzięki wydaniu dwóch kasowych hitów: Heavy Rain i Killzone 2 oraz planowanemu na koniec przyszłego roku uruchomieniu serwisu z muzyką i filmami do pobrania. PSP będzie nadal świetnie sobie radzić i doskonale się sprzedawać, a to za sprawą wspaniałych gier, które wykorzystają ulepszony ekran wyświetlacza. Już od wielu lat budujemy naszą reputację w oparciu o dobrą rozrywkę, a wprowadzone w przyszłym roku innowacje będą przykładem tego, co najlepsze w PlayStationâ��.

David Reeves, prezes Sony Computer Entertainment Europe

 

â��Rok 2009 będzie rokiem wielkich hitów, tylko na PS3. Na początku roku pojawi się oczekiwana gra Killzone 2, po niej przyjdzie inFamous â�� innowacyjna gra z nielinearnym systemem rozgrywki i nowym podejściem do kwestii bohatera i antybohatera, wciągający thriller Heavy Rain, wielka strzelanka online MAG, w którą będzie mogło jednocześnie grać nawet 256 graczy, EyePet, czyli wirtualny zwierzak w Twoim pokoju i wiele innych tytułów, których nawet jeszcze nie ogłosiliśmy. Na PSP oferujemy nowe tytuły i innowacje, które połączą i rozszerzą doświadczenia związane z PlayStationâ��

Shuhei Yoshida, prezes SCEE Worldwide Studios

 

â��Najbardziej czekam na Tekken 6: Bloodline Rebellion â�� to niesamowita gra. Jestem fanem serii Tekken od pierwszej części tej gry i nie mogę się doczekać, gdy wpadnie w moje ręceâ��.

Simon Woodroffe, Creative Director, Midway

 

â��Resident Evil 5 â�� mam nadzieję na fantastyczną kontynuację serii horrorów. Resi 4 naprawdę wysoko ustawił poprzeczkę strzelankom z perspektywy trzeciej osoby. Jest to survival horror, któremu udało się uciec stereotypom związanym z tym gatunkiemâ��.

Jason Wilson, Creative Director, Concept Team, SCE Cambridge Studio

 

â��To musi być Killzone 2 na PS3 â�� kilka lat ciężkiej pracy nie może iść na marne [śmiech]â��.

Hermen Hulst, Managing Director, Guerrilla Games

â��Najbardziej czekam na to, co w 2009 roku wymyślą programiści w związku z destrukcją otoczenia. Uważam, że to jest niezwykle ekscytująceâ��.

 

Noah R. Heller, Senior Producer, Call Of Duty: World At War

 

â��PlayStation Network, wzmocniona kilkoma innowacyjnymi tytułami, które widziałem w przygotowaniu do wydania online oraz kilka utrzymywanych w tajemnicy tytułów na Blu-rayâ��.

Simon O'Brien, Art Director, Evolution Studios

 

�Cokolwiek zrobi ekipa PixelJunk (Q-Games). Uwielbiam ich styl�.

Steven Tattersall, Prin(pipi)al Programmer, PlayTV, SCE Cambridge

 

â��Nie widziałem wielu gier planowanych do wydania w 2009 roku, ale wydaje mi się, że Killzone 2 całkiem nieźle wyglądaâ��.

Phil McDonnell, Head of Console Division, Konami

 

â��Są dwa tytuły, na których wydanie czekam i zacieram ręce. Pierwszy to Tim Schafer's Brutal Legend â�� uwielbiam gry Schafera. Zrobił sześć gier i wszystkie były absolutnie genialne. Nie mam powodu, aby sądzić, że Brutal Legend nie będzie kontynuować tej wspaniałej passy. Druga gra to Nobi Nobi Boy, kolejny tytuł Keita Takahashi po Katamari Damacy i jej dalszych częściach. Katamari to kwintesencja gier. Myślę, że to jedna z najlepszych gier, jeśli chodzi o wykonanie i jedna z najlepszych, w jakie grałem. Jest sprytna, zabawna i ma wiele wątków, które można rozwinąć. A skala gry â�� od rolowania ciastek ryżowych i pinesek na początku do rolowania kontynentów na końcu zapierała dech w piersiach. Jakakolwiek okaże się gra Nobi Nobi Boy, nie mam wątpliwości, że będzie ona świeża, oryginalna i nowa â�� cechy najrzadsze w przypadku komercyjnie wydawanych gierâ�� .

Jed Ashforth, Game Director, Download Content, Evolution Studios

 

â��Gry MMO na PLAYSTATION 3 â�� z innowacyjnymi modelami biznesu i usługâ��.

Phil Harrison, prezes Infogrames

 

â��Mam nadzieję, że w 2009 roku zostanie wydana gra Final Fantasy XIII. Prawdopodobnie zachwyci wszystkich wspaniałą jakością, podobnie jak FFVII na PlayStation 2."

Damian Hosen, Head of Design, SCE London Studio

 

â��Home: jeśli spełni oczekiwania będzie najważniejszym momentem w branżyâ��.

Sean Brennan, Managing Director, Bethesda Softworks Europe

 

â��Mam nadzieję, ze rok 2009 zacznie się tak, jak kończy się rok 2008 â�� nowymi tytułami i dobrymi kontynuacjami znanych serii. Nie mogę się doczekać Resident Evil 5, bo wygląda na to, że kolejna część będzie lepsza od mojej ulubionej gry â�� Resi 4. Nie mogę się też doczekać, kiedy zagram w Killzone 2 i, pod koniec roku, w Call of Duty: Modern Warfare 2. Jest także kilka gier, na które będę miał oko. Są to: Ghostbusters, Aliens: Colonial Marines i Heavy Rain. Jeśli te gry spełnią oczekiwania, będzie to dobry rok dla posiadaczy PS3â��.

Kevin Mason, Prin(pipi)al Designer, SingStar, SCE London Studio

 

â��Widziałem prace nad Resident Evil 5 i aż ślinka mi cieknie. Nie mogę się doczekać, aby zobaczyć, jak ekipa tworząca Resident Evil odpowie na pojawienie się konkurencyjnych tytułów w gatunku, który spopularyzowali. Mam nadzieję, że ponownie staną się mistrzami w robieniu gier typu survival horrorâ��.

Ron Festejo, Creative Director, SCE London Studio

 

â��Nie mogę się doczekać reakcji klientów na EyePet. Zespół pracował naprawdę ciężko, a efekty są imponujące. Killzone 2 też nieźle wygląda. Nie mogę się doczekać, aby zobaczyć efekty pracy zespołu. W 2008 roku podobało mi się zwiększenie liczby plików do pobrania, gdyż pomogło to programistom utrzymać gry przy życiu. Mam nadzieję, że w 2009 roku będzie tego jeszcze więcejâ��.

Mark Lintott, Technical Manager, EyePet, SCE London Studio

 

â��Czekam na Street Fighter IV â�� będzie fajnie zobaczyć, co programiści szykują dla nowego pokolenia i jak im to wyszłoâ��.

Shaun Himmerick, Executive Producer, Midway

 

â��To ciężki wybór pomiędzy Killzone 2 i Heavy Rain. Grałem w obie i mogę powiedzieć, że są niesamowite. Myślę, że jednak wybiorę Heavy Rain, bo jest to niemalże filmowe przeżycie, które przesuwa granice jakości wizualnej i interaktywnej opowieści. Uwaga, z jaką programiści Quantic Dream dopracowują szczegóły, nie przestaje mnie zadziwiaćâ��.

Phil Gaskell, Senior Producer, PlayStation Network

 

â��Poza możliwością gry online po raz pierwszy w Killzone 2, myślę, że będzie to God of War 3. Jeśli utrzyma poziom zbliżony do swoich poprzedniczek, to bedziemy mieli świetną grę. Mało co dawało mi większą satysfakcję w grach niż zemsta dokonywana w wyjątkowo brutalny sposób przez Kratosa. Nie mogę się doczekać, żeby zobaczyć, kto go wkurzy tym razem...!â��

Tom Jones, Lead Artist, Killzone 2, SCE Cambridge Studio

 

â��Nie mogę się doczekać God of War III â�� to będzie prawdziwie epicka opowieść. Ogólnie to fajnie jest widzieć, jak programiści i artyści łączą swoje siły właśnie teraz, gdy nasze systemy są takie mocneâ��.

Tim Ernst, Producent, Alpha Protocol, Sega

 

â��W 2009 roku czekam na dodatki do ściągnięcia dla gry MotorStorm Pacific Rift â�� mamy nowe, niesamowite tory i więcej zawartości niż kiedykolwiek â�� wszystko ogłosimy wkrótceâ��.

Andy Gahan, Development Manager Download Content, Evolution Studios

 

â��Z największą niecierpliwością czekam na kolejne części serii gier na PlayStation, które nie miały swojego debiutu w systemie nowej generacji â�� mianowicie na God of War i Final Fantasy. Wszystko, co widziałem w nowych grach Final Fantasy, było niesamowite, a kiedy myślę o potencjale, jaki PS3 daje grze God of War, po prostu odpływamâ��.

Gavin Carter, Lead Producer, Fallout 3, Bethesda Game Studios

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...