Skocz do zawartości

Soul Calibur IV


Aramis

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Kasandra

Pograłem dzisiaj trochę po Live dzisiaj, lag jest lekko odczuwalny, ale fajnie że można ograć się na różnych przeciwników.

To mój pierwszy dzien na Live w ogóle i zagubiony jestem trochę w opcjach.

Czy rankigowe mecze trwają do jednej walki i nie można ustawić rematchu?

 

Co do Arcade sticków, to zamówiłem dwa na Play-Asia i jeden pewnie opchne.

Aramis nie chcesz kupić?

Znajomi ze sceny będą mieli pierwszeństwo :)

 

Jak zagrać z kimś znajomym czy coś? Gdzie się tworzy taką listę znajomych, ogarnąłbym to sam, ale pewnie mi tu szybciej wyjaśnicie.

Odnośnik do komentarza

Mam prośbe niech mi ktoś wytłumaczy jak to jest do jasnej cholery że w bijatyce jest potrzebne szybkie łącze żeby nie mieć lagów. Praktycznie każdy pisze że występują duże opóźnienia, jedynie kilka osób mówi że jest w miare dobrze. Przecież w bijatyce na ekranie są tylko dwie postacie, wszystko dzieje się na małej planszy, interakcja z otoczeniem jest praktycznie zerowa więc w czym leży problem? Jak to się ma do innych gier gdzie ściera się ze sobą kilkanaście osób a mimo to wszystko śmiga plynnie? Dam kilka przykładów moich gier: Warhawk(32 osoby) zero lagów, Battlefield(24 osoby) zero lagów, COD4(18 osób) zero lagów, GTA4(16 osób) zero lagów, UT3(16 osób) sporadyczne lagi, Motorstorm(12 osób) zero lagów. Mam Neo 512Kb, na szczęście w tym mięsiącu kończy się moja umowa i podpisuje nową na 2 Mb. Jedyne co mi przychodzi do głowy to to, że te (pipi)ane partacze z Namco nie potrafią zoptymalizować kodu pod kątem rozgrywki online.

Edytowane przez wiedzminka
Odnośnik do komentarza
Mam prośbe niech mi ktoś wytłumaczy jak to jest do jasnej cholery że w bijatyce jest potrzebne szybkie łącze żeby nie mieć lagów. Praktycznie każdy pisze że występują duże opóźnienia, jedynie kilka osób mówi że jest w miare dobrze. Przecież w bijatyce na ekranie są tylko dwie postacie, wszystko dzieje się na małej planszy, interakcja z otoczeniem jest praktycznie zerowa więc w czym leży problem? Jak to się ma do innych gier gdzie ściera się ze sobą kilkanaście osób a mimo to wszystko śmiga plynnie? Dam kilka przykładów moich gier: Warhawk(32 osoby) zero lagów, Battlefield(24 osoby) zero lagów, COD4(18 osób) zero lagów, GTA4(16 osób) zero lagów, UT3(16 osób) sporadyczne lagi, Motorstorm(12 osób) zero lagów. Mam Neo 512Kb, na szczęście w tym mięsiącu kończy się moja umowa i podpisuje nową na 2 Mb. Jedyne co mi przychodzi do głowy to to, że te (pipi)ane partacze z Namco nie potrafią zoptymalizować kodu pod kątem rozgrywki online.

 

Lagi zawsze będą, tylko czasem mniej lub bardziej odczuwalne.

Ja jak mam połączenie na 5 kresek, to lagów nie czuję. Wiem jednak, że mam tą klatkę, lub dwie opóźnienia.

Jednak zupełnie nie wpływa to na możliwość karania co do jednej klatki. SC4, DOA4 i VF5 mają spory buffering ciosów i spokojnie można wcześniej nacisnąć, by zaliczyło ciosy idealnie.

 

Zresztą niewielu jest ludzi, którzy realnie odczuję opóźnienie 1klatki. Niektóre telewizory HD mają pewnie sporo większy lag.

Odnośnik do komentarza

Bzdury gadasz.. mam full hd i jak gram 1v1 z bratem to nie ma najmniejszego porównania do połączenia na 5 kreseczkach. Opóźniena są zawsze widoczne grając w multi. Czemu grając np. w GTA nie jest to takie odczuwalne? Bo np. jak w GTA troszeczkę coś przylaguje to conajwyżej z 0,3 sekundowym opóźnieniem skręcisz np. furą co nie będzie takie katastroficzne. A i skręcając cały czas w lewo gra sama przytrzyma ten skręt przez czas lagowania. Jeśli natomiast taki 0,3 sekundowy lag nastąpi w soul'u to ma to skutki o niebo większe. Bo co jak np. wprowadzasz kombosa i w środku Ci zalaguje na ułamek sekundy? Obie konsole muszą i tak zaakceptować opóźnienie i tenże kombos dojdzie do skutku. To że inna osoba trzymała obronę i znając trochę grę puściła L1 po 3 sekundach(czysto teoretycznie) a poprzez tego minimalnego laga atak się minimalnie opóźnił to łykasz baty na ryj:) Pewnie jak obie osoby żyją w skandynawii i mają światłowodem neta to dla nich to żadna różnica. Przy naszych 1-6 mb takie ułamki sekundy rozbrajają grę i Namco musiałoby chyba tworzyć grę przez 10 lat coby w jakiś magiczny sposób usunąć tę niedogodność....

Odnośnik do komentarza
Bzdury gadasz..

 

Coś tam o 20klatkowych lagach.

 

Przy naszych 1-6 mb takie ułamki sekundy rozbrajają grę i Namco musiałoby chyba tworzyć grę przez 10 lat coby w jakiś magiczny sposób usunąć tę niedogodność....

 

Nie wszyscy polacy mieszkają w Polsce.

20 klatkowy lag (ok. 0.33 sekundy) nie występuje na 5kreskowym połączeniu. 1klatka, to mniej niż 0.017 sekundy (o ile dobrze liczę).

 

Przy dwudziestoklatkowym lagu nie da się grać kompletnie. Teoretycznie i praktycznie. Tyle trwa zadanie całkiem konkretnego ciosu.

Odnośnik do komentarza

Apprentice raczej nie, bo nie ma podstaw, by go banować. Zapomniałem oczywiście o CAS characters. Ban, bo i tak nie można przenosić profili między konsolami.

 

 

 

A prywatnie, to bym Ivy zbanował :catfight: Panienka sobie przypomniała, że jest matką Jina z T4 :huh: Reset znowu ma radochę ;)

Odnośnik do komentarza

Czy to ja jakis dziwny jestem i zle mi sie wydaje, czy w SC4 jest wyrazne opoznienie miedzy wcisnieciem buttona a reakcja postaci (mowie o offline) ?!

Poprzednie gry tej serii w ktore gralem to Soul Edge i Soul Calibur 2 i nie przypominam sobie w nich takich opoznien. Dzieki czemu gralo mi sie w nie jak w 'taniec' - bardzo plynnie.

A w SC4 znalezc sie nie moge :( , walka= rwana kicha......... ?

Odnośnik do komentarza
Czy to ja jakis dziwny jestem i zle mi sie wydaje, czy w SC4 jest wyrazne opoznienie miedzy wcisnieciem buttona a reakcja postaci (mowie o offline) ?!

Poprzednie gry tej serii w ktore gralem to Soul Edge i Soul Calibur 2 i nie przypominam sobie w nich takich opoznien. Dzieki czemu gralo mi sie w nie jak w 'taniec' - bardzo plynnie.

A w SC4 znalezc sie nie moge :( , walka= rwana kicha......... ?

Też tak mam. Grając offline wszelkie ciosy wchodzą mi z opóźnieniem. Ma się wrażenie, że gra jest sporo wolniejsza.

Odnośnik do komentarza
Przy naszych 1-6 mb takie ułamki sekundy rozbrajają grę i Namco musiałoby chyba tworzyć grę przez 10 lat coby w jakiś magiczny sposób usunąć tę niedogodność....

 

To jest niemozliwe ze zwyklego prawa fizyki, chocby nawet gre 50 lat robili. Dopiero jak cale sieci beda mialy szkielet ze swiatlowodow (i ew. petle lokalne z druciakow) to pingi beda rzedu 5-10ms (a po kraju moze i 1-2ms).

 

Anyway SC4 online tak jak tekken - mozna pograc z duzym dystansem pod fun, ale nic ponadto. Bynajmniej w tekkenie, nawet grajac ze znajomym jedyny fun jaki jest to z SSowania, bo tutaj sie mimo wszystko nie czuje az tak mocno laga, ale kazde wyprowadzenie ciosu to jak posiadanie 50 kg obciazen na rekach i nogach (z wyjatkami, czasami sie zdazaja gry, gdzie mozna w miare pograc, choc to nigdy nie to samo, gdzie w takiej grze moga o shcylaniu sie przy ewgfie czy graniu parry->block-ss-parry-block-dash itd; )

 

i tak nie wybacze nigdy serii SC za ten blok pod klawiszem. (zreszta nie dziwne, ze skosni masakruja te fightery, ktore maja blok klasycznie i nie ma tutaj wyjatku, wiecej graja w nowe arcade 2Dki niz np. VFy czy Doy i inne razem wziete). Co nie zmienia faktu, ze SC IV jest swietny, nie zauwazajac, ze juz minela 4 godzina z 1 postacia na trainingu :).

Edytowane przez solo/ng
Odnośnik do komentarza
Zielone paski odpowiadają za elementy uzbrojenia, nie są w tym przypadku istotne. Wpływają jedynie na to, że ew. obrażenia zadawane przeciwnikowi są większe.

 

Gdy kulka wybucha, przeciwnik tak jakby zostaje odepchnięty do tyłu. Wtedy właśnie wciskacz 4 przyciski jednocześnie.

 

GI to Guard Impact, czyli metoda parowania ciosów, 1_3_4_6G. Legenda: soulcalibur.xt.p -> TEKSTY

 

Jeszcze raz dzięki, wszystko pięknie wychodzi.

 

 

 

 

Właśnie odblokowałem The Apprentice ^_^ Co prawda dopiero uczę się go opanowywać, ale już te zabawy mocą są strasznie zabawne :D Bardzo fajny pomysł na promowanie tej nowej gry Star Wars.

Odnośnik do komentarza

Minął właśnie mój pierwszy dzień z SCIV. Się zakochałem ^_^ . Tak się bałem, że CF zniszczą tą grę, a ty okazuje się, że kulka mryga na czerwono baaaaaaardzo rzadko, no i żeby wykonać criticala też trzeba wyczuć moment. Gram sobie Kilikiem. Noob ze mnie, ale ważne, że mam przyjemność z gry :). Polecam.

Odnośnik do komentarza

Wczoraj konsola pobrała mi aktualizacje do SC i wydaje mi sie jak by były trochę mniejsze lagi. Ktoś ma podobnie.

 

Jeżeli chodzi o arcade stick ,podzwoniłem troche po sklepach i w naszym kraju w sklepie Video-Play maja w ofercie hori arcade stick w wersji na PS3.

Na moje pytanie o dostępność podobnej wersji na xbox 360, otrzymałem odpowiedz ze jest duża szansa na pojawienie sie arcade sticka w przyszłym tygodniu.

Wiec może coś z tego będzie.

 

Odnośnik do komentarza
Minął właśnie mój pierwszy dzień z SCIV. Się zakochałem ^_^ . Tak się bałem, że CF zniszczą tą grę, a ty okazuje się, że kulka mryga na czerwono baaaaaaardzo rzadko, no i żeby wykonać criticala też trzeba wyczuć moment. Gram sobie Kilikiem. Noob ze mnie, ale ważne, że mam przyjemność z gry :). Polecam.

Czemu napisałeś że jak grasz Kilikiem to jesteś noob? To jest moja wiodąca postać od czasów SC2, drugą którą mam tak samo opanowaną jest Taki.

 

Odnośnik do komentarza
Minął właśnie mój pierwszy dzień z SCIV. Się zakochałem ^_^ . Tak się bałem, że CF zniszczą tą grę, a ty okazuje się, że kulka mryga na czerwono baaaaaaardzo rzadko, no i żeby wykonać criticala też trzeba wyczuć moment. Gram sobie Kilikiem. Noob ze mnie, ale ważne, że mam przyjemność z gry :). Polecam.

Czemu napisałeś że jak grasz Kilikiem to jesteś noob? To jest moja wiodąca postać od czasów SC2, drugą którą mam tak samo opanowaną jest Taki.

Jemu chodzilo ze gra to postacia a jest noob bo jest noob a nie ze - jestem noob bo gram to postacia... 8)

Napewno w SC nie ma blokady kontynentalnej? Moge sobie gre kupic w Usa a potem grac z Polaczkami bez lagow?

Wiem ze juz o to pytalem ale wole mi 100 % pewnosc, a i tak posta pisze.

Edytowane przez krak2610
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...