Skocz do zawartości

Metal Gear Online


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 758
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Juz jej nie ma. Co do grafiki, to te rozbudowane demo zajmuje 1,5 Gb a pelna wersja 50 Gb. O grafike w finalnej wersji sie nie boje, tylko o niewywazona bron. Serja z ak47 niezabija nawet jak wiekszosc pociskow laduje na klacie i glowie a cztery strzaly z podstawowego pistoletu zabijaja na miejsu. Hmm... no ale to beta.

Ze zwykłego pistoletu to cały magazynek trzeba wypluć żeby zabić kogoś z pełnym paskiem energii.

Odnośnik do komentarza

MGO jest swietne. Juz dawno temu nie bylo gry od ktorej nie moglem odejsc. Kiedys byloto diablo 2, ostatnio mgs3 teraz mgo a to przeciez jest tylko beta. Przez te pare dni galem okolo 30 godzin a ja jezcze oprocz grania studiuje i pracuje. Gta 4 pewnie dostanie gre roku ale po tej becie juz teraz moge powiedziec ze mgs4 i mgo jest moja gra roku. 12.06 juz niedalekoooo.....

Edytowane przez Afroman
Odnośnik do komentarza
Gość KaIgrekO

Co do nowego trybu SNE to po prostu nie wiem jakie są zasady zostawania Sneak'iem. Jeśli jest jakaś zasada a nie losowe przyznawanie to jest ona totalnie zwalona. Wczoraj przekonał się o tym boleśnie liqu!d kiedy to strasznie się namęczył i rządził na noweym levelu a gra mi przyznała rolę Sneak'a :/ Ta sama sytuacja podczas mojej pierwszej rozgrywki. 4 razy ukatrupiłem dziada, miałem najwięcej killów i HS, zginąłem tylko 2 razy a przyznało rolę dziada jakiemuś kolesiowi ze środka stawki. Co to ma być?

Co do samej rozgrywki to powiem krótko. Jes chaos. Nie można się skupić na zadaniu ubicia dziada czy chociaż odnalezienia go. Jako Sneak też wcale nie jest różnowo. Stunujesz 2-3 przeciwników po czym wpada druga ekipa i ich dobija. Co prawda kilka razy już zebrałem dogtagi ale jakoś z tego satysfakcji nie miałem. No i po zebraniu dogtagów i wygraniu rundy niestety w następnej nie jest się już dziadem.

Jak wczoraj słusznie zauważyl liqu!d tak naprawdę zasady tego trybu są zwalone. Punkt też dla Metala że po starym SNE została tylko kupa i popłuczyny.

Aha - i wcale nie jest mi łatwo ganić ten tryb. W starym MGO go wręcz ubustiwałem (nawet miałem rangę Sneak Eater przez kilka miechów = 75% czsu gry tylko w SNE). I żeby nie było to tylko moja opinia i to tylko BETA.

A co Wy sądzicie o nowym trybie?

Edytowane przez KaIgrekO
Odnośnik do komentarza
Zauwazyliscie, ze robocik MKII to osobna postac? Wielce sie zdziwilem gdy zostalem nim na dzien dobry wchodzac w pierwszy lepszy mecz SM. Rozumiem, ze podobnie jak Snake, on tez jest przydzielany losowo? Wszak niczym sobie nie zasluzylem na bycie nim.

 

MKII zostaje urochomiony gdy w pokoju jest wiecej niż 11 osób. Więc jezeli pokój startował z 11 osobami i po chwili weszła 12 osoba to ona właśnie zostanie MKII.

Odnośnik do komentarza

Jak dla mnie strzały ze "snajperek" są...za wolne. Tzn. nie wiem czy to kwestia laga czy parametru broni/wystrzelonego pocisku, ale trafienie kogoś biegnącego poziomo albo zygzakiem jest ultra trudne.

Pół biedy jak czekamy tylko na odpowiedni moment, nieruchomo - schody zaczynają się jak trzeba lecieć za kimś celownikiem, bo np. wybiegł zza winkla.

W CoDzie nie mam z tym problemu. Przeszkody, krzaki, dym + bięgnący cel, a frag i tak będzie.

Ma ktoś podobnie czy kwestia opóznionych strzałów to tylko jakaś schiza? :D

Odnośnik do komentarza
Jak dla mnie strzały ze "snajperek" są...za wolne. Tzn. nie wiem czy to kwestia laga czy parametru broni/wystrzelonego pocisku, ale trafienie kogoś biegnącego poziomo albo zygzakiem jest ultra trudne.

Pół biedy jak czekamy tylko na odpowiedni moment, nieruchomo - schody zaczynają się jak trzeba lecieć za kimś celownikiem, bo np. wybiegł zza winkla.

W CoDzie nie mam z tym problemu. Przeszkody, krzaki, dym + bięgnący cel, a frag i tak będzie.

Ma ktoś podobnie czy kwestia opóznionych strzałów to tylko jakaś schiza? :D

Ja tak mam. Nieraz wywale komus w plecy caly magazynek a on nic. Dopiero po odbiegnieciu kilka metrow zaczyna jeczec i uchodzi mu energia. To chyba nie lagi. Nieraz jest tak ze energia uchodzi dokladnie w momencie trafienia celu.

Odnośnik do komentarza

Wszysy jada tego mgsa a i tak graja... ma on moze kilka drazniacych rzeczy... co do AA to jest fajna sprawa w odpowiedniej sytuacji, koles cie przewraca a ty AA i jedziesz po nim killu tych co dobijaja nozem juz sie zdziwilo :D... strzelanie ze snajperki jest do bani to fakt... szybkosc przeladowania bardzo zkraca skill zwlaszcza na 3lv...zwalniajac zmiane broni i ekwipunku wyeliminowali przynajmniej glitche z mgo1 typu sztbkie strzelanie z shotguna itp... tryb snake wymiata jest doooooozo leprzy niz ten z mgo1... mgo1 byla poprostu inna ale czy niebylo by tak ze jakby zrobili mgo2 takie samo to ludzie by jechali po nim bo znow to samo, moge sie zalozy ze tak by bylo. Ja bardzo sie ciesze ze mgo2 jest inna lubie zmianya czy sa leprze czy gorsze to kwestia gustu. mi bardzo sie podoba mgo2 i tylko 2 rzeczy mnie draznia frendly fire i strzelanie ze snajperki bo to uwielbiam bardzo. Jeszcze jedno jak widze tekst "koniec amunicji to jestes trup" to mi sie smiac chce z tych ludzi co tak twierdza :P

A co do grafiki to ludzi nieczytacie wogule, sam Hideo powiedzial zeby niespodziewac sie czegos wielkiego bo niezalezy mu na super grafice, jego glowny cel to grywalnosc i fabua.

 

Fast Move lv2

CQC lv1

Assa. R. Mastery lv1

M4

MK.22

Book

Glownie gram na takim ustawieniu i jest super.

Odnośnik do komentarza

witam

ja mam niestety podobne odczucia. Wczoraj grałem dość długo i podam dwie sytuacje, które doprowadzają mnie absolutnie do szału:

 

- pierwsza to właśnie 'nie masz naboi - jesteś trup'. Powiecie - przecież wszędzie tak jest! A ja na to, że nie, bo np. w COD4 jednym przyciskiem zmieniam sobie na handguna i jadę dalej - pewnie że jest ciężej, ale nie jestem od razu trupem na miejscu - mogę się jeszcze wykazać. Przecież nie po to nosi się od cholery broni, żeby padać po wystrzeleniu jednego magazynka... czyli jednym słowem - idziemy sobie spokojnie, natrafiamy na drugiego zawodnika i wynik może być tylko jeden - ten kto ma o jeden nabój więcej wygrywa.

 

- ale już chyba szczytem szczytów jest kompletne nie wyważenie broni. Sytuacja podobna jak wcześniej: spotyka się dwóch ofensywnych graczy, puszczają w siebie całą serię i oczywiście brakuje naboi na wykończenie kolesia (nawet na AA). W tym momencie wpada ekipa i wyżyna mi moją zdobycz, mi cały wysiłek idzie na marne i czeka mnie tylko zgon (bo poprzednia walka mnie wykończyła, z definicji już nie mam szans...)

 

To są dwie najbardziej irytujące mnie sprawy w gameplay'u, które skutecznie potrafią irytować w czasie gry.

 

Ale dość narzekania - mam pytanie:

czy mogę sprawdzić ile punktów brakuje mi do kolejnego levelu? czy mogę również sprawdzić kiedy moje skille pójdą o level wyżej?

dzięki z góry za help

Odnośnik do komentarza
Gość KaIgrekO

Nie tylko kto ma więcej naboi ale też jak ich się użyje. Przykład: M4 i AK. Bronie które mniej więcej (lub nawet dokładnie) tyle smo mają naboi w magazynku. Plus M4 to jego szybkostrzelność. W połączeniu z bardzo dobrym celowaniem nie ma mocnych. Ale jeśli gracz słabiej celuje to jest to jednocześnie największa wada M4 gdyż przeciwko AK szybciej opróżni się magazynek a gracz z AK nadal będzie do nas strzelał i może nas ze spokojem wykończyć.

Jednocześnie przy M4 tylko 1/4 wystrzelonych pocisków trafia w cel. Z AK musze jeszcze potestować. Jeśli potrzebujemy 5-6 strzałów w korpus aby wykończyć przeciwnika to jak nietrudno obliczyć musimy wystrzelić 20 do 25 pocisów co daje praktycznie cały magazynek. Dlatego powiem jeszcze raz: ustawiamy Camera Orientation (tutaj się to chyba trochę inaczej nazywa) i celujemy ręcznie z zaa bara w łeb. Jesli chodzi o mnie daje radę spokojnie z 2-3 przeciwnikami naraz. Aha - AA chyba tylko raz użyłem zaraz na początku - w nowym MGO nie jest to (przynajmniej dla mnie) dobre rozwiązanie.

Odnośnik do komentarza

OMG jak wam niewystarczy jeden magazynek na zabicie goscia to ja niewiem jak wy strzelacie, mowicie ze w cod4 wyciagasz hand guna a co ci zabrania zrobic to samo... strzelaj krodkimi seriami a jeden magazynek starczy na 3 gosci i bron jest owiele celniejsz... propo celnosci broni mowicie ze 1/4 pociskow trafia, a czego wy sie zpodziewacie jak dusicie spust. odrazu widac ze wiekrzosc z was niebyla w wojsku ani nie strzelala, wystrzel z ak caly magazynej za jednym nacisnieciem spustu a moge sie zalozyc ze nawer 1/5 naboi niebedzie w celu (celnosc broni zalatwiona)

Strzelasz sie z jakims kolesiem i widzisz ze konczy ci sie amo (wogule to kto pcha sie z pustym magazynkiem w walke) to zrob unik za jakac oslone, zacznij uciekac i chowac sie bedziesz mial mnustwo czasu na przeladowanie lub zmiane broni, w ciasnych pomieszczeniach najleprze jest cqc... napewno myslicie uciaczka, chowanie sie to dla noobow, lamerow czy jak tak to zwali, walka bezposrednia jest dla pro (lol)... teraz pomysl na wojnie tez bedziesz latal jak baran i strzelal jak rambo??? robiac rushe fakt zrobisz 30/26 fragow a ja unikajac bezposrednich starc zrobie 20/2 co leprze???

c.d.n. musze zpadac do urzedu skarbowego :/

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...