Skocz do zawartości

HAWX


wrog

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 60
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Rowniez demo mi sie spodobalo. Graficznie b. ladnie, 60 fpsow co jest zadkoscia w grach, latwe sterowanie, COOP dla 4 graczy (odrazu wzrasta poziom trudnosci poziomu poprzez (z tego co zauwazylem) naprowadzanie rakiet (na single wystrzeliwuje 1 rakiete w lodz i boom, zas na multi cos nie trafiaja w te lodzie), wieksza ilosc przeciwnikow oraz ich odpornosc. Mnie sie podoba ale wezme jak bedzie w przedziale cenowym cos kolo 100.

Odnośnik do komentarza
Idzie w misji treningowej wyłączyć (albo włączyć nie pamiętam) ten ERS czy jak to ma, tak żebym miał widok z pierwszej osoby? Albo pominąć tą misję treningową? Bo raz odpaliłem demko ale nie miałem czasu pograć ale chyba więcej tego demka nie włączę bo bierze mnie ku.rwica z tym systemem :/

 

Tak jest możliwość grania bez tego systemu(jest widok FPP i z dzioba). Dla mnie również jest on dziwny.

 

Co do gry. Bardzo mi się spodobała, a najbardziej z tego wszystkiego Coop, w którym poziom jest większy (więcej przeciwników itd.) Grafika jest bardzo ładna, szczególnie modeli samolotów, którymi latamy. Jednak nie rozumiem jednej rzeczy, a mianowicie braku możliwości przełączania celów. Podczas gry w Coop'a mój brat miał za cel rozwalenie samolotów, a ja czołgów. Próbowałem to zmienić, ale nic z tego. Chyba, że coś przeoczyłem? Ale jakby nie patrzyć na to gra mi się podoba, a nie jestem jakimś fanem samolocików. No i czuć klimat GRAW co jest plusem.

Odnośnik do komentarza

Demko cholernie mi się spodobało , zawiera ono dwa etapy w którym pierwszy jest typowym tutorialem (który należy obowiązkowo zaliczyć celem przyswojenia sterowania i klawiszologii), a w drugim można zaznać nieco zadymy. Sterowanie jest bardzo intuicyjne , jego przyswojenie to kwestia kilkunastu minut. Tryb ERS (przycisk X) jest ukłonem w strone casuali , aktywuje on tor lotu celem namierzenia przeciwnika. Daje dużo frajdy także bardziej zaaawansowanym graczom rozdupczając na końcu z działka zamiast rakietą :P lecz nie jest obowiązkowy i przypuszczam , że będą achievementy za przejście bez jego używania. Kolejnym trybem jest Assistance (dezaktywowany dwukrotnym kliknięciem LT lub RT)- przełącza on na widok z boku i pozwala na niewyobrażalne manewry naszym samolotem, używa się go głównie do uniknięcia wrogich rakiet , zgubienia ogona oraz by rozejrzeć się po okolicy przy większej zadymie (sterowanie w tym trybie jest nieco nieprecyzyjne). Na wielki plus zaliczam ilość planowanych maszyn w fullu (oczywiście licencjonowanych, choć za bardzo się nie znam :rolleyes: ) oraz niszczycielskich akcesoriów. Już w demie mamy możliwość polatania trzema modelami (F-16A Fighting Falcon, AV-8B Harrier II i Su-35 SuperFlanker) oraz do wypróbowania cztery rodzaje broni , w tym: standartowe rakiety JoineStrike , rakietki Multi Target AA (możliwość rozdupcenia do 4 przeciwników na raz), Bomby na flote lądową, oraz Rakiety dalekiego zasięgu - Radar Guided.

Cieszą takie smaczki jak możliwość przełączenia kamery za wystrzeloną rakiete zmierzającą ku celowi , puszczenie rozpraszającej flary mając rakiete lub wroga na ogonie , oraz prawdopodobnie realnie odwzorowane miejscówki (w demku Rio de Janeiro). Najbardziej cieszy mnie możliwość zadymy razy 4 , czyli co-op dla czterech graczy. Dzisiaj pogralimy trochu z Danielskim i we dwójke jest już świetna zabawa , strach pomyśleć co będzie w multi :blow: . Poziom trudności dostępny w demku to normal (którego w fullu nie zalecam- zbyt prosty) , lecz jest to najprostszy bo kolejne to tylko Hard i Elite.

Porównując do AC6 zarówno gameplay jak i oprawa audio-wizualna w HAWX miażdżą, na plus także zaliczam brak chrupnięć przy sporej zadymie. Mam nadzieje że wersja full nie okaże się zbyt schematyczna ,a co za tym idzie liczę na spore zróżnicowanie misji, typu eskortuj , oflankuj , wyląduj , przetransportuj zakładników, może jakieś time triale i inne cuda na kiju (zdaję się na twórców). Życzę wszystkim dobrej zabawy ;)

PS. Gre napewno zakupie zaraz po premierze.

Edytowane przez TheBesTia
Odnośnik do komentarza

Udało mi się znaleźć na Rapidzie więc pograłem sobie :P

 

Może zacznę od rzeczy, które gryzą mnie:

- F-16 przenosi pociski specjalne średniego zasięgu AMRAAM (tak przynajmniej jest na nich napisane), a wyglądające jak AIM-132 ASRAAM (brytyjski odpowiednik AIM-9);

- działa pokładowe zamontowane na każdym samolocie wydają taki sam dźwięk (znaczy pierdzenie xD). Pomijam fakt, że Vulcan montowany na amerykańskich samolotach charakterystycznie buczy, a działko liniowe (na Su-35) wydaje raczej coś jak strzały z karabinu. Oby tylko GAU-8 z A-10 nie pierdział ;) ;

- rosyjskie myśliwce z amerykańskim uzbrojeniem (czyli Su-35 ze Sidewinderami i Sparrowami) :lol: :lol: Wiadomo - standaryzacja uzbrojenia, ale bez przesady (nie wspomnę, że w jednym siłach powietrznych latają statki zachodnie i wschodnie; można tak robić [patrz Polska] ale na dłuższą metę jest to nieefektywne);

- z Assistance na ON samolot gorzej się pilotuje niż na OFF :/ Kompletny bezsens. Uwielbiam latac z widokiem z kabiny ale jest on przez to z lekka niepraktyczny;

- z tego co mówią przez radio to A-6 należy do klasy "heavy bomber" :lol: Choć opisy akurat już są dobre i oznaczają samolot szturmowy;

- jak już wykorzystywać coś to wszędzie tak samo. Mamy rok 2021 - w EndWar Mitchell jest generałem, tutaj - nadal kapitanem. Porządek w UBI by się przydał (albo niech developerzy pograją chociaż w inne gry swojego wydawcy :P );

- skuteczność kpr z głowicą półaktywną jest zbyt duża! Oddział asów lecących nam pod koniec 2. misji na spotkanie w swoich Su-47 zmiotłem, zanim którykolwiek mnie namierzył :lol:

- tępe AI;

- Nie wiem czy zegary działają dobrze bo na 17" LCD ciężko cokolwiek zobaczyć;

- Saitek X52 Pro nie działa z tą grą :( Szkoda...

- 60fps jest tylko od czasu do czasu. Przeważnie jest 30, a nierzadko spada i do 20fps. Chyba jeszcze trzeba popracować nad grą.

 

Co do samej gry - nie jest zła. Póki co to 8/10. Jako geeka ww. potknięcia mnie drażnią. Są jednak detale umilające oko: jak sonic boom (choć to boom trochę słabe) czy stożek Prandtla-Glauerta. Sama grafika również jest niczego sobie. Tekstura podłoża i miasto (przede wszystkim budynki) wygląda lepiej od AC6, maszyny podobnie. Inna sprawa, że taka np. Gracemeria bardziej cieszy oko niż Rio de Janeiro ^^

Grywalnie również przyzwoicie. Generalnie na niebie panuje chaos (dla niektórych wada - dla innych zaleta) - wybranie właściwego celu graniczy z cudem. Skrzydłowi za to są o niebo bardziej użyteczni niż w AC6. Za to ich niezależność w działaniu ogranicza się do minimum. A Voice Command ssie pałę - nie można tego w żaden sposób wyregulować i np "SHOOT" w 80% przypadków mi nie działało.

 

Tylko proszę mi tu nie mówić, że to arcade'owa gra, a nie symulator. Odrobina realizmu jest potrzebna :P

Edytowane przez marek1712
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...