Opublikowano 12 kwietnia 201510 l MaZZeo, naprawdę ładna ta Fiesta, zwróciłbym na pewno uwagę na ulicy. W jaki sposób polerowałeś karoserię?
Opublikowano 12 kwietnia 201510 l Olsen, zaje... honda Accord, wrzuć więcej fotek Namawiam ojca na Accorda nowy model, dwulatka, ale nie chce się dać przekonać - woli emeryckie Mercedesy Btw - muszę kupić zderzak do Corolli E12 Sedan, tylny. Moją TeTetkę odstawiam na jakiś czas. Macie jakieś dobre źródło części do japończyków?
Opublikowano 13 kwietnia 201510 l MaZZeo, naprawdę ładna ta Fiesta, zwróciłbym na pewno uwagę na ulicy. W jaki sposób polerowałeś karoserię? podjechałem do norauto, kupiłem wosk i pastę do polerowania którą polecili + 2 suche gąbki, jedną tylko polerowałem drugą tylko nakładałem wosk, wszystko na sucho.
Opublikowano 15 kwietnia 201510 l W koncu auto doczekalo sie mycia. Na wiosne trzeba bedzie jakims woskiem zarzucic + moze jakas minimalna korekcja lakieru. Tak wyglada moj zimowy setup kółek Dostalem od znajomego gwint na sprawdzenie TA-Technixa (niestety markowe gwinty do 7 generacji civicow kosztuje min 3k golda), musze zalozyc i zobaczyc jak sie bedzie jezdzilo sie. Podobno lubia pukac przy nierownosciach.
Opublikowano 15 kwietnia 201510 l Ta tesco to jedne z najtwardszych gwintow. Mnie pasuja,ale ja lubie gwinty. Zaloz,zrob 1000km i jak Ci sie nie spodoba,to bedziemy dalej myslec
Opublikowano 15 kwietnia 201510 l Z najtwardszych? Ludzie piszo ze wlasnie cos przod jest miekki, w 6 civiku jezdzilem na gwincie AP i bylem z niego bardzo zadowolony. AP robi gwinty w przedziale okolo 2tys zloty ale o dziwo maja do wszystkich hond oprocz 7 generacji civicow.
Opublikowano 15 kwietnia 201510 l W końcu na letnich laczach i nowych felgach, więc można się pochwalić. Prawie rok się gibałem na obskurnych felach, dobrze w końcu mieć takie, które dobrze się prezentują.
Opublikowano 15 kwietnia 201510 l krupek, nie wstydź się. Lupo też dobre auto. pokaż w pełnej okazałości a nie jakąś tam Mazdą zasłaniasz.
Opublikowano 15 kwietnia 201510 l No i te 150 kucy pod maską. Pewno nie jeden użytkownik 20 letniego BMW z pod remizy albo 17 letniego sports coupe naciął się na twoją lalę.
Opublikowano 15 kwietnia 201510 l No każdy się dziwi, jak pyta jaki silnik. Dziś już taka moc nie dziwi, ale 12 lat temu w kompaktowych japończykach, które nie mają żadnego sportowego oznaczenia w sumie rzadko się spotykało takie duże jednostki.
Opublikowano 15 kwietnia 201510 l Dziś może nie dziwi ale nadal jest to dużo jak na hatcha, nawet nowego. Najnowsza Mazda3 (przepiękna mieliśmy brać na drugie auto ale mały bagażnik storpedował ten pomysł - niestety) ma 120 lub 165 km (fakt, że w innej technologi) i jest to bardzo dobry wynik jak na tą klasę. Fakt, że teraz pchają wszędzie te turbo benzyny (np VW). Ja osobiście nie przepadam za tymi konstrukcjami.
Opublikowano 15 kwietnia 201510 l No nowe Trójki są zayebiste, mają fajny design i wnętrze. Taka z silnikiem 165 KM to byłby miód.
Opublikowano 30 kwietnia 20159 l Zawsze to trochę poprawi prowadzenie, chociaż dużo bardziej odczuwalne jest zamontowanie górnej+dolna. A wzdłużne to już całkiem Arinera sportydż
Opublikowano 1 maja 20159 l Kupiłem górna tylko, zależy mi tez na tym zeby utrzymywała sztywność nadwozia, bo jeżdzę po gruntowych drogach i strasznie pracują blachy po pół roku jazdy po takich drogach pojawiają sie juz odpryski na łączeniach elementów
Opublikowano 14 maja 20159 l Ta tesco to jedne z najtwardszych gwintow. Mnie pasuja,ale ja lubie gwinty. Zaloz,zrob 1000km i jak Ci sie nie spodoba,to bedziemy dalej myslec No i zalozylem. Przy wymianie okazalo sie ze mam drazki kierownicze do wymiany takze niespodziewany dodatkowy koszt zawsze na propsie. Na poczatku lekkie zdziwienie, bo okazalo sie ze cały tył gwintu niemilosiernie pukał. Przod pieknie pracowal, a z tyłu na byle drobnej łacie na asfalcie odzywał sie pustym puknieciem. Co ciekawe, jak ktos siedział z tyłu to pukniec było mniej badz znacznie cichsze. Juz mialem ochote go wywalic ale po 2 dniach magicznie sie ułozył i przestalo Moze delikatnie cos tam popukuje ale jak na gwint za ponizej 1000zł (dostalem od znajomego uzywke w bardzo dobrym stanie) to naprawde super. Jezeli chodzi o twardosc, to jest twardszy od sprezyn H&R ktore mialem, ale wciaz nie jest to beton i jazda po miescie nie przyprawia o bol glowy. No mocnych nierownosciach daje o sobie znac, no ale tak juz musi byc. Generalnie dobry gwint w stosunku do ceny. Teraz tylko zostaje mi jeszcze obnizyc go jeszcze bardziej ale w tym momencie nie pozwala na to wydech, ktory mam bardzo nisko zawieszony i juz teraz przy kazdym garbie go szlifuje. Jak ogarne wydech to wyrownam tak gwint zebym nie mogl palca wlozyc w nadkole ; ) Fotka soon!
Opublikowano 14 maja 20159 l A jak prowadzenie auta na zakretach? Masz sztywno teraz, powinienes byc zadowolony i w sumie sprawiasz takie wrazenie. Dobry mod, nawet tak tani gwint poprawia bardzo wlasciwosci jezdne. I pamietaj, gwint zawsze kreci sie w dol i zawsze bedzie za wysoko Edytowane 14 maja 20159 l przez Infidel
Opublikowano 22 maja 20159 l Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. @Infidel W koncu auto sie nie buja na zakretach i czuje sie znacznie juz pewniej Teraz juz tylko opony musialbym zmienic ale narazie je zostawiam az skonczy sie mieso Obiecane foteczki na gwincie: A tutaj jest aktualna blokada dlaczego jeszcze nizej nie schodze: Na przyszly miesiac ogarne, w planach jeszcze zmiana felgi na cos szerszego bo ta sie brzydko chowa do srodka
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.