Skocz do zawartości

Zdjęcia naszych aut


Lain

Rekomendowane odpowiedzi

 

Bardzo mało spała, max prędkość 250/h wiec idealnie dla mnie.

Rozczulają mnie kolesie, którzy rozpatrują vmax jako ważny dla siebie czynnik przy zakupie cywilnego auta...

 

Hulajnoga dla takich a nie samochody.

Jeśli ktoś regularnie jeździ autostradą, to dlaczego nie? W Niemczech w odpowiednich warunkach można przejechać nawet kilkadziesiąt kilometrów z maksymalną prędkością. Jak się ma 3 pasy, pustą autostradę, na zegarze 22 godzina, do domu 200 kilometrów, a na drugi dzień do pracy na rano, to co jest złego w oszczędzeniu paru minut? Chciałbym mieć samochód, w którym jest przyjemnie cicho koło 200 km/h i potrafi utrzymać też 250 na długim dystansie.

Odnośnik do komentarza

 

 

Bardzo mało spała, max prędkość 250/h wiec idealnie dla mnie.

Rozczulają mnie kolesie, którzy rozpatrują vmax jako ważny dla siebie czynnik przy zakupie cywilnego auta...

 

Hulajnoga dla takich a nie samochody.

Jeśli ktoś regularnie jeździ autostradą, to dlaczego nie? W Niemczech w odpowiednich warunkach można przejechać nawet kilkadziesiąt kilometrów z maksymalną prędkością. Jak się ma 3 pasy, pustą autostradę, na zegarze 22 godzina, do domu 200 kilometrów, a na drugi dzień do pracy na rano, to co jest złego w oszczędzeniu paru minut? Chciałbym mieć samochód, w którym jest przyjemnie cicho koło 200 km/h i potrafi utrzymać też 250 na długim dystansie.
To juz musi byc przynajmniej A6 (bardziej C6 i nowsze) w gore. Fenomenalne sa takie auta. Np. A8 jest wprost idealnym pozeraczem autostrad.
Odnośnik do komentarza

 

 

Bardzo mało spała, max prędkość 250/h wiec idealnie dla mnie.

Rozczulają mnie kolesie, którzy rozpatrują vmax jako ważny dla siebie czynnik przy zakupie cywilnego auta...

 

Hulajnoga dla takich a nie samochody.

Jeśli ktoś regularnie jeździ autostradą, to dlaczego nie? W Niemczech w odpowiednich warunkach można przejechać nawet kilkadziesiąt kilometrów z maksymalną prędkością. Jak się ma 3 pasy, pustą autostradę, na zegarze 22 godzina, do domu 200 kilometrów, a na drugi dzień do pracy na rano, to co jest złego w oszczędzeniu paru minut? Chciałbym mieć samochód, w którym jest przyjemnie cicho koło 200 km/h i potrafi utrzymać też 250 na długim dystansie.
No, no, szczególnie Żerard pomyka regularnie po niemieckich autobahnach ;-)
Odnośnik do komentarza
Wrazenia z dzisiejszej jazdy:

 

Dzik, dzik, dzik. 1.4 90km, ale w takiej malej budzie to jak dla mnie sporo, moze i troche za duzo. Nie jestem wprawnym kierowcą, muszę uważać z gazem i sprzęgłem bo czasem mi gaśnie, czasem szarpnie.  Nisko się siedzi, na zakrętach fajnie trzyma, ciągle prosi o więcej i więcej :)  Ciekawe jak ze spalaniem będzie.

Ze sprzęgłem to normalne na początku, w każdym aucie chodzi trochę inaczej, a już w ogóle w używanym. Przejedziesz kilkaset kilometrów i się przyzwyczaisz.

 

Mocy na pewno nie jest za dużo. Nie przekraczaj za bardzo dozwolonej prędkości i korzystaj z tego, że nie musisz cisnąć silnika, żeby utrzymać się w ruchu. Przy wyprzedzaniu zawsze przyda się więcej pary.

Odnośnik do komentarza

Meh, ja bym tym autem nie mogl jezdzic. Sorry ale ja jestem pare klas wyzej. Krotko mowiac, za malo prestizowy samochod dla mnie. Wyjezdze obecna maszyne i po 3,5 latach biore cos na kredyt za 55K euro. Pewnie wezme Audi A7 lub cos podobnego. Nie dlugo wrzuce fotki mojego autka.

 

Ale my nawet nie chcemy go oglądać.

 

 

A Honda super, w tym budżecie był to strzał w dziesiątkę, moim zdaniem.

Edytowane przez krupek
Odnośnik do komentarza

Dobra, w końcu miałem czas i wróciłem do domku debrać kluczyki do mojego pierwszego autka : )

Nic specjalnego wiadomo, ale stan super, z oplatami itp wyszlo mi ok. 4500zł, jeszcze musze tylko szybki w lusterkach powymieniać.

 

 

kuSoqG8.jpg

 

KxnIWs5.jpg

 

6y3FWg6.jpg

 

 

Wrazenia z dzisiejszej jazdy:

 

Dzik, dzik, dzik. 1.4 90km, ale w takiej malej budzie to jak dla mnie sporo, moze i troche za duzo. Nie jestem wprawnym kierowcą, muszę uważać z gazem i sprzęgłem bo czasem mi gaśnie, czasem szarpnie.  Nisko się siedzi, na zakrętach fajnie trzyma, ciągle prosi o więcej i więcej :)  Ciekawe jak ze spalaniem będzie.

moja pierwsza fura! aż mi sie lezka w oku zakręciła. ale co racja to racja. 90 koni a zapier.dalała :D

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...