Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Zdjęcia naszych aut

Featured Replies

Opublikowano

Lewa noga przygotowana do grindu niczym Tony Jastrząb. 

  • Odpowiedzi 6,3 tys.
  • Wyświetleń 682,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Ululululu Paaanowie! Co to była za wycieczka! Trip życia, naprawdę polecam każdemu! Tyrol, Bawaria, przełęcz  Grossglockner hochalpenstrasse jest niesamowita, i przez 4 dni 30 stopni, słońce i an

  • Sure   Mam ja co prawda dopiero kilka miesiecy, ale wrazen bylo przez ten czas pod dostatkiem   Dla mnie - jako chlopaka wychowanego na Gran Turismo, Initial D, F&F itd - mot

  • okej, czas się pochwalić nowym nabytkiem. Dopiero teraz pogoda dopisała żeby auto umyć i ogarnąć.   Pozbyłem się swojej białej alfy i nabyłem tym razem hot hatcha   to znowu alfa x

Opublikowano
3 godziny temu, MEVEK napisał(a):

13 lat temu  pojechalem do Polandu takim skarbem. Dzis juz tylko pamiatka wisi na lodowce w formie zdjecia :sapek:  

GfYzSIYWUAAoJ-n?format=jpg&name=medium

 

 

Przecież to Kickster :)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Mrs. Asterka

 

spacer.png

spacer.pngspacer.png

 

Ostatnio, przed samymi świętami, podczas wypoczywania na parkingu, Mrs. Asterka miała bliskie spotkanie z dynamicznym, naćpanym Oskarkiem w Porsche Carrera i niestety, pół karoserii do naprawy. Dynamiczny Oskarek uciekł, ale na szczecie namierzyłem go i już Policja się nim dalej zajmuje :D

Swoja drogą, nadal zachodzę w głowę jak na prostej drodze można tak komuś w auto się wpakować :D

spacer.png

Opublikowano

Robi robotę ta panorama bez żadnego poprzecznego elementu po drodze. Nie nagrzewa się latem od tego jakoś tragicznie?

Opublikowano
  • Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem.

A to moja trojka, AWD, 186 KM. 
Kolor platinum quartz.

 

468448499_1663989241219302_7644669168371808954_n.thumb.jpg.8e9dc23ac2706ac15a955e810ead31b1.jpg

 

468408581_1663989197885973_2890859376568573955_n.thumb.jpg.a2f2048abece80440a58386820fdf3fe.jpg

Opublikowano

Piękna Mazda, w świetnym kolorze i w najlepszej wersji!

Do tej pory gdy je widzę ( a rzadko można trafić ten model na ulicy) zastanawiam się dlaczego kupiłem cx-30 ;). To już ponad 4 lata, jakieś argumenty musiały być, pewnie nawet rozsądne ;), ale mimo wszystko  Mazda 3 jest na prawdę bardzo ładna i wg mnie nie ma konkurencji która fabrycznie wyglądała by tak zadziornie. 

Opublikowano
13 minut temu, Artur_K napisał(a):

zastanawiam się dlaczego kupiłem cx-30

Ludzie od wielu lat po prostu lubią SUVy oraz crossovery. Szczególnie kobiety, dla których przemawia pozycja za kierownicą - wyżej się siedzi.

Ja jako wychowanek teamu E36/E46 nigdy nie byłem fanem tych napompowanych osobówek.

Opublikowano
W dniu 1.01.2025 o 10:33, LeifErikson napisał(a):

Robi robotę ta panorama bez żadnego poprzecznego elementu po drodze. Nie nagrzewa się latem od tego jakoś tragicznie?

Nie, nie jest moim zdaniem gorzej niż w normalnym aucie, przynajmniej nie na tyle, żeby to jakoś super odczuć. Jedyne co - to w lato warto jeździć z okularami przeciwsłonecznymi, bo nic nie rzuca cienia i jak sie jedzie pod słońce to jest troche lipa. Niby można opuścić daszek, ale nie po to jest panorama, żeby zasłaniać ją daszkiem :D

Opublikowano

Świetnie jeżdzą te Mazdy, znajomy miał w sedanie wersję ze zwykłym Skyactiv i po prostu bardzo, bardzo przyjemne auto w jeździe. Oczywiście dość hmm hipsterskie, bo nie ma tego powszechnego w tych czasach uderzenia turbodoładowanego momentu obrotowego, więc na pewno nie auto dla każdego, bo subiektywnie wydaje się dużo wolniejsze niż konkurencja. Inny znajomy kupił ostatnio 6 GJ w wersji 2.5, oddał do Disi Tune, gdzie samym programem z wolnossącej jednostki osiągneli 297 nm. I też to świetnie, oldskulowo jeździ, jest coś fajnego w takim liniowym przyroście momentu obrotowego.

Opublikowano
18 minut temu, Bartg napisał(a):

Oczywiście dość hmm hipsterskie, bo nie ma tego powszechnego w tych czasach uderzenia turbodoładowanego momentu obrotowego

Nowa Mazda 3 wychodzi z turbo (250 KM), ale tylko na rynek US. W Europie niestety nie jest sprzedawana w tym wariancie ze względu na niespełnione normy spalania.

Wciąż jednak podoba mi się to w Mazdzie, że nie stosują ortodoksyjnie downsizingu i zamiast małych silników (1.2, 1.4, itp.) kładą prawilne 2 litry do rodzinnego hatchbacka.

Opublikowano

Niestety zaraz i tego im zakażą, już z oferty MX5 na Europę zniknął silnik 2.0, pewnie to samo czeka wkrótce inne modele :frog:

Opublikowano

W mojej 3 2.0 z 2003 roku całkiem fajnie się odczuwało przyspieszenie i była elastyczna, ale spalanie było wysokie. Za to prowadzenie kozak, bo mają budowę jakby płaszczki, dobrze się kleją. Chociaż takie same wrażenie mam teraz też w Focusie.

Opublikowano
3 godziny temu, Bartg napisał(a):

Świetnie jeżdzą te Mazdy

Potwierdzam, w mojej cx30 mam skyactive X czyli 180 KM. Wiadomo, to silnik wolnossący, więc na pełną moc trzeba chwilę poczekać, bo skrywa się pod koniec obrotomierza. Przy rewelacyjnej skrzyni manualnej jaką posiadam daje sporo frajdy z jazdy i jest taki vibe „klasycznej” motoryzacji, przypomina mi accorda 1.8 vtec którym kiedyś jeździłem. 
A gdy chce się jeździć spokojnie, to jest wystarczająco elastyczny, na wyższych biegach więc nie trzeba go cały czas piłować na wysokich obrotach co odwdzięcza się niskim spalaniem. Na krajowkach jeżdżąc w rozsądnych granicach przepisów spalanie oscyluje w granicach 5,5 l. Ostatnio byłem na weekend w Warszawie, łącznie przejechane 1100 km, z czego 380 krajówki, reszta po autostradzie z prędkościami 125-140. Średnia z całości to 6,5l/100.

Prowadzi się również bardzo fajnie, pomimo odrobinę podwyższonego zawieszenia, jest dosyć sztywno i responsywnie. 
Leci już 5 rok od zakupu, przejechane 70 tyś. i dalej jestem zachwycony. 

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
  • Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem.

Wspaniała robotę zrobiły chlopaki w myjni w CH Land w Wawce :obama:

 

20250129_170808.jpg

20250129_170756.jpg

Opublikowano
2 godziny temu, Chad Davski napisał(a):

Wspaniała robotę zrobiły chlopaki w myjni w CH Land w Wawce :obama:

 

20250129_170808.jpg

20250129_170756.jpg

Śliczne auto, szkoda że tak mało się sprzedało.

Opublikowano
2 hours ago, Chad Davski said:

Wspaniała robotę zrobiły chlopaki w myjni w CH Land w Wawce :obama:

 

20250129_170808.jpg

20250129_170756.jpg

Przypomnisz mi jaki masz silnik?

Opublikowano

To jest ten sam silnik co 1.6 180km? Ile pali? One są na łańcuchu? Bo w RCZ (czy jak się to nazywa) były te 1.6 od BMW montowane i podobno straszny paździerz (chociaż to bardzo stare samochody i nie wiem jak w nowszych).

Opublikowano

To jest pure tech, ten gitowy, nie ten zjebany 1.2 :) Najlepszy silnik stellantisa. 

To ile pali u mnie nie jest wymierne :ninja:

Opublikowano
17 godzin temu, Chad Davski napisał(a):

To jest pure tech, ten gitowy, nie ten zjebany 1.2 :) Najlepszy silnik stellantisa. 

To ile pali u mnie nie jest wymierne :ninja:

A jak jest z komforet iresorowania  wyciszeniem? Dzwi bez ramek nie tracą z czasem szczelności?

Opublikowano
8 minutes ago, AdiCarrion said:

Drzwi bez ramek nie tracą z czasem szczelności?

 

Z czasem stracą, ale to kwestia paru, albo parunastu lat.

Opublikowano
42 minuty temu, Bartg napisał(a):

 

Z czasem stracą, ale to kwestia paru, albo parunastu lat.

Dlatego  pytam bo o ile kojarze, to już kilka lat Chad ma chyba to auto.

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
  • Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem.

Odebrany kilka dni temu. Wygląda wspaniale i jest cholernie wygodny. Coś czym jednak nie chciałbym się chwalić to silnik od kosiarki (1.2 PT 130KM), który paradoksalnie jest całkiem ekonomiczny i daje stosunkowo duży komfort przy poruszaniu się w różnych warunkach. Wersja bardzo tłusta włącznie z masażami na fotelach (które robią niezłą robotę na trasach). Komiczne wydaje się proponowanie wersji GT z tak małym silnikiem - Stellantis powinien rozważyć zmianę nazewnictwa wersji wyposażenia. No i jedna rzecz, której absolutnie nie potrafię zrozumieć - brak auto hold. Wielki karny kutas dla francuzów.

 

Długo biłem się z myślami w jaką formę finansowania uderzyć z uwagi na to, że najlepszy pojazd jaki można mieć (służbowy) trzeba było oddać. Finalnie stanęło na wynajmie w Arvalu. Głównie dlatego, że rata była cholernie kusząca - 1549 netto przy 36 miesiącach i przebiegu rocznym 25 000 km.

 

 

 

 

 

 

 

 

20250213_114617.jpg20250213_114736.jpg

20250213_114624.jpg

20250213_114630.jpg

20250213_114645.jpg

20250213_114754.jpg

20250213_114812.jpg20250213_114933.jpg

20250213_115017.jpg20250213_115102.jpg

20250213_154733.jpg

Edytowane przez ginn

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.