Opublikowano 14 czerwca 200915 l Ojacie! Le Mans w 8 aut na trasie, bez zmiennych warunków pogodowych, bez zmiany pory dnia! Smakowite! Wydaje mi się, że w dzisiejszych czasach priorytetem dla twórców racerów powinno być przynajmniej 20 aut na trasie, 8, to delikatnie mówiąc, nieporozumienie. 8 aut starczyło w wyścigach 10 lat temu, GT nawet nie udawało prawdziwych serii wyścigowych, dziś dając trasę w LeMans, *100* różnych modeli aut z tejże serii, 8 pojazdów na torze to śmiech na sali. Edytowane 14 czerwca 200915 l przez cosmaty
Opublikowano 14 czerwca 200915 l 100 modeli czyli tak naprawdę 20 w tym każdy w 5 wersjach kolorystycznych. Ale i tak czekam
Opublikowano 15 czerwca 200915 l Nowy filmik prezentujący trase i samochody LeMans http://www.gamersyde.com/news_8095_en.html
Opublikowano 15 czerwca 200915 l Po obejrzeniu tego filmiku stwierdzam, że: - tor Circuit de La Sarthe jest świetnie odwzorowany, nie idealnie, ale lepiej niż np. w Race Driver GRID - prędkość maksymalna i przełożenia 908 HDI FAP dobrze odwzorowane - wciąż nie widać Audi R15; na filmiku są dwa R10 (mogę się mylić) - prędkość z jaką kierowca pokonuje zakręty jest dużo wyższa niż w realu; droga hamowania jakby też - fajny widok z kokpitu Edytowane 15 czerwca 200915 l przez PiotrB
Opublikowano 15 czerwca 200915 l Ja jestem coraz bardziej najarany czekam aż będą filmiki np. z Suzuki będzie można porównać z GT5:P wiesz Piotr, widać było, że ustawienia były dla casuali bo cofał czas itp. pewnie jechał w trybie arcade
Opublikowano 15 czerwca 200915 l Ustawienia dla casuali to tak, ale że jest drugi model jazdy (arcade) to pewna informacja?
Opublikowano 16 czerwca 200915 l Może to o czym pisze Piotr, ma związek z tym, że na filmiku delikwent jechał ze wszystkimi wspomagaczami włączonymi (poza auto hamowaniem). Edytowane 16 czerwca 200915 l przez cosmaty
Opublikowano 16 czerwca 200915 l Modele samochodow w Forzy 3, pod katem ilosci polygonow ... stoja na conajmniej takim poziomie jak te z GT5:Prologue. A powiedz mi jak to można sprawdzić bo ja nie mam takiej mocy? Jedziesz na oko czy używasz dodatkowo linijki i ekierki? @ Gooralesko Nie patrz na to, ze na screenach z FM3 jest wysoki AA. To screeny z trybu photo. Spoko, spoko. Wiem. Ale na trailerze w którym jest in-game footage też nie ma aliasingu. Być może w tej wewrsji silnika Forzy (bo nie wierzę, że to nowy silnik zrobiony od podstaw) bezstratne AAx4, możliwe dzięki eDRAM, jest używane. Przy 1280-720 z AAx4 tak mniej więcej powinny wyglądac wygładzone ząbki w grze jak na tych skrinaczach. Na podstawie tego co wyżej napisałem mniemam, że jednak będzie pełnoekranowy antyaliasing (conajmniej x2) zastosowany bezpośrednio w czasie wyścigów, nie tylko w trybie foto. Bronx - za dużo jadu w twoich postach czuję. Wyluzuj stary bo na fanboja się lansujesz Nigdy w życiu na żadnego fanboja się nie lansowałem i nie będę się lansował, denerwuje mnie po prostu to, że pełno ludzi uważa GT za jakiegoś bożka czy nie wiadomo co jeszcze, a czasy się zmieniły i gry idą do przodu.Zobacz - wyszedł RE i MASA ludzi narzeka, że jest archaiczny, że powinni coś zminić itp. a takie GT, w którym mechanika i brak zniszczeń nie zmieniły się od czasów PSX-a jest przez wielu ludzi uważane za jakieś arcydzieło.Nigdy nie powiem, że GT to zła gra bo taką nie jest, ba, jest bardzo dobrą samochodówką, jednak FM podchodzi mi w wielu aspektach o wiele bardziej niż to ''dzieło sztuki'' od Polyphony, denerwuje mnie na dodatek polityka tej firmy bo żądanie 150 zł za demko (tak wiem, jak na demko jest sporo samochodów i parę tras, ale kurde, to w dalszym ciągu jest demko, które tak naprawdę nie kosztuje wiele mniej niż ''duża gra'').Tyle.Gooralesko proszę Cię nie posądzaj mnie o fanbojstwo bo brzydzę się tego słowa. Dobra koniec tego offtopab bo się ludzie wkurzą. Co do FM3 martwi mnie troszkę fakt, że na samochodach przeciwników nie ma w dalszym ciągu odbić w czasie rzeczywistym...W GT to jest i praktycznie w każdym innym dobrym racerze to jest.No i twórcy powiedzieli, że skupiają się nad samochodami, że mają być przepiękne, więc taka podstawowa rzecz mam nadzieję, że się znajdzie w pełnej wersji, bo byłaby mała lipka...No nic, pożyjemy zobaczymy..
Opublikowano 16 czerwca 200915 l Autorzy mówili, że do premiery skupiają się na dodaniu cieni, odbić itp. itd. Myślę, że możemy być spokojni
Opublikowano 16 czerwca 200915 l Ojacie! Le Mans w 8 aut na trasie, bez zmiennych warunków pogodowych, bez zmiany pory dnia! Smakowite! Wydaje mi się, że w dzisiejszych czasach priorytetem dla twórców racerów powinno być przynajmniej 20 aut na trasie, 8, to delikatnie mówiąc, nieporozumienie. 8 aut starczyło w wyścigach 10 lat temu, GT nawet nie udawało prawdziwych serii wyścigowych, dziś dając trasę w LeMans, *100* różnych modeli aut z tejże serii, 8 pojazdów na torze to śmiech na sali. Niestety archaiczne GT całą moc ładuje w grafikę, olewając zniszczenia i pogodę. Teraz, aby pobić tego boga posiadaczy PS3, Forza 3 musi prezentować się przynajmniej tak dobrze albo i lepiej, przez co znowu duża ilość mocy pójdzie na grafikę, zamiast na zmienne warunki pogodowe, ale przynajmniej zniszczenia są .
Opublikowano 16 czerwca 200915 l No niby tak, ale już jest GT Prologue, które świetnie wygląda i ma te 20 samochodów, tak?
Opublikowano 16 czerwca 200915 l O gt to wiemy tylko tyle że kiedyś wyjdzie . Taki Duke na PS3? Ja tam jestem o tą pozycję spokojny. Forza 2 mi się bardzo podobało, pomimo swojego poziomu graficznego. A jak widzimy FM3 jest poprawiona w sporym stopniu. Jeżeli tylko będzie opcja Real simulation, a nie jakieś cofanie czasu, to będzie murowany hit A tryb Arcade myślę, że przyda się niedzielnym graczom /zawsze to więcej $$$/. Edytowane 16 czerwca 200915 l przez Fisiu
Opublikowano 16 czerwca 200915 l Niepotrzebne zamieszanie wokół tego cofania czasu, po prostu się z tego udziwniacza nie korzysta i tyle, tak jak w gridzie
Opublikowano 17 czerwca 200915 l Ciekawe jak to by wyglądało na multi, zaginanie czasoprzestrzeni? <_<
Opublikowano 17 czerwca 200915 l Nowy filmik z Le Mans i jakieś 100 screenów (publikowane i chyba też nowe): http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=217682
Opublikowano 18 czerwca 200915 l Strona z bardzo dużą ilością filmików http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/2636802.aspx
Opublikowano 21 czerwca 200915 l 2 nowe screeny http://i40.tinypic.com/hwk32v.jpg http://i41.tinypic.com/2yvru6q.jpg
Opublikowano 30 czerwca 200915 l http://www.gamersyde.com/news_8173_en.html nowe zdjęcia Edytowane 30 czerwca 200915 l przez coolkrzychu
Opublikowano 30 czerwca 200915 l Fotki są na 100% nieretuszowane. Zobaczcie na grill tego pomarańczowego ścigacza. Widać ząbki. Jednak jest nieźle bo nigdzie indziej nie widać jakichś dramatycznych ząbków. Czekam na jakiś gameplay z Suzuki jest nieźle.
Opublikowano 30 czerwca 200915 l Widać że poprawili tą skopaną kolorystykę z dwójki, głównie przez którą samochody wyglądały tak c(pipi). Zapowiada się nie źle, a z tym cofaniem to też bardzo dobry pomysł, bo czasami lubie się zamyśleć pod koniec wyścigu.
Opublikowano 7 lipca 200915 l Miejmy nadzieję że tylko w arcade, lub na niskich poziomach trudności-wtedy ma to sens.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.