Skocz do zawartości

Pytania różne, różniste


Rekomendowane odpowiedzi

Jak stoję na czerwonym i obojętnie czy mam na luzie, czy biegu mój maluszek traci obroty i w końcu gaśnie. Co muszę w nim wyregulować ? :<

 

Wykręcić, rozkręcić, przedmuchać, wyczyścić, skręcić, wkręcić. :) Jak nie to giełda i "BUY USED"

 

 

 

czym dyferencjal rozni sie od kontroli trakcji?

 

nie rozumiem pytania. dyfer to dyfer, a tcs to tcs. co to ma wspólnego? chodzi Ci o samą konstrukcję dyfra jak jest tcs w aucie?

Edytowane przez MeL
Odnośnik do komentarza
czym dyferencjal rozni sie od kontroli trakcji?

 

nie rozumiem pytania. dyfer to dyfer, a tcs to tcs. co to ma wspólnego? chodzi Ci o samą konstrukcję dyfra jak jest tcs w aucie?

 

 

Hubi tak ma , mógłby poszukać w google ale mu się nie chce stad pytanie(jak większość jego postów / tematów)

 

NoŁoFeNs hUbI

Odnośnik do komentarza

Ponoc piora grafitowe sa wytrzymalsze podczas warunkow pogodowych typu snieg czy mroz (przymarzniecie do szyby), wiec raczej celowalbym w takie wycieraczki. Sam takie kupilem od jakiegos goscia pod Tesco, za chyba 30zl za komplet, nie ma porownania do zwyklych pior - szybko, cicho i sprawnie wycieraja, a zuzycie po zimie znikome.

Odnośnik do komentarza
czym dyferencjal rozni sie od kontroli trakcji?

 

nie rozumiem pytania. dyfer to dyfer, a tcs to tcs. co to ma wspólnego? chodzi Ci o samą konstrukcję dyfra jak jest tcs w aucie?

 

 

Hubi tak ma , mógłby poszukać w google ale mu się nie chce stad pytanie(jak większość jego postów / tematów)

 

NoŁoFeNs hUbI

 

Konstrukcja jest ta sama. Tu chodzi o komputer, który steruje zapłonem.

 

Odnośnik do komentarza
Gość Oran

Ja po prostu odginałem na mocne mrozy je, czyli tak jak do mycia szyby c'nie. Czasem nic nie robiłem i normalnie na chama je "odmrażałem" ;D Po zimie żadnej różnicy w jakości zbierania wody nie było, a założyłem je dzień przed pierwszym śniegiem.

Odnośnik do komentarza

Otóż, wątpię by ktoś mi odpowiedział, ale spytam. Wymieniliśmy wczoraj wtrysk w tym szrocie (motronic na jednopunkcie). Oczywiście nie wszystko poszło tak jak powinno, bo jak się okazało "nowy" wtrysk ma dorabianą płytkę pośrodku z drugim odpowietrzeniem. Głowiliśmy się co z tym zrobić, aż w końcu doszliśmy do wniosku, że wystarczy zaślepić. Zaślepilim i działa. Moje pytanie jest następujące: po cholerę ktoś się bawił w dorabianie drugiej odmy? Koni dodaje, czy co? No i gdzie to podłączyć? A może jest tak dlatego, że wcześniej wtrysk jeździł w zagazowanym silniku?

Bo tak poza tym, to śmiga jak ta lala, ino teraz obroty są o 100-200 za niskie. Ale wolę takie coś niż 2000 i rzygający benzyną wytrysk.

Odnośnik do komentarza
No oprocz dbania o nie moim glownym celem bylo unikniecie przymarzania ich i czekania, az sie odmroza w zimowe poranki. W ogole przeczytalem o tym protipie w Auto Świecie!

 

Inny carhackstip: zimowy plyn do spryskow w rozpylaczu do okien lub kwiatkow i nie trzeba skrobac szyb.

No mialem cos podobnego tez. Dzieki temu w ogole nie skrobalem.

Odnośnik do komentarza
Otóż, wątpię by ktoś mi odpowiedział, ale spytam. Wymieniliśmy wczoraj wtrysk w tym szrocie (motronic na jednopunkcie). Oczywiście nie wszystko poszło tak jak powinno, bo jak się okazało "nowy" wtrysk ma dorabianą płytkę pośrodku z drugim odpowietrzeniem. Głowiliśmy się co z tym zrobić, aż w końcu doszliśmy do wniosku, że wystarczy zaślepić. Zaślepilim i działa. Moje pytanie jest następujące: po cholerę ktoś się bawił w dorabianie drugiej odmy? Koni dodaje, czy co? No i gdzie to podłączyć? A może jest tak dlatego, że wcześniej wtrysk jeździł w zagazowanym silniku?

Bo tak poza tym, to śmiga jak ta lala, ino teraz obroty są o 100-200 za niskie. Ale wolę takie coś niż 2000 i rzygający benzyną wytrysk.

 

Bosch MonoMotronic ?

 

Odpowietrzenie raczej napewno zostalo po gazie. Co do obrotow, to mozesz je wyregulowac prawdopodobnie srubka przy krokowcu, ktorej generalnie w ogole nie powinno sie dotykac. Odpowiada ona za wychylenie przepustnicy przy cieplym juz silniku okreslajac mechanicznie najmniejsze wolne obroty na biegu jalowym. Przy innych temperaturach silnika czyli w trybie ssania i polssania krokowiec steruje obrotami i np u mnie jest na zimnym ~1100rpm sssanie, polssanie 1000-900rpm i pozniej normalne obroty 800-750rpm.

 

Masz tu link do ksiazki, jest opisany w niej Motronic i Jetronic, moze to ci cos pomoze. http://rs28.rapidshare.com/files/168427018...p_by_dunaj2.rar

Edytowane przez Yacek
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...