Skocz do zawartości

Pytania różne, różniste


Rekomendowane odpowiedzi

Znajomy sprzedaje na all... swoją GTV'ke i jak widziałem w opisie aukcji, co zostało zrobione w tym aucie i co się chrzaniło to naprawdę mu współczuje. Kupił za dobrych kilka tys. sztuke od znanego gościa z forum alfy, który o to auto dbał bardziej niż o kobietę, a i tak po kupnie wydał na doprowadzenie do dobrego stanu kilkanaście tysi. Zresztą jak ktoś chce poczytać to ta alfa z pełnym opisem stoi na portalu aukcyjnym za 10.500 chyba to sobie znajdziecie (nie jest to żadna reklama, poprostu można się dowiedzieć że te autka są "wymagające"). Też dużo zależy czy benzyniak czy Jtd, bo akurat z ropniakami mam miłe doświadczenia i nie powiem o nich złego słowa. Z tego co dobrze pamiętam ktoś z foruma ma AR 156 niech może ta osoba się wypowie, bo akurat sam jestem ciekaw np. 147 1.9jtd (system bose, nawigacja i 10xAirbagów to nieźle jak na kompakt)

Odnośnik do komentarza

Jak ja jezdziłem służbową A156 z dieslem koło 150KM to wszystko było fajne oprócz foteli trochę kubełkowych, które dla mnie na trasie były wyjątkowo niewygodne jak miałem pojechać do Dąbrowy Górniczej no i umarło zawieszenie od stanu dróg w moim mieście. Z silnikiem było raczej wszystko ok chociaż turbina już zaczęła troche gwiżdzeć.

Odnośnik do komentarza
  • 2 miesiące temu...

Który z tych samochodów lepiej spisze się w terenie; Mitsubishi Pajero I 2.5 diesel czy Patrol GR I Y60 2.8 diesel? Oba mogę kupić prawie za bezcen, więc szkoda byłoby nie skorzystać z takiej okazji, zwłaszcza,że są w świetnym stanie.

 

Patrol. Bardzo dobry silnik (nie to co poźniejsze niezbyt udane 3.0), no i w teren za(pipi)isty. W sumie może i dziwne, bo nigdy nie bylo podczas moich "off-road'owych wypadów" żadnego Pajero. Stąd wnioskuje, że jest gorsze od Patrola, ktory wrecz wymiata.

 

przy okazji - zdjęcie Patrola (Y61) kolegi z ostatniego wypadu:

 

 

obrazek7m.png

 

 

Rzeźnik:).

Odnośnik do komentarza

Dzięki za szybkie odpowiedzi. Sam już byłem ukierunkowany w stronę Patrola, chciałem jednak posłuchać opinii innych,a z kolei odwiedzać forum offroad'owe nie chcę - za dużo ludzi.

 

Kuba, podeślij zdjęcie na PW albo wklej sam link, bo mi się ono nie wyświetla.

 

Łebi, domyślam się,że auto zrobione stricte do offroad'u, tak? Ja mogę niestety kupić 100% ori.

Edytowane przez Infidel
Odnośnik do komentarza

oba mają zbyt duże gabaryty. prawdziwy wymiatacz to odp przygotowany suzuki samurai. wjedzie to wszędzie. miałem przyjemnośc tym latać w terenie (podniesiony , blokady obu mostów , reduktor , przespawane felgi itd itp). jeśli ma to służyć tylko do wypadów w teren to szukałbym raczej tego. można dorwać już przygotowane auta w cenie 5-7 tysięcy. w dodatku części sa bardzo tanie i niejedne można zaadaptować z innych samochodów. miniumu elektryki (czyt jest mało awaryjny) żadnych tapicerek w środku dzięki czemu po wypadzie w teren można we wnętrzu zaprowadzić pożądek przy pomocy węża ogrodowego.

Edytowane przez POSNANIAK
Odnośnik do komentarza

Ja jezdze Pajero 89r diesel turbo. Przespawane felgi, podniesiony, snorkel, nowe pióra + amory Koni z tyłu, opony Fedima Sirocco 31X10,5R15 czyli kopia Simexa. Masa znajmych ma Patrole i Samuraie, Patrole zwykle obcięte z przodu i z tyłu, przygotowane w 100% do zawodów.

 

I teraz tak - Patrol jest świetny, chciałbym go mieć ale to jest studnia bez dna i jego utrzymanie jest strasznie drogie. Jest zbyt mała różnica w tym co potrafi te Pajero vs Patrol w terenie bez wyciągary. We wtorek ostro je skatowaliśmy we 4 osoby, każdy koło 100kg wagi, jeżdząc od 18:00 do 4 rano. Pajek strasznie daje radę i dostarcza mnóstwo funu i nie kosztuje tyle co Patrol. Do rekreacyjno rajdowych wypadów jest idealny.

Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...

Kupiłem auto, ubezpieczenie jest do 22.10.11, chciałem wypowiedziec umowę, ale koleś w ubezpieczalni mówił, że muszę najpierw przerejestrowac auto na siebie. Do urzędu jestem umówiony na 09.11.11, czyli dwa tygodnie później. Znaczy się, że nie mogę nic zrobic? Umowa sama się przedłuży i że tak powiem zostanę automatycznie wyruchany w odbyt?

Odnośnik do komentarza

pierwsze słysze, że do wydziału komunikacji trzeba sie umawiać. Po drugie to chcąc zarejestrować samochód musisz mieć ważne na co najmniej miesiąc oc wiec tak czy siak musisz zawrzeć umowe oc przed rejestracją. Wiec jak już bedziesz miał nowe oc to idziesz z nim do starej ubezpieczalni i rezygnujesz ze starej.

Odnośnik do komentarza

U mnie niestety trzeba umówic się wcześniej. Co do OC, to w ogóle można zrezygnowac z ubezpieczenia tydzień po automatycznym przedłużeniu umowy? Ile za to trzeba zapłacic? Ostatnio gdzieś czytałem, że jak ktoś przeniesie się do innej ubezpieczalni i jednocześnie nie zrezygnuje ze starej to musi płacic za oba ubezpieczenia. Nie pamiętam o co dokładnie chodziło, ale mieli jakąś ustawę zmienic z tego powodu.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...