Skocz do zawartości

Uncharted 2: Among Thieves


CELL7777

Rekomendowane odpowiedzi

Żartujesz sobie?! To jest najbardziej n00bowska broń, na dodatek ostatni patch osłabił np. FALA, który wymaga znacznie więcej umiejętności, a taki AK nie został w ogóle tknięty. Najbardziej przesadzona broń, z która biega 99% graczy.

 

No akurat to, że z AK biega 99% graczy wynika raczej z tego, że jest to broń początkowa :P.

 

nie można się nie zgodzić :P

Odnośnik do komentarza

Żartujesz sobie?! To jest najbardziej n00bowska broń, na dodatek ostatni patch osłabił np. FALA, który wymaga znacznie więcej umiejętności, a taki AK nie został w ogóle tknięty. Najbardziej przesadzona broń, z która biega 99% graczy.

 

No akurat to, że z AK biega 99% graczy wynika raczej z tego, że jest to broń początkowa :P.

Broń początkowa i co z tego? W H3 broń początkowa jest momentalnie wymieniana na BR, można tak jeszcze wymieniać. To jest broń początkowa, którą najłatwiej nabić fraga!

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Po trzykrotnym ukończeniu singla nadal zastanawiam się nad jednym. Jak wysoki poziom będzie reprezentować nadchodząca ''trójka''? Kurcze , w mordę jeża! Czasam zdarzaja się gry przepotężne , w które po jednokrotnym ukończeniu nie robią na graczu wielkiego wrażenia (vide GTA 4, FF13, killZone 2). Nie mogę tego powiedzieć o Uncharted 2. Co jakiś czas odpalam sobie na nowym Soniaku 37' początek 5 rozdziału aby tylko zobaczyć przecudny skrypt upadającego wozu , 13, 14 aby nacieszyć oczy pięknymi widokami , 15 aby specjalnie odskoczyć przed turlającym się w twoją stronę kołem...nie mam słów aby opisać geniusz tej produkcji. Jak dla mnie najlepsza gra na tej generacji (wraz z archaicznym MGS4). Gdzieś czytałem że stwożenie tej gry zajęło 18 miesięcy. Całkiem szybko jak na tego typu produkcje. Mam nadzieje że Noughty Dog zaczęli robić ''trójkę'' zaraz po skończeniu ''dwójki''. Gdyby tak było może w podobnym czasie wyjdzie kolejna część. Hehe można czasem pomarzyć:P.

 

A i jeszcze jedno. Zauważyliście , że redakcja PE od czasu HALO 3 przestało wystawiać ''10''? Każda większa gra dostaje co najwyżej ''10-''. W takim razie zastanawiam się jaka gra zasługuje na pełną dyche , bo jak do tej pory to tylko U2 najbardziej na nią zasługiwało.

Odnośnik do komentarza

 

A i jeszcze jedno. Zauważyliście , że redakcja PE od czasu HALO 3 przestało wystawiać ''10''? Każda większa gra dostaje co najwyżej ''10-''. W takim razie zastanawiam się jaka gra zasługuje na pełną dyche , bo jak do tej pory to tylko U2 najbardziej na nią zasługiwało.

 

 

No fakt,niepotrzebny był ten minusik w recenzji Uncharted 2.

Odnośnik do komentarza

Tylko nie zaczynajcie na nowo dyskusji, że minus jest zbędny.

 

A co do produkcji, to mieli gotowy silnik z jedynki, więc bardzo prawdopodowne że trójka wyjdzie w okolicach końcówki 2011.

 

 

Ja troszke z innej beczki ale może ktos mi wytłumaczyc jak to jest: Gram już jakis czas i za każdym razem jestem w drużynie zielonych, a inni gracze raz są w drużynie zielonych a następnym razem w czerwonych. I drugie pytanie w jakie miejsce celowac swojego przeciwnika zeby go najszybciej zabic? Bo ja potrzebuje całego magazynka zeby zlikwidowac wroga.

Odnośnik do komentarza

Tak to zapewne wersja kolekcjonerska, pudelko jakies takie blaszane, przypomina jakby stara, mosiezna ksiege:)

No to jedyna pociecha z tego kodu, ze 2 skiny mam free, ciekaw jestem czy jakies konkretne osobistosci czy padaczka:)

Jutro sie przekonam, nie chce narazie odpalac tej gry, bo znowu bede mial problem z jej zamknieciem:)

Odnośnik do komentarza

Zagrałem dzisiaj deathmatcha po długiej przerwie i chyba przyłączę się do grona osób, które twierdzą, że Naughty Dog spieprzyło tryb multi. Szczytem jest ustawianie respawnów po całej mapie, a nie tylko jej części, gdy gram i nagle za plecami wyskakuje mi jakiś gość, rozumiem że może chcieli ugodzić w camperów ale bez przesady, teraz np. na "Wiosce" to jest jkaiś totalny chaos :confused:.

Odnośnik do komentarza
Gość _Milan_

w koncu gram w u2, i co ja moge powiedziec, gra niszczy.

Co do grafiki: god of war jest nizej, znacznie, wiem bo przeszedłem gowa 3 razy, a teraz patrze na u2 i szczena opada co 10 sekund, a w gowie to było co godzine.

Ciezko mi opisac niektore lokacje, wstrzasnal mna pokoj przed walka z helikopterem, a wlasciwie cos w rodzaju balkonu-szklarni.

Wkurza mnie to ze akcja pedzi a ja nie potrafie sie zatrzyac i popatrzec.

Gra ktorej sie nie sprzedaje.

Odnośnik do komentarza

Jak to jest z ta zarobiona kwota pieniedzy w grze....Normalnie na koncie mam juz grubo ponad milion ale jak wchodze do sklepu to przewaznie jest ok. 200 tys. zarobione w czasie gry. Znowu jak wchodze do singla to tez mam inna kwote do wykorzystania. Czy te poltora miliona to jest laczna kwota zdobyta w czasie grania i wydawania kasy?

Odnośnik do komentarza
Gość Mr. Blue

No wczoraj przeszedłem ten niezwykły kawałek kodu w ramach nadrabiania zaległości. Kurde, po świetnej jedynce nie chciałem wierzyć, że Among Thiefs jest aż tak dobry. Ale rzeczywiście, magicy z ND popełnili sequel doskonały. Co to dużo mówić - I fucking love this shit. :blush:

 

Uncharted 2 to przede wszystkim niesamowita fabuła, która jest prowadzona w sposób (w pewnym sensie) rewolucyjny. Chociaż historię poznajemy zarówno w filmikach jak i gameplayu, to autorom udało się zamazać granicę pomiędzy tymi dwoma formami jej opowiadania, co nie udało się chociażby w serii Metal Gear Solid. I tutaj mała sugestia dla autorów: nie powinno być przejść z cutscenek do grywalnej części, wszystko powinno się dziać automatycznie, np. za pomocą odpowiedniego zjazdu kamery.

Dalej, gra jest niewyczerpanym zasobem miodu. I tak nie napisałbym nic nowego, więc po prostu zgadzam się nad zachwytami w związku z gameplayem. Szkoda jednak, że nie pozostawiono nam więcej swobody w przemieszczeniu się po planszy: możemy skoczyć tylko tam, gdzie nam pozwolą.

Grafika rzeczywiście robi oszałamiające wrażenie:

 

Kiedy wszedłem do Shambali, autentycznie zbierałem szczękę z podłogi. Autentycznie.

 

Jednak mimo niesamowitych widoków i animacji, to trzeba zwrócić uwagę na fizykę, która nie dotyczy większości obiektów w grze. Nic pistoletem nie da się przestawić. :confused: Brak też zniszczalności obiektów - szkoda, że w tak dynamicznej strzelaninie nie ma odlatującego tynku i zapadających się osłon.

Muzyka na czele z taktem przewodnim wywiązuje się z zadania: znaczy, jeży włosy na rękach.

 

Ocena? 6--/6

 

PS.

Dlaczego autorzy nie pokazali jaj i nie zdecydowali się na związek poligamiczny? :angry2: Tak mielibyśmy jeden z najseksowniejszych motywów w historii gier komputerowych.

 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...