Skocz do zawartości

Castlevania: Lords of Shadow


Hela

Rekomendowane odpowiedzi

Pograłem trochę w demko i gra wskoczyła na moją listę musthave'ów (oczywiście odpowiednio w kolejce, czyli po GT5 i LBP :D).

 

Bardzo fajny, mroczny klimat plus naprawdę świetna grafika, momentami nawet dorównująca/przewyższająca oprawę GoW3. Gameplayowo jest to czego mozna się było spodziewać, czyli mechanika GoWa zmodyfikowana o parę smaczków. Co ważne, walka jest bardzo miodna -nie wiem co prawda na ile w tym zasługa Kojima Productions, ale na pewno jest lepiej wykonana niż w takim Dante's Inferno.

Odnośnik do komentarza

Ale króciutkie te demo ;/ no ale w przeciwieństwie do Enslaved nie zawiodłem się ;].

 

Aha póki pamiętam Gabriel wygląda w 100 % jak Paweł z PM :turned: (oszaleli z tym Pawłem to samo w nowym PoP-ie heh). Podoba mi się prawie wszystko (prawie bo jedna rzecz ale to zaraz) przede wszystkim muzyka, walka, grafika.

 

Podobają mi się te przeróżne "QTE" które trzeba wykonać w odpowiednim czasie przy użyciu bloku, ataku, wykończenia czy nawet podczas tej jazdy konnej. Graficznie bez wodotrysków ale jest porządnie w zupełności wystarczy mi ten poziom.

 

No fajnie wszystko ok (szkoda tylko, że w demie nie dali żadnych elementów zręcznościowych - platformowych) poza jednym małym ale FREMERATEM. Jezus ale Castle... mułowato chodzi tu nawet nie chodzi o spadki tylko stały poziom jest strasznie niski. Nie wiem może to wina tego, że gramy w deszczu dlatego tak muli no i nie jest to finalny kod o czym zostajemy poinformowani na początku.

 

Choć w recenzji też na to narzekali kurczę noo trzeba poczekać na więcej recek.

 

Demo bez dwóch zdań zachęciło mnie a raczej utwierdziło, że zapowiada się ciekawy szpil. Niech tylko będzie długo, miodnie, z masą upgreadu, z wyważonym gameplayem, z mnóstwem bossów i sub-bossów ale to już okaże się po ograniu fulla tylko niech ten nieszczęsny fremerate poprawią bo trochę mnie dobija.

Edytowane przez SłupekPL
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Ale króciutkie te demo ;/ no ale w przeciwieństwie do Enslaved nie zawiodłem się ;].

 

Aha póki pamiętam Gabriel wygląda w 100 % jak Paweł z PM :turned: (oszaleli z tym Pawłem to samo w nowym PoP-ie heh). Podoba mi się prawie wszystko (prawie bo jedna rzecz ale to zaraz) przede wszystkim muzyka, walka, grafika.

 

Podobają mi się te przeróżne "QTE" które trzeba wykonać w odpowiednim czasie przy użyciu bloku, ataku, wykończenia czy nawet podczas tej jazdy konnej. Graficznie bez wodotrysków ale jest porządnie w zupełności wystarczy mi ten poziom.

 

No fajnie wszystko ok (szkoda tylko, że w demie nie dali żadnych elementów zręcznościowych - platformowych) poza jednym małym ale FREMERATEM. Jezus ale Castle... mułowato chodzi tu nawet nie chodzi o spadki tylko stały poziom jest strasznie niski. Nie wiem może to wina tego, że gramy w deszczu dlatego tak muli no i nie jest to finalny kod o czym zostajemy poinformowani na początku.

 

Choć w recenzji też na to narzekali kurczę noo trzeba poczekać na więcej recek.

 

Demo bez dwóch zdań zachęciło mnie a raczej utwierdziło, że zapowiada się ciekawy szpil. Niech tylko będzie długo, miodnie, z masą upgreadu, z wyważonym gameplayem, z mnóstwem bossów i sub-bossów ale to już okaże się po ograniu fulla tylko niech ten nieszczęsny fremerate poprawią bo trochę mnie dobija.

 

30 klatek to na pewno nie jest (wina deszczu? ). Na szczęście idzie się przyzwyczaić. Mimo wszystko mam nadzieję że w pełnej wersji będzie lepszy.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Nie wiem właśnie czy to wina deszczu czy poprawią to w fullu (mam nadzieję, że tak) ale racja no idzie się przyzwyczaić bo gra jest miodna więc... Ale mogłaby być jeszcze przyjemniejsza gdyby stały fremerate ;].

 

Nom na pewno to nie jest 30 klatek natomiast w recenzji którą wkleiłeś narzekali na brak AA a dla mnie gra jest ostra, żadnych ząbków nie zauważyłem.

 

Wiem, że nadzieja matką głupich tym bardziej, że nie raz się przejechałem ale demo w końcu jest z E3 więc na pewno nie jest to nowy build. Jest nadzieja, że obecnie gra chodzi lepiej, płynniej.

Odnośnik do komentarza

Bardzo sie ucieszyłem , gdy poczytałem małe '' co nieco'' z tego co podesłał Popa .

Jak narazie gra dostała dwie oceny po 90% .

Nie wiem jaką rolę przy produkcji LOS odegrał Hideo Kojima , ale wychwalają go za nową Castlevanię.

 

Trzeba mieć na uwadze że czasopisma/portale o Xbox360/Ps3 często dają wysokie oceny. Poczekajmy na Gamespot, Ign i resztę. Jeśli dużo portali/gazet da wysokie oceny to nie ma bata żeby nowa Castlevania była tylko "dobra" :) (pipi)zki już dostają na punkcie H.Kojimy. Rzadko kiedy wspomina się o producencie D. Cox który zna się na Castlevanii. Istnieje duże prawdopodobieństwo że to właśnie D. Cox miał największy wpływ na Lords of Shadow. Może wzorem Gow będą filmiki typu: "Jak powstawała Castlevania Lords of Shadow" ;)

Edytowane przez Popa
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...