Jump to content

Castlevania: Lords of Shadow


Hela

Recommended Posts

Castlevania_Lords_of_Shadow.png

 

<!--quoteo--><div class='quotetop'>CYTAT</div><div class='quotemain'><!--quotec-->The darkness descends... Lords of Shadow arise

 

Konami unveils details of incredible new 3D action-adventure title from European Product Planning department

 

Konami Digital Entertainment GmbH has used Europe?s leading video game event, the annual Games Convention in Leipzig, to unveil a landmark new title for PLAYSTATION?3 and Xbox 360 from its European Product Planning department entitled Lords of Shadow, which is due for release in 2010.

 

Developed by Madrid-based Mercury Steam, Lords of Shadow is a stunning new action-adventure IP, boasting an incredible level of visual detail and far-ranging gameplay. Set in Southern Europe during the middle ages, Lords of Shadow has beautifully-realised locales that play host to an epic battle between good and evil. This is a story of one man?s journey to discover the true meaning of sacrifice amidst murder and betrayal.

 

Best described as a dark fairy tale, Lords of Shadow casts the player as the mysterious Gabriel. At its heart it is a vast third-person-viewed adventure, but combat and puzzle solving also play a major part in the main quest, while dark artifacts can be used to enhance Gabriel?s powers.

 

Lords of Shadow also utilises a unique multi-functional weapon system called the Combat Cross?, wherein Gabriel?s favored armament can serve a multitude of purposes. For ranged attacks, an extendible chain can cause major carnage but also grip enemies, for melee the Combat Cross? can be extended into a stabbing weapon, or changed into a heavier night stick style device for defensive capabilities.

 

With a play area that spans forest glades, underground catacombs and snowy wastelands, Lords of Shadow is a key title for Konami. It represents the most ambitious offering from the European Product Planning department to date, with the beautiful visuals married to fine-tuned gameplay that features a wide range of monstrous enemies and huge, screen-filling boss creatures.

 

?Lords of Shadow is a momentous title for us,? commented Dave Cox, Executive Producer and Head of Product Planning for Konami Digital Entertainment GmbH. ?Every element of the game pushes the host hardware to its limits, with Mercury Steam producing a game that has breath-taking visuals, incredible cinematic qualities, and varied and engrossing gameplay. It is truly an epic game but telling a human and emotive story. This is a title we hope will set a new standard for action-adventure titles.?

 

Lords of Shadow will be released for PLAYSTATION?3 and Xbox 360 in 2010.<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

Strona: <a href="http://www.lordsofshadow.com/" target="_blank">http://www.lordsofshadow.com/</a>

 

Gra robiona jest przez team, który zrobił Jericho, ciekawe co im z tego wyjdzie.

Link to comment
  • 9 months later...

Hmm, trochę to nie podobne do Hideo, ale w sumie jestem gotów uwierzyć w to z dwóch względów:

 

1) reżyserował ostatnimi czasy już jedną grę, a nawet dwie, spoza serii MGS (ZOE i Boktai)

2) kiedyś zachwycał się poziomem zachodnich produkcji, a przede wszystkim God of War (porównał do Ninja Gaiden, które nie wypadło w jego mniemaniu tak dobrze jak produkcja Sony) i stwierdził, że chciałby kiedyś wziąć udział w podobnej produkcji

Link to comment
  • 2 weeks later...

Nie pewnie, oczekujmy godziny cutscenek w stylu Kojimy ( No ... Dobra ZOE było chyba wyjątkiem chociaż i tam fabuła była mocnym napędem) i stos ... nie - miliard różnych przemyśleń (dlaczego zginęła, czy jego zemsta się zrealizuje ??), właśnie taką chce Castlevanię :P.

Edited by Dr.Czekolada
Link to comment

ZoE2 było genialne. Jak pierwszy raz przechodziłem grę to zajęło mi to 10 godzin. Gdy przechodziłem za drugim razem, na wyższym poziomie trudności i z pominięciem wszystkich filmików/scenek mój czas to... półtorej godziny ;)

 

Widać moc scenek!

 

Nie mówię, że fabuła ma być jakaś rozbudowana, ale mogliby się wysilić bardziej niż zemsta/amnezja (właśnie sobie uświadomiłem, że Prototype bazuje i na zemście, i na amnezji ;) ).

Link to comment

Castlevania. Na wymowny dźwięk tego słowa wracają wspomnienia z dzieciństwa i CIII, potem mocny cios obuchem w postaci SoTN/NiTM, które zapoczątkowały wspaniały rpgowy odłam (pierwszą była CII, ale...) serii, któremu wierny jestem po dziś dzień. Pierwsza Castlevania 3d na N64 i potężny zawód. Kolejna podobnie. Części na PS2 nie były złe, ale zaliczyć ich do wysokobudżetowych nie sposób (szczególnie CoD, której jeśli nie poświęciło się trochę czasu pozostawiała w graczu poczucie wy* w błoto 50zł...).

 

Długo czekałem, również z ciekawością, na kolejną odsłonę - na next geny (niech Wam będzie, że current geny :P). Seria ma potencjał, w materii 3d nigdy nie wykorzystany lub może nawet zmarnowany. Ta gra może być przełomem. Pytanie tylko: czy zrobią z niej czystą siekę vide GoW o co się najbardziej boję, czy może wplotą też elementy rpg z obowiązkowym, jak ja to nazywam, "backtrackingiem pozytywnym" i masą sekretów - elementami bez których żadna z Castlevanii nie będzie Castlevanią choćby i nawet obracała kwadryliony polygonów na nano sekundę...

 

 

//Zepewne g.ó.w.n.o z tego zrobią, ale połudzić się do 2010 można... ;P

Edited by Berion
Link to comment
  • 2 months later...

jak dla mnie Castlevania to byl !!!KLIMAT!!! jak zachowaja mroczna tonacje i operowo-organowy soundtruck i ostra sieczke z elementami RPG ( no i sekrety mnostwo ukrytych sekretow :D ) to gra bedzie miodzio . Ingerencja Koimy w ten projekt moze oznaczac tylko jedno , przekombinowana do bolu fabula albo obrcnosc wielkiego mecha jako bosa :P

Link to comment

Obecność Kojimy co najwyżej może wzbudzać jedno - przegadanie całej gry i zbytnie przekombinowanie. Żeby nie było dla Konami ta seria to kura znosząca złote jaja, więc nie wydaję mi się, aby w okolicach premiery (bądź) po, pierdyknęli słabego klona, który obrazi graczy. Mam nadzieje, że ta gra będzie tym dla Castlevani, czym było Sotn dla psx'a, a wiec godnym wrzuceniem serii na tory 3d.

Link to comment

Coz, gra warto sie zainteresowac chociazby faktem, by zobaczyc co tez takiego ma w glowie nasz kochany mistrz wirtualnej kinematografii, ze rzucil sie na ta serie tak namietnie.

 

Oby nie wyszlo wiecej filmow mniej gameplay'a - bo od tego to sie "mistrz" nie wyleczy :P.

 

Poza tym widac ze akcja jest szybka i dynamiczna bardziej, niz w jakiejkolwiek Zamkofilli.

Link to comment

Szykuje się świetna gra. Dawno nie było udanej Castlevania'i w realiach 3D. Trochę ten bohater jest za duży, ale widać, że ma charyzmę. Gameplay niby widać, że trochę inny niż Kratos ale i tak nasuwa mi z nim skojarzenia. Pomimo tego da się poczuć ten specyficzny klimat wampirzej sagi. Czekam na demo.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.