Skocz do zawartości

Castlevania: Lords of Shadow


Hela

Rekomendowane odpowiedzi

Castlevania_Lords_of_Shadow.png

 

<!--quoteo--><div class='quotetop'>CYTAT</div><div class='quotemain'><!--quotec-->The darkness descends... Lords of Shadow arise

 

Konami unveils details of incredible new 3D action-adventure title from European Product Planning department

 

Konami Digital Entertainment GmbH has used Europe?s leading video game event, the annual Games Convention in Leipzig, to unveil a landmark new title for PLAYSTATION?3 and Xbox 360 from its European Product Planning department entitled Lords of Shadow, which is due for release in 2010.

 

Developed by Madrid-based Mercury Steam, Lords of Shadow is a stunning new action-adventure IP, boasting an incredible level of visual detail and far-ranging gameplay. Set in Southern Europe during the middle ages, Lords of Shadow has beautifully-realised locales that play host to an epic battle between good and evil. This is a story of one man?s journey to discover the true meaning of sacrifice amidst murder and betrayal.

 

Best described as a dark fairy tale, Lords of Shadow casts the player as the mysterious Gabriel. At its heart it is a vast third-person-viewed adventure, but combat and puzzle solving also play a major part in the main quest, while dark artifacts can be used to enhance Gabriel?s powers.

 

Lords of Shadow also utilises a unique multi-functional weapon system called the Combat Cross?, wherein Gabriel?s favored armament can serve a multitude of purposes. For ranged attacks, an extendible chain can cause major carnage but also grip enemies, for melee the Combat Cross? can be extended into a stabbing weapon, or changed into a heavier night stick style device for defensive capabilities.

 

With a play area that spans forest glades, underground catacombs and snowy wastelands, Lords of Shadow is a key title for Konami. It represents the most ambitious offering from the European Product Planning department to date, with the beautiful visuals married to fine-tuned gameplay that features a wide range of monstrous enemies and huge, screen-filling boss creatures.

 

?Lords of Shadow is a momentous title for us,? commented Dave Cox, Executive Producer and Head of Product Planning for Konami Digital Entertainment GmbH. ?Every element of the game pushes the host hardware to its limits, with Mercury Steam producing a game that has breath-taking visuals, incredible cinematic qualities, and varied and engrossing gameplay. It is truly an epic game but telling a human and emotive story. This is a title we hope will set a new standard for action-adventure titles.?

 

Lords of Shadow will be released for PLAYSTATION?3 and Xbox 360 in 2010.<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

Strona: <a href="http://www.lordsofshadow.com/" target="_blank">http://www.lordsofshadow.com/</a>

 

Gra robiona jest przez team, który zrobił Jericho, ciekawe co im z tego wyjdzie.

Odnośnik do komentarza

nie mowiac o tym, ze przekreslanie dewelopera po jednym nieudanym projekcie jest zenujace... tak jakbym napisal, ze jak Factor 5 zrobi nowa gre, to bedzie crapem na 4.9/10

 

Scrapland od Mercury Steam zbieral pozytywne opinie, moze tym razem bedzie podobnie...

Odnośnik do komentarza
  • 9 miesięcy temu...

Hmm, trochę to nie podobne do Hideo, ale w sumie jestem gotów uwierzyć w to z dwóch względów:

 

1) reżyserował ostatnimi czasy już jedną grę, a nawet dwie, spoza serii MGS (ZOE i Boktai)

2) kiedyś zachwycał się poziomem zachodnich produkcji, a przede wszystkim God of War (porównał do Ninja Gaiden, które nie wypadło w jego mniemaniu tak dobrze jak produkcja Sony) i stwierdził, że chciałby kiedyś wziąć udział w podobnej produkcji

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Robiona przez zachodnich pod dowództwem wschodniego, Kojima to niezły jajcarz :>.

Lord Of Shadows to chyba będzie pierwsza Castlevania w 3D którą chyba zaakceptuje :), fajnie naprawde ale ...... Liczę po cichu że zrobią jeszcze Dracule w starym stylu HD .... .

Odnośnik do komentarza

Nie pewnie, oczekujmy godziny cutscenek w stylu Kojimy ( No ... Dobra ZOE było chyba wyjątkiem chociaż i tam fabuła była mocnym napędem) i stos ... nie - miliard różnych przemyśleń (dlaczego zginęła, czy jego zemsta się zrealizuje ??), właśnie taką chce Castlevanię :P.

Edytowane przez Dr.Czekolada
Odnośnik do komentarza

ZoE2 było genialne. Jak pierwszy raz przechodziłem grę to zajęło mi to 10 godzin. Gdy przechodziłem za drugim razem, na wyższym poziomie trudności i z pominięciem wszystkich filmików/scenek mój czas to... półtorej godziny ;)

 

Widać moc scenek!

 

Nie mówię, że fabuła ma być jakaś rozbudowana, ale mogliby się wysilić bardziej niż zemsta/amnezja (właśnie sobie uświadomiłem, że Prototype bazuje i na zemście, i na amnezji ;) ).

Odnośnik do komentarza

Castlevania. Na wymowny dźwięk tego słowa wracają wspomnienia z dzieciństwa i CIII, potem mocny cios obuchem w postaci SoTN/NiTM, które zapoczątkowały wspaniały rpgowy odłam (pierwszą była CII, ale...) serii, któremu wierny jestem po dziś dzień. Pierwsza Castlevania 3d na N64 i potężny zawód. Kolejna podobnie. Części na PS2 nie były złe, ale zaliczyć ich do wysokobudżetowych nie sposób (szczególnie CoD, której jeśli nie poświęciło się trochę czasu pozostawiała w graczu poczucie wy* w błoto 50zł...).

 

Długo czekałem, również z ciekawością, na kolejną odsłonę - na next geny (niech Wam będzie, że current geny :P). Seria ma potencjał, w materii 3d nigdy nie wykorzystany lub może nawet zmarnowany. Ta gra może być przełomem. Pytanie tylko: czy zrobią z niej czystą siekę vide GoW o co się najbardziej boję, czy może wplotą też elementy rpg z obowiązkowym, jak ja to nazywam, "backtrackingiem pozytywnym" i masą sekretów - elementami bez których żadna z Castlevanii nie będzie Castlevanią choćby i nawet obracała kwadryliony polygonów na nano sekundę...

 

 

//Zepewne g.ó.w.n.o z tego zrobią, ale połudzić się do 2010 można... ;P

Edytowane przez Berion
Odnośnik do komentarza
  • 2 miesiące temu...

jak dla mnie Castlevania to byl !!!KLIMAT!!! jak zachowaja mroczna tonacje i operowo-organowy soundtruck i ostra sieczke z elementami RPG ( no i sekrety mnostwo ukrytych sekretow :D ) to gra bedzie miodzio . Ingerencja Koimy w ten projekt moze oznaczac tylko jedno , przekombinowana do bolu fabula albo obrcnosc wielkiego mecha jako bosa :P

Odnośnik do komentarza

Obecność Kojimy co najwyżej może wzbudzać jedno - przegadanie całej gry i zbytnie przekombinowanie. Żeby nie było dla Konami ta seria to kura znosząca złote jaja, więc nie wydaję mi się, aby w okolicach premiery (bądź) po, pierdyknęli słabego klona, który obrazi graczy. Mam nadzieje, że ta gra będzie tym dla Castlevani, czym było Sotn dla psx'a, a wiec godnym wrzuceniem serii na tory 3d.

Odnośnik do komentarza

Coz, gra warto sie zainteresowac chociazby faktem, by zobaczyc co tez takiego ma w glowie nasz kochany mistrz wirtualnej kinematografii, ze rzucil sie na ta serie tak namietnie.

 

Oby nie wyszlo wiecej filmow mniej gameplay'a - bo od tego to sie "mistrz" nie wyleczy :P.

 

Poza tym widac ze akcja jest szybka i dynamiczna bardziej, niz w jakiejkolwiek Zamkofilli.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...