Opublikowano 17 maja 20177 l Super klasyk to jest, można go naprawdę ładnie zrobić i w dodatku nie będzie strach nim jeździć, bo solidna fura, mimo wieku.
Opublikowano 17 maja 20177 l U nas ma typek wlasnie merca wygladajacego jak te beczunie ale jakby wieksza, ladniejsza, ciezsza. Nie wiem czy wtedy byly ale wyglada jak jakas stara s klasa. Nie wiem czy to on dodawal troche chromu, szyby, renowacje lakieru, felgi, Ale fura wyglada poprostu oblednie. A niby stary dziad. Edytowane 17 maja 20177 l przez kanabis
Opublikowano 17 maja 20177 l Fajne ale zobaczcie obojętnie jakiegoś starego muscle cara. Wszystkie piękne a w Europie? Na audi z 66 to nawet się patrzeć nie chce
Opublikowano 17 maja 20177 l Jedyne co ratuje to włoskie bryki (ew porsche) ale to już nie ma co porównywać. Np Mustang czy camaro to były fury dla mas jak u nas golf
Opublikowano 17 maja 20177 l Ale w USA to zawsze europejskie auta były synonimem luksusu i dobrego smaku. Alfy czy BMW nie mają się czego wstydzić. Tego Mercedesa porównaj z kolei z czymś takim: Natomiast fascynujące jest istotnie jak tanie były i są tam mocne samochody, zarówno w zakupie jak i w utrzymaniu. Parzy czym jest to nieco paradoks zważywszy na drakońskie ograniczenia prędkości i surowe kary za łamanie przepisów.
Opublikowano 17 maja 20177 l http://www.gieldaklasykow.pl/mercedes-280-se-w116-1975-55000-pln-brodnica/
Opublikowano 18 maja 20177 l Ale w USA to zawsze europejskie auta były synonimem luksusu i dobrego smaku. A paradoks też jest taki, że jeszcze te 10-15 lat temu europejskie auta na rynek amerykański nie były te samo, co u nas. Zazwyczaj wnętrza były wykonywane z gorszych materiałów, blachy to samo. Wychodzono z założenia, że tam jednym autem i tak nikt długo nie jeździ, więc nie ma sensu.
Opublikowano 18 maja 20177 l Jak u nas byl w miescie zlot klasykow i zobaczylem na zywo stingraya o takiego To utwierdzilem sie ze nawet dzisiejsze supersamochodu nie maja ani kszty polotu do tego dziela sztuki. Jeszcze mial takie fajne opony daytona i felgi chyba wieksze. Wygladal jakby demon dopiero co wyjechal z pieca szatana Niesamowite wrazenie robil, ta linia, ksztalt. Mega
Opublikowano 21 maja 20177 l http://www.gieldaklasykow.pl/lancia-kappa-coupe-1998-27000-pln-bielsko-biala/ http://www.gieldaklasykow.pl/mercedes-280e-amg-w123-1982-39999-pln-wieliczka/ jeeezu, niby zwykłe samochody, a jednak tak niesamowite, ehhh ile trzeba by mieć kasy, żeby sobie pozwalać na takie okazy Edytowane 21 maja 20177 l przez S(pipi)ix
Opublikowano 21 maja 20177 l Widzę, że już giełdę klasyków dopadło polskie januszostwo. Ceny z du.py licząc, że bogaty szejk z emiratów arabskich będzie poszukiwał repliki - ulepa mercedesa za 39tys.
Opublikowano 23 maja 20177 l tak sobie przeglądam stare posty: co do tematu: za ok. dwa lata Celica 2000/2002 [chyba że mi się odwidzi] i że udało się zrealizować (Celica 03 od maja 2011) to sobie wpisze kolejne: za ok. dwa lata Subaru BRZ [chyba że mi się odwidzi] i że udało się zrealizować (BRZ 14, modelowo 15: konkretnie niebieska edycja "series blue") to sobie wpisze kolejne: za ok 10-13 lat* jakieś amerykańskie V8 mustang/challenger * - zakladając że: starczy ropy na świecie , unia europejska nie zakaże V8, brz się do tego czasu nie rozleci.
Opublikowano 23 maja 20177 l To chyba nie wózek do codziennej jazdy? :P gratulacje! Dlaczego nie :P ? Celica dała radę to to też pociągnie. Największy minus Celica vs BRZ to klapa bagażnika. W Toyocie unosi się razem z szybą co jest bardziej praktyczne ; z rowerem nie miałem problemu się zapakować, ale widzę, że w BRZ/GT86 po jakieś większej gimnastyce też da radę: http://www.ft86club.com/forums/showthread.php?s=9d862f89ce3bf709098e7ca4aa97957a&t=6539
Opublikowano 23 maja 20177 l To chyba nie wózek do codziennej jazdy? :P gratulacje! Dlaczego nie :P ? Celica dała radę to to też pociągnie. Największy minus Celica vs BRZ to klapa bagażnika. W Toyocie unosi się razem z szybą co jest bardziej praktyczne ; z rowerem nie miałem problemu się zapakować, ale widzę, że w BRZ/GT86 po jakieś większej gimnastyce też da radę: http://www.ft86club.com/forums/showthread.php?t=6539 Kup uchwyt na rower.
Opublikowano 23 maja 20177 l A takim cudem ktoś z was kiedyś jeździł? Od przyszłego miesiąca będę, tylko że 3cią gen. NC. Dupowóz dla prawdziwych facetów, nie jakieś 5-tonowe amerykańskie kloce xD
Opublikowano 23 maja 20177 l Ja się zastanawiam nad kupnem tego konkretnego egzemplarza. Jeździ się świetnie, ale kurna, nie ma klimy :D jak się staje na światłach w słoneczny dzień to nawet bez dachu jest sauna... trochę się boję.
Opublikowano 23 maja 20177 l nawiewy na maksa i bez dachu dałbyś radę. ładny dupowóz, ile? Edytowane 23 maja 20177 l przez Banny
Opublikowano 23 maja 20177 l Ten konkretny 13,000PLN. Najważniejsze, że zdrowa blacha, bez żadnej korozji. Jedyny problem to coś bylo robione przy prawym kole, malowany błotnik, problem z czujnikiem obrotu koła, za duży kąt pochylenia koła. Coś było grzebane.
Opublikowano 23 maja 20177 l Ten konkretny 13,000PLN. Najważniejsze, że zdrowa blacha, bez żadnej korozji. Jedyny problem to coś bylo robione przy prawym kole, malowany błotnik, problem z czujnikiem obrotu koła, za duży kąt pochylenia koła. Coś było grzebane. Zdrowa blacha to podstawa w drugiej generacji, bardzo podatne są na rudą. To jest 1.8 z torsenem? Jeśli tak to warto by było, na jakie aso skurczybyka weźmiesz, obadasz dokładnie, wiadomo że w używany samochód trzeba do podstawowej ceny na start włożyć minimum tysiaka.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.