Skocz do zawartości

Dead Rising 2


Jacobss

Rekomendowane odpowiedzi

Jesteś pierwszą osobą z jaką się spotykam z taką opinią o DR ;]. Przecież ubijanie zombi tak jak napisał Jacobss to tylko dodatek to nie jest główny trzon rozgrywki wbrew pozorom.

 

Sama gra w sobie nie jest zła, ma w sobie tę grywalność. Po prostu ciągłe klepanie zombiaków mi się znudziło i tyle. Może teraz gdyby zagrał w to ponownie sytuacja byłaby już inna. Nie zaliczyłem tej gry, więc też nie wiem jakie są później urozmaicenia rozgrywki a czytałem, że jest całkiem ciekawie. Moja opinia w zasadzie opiera się tylko na tym co zdążyłem w tej grze ujrzeć i doświadczyć.

Odnośnik do komentarza

troche sie też obawiam czy takie wybijanie zombi nie stanie sie w koncu monotonne, ale mam nadzieje że nie, i ogolnie wizja 1 vs 1000 bardzo mnie kusi :D ale musi byc jednak jakis poziom trudnosci, tzn zeby czulo sie ze jest sie otoczonym przez krwiożercze zombi, a nie przez stojące w miejscu kołki czekające na rozwałke ;p

Jedynka miała hmm dobry poziom trudności to znaczy adekwatny do poziomu gry. To znaczy tak zombie jak zombie ale jak np. nie byliśmy odpowiednio podpakowani, nie mieliśmy odpowiedniego ekwipunku to byliśmy bez szans przy Psycholach - Bossach.

 

Sam grając pierwszy raz doszedłem gdzieś mniej więcej do połowy gry. Olałem pakowanie postaci, zbieractwo oręża i nie mogłem przejść Rzeźnika heh (zresztą już Klown sprawiał mi kłopoty). Musiałem zacząć grać od nowa.

 

Oby w dwójce było tak samo albo i trudniej ;]

Edytowane przez SłupekPL
Odnośnik do komentarza

troche sie też obawiam czy takie wybijanie zombi nie stanie sie w koncu monotonne, ale mam nadzieje że nie, i ogolnie wizja 1 vs 1000 bardzo mnie kusi :D ale musi byc jednak jakis poziom trudnosci, tzn zeby czulo sie ze jest sie otoczonym przez krwiożercze zombi, a nie przez stojące w miejscu kołki czekające na rozwałke ;p

Jedynka miała hmm dobry poziom trudności to znaczy adekwatny do poziomu gry. To znaczy tak zombie jak zombie ale jak np. nie byliśmy odpowiednio podpakowani, nie mieliśmy odpowiedniego ekwipunku to byliśmy bez szans przy Psycholach - Bossach.

 

Sam grając pierwszy raz doszedłem gdzieś mniej więcej do połowy gry. Olałem pakowanie postaci, zbieractwo oręża i nie mogłem przejść Rzeźnika heh (zresztą już Klown sprawiał mi kłopoty). Musiałem zacząć grać od nowa.

 

Oby w dwójce było tak samo albo i trudniej ;]

 

Po rozwaleniu clowna było dużo łatwiej, prawie każdy inny boss był na kilka ciachnięć piłą.

Odnośnik do komentarza

fajny ten trailer case zero, nie dosc ze klimatyczna miejscowka - male miasteczko, to jeszcze jakoś tak horrorowo, czuć zaszczucie i strach, na wszystkich trailerach do DR2 nie czuć tego ;/ tam jest tylko jakies kasyno, zbieranie kasy i jakies bzdety.. wlasnie brakuje mi zaszczucia i strachu, a nadmiar jakichś zabawowych czynnosci ... hm

szkoda ze ten dodatek tylko na Xa..

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Dead Rising to nie horror. jes survival, ale zupelnie obrany z klimatu straszenia. nie ma drugiej takiej gry, trzeba zegrac zeby ocenic.

oczywiscie nie kazdemu taki typ rozgrywki podpasuje, ale ja jestem wielkim fanem. dla mnie caly czas w pierwszej trojce najlepszch gier na X'a i ogolnie jedna z nalepszych gier w jakie gralem.

Odnośnik do komentarza

Szkoda tylko, że w filmach zombiaki stają się szybkie, inteligente etc. w końcu będzie przerzut na grę. Odnośnie DR2 - jakoś nie przekonuje mnie lokacja w tej grze. W jedynce był taki fajny klimacik. Biegniemy do sklepu spożywczego po sok, do sklepu z narzędziami po piły mechaniczne etc. Kasyno jakoś mnie nie przekonuje i sądzę, że ciężko będzie przebić jedynkę.

Odnośnik do komentarza

mnie też nie zachwyca kasyno, zwlszcza ze pelno tam różowo-fioletowego badziewia ;p wolal bym male miasteczko jak w tym dodatko "zero"

 

ale coz, skoro jedynki nie bylo na ps3 to przyjme dwojke z otwartymi ramionami, nawet z kasynem ;p

chetnie pogram w totalny survival ;d (oby byl jakis survival, tzn zeby zombiaki coś robily a nie tylko stały czekajac na śmierc)

Odnośnik do komentarza

Szkoda tylko, że w filmach zombiaki stają się szybkie, inteligente etc. w końcu będzie przerzut na grę. Odnośnie DR2 - jakoś nie przekonuje mnie lokacja w tej grze. W jedynce był taki fajny klimacik. Biegniemy do sklepu spożywczego po sok, do sklepu z narzędziami po piły mechaniczne etc. Kasyno jakoś mnie nie przekonuje i sądzę, że ciężko będzie przebić jedynkę.

Też na początku nie widziało mi się Las Vegas, kasyna itd. ;/

 

No ale to dopóki nie zobaczyłem gameplayi z dwójki. Wbrew pozorom "świat" będzie podobny do tego z jedynki nadal będzie mnóstwo sklepów tak jak w centrum handlowym. Zresztą jakiś czas temu wyciekła mapka I piętra (chyba I) i wyglądało to jak centrum handlowe.

 

Najbardziej póki co to jarają mnie i zastanawiają te warsztaty - możliwość łączenia, tworzenia broni. Czy naprawdę będzie można tworzyć bronie z przedmiotów jakie wyobraźnia nam podrzuci czy będziemy mocno ograniczeni przez grę. Bo ta opcja zapowiada się świetnie.

 

Poza tym jakich Psycholi tym razem spotkamy. Czy będą równie ciekawi jak w I części.

 

I z bardziej drobiazgowych spraw. Czy będą tak samo trudne achivy/trophy jak w jedynce ;p

Odnośnik do komentarza
Najbardziej póki co to jarają mnie i zastanawiają te warsztaty - możliwość łączenia, tworzenia broni. Czy naprawdę będzie można tworzyć bronie z przedmiotów jakie wyobraźnia nam podrzuci czy będziemy mocno ograniczeni przez grę. Bo ta opcja zapowiada się świetnie.

nie liczyl bym na możliwość łączenia wszystkiego z wszystkim, ani nawet większości z większością :P

mówili że będzie mozna znaleźć karty z instrukcjami do tworzenia, skoro tak ro raczej bedą bardzo konkretne przedmioty ktore mozna połączyć, a nie tak ze wszystko

z jednej strony tez bym wolal zeby była masa tych mixów , ale też nie wszystko mialo by sens , chociaż raczej to ze względu na ilość roboty tego nie bedzie, zakładając ze przedmiotów do walki bedzie pewnie grubo ponad 100 to gdyby dalo sie kazdy z kazdym połaczyc to zgodnie z matmą wychdozi "w ch.uj dużo" :P

 

 

btw za(pipi)iście by bylo gdyby zombiaki w dr2 podczas smierci zachowywaly sie jak postacie w rdr , oraz zeby dalo sie je rpzecinac jak w mgs rising XD chociaz nie licze że tak bedzie, moze w dead rising 3 albo 4 :P

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza

i nie podoba mi sie przebieranie w piżame i różową czapeczke, wiem że to nieobowiązkowe, ale jednak w takiej grze chcial bym odrobine powagi (wbrew pozorom) a nie robienie z postaci debila :P

przebrac sie mozesz w dowolnym momencie gry (tak bylo w DR), co czasami wkurza. filmiki sa na silniku gry i postac wyglada i jest ubrana tak jak ja przebierzesz. co z jednej strony jest super, bo stranie mnie wkurzalo np. w RE5 ze mam Chrisa z shotgunem i w piaskowym poro, a w filmiku wystepuje z pistoletem w zielonej kamizelce ;)

z drugiej strony jak ubralem Franka w debilna glowe konia to potem na wszystkich filmach w tym sie pokazywal ;)

 

chetnie pogram w totalny survival ;d (oby byl jakis survival, tzn zeby zombiaki coś robily a nie tylko stały czekajac na śmierc)

w jedynce po zdobyciu odpowiedniego zakonczenia (true ending) otwieral sie tryb prawdziwego survivalu.

energia sama spadala o kratke w okreslonym przedziale czasu, wszyscy byli przeciwko graczowi - zombie, ocaleni, bosowie, a na dodatek zarcie nie bylo nieskonczone.

moze tu tez wrzuca taki tryb? choc obawa=iam sie ze tym razem bardziej sie slupili na multiplayerze.

 

I z bardziej drobiazgowych spraw. Czy będą tak samo trudne achivy/trophy jak w jedynce ;p

jak wychodzila jedynka tworcy byli zawiedzeni, ze mozna max 50 achievementow. z tego co wiem MS zdjal chyba te ograniczenia (szczerze, nie wiem jak jest na PS3) i marzeniem tworcow bylo danie 100 achievow po 10 GS :D

no ale zmienilo sie studio, wiec sie zobaczy.

Odnośnik do komentarza

Okłądka nie jest zaje.bista. Standard raczej, główny bohater, na górze napis, dookoła środowisko gry. Co do samej gry, to na pewno kupie (figurka z EK pachnie tandetą), brak mi takich gier, na godzinkę rozwalanie zombie :)

No tak na okładkę powinni dać "żywe" mięso ludzkie to by była niestandardowa ;p

 

Chodzi mi o zaje.bistą kolorystykę, wyraźną dużą postać (głównego bohatera) i zdechlaków te elementy czynią tą okładkę zaje.bistą. Niech będzie, że IMO.

Edytowane przez SłupekPL
Odnośnik do komentarza

No właśnie hehe.

 

Kurde nie będę sprowadzał z UsA bo chcę na premierę DR2. Ale jak pojawi się ta limitka na allegro w rozsądnej cenie to chętnie bym ją zakupił.

Tylko w tym wypadku nie można brać używanej wersji no bo strzykawka :turned:

 

Design "farmaceutyczny" rzeczywiście ciekawy i fajny. Jedna z bardziej pomysłowych i dziwnych limitek/kolekcjonerek jakie widziałem.

Odnośnik do komentarza

ja tylko mam nadzieje że to bedzie fajna gra a nie symulator napieprzania kijem hokejowym ba stado stojących nieruchomo manekinów, będąc przebranym za baletnicę ...

 

ogolnie w zadnym razie nie jestem rasistą ale troche za duzo kanadyjskich nalecialosci to widze, i to w debilnym stroju

 

a strasznie bym chcial zobaczyc survival czlowieka ktory musi sie przebic przez zombiaki ktore go chcą zeżreć.. a nie czlowieka w sukience balentnicy ktory sobie robi jaja z nieruchomych pionków..

 

 

strasznie licze na tą gre ale mam tez spore obawy

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.