Opublikowano 21 września 200915 l http://www.youtube.com/watch?v=qdcN-CkjC8w&feature=player_embedded Trailer z TGS. Nie wiem o czym mówią i co oznaczają te napisy, ale wygląda ciekawie. Zarys historii już znamy, może być ciekawie.
Opublikowano 3 października 200915 l Dopiero co poruszyliśmy customizacje postaci na temacie Final Fantasy 13 a tu proszę taki filmik http://www.gametrailers.com/video/tgs-09-resonance-of/57223 czyli jednak się da tylko niektórym się niechce hehe,tu jeszcze jeden nowy filmik http://www.gametrailers.com/video/tgs-09-resonance-of/57224 .
Opublikowano 3 października 200915 l Genialna sprawa Jednak się da,tylko trzeba chcieć i żadne reklamy i arty nie przeszkadzają w customizacji.
Opublikowano 3 października 200915 l Ciekawe po jakim czasie znudzi się to skakanie w powietrzu a tak serio to zapowiada się bardzo solidna gra Oby fabuła była wciągająca.
Opublikowano 3 października 200915 l Heh, bardzo fajnei to wyglada, tylko mylicie pojecia. KWestia poruszona w temcie o FF13 to byla implementacja zmiany wygladau postaci wzgledem noszonego armora. Tutaj nie ma nic takiego. To co jest tutaj pozwala jedynie na zmiane outfitu, co zreszta zdarza sie czesto w grach od Tri Ace. Oczywiscie jest to swietna sprawa, bo mozna sie pobawic, niemniej jednak to zupelnie osobna kwestia. Inny jest tez troche design postaci, mozna zaobserwowac ze ich ubior sklada sie z osobnych 'czesci'. Tors, nogi, buty etc. Ale nie powiem, fajnie by bylo dostac cos takiego w FF Oby tylko nei skonczylo jako DLC lol... Drugi filmik strasznie nudny, ale pierwszy rewelacja. Przy czym moja uwage bardziej przyciagnela swietnie wygladajaca customizacja broni niz ubioru postaci ;] Edytowane 3 października 200915 l przez Trzcina
Opublikowano 3 października 200915 l W sumie Trzcina masz rację ale wątpie by w FF13 była taka możliwość zmiany ubioru ,a co do broni w Resonance to też mi się spodobało , co do ubrań fajnie jak jednak jest jakiś wybiór a czy zbroje będą wogóle w tej grze tego nawet nie wiadomo chyba więc dobrze że są kolorowe ubrania hehe.
Opublikowano 3 października 200915 l Gra zapowiada się ciekawie, pomimo lekkiej mangowości postaci (w końcu to jRPG) design jest na tyle wyważony (nie cukierkowo infantylny ale też nie przesadnie mroczny), że mnie pociąga tym bardziej, że lubię steampunk. Jeśli gra będzie miała dobrą fabułę to kupię, bo dawno nie grałem w jRPG a to wygląda na coś świeżego. Mogliby tylko zostawić oryginalne ścieżki dialogowe i dodać same napisy, bo nie lubię angielskiego dubbingu Edytowane 3 października 200915 l przez Antares
Opublikowano 25 października 200915 l Prezentacja z TGS 09 Muzyka zdecydowanie Valkyri'owata . Edytowane 25 października 200915 l przez Dr.Czekolada
Opublikowano 12 grudnia 200915 l http://www.qj.net/qjnet/news/resonance-of-fate-demo-coming-this-month-to-japan.html Demo ma wyjśc 22 grudnia
Opublikowano 14 grudnia 200915 l Akurat na tego jRpg'a czekam bardziej niz na finala, oby tylko fabułe miał na poziomie, bo jak narazie wszystko pozostałe wyglada lepiej niz dobrze.
Opublikowano 22 grudnia 200915 l No więc ja mam mieszanu uczucia po demie.System walki wydaje się fajny skoki i serie z broni jak w Matrixie ale jak za 3 razem przechodziłem demo na Normal level 2 cokolwiek to oznacza było to troche nudne:/ w demie żadnych spoilerów nie ma chyba że ktoś umie japoński ale i tak obczaimy tylko jedna szybka scene w demie a tak pozatym cały czas walki i jeden marny boss.Muzyka taka sobie jeśli chodzi o grafike to FF13 to to nie jest
Opublikowano 22 grudnia 200915 l Pod startem masz tutorial chociaż z tego co widziałem to taki sobie. Później spróbuje go obbadac całego. Mi się podoba muzyka w menu głównym. Mam nadzieje, ze ta gra nie zawiedzie w tym aspekcie( ani w fabularnym).
Opublikowano 22 grudnia 200915 l Dziwne nie jest ze przy trzecim przechodzeniu demo sie nudzi, jesi oferuje jedno bossa Edytowane 22 grudnia 200915 l przez Trzcina
Opublikowano 22 grudnia 200915 l No na japońskim store wchodzisz do sklepu i po prawej masz whats new i tam masz demo.
Opublikowano 22 grudnia 200915 l Demko wywarło na mnie bardzo pozytywne wrazenie, coraz bardziej czekam na tego jRpg'a.
Opublikowano 23 grudnia 200915 l Ktos ma gdzies link do controlsow? Bo poki co troche mashowania na jana jest... i dziwnie to wyglada. Ale akcje z kwadratem sa fajne
Opublikowano 23 grudnia 200915 l Po zagraniu w demo... chwila ciszy...I WANT IT I WANT IT I WANT IT I WANT IT I WANT IT!!!! LIIIKEEE NAAAOOOOWWWW .... Coś w tym stylu; bardzo mi przypadł system walki..przypomina mi się valkyrie profile i unikatowość tej gry, widać tri ace w końcu coś podobnego potrafiło stworzyć
Opublikowano 23 grudnia 200915 l Strasznie mi się podoba system walki. Nie wiem czemu ale na easy nie można wykonywac zwykłych ataków tylko najpierw trzeba kwadratem biec i wtedy atakować. Teraz spróbuje Wam troche przetłumaczyć tutorial. Przytrzymujać X łądujecie broń(jedno okrążenie to jedno załadowanie) jak załądujecie to wystarczy jeszcze raz X wcisnąć by zaatakować.L1 i R1 możecie zmieniać postać która będzie wykonywała ruch. NA polu gdzie jest imie hp i lv jest taki niebisko-zielony pasek, on pokazuje ile możecie się ruszyc(takie ap). Damage jest podzielony na 2 rodzaje. Direct damage i scratch damage. Direct zabiera hp odrazu a scratch damage może się z czasem odnowić, ale jeśli zanim się odnowi dostaniecie directa to zabiera wiecej(czyli np dostałeś 50 scratcha i potem dostaniesz 10 directa to zabierze to łacznie 60 hp, tak jest pokazane w tutorialu) direct jest oznaczony czerwonym kolorem a scratch niebieskim. To jaki rodzaj damagu zadacie zależy też od broni. Directy zadają hand guny i granaty a scratche machine guny. L2 zmienia się broń u postaci a selectem naboje itp. kwadratem chyba wszyscy wiedzą co się robi, podobnie z resonance attack(to z trójkątem). Treaz hp przeciwników. Przeciwnik oprócz głównego hp ma też hp częśći. Widac np wokół bossa takie zielone paski energii. Atakując np z boku zadajemy damage właśnie tym bocznym częściom(z góry jest to randomowe). Mam nadzieje, że sie to przyda bo dzięki temu na normalu można używac jakiejś strategii(nawet trzeba). Jak coś jeszcze trzeba napisac to piszcie postaram się w maire możliwości napisać.
Opublikowano 24 grudnia 200915 l Killabien, mam jedno pytanie. Kiedy wybieramy kierunek w którym ma się udać postać, to czasem linie między naszymi postaciami się przecinają. Widać wtedy świecący punkt na przecięciu linii. Nie zauważyłem jakieś znaczącej zmiany podczas takiej akcji. Czy daje to jakieś bonusy podczas walki? Z góry dziękuję. Edytowane 24 grudnia 200915 l przez -Sora-
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.